Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehmmmm dette var voldsom snapping fra Ulrik sin Snapchat 😂 Er han helt hekta på Rebecca eller?

• Liker 7
Skrevet
7 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Ehmmmm dette var voldsom snapping fra Ulrik sin Snapchat 😂 Er han helt hekta på Rebecca eller?

Har han ikke på snap, men leste på jodel at mange reagerte på fremtoningen hans i går, at han var veldig opptatt av PH-Rebecca 🙈

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, Maskopi skrev:

Har han ikke på snap, men leste på jodel at mange reagerte på fremtoningen hans i går, at han var veldig opptatt av PH-Rebecca 🙈

Oi da :fnise: Er ikke hun bare 21-22 år?

• Liker 1
Skrevet

Hva gjør han i det hele tatt sammen med disse PH-kidsa? Er ikke han 36 eller noe? :klo:

• Liker 15
Skrevet
47 minutter siden, Bodillen skrev:

Hva gjør han i det hele tatt sammen med disse PH-kidsa? Er ikke han 36 eller noe? :klo:

De var der begge to. Flau snapping. Men ALLE satt jo framme med mobilene, både under måltid og festing. Folk lever jo gjennom mobilen, snapping og selfies i hytt og pine. 

• Liker 7
Gjest Kaktuspotte
Skrevet
26 minutter siden, Viking-girl skrev:

De var der begge to. Flau snapping. Men ALLE satt jo framme med mobilene, både under måltid og festing. Folk lever jo gjennom mobilen, snapping og selfies i hytt og pine. 

Mobilene var der heeeele tiden,  men var det ikke noe mobilgreier de var på?

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende utsagn og svar til dette. 

Mynona, mod. 

Skrevet
10 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Han er betatt, helt klart.

Skrevet

Oj oj oj. Gårsdagens snapstory fra begge 2 var mildt sagt underholdende. J var ikke meget happy kvelden gjennom. Og U så ut til å latterliggjøre J, fra kjolevalg til siste snap. J til en venninne "hei følg med på meg da!", tydelig sur. Og senere på kvelden når U filmer J og en paradise-berte freser J "Hey! Du kanke filme meg sånn!", med mord i blikket.

Popcorn-friendly aften, takker for underholdningen :popcorn:

• Liker 14
Skrevet
41 minutter siden, Turkis Sau skrev:

Oj oj oj. Gårsdagens snapstory fra begge 2 var mildt sagt underholdende. J var ikke meget happy kvelden gjennom. Og U så ut til å latterliggjøre J, fra kjolevalg til siste snap. J til en venninne "hei følg med på meg da!", tydelig sur. Og senere på kvelden når U filmer J og en paradise-berte freser J "Hey! Du kanke filme meg sånn!", med mord i blikket.

Popcorn-friendly aften, takker for underholdningen :popcorn:

Jeg hadde holdt mobilen unna en sånn tilstelning. 

Skrevet
16 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg hadde holdt mobilen unna en sånn tilstelning. 

Jeg og! Og akkurat det diskvalifiserer nok oss begge fra å bli invitert til en sånn tilstelning.

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Turkis Sau skrev:

Jeg og! Og akkurat det diskvalifiserer nok oss begge fra å bli invitert til en sånn tilstelning.

Jepp, vi hadde vært persona non grata på et sånt arrangement. :fnise:

Skrevet
23 minutter siden, O.G. skrev:

Jepp, vi hadde vært persona non grata på et sånt arrangement. :fnise:

Indeed :lol:

Skrevet

Hvem er det på den siste snapfilmen til Julianne? Thoedesen?

Skrevet
Akkurat nå, hollabackgirl skrev:

Hvem er det på den siste snapfilmen til Julianne? Thoedesen?

Jepp

Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Turkis Sau skrev:

Jepp

Hvem er kjæresten? 

Skrevet

1.Veldig creepy å filme andre jenter som Ulrik gjør. 2.Kjenner jeg er glad for at livet mitt ikke handler om å (konstant) snappe livet mitt, for så å dele det med tusenvis av ukjente. 3.Ser ikke ut som Julianne egentlig har det noe bra. 

• Liker 15
Skrevet
2 minutter siden, lenemor1 skrev:

1.Veldig creepy å filme andre jenter som Ulrik gjør. 2.Kjenner jeg er glad for at livet mitt ikke handler om å (konstant) snappe livet mitt, for så å dele det med tusenvis av ukjente. 3.Ser ikke ut som Julianne egentlig har det noe bra. 

Dette var livet hun valgte. 

Skrevet
15 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Er det fjernet nå?

Skrevet
6 hours ago, Bodillen said:

Er han bare 36?? Jeg trodde han var 45+.

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...