Horisonten Skrevet i går, 14:45 #15241 Skrevet i går, 14:45 Really skrev (11 timer siden): Hva tenker fruen nå?? 61k følgere i skrivende stundDet går jevnt og trutt nedover😅 Sånn går det når du er så forbanna smakløs Julianne. Forresten, hvordan går det med alle venninnene dine i albir Julianne, hører det går nedover i vennekretsen også 😉 Når jeg ser snappene til fruen, så får jeg en sånn følelse «da du er på ferie og er lei, gleder deg til å reise hjem…». Vet ikke hvorfor jeg får den viben! Livet virker så ensformig. Uansett hvor du bor, så må man ha noe mer meningsfylt i hverdagen enn å trene i garasjen og spille paddel. De bor langt vekk fra nære relasjoner. De gangene de får besøk, så er det flere uker i strekk. Må være slitsomt å ha besøk av familie flere uker sammenhengende. Kanskje bare meg som tenker sånn. Har du familien nært, så kan du dra på dagsbesøk. Jeg tror de har kjent på mange negative følelser ved å bo i Spania, men det kan hun ikke innrømme. Hun prøver så krampeaktig å bevise at livet er så herlig i Spania. Jeg vet om flere som har bodd i utlandet, og det er både fordeler og ulemper ved alt. 4
maryJane4 Skrevet 23 timer siden #15242 Skrevet 23 timer siden Tydelig lite som skjer, kun nedgang i følgere og venner sier du? 🤷♀️ Det jeg som en ikke-følger, men likevel Snapfølger, ser er at hun sier hun skal trene med venner, være sosial med venner - men hvor er vennene? Enten er de der og vil ikke bli filmet, eller så er de ikke der i det hele tatt! Uansett er dette en av flere endinger. Hun fremstår veldig alene og ensom. Knapt noe nytt om noe eller noen. The only way is down? 🤷♀️ 6
Margit777 Skrevet 23 timer siden #15243 Skrevet 23 timer siden hvalstad45 skrev (På 5.3.2026 den 19.01): Han flasher prisen på et par Hoka-sko?? De er jo ikke spesielt dyre eller eksklusive en gang? Tror dette paret kommer til å angre bittert en dag for alt de sløste bort og hvor lite langsiktige de var. Er vel snart i det andre frue-parets situasjon. Prøvde noen par hoka, vondeste skoene jeg har prøvd noen gang. Var som å tråkke på sammenbretta papp. Kjøpte asics istedet
Norah.A. Skrevet 22 timer siden #15244 Skrevet 22 timer siden Det er så bra med nedgang også her. Det pengeforbruket deres, og andre influensere, er lite relaterbart til det gjengse menneske, vil jeg tro. 2
Ragnhild 1 Skrevet 20 timer siden #15245 Skrevet 20 timer siden Fruen gliser så tenner i både over og underkjeven syns, synes hun har et pent smil. Aldri sett piloten sine tenner i overkjeven. Er de der?
Horisonten Skrevet 20 timer siden #15246 Skrevet 20 timer siden Ragnhild 1 skrev (11 minutter siden): Fruen gliser så tenner i både over og underkjeven syns, synes hun har et pent smil. Aldri sett piloten sine tenner i overkjeven. Er de der? De har satt på fasetter/kroner på alle tennene i overkjeven og underkjeven begge to! Skrev om det i bloggen eller Some for noen år tilbake. Mulig det var spons, usikker. Tennene er hvert fall ikke ekte… 3
Trueout Skrevet 20 timer siden #15247 Skrevet 20 timer siden hvalstad45 skrev (På 5.3.2026 den 19.01): Han flasher prisen på et par Hoka-sko?? De er jo ikke spesielt dyre eller eksklusive en gang? Tror dette paret kommer til å angre bittert en dag for alt de sløste bort og hvor lite langsiktige de var. Er vel snart i det andre frue-parets situasjon. Hahaha! Er så kleint🙈
Trueout Skrevet 20 timer siden #15248 Skrevet 20 timer siden Horisonten skrev (På 9.3.2026 den 0.18): Hun tåler ikke at andre er uenig😅 Verste var da hun stod foran speilet tidligere i dag og skrøt av sin egen kropp, resultatene hun selv mener hun har oppnådd av trening og kosthold. «Det er så dritkult» gjentok hun flere ganger. Hadde omtrent stjerner i øynene. Barna kranglet i bakgrunn og hun fortsatte å snakke om kroppen sin. En blodig narsissist det der! Flaut. De fleste av disse influenserne elsker jo seg selv😂 Ingen som er større fan av de, enn de selv er🤪 1
Trueout Skrevet 20 timer siden #15249 Skrevet 20 timer siden Ragnhild 1 skrev (26 minutter siden): Fruen gliser så tenner i både over og underkjeven syns, synes hun har et pent smil. Aldri sett piloten sine tenner i overkjeven. Er de Begge to har fikset tennene, så både hennes og hans er falske.
Donnap Skrevet 5 timer siden #15250 Skrevet 5 timer siden Har de ordnet med leilighet for gjester? Jeg sluttet å følge før de var ferdig med huset, men kom plutselig på at de skulle lage egen leilighet for besøkende, slik at de kunne bo der lenge uten å bo oppå dem. Mener det var i tilknytning til garasjen? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå