Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva med å faktisk lære seg navnet på de det gjelder før man setter igang med ryktespredning?

Endret av Milio
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Milio skrev:

Hva med å faktisk være seg navnet på de det gjelder før man setter igang med ryktespredning?

Jeg har ikke sett PH så gikk utifra at det var Rebecca. Det var hvertfall hun samme som han holder rundt sammen med sin kone. Hun samme som gikk igjen på de fleste snappene på utestedet. Ryktespredning er det nå ikke når de selv legger det ut til alle sine følgere på Snap, begge to. Hele gjengen gikk jo rundt med mobilen i hånda og drinken i den andre HELE tiden. Merkelig måte å kose seg ute på og være sosial ? 

Endret av Viking-girl
  • Liker 4
Skrevet (endret)
50 minutter siden, Viking-girl skrev:

Jeg har ikke sett PH så gikk utifra at det var Rebecca. Det var hvertfall hun samme som han holder rundt sammen med sin kone. Hun samme som gikk igjen på de fleste snappene på utestedet. Ryktespredning er det nå ikke når de selv legger det ut til alle sine følgere på Snap, begge to. Hele gjengen gikk jo rundt med mobilen i hånda og drinken i den andre HELE tiden. Merkelig måte å kose seg ute på og være sosial ? 

Hvis det er snakk om Rebecca Forsback fra forrige års PH, så er det ikke hun som er på bildet lenket over her nei, hvor Ulrik holder  rundt Julianne. Men hun har blitt avbildet på snap. Det jeg skal frem til er at det er lurt å vite hvem man snakker om, når man skal spre rykter om dem på nett.

Endret av Milio
  • Liker 1
Gjest Clementina
Skrevet
På 31.8.2017 den 12.17, Jolanda skrev:

Jeg skjønner ikke at hun er toppblogger. Hun blogger ekstremt sjelden sammenlignet med alle de andre og hun har ekstremt lite å komme med. Hadde det ikke vært for åpenheten rundt prøvingen hadde hun kanskje ikke hatt lesere i det hele tatt?

Hun blogget mye oftere før de startet med IVF. Jeg tror det er en enorm påkjenning å måtte ta masse sprøyter med hormoner, hyppige blodprøver og opp i gyn-stol titt og ofte for uttak og innsett osv. Hun skriver at hun har lagt på seg fem kilo det siste året, hun har voldsomme humørsvingninger og sover mye. Så hun hadde nok blogget langt oftere om hun ikke var fanget i "IVF-Helvete". Må være så fælt å bli medisinert med så masse hormoner hele tiden med vektøkning/humørsvinginger/trøtthet osv bare for å få negative resultater slengt i fjeset igjen og igjen. Jeg tror jeg hadde blitt deprimert.

Skrevet

Hvis en mann er såpass klåfingret, hadde jeg tenkt meg om to ganger før jeg fikk barn med han. Eller kanskje bare egentlig droppa det hele. Snakker av erfaring.

• Liker 15
Skrevet

Det hadde helt sikkert vært sunt for henne å ha en vanlig jobb i denne perioden. For slik som det er nå, hvor hun i realiteten er hemmafru, vil jo tankene rundt IVF etc. lett ta fullstendig overhånd. Å ha noe fast å gå til og kollegaer å prate om dagligdagse ting med tror jeg er gull verdt når livet går litt på tverke.

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, Butternut skrev:

Hvis en mann er såpass klåfingret, hadde jeg tenkt meg om to ganger før jeg fikk barn med han. Eller kanskje bare egentlig droppa det hele. Snakker av erfaring.

Men hun visste hva hun gikk til da hun giftet seg med ham.

• Liker 3
Skrevet

Skjønner hun blogger mindre enn før og det tar på det hun går igjennom, men hun burde kanskje sykemelde seg. Hun sa at legen hadde spurt om hun trengte sykemelding, men det takket hun nei til. Bloggen er jobben hennes, men når hun blogger sjeldent, tar pauser og ikke kan legge like mye arbeid i bloggen som før, så synes jeg en sykemelding kunne vært bra. Siden det er flere som reagerer på hun blogger så lite.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Skjønner hun blogger mindre enn før og det tar på det hun går igjennom, men hun burde kanskje sykemelde seg. Hun sa at legen hadde spurt om hun trengte sykemelding, men det takket hun nei til. Bloggen er jobben hennes, men når hun blogger sjeldent, tar pauser og ikke kan legge like mye arbeid i bloggen som før, så synes jeg en sykemelding kunne vært bra. Siden det er flere som reagerer på hun blogger så lite.

Hvordan funker en sykmelding i bloggverden?

• Liker 4
Gjest Kaktuspotte
Skrevet
15 minutter siden, Butternut skrev:

Så du snappene, eller skriver du innlegg ut fra andres subjektive oppfatning av situasjonen?

Her inne har tingene en tendens til å bli veldig store, og til dels usanne...

Gjest Clementina
Skrevet
11 minutter siden, lenemor1 skrev:

Det lurer jeg også på..

Skrevet
1 time siden, lenemor1 skrev:

Det vet jeg ikke. Men siden legen hadde spurt henne om en sykemelding, så antar jeg det fungerer på helt vanlig måte? 

Skrevet

Kanskje de bare lager litt drama for å få flere klikk. Sånt er jo ikke akkurat uvanlig i den bransjen der.. 

• Liker 4
Skrevet
5 hours ago, Snuppah00 said:

Hadde kjæresten min flørtet med andre jenter foran meg og filmet de, så hadde jeg blitt bra forbanna. Han hadde fått høre det når vi kom hjem. Hvorfor i alle dager tar han kvelertak på ho fra PH? :klo:

Tragisk at en mann på 36 filmer unge jenter i begynnelsen av 20 årene.

Er han virkelig bare 36?? Trodde han var minst 15 år eldre enn Pilotfrua.

• Liker 9
Skrevet
9 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Er han virkelig bare 36?? Trodde han var minst 15 år eldre enn Pilotfrua.

Tror han er 80 eller 81 modell, men kan godt være jeg tar feil da. Mener å huske jeg har lest at han er 10 år eldte

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Snuppah00 said:

Tror han er 80 eller 81 modell, men kan godt være jeg tar feil da. Mener å huske jeg har lest at han er 10 år eldte

Er han så ung? Jeg trodde at han var i slutten av 40 åra. 45-47? 

• Liker 8
Skrevet
24 minutter siden, JessicaL skrev:

Er han så ung? Jeg trodde at han var i slutten av 40 åra. 45-47? 

Jeg var sikker på han var 10 år eldre, men kanskje jeg tar feil :P

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Jeg var sikker på han var 10 år eldre, men kanskje jeg tar feil :P

Det er riktig. Det er 10 år mellom dem. Men synes han ser ut som han er nærmere 50.

• Liker 11
Skrevet
36 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

Det er riktig. Det er 10 år mellom dem. Men synes han ser ut som han er nærmere 50.

Hadde jeg ikke visst bedre, så hadde jeg tippet 45 ish. Han ser mye eldre ut ja

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...