Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor mange følgere hun har mistet siste tiden? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Odirf skrev (38 minutter siden):

Folket begynner å ta til vett, nå er hun nede i 61.600 følgere👏 

Folket har våknet. Ikke bare når det gjelder pilotparet, men influensere på Some generelt. Ingen som orker å finansiere selvskrytende klyser som rakker ned på følgere og henger dem ut. Folk er lei av å høre på influensere skryte, snakke om meningsløse emner og lite kunnskap. 2026 blir nok et år hvor influensere kommer til å merke nedgang i følgere. Det er en grunn til at Isabell raad har lekt bestevenn med alle følgerne sine i evig tid. Hun vet at uten dem hadde hun ikke vært der hun er i dag. Ikke shit hvor du spiser, er det noe som heter. Jeg tror pilotparet har mistet mye interesse hos folket, så derfor prøver J noe nytt nå. En influenser jobb er ikke bærekraftig, det er vanskelig å holde seg relevant i lang tid.

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Horisonten skrev (5 minutter siden):

Folket har våknet. Ikke bare når det gjelder pilotparet, men influensere på Some generelt. Ingen som orker å finansiere selvskrytende klyser som rakker ned på følgere og henger dem ut. Folk er lei av å høre på influensere skryte, snakke om meningsløse emner og lite kunnskap. 2026 blir nok et år hvor influensere kommer til å merke nedgang i følgere. Det er en grunn til at Isabell raad har lekt bestevenn med alle følgerne sine i evig tid. Hun vet at uten dem hadde hun ikke vært der hun er i dag. Ikke shit hvor du spiser, er det noe som heter. Jeg tror pilotparet har mistet mye interesse hos folket, så derfor prøver J noe nytt nå. En influenser jobb er ikke bærekraftig, det er vanskelig å holde seg relevant i lang tid.

Så enig med deg,håper virkelig folk tar til sunn fornuft å lever sine egne liv framfor å sponse disse egosentriske folka❤️

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Velinda skrev (19 minutter siden):

Så enig med deg,håper virkelig folk tar til sunn fornuft å lever sine egne liv framfor å sponse disse egosentriske folka❤️

Det er nettopp det❤️ Studier viser at folk blir forvirret, nedstemt og lever mindre av sitt eget liv ved å følge med på løgnaktige fasadeliv som influensere skryter om. Det er ingen som har et feilfritt og problemfritt liv. Ingen. Det er ikke mulig. Disse influenserne poster om et liv de drømmer om å ha hver dag, hele tiden. Sannheten bak kulissene er noe helt annet. De er heller ikke tilfreds med seg selv. Da hadde de ikke hatt behovet for å overbevise andre om at de har et perfekt liv. Influensere selger en løgn! Det har mange innsett nå. Dette er noe vi alle vet, men i begynnelsen er det lett å følge med…helt til du skjønner at alt er svada. Det gidder ikke folk å finansiere. Toppen av det, er den ekle ovenfra og ned holdingen til mange influensere som tror de er bedre enn folket. Hallo, det er folket som har gitt dere lønn. Vis ydmykhet og takknemlighet. 

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Boikott Snap,boikott USA og den grusome presidenten deres❤️

Endret av Velinda
  • Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Velinda skrev (2 minutter siden):

Boikott Snap,boikott USA og den grusome presienten deres❤️

Hva tenker du med USA og presidenten som er relevant til paret i Spania? Bare lurer? 

• Liker 2
Skrevet
Odirf skrev (1 time siden):

Folket begynner å ta til vett, nå er hun nede i 61.600 følgere👏 

Hurra 👏 Det går fort nedover nå. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Følgertallene synker, pengene minker, blir det only fans neste? Hun er jo så stolt over rumpa si som hun trener hver dag. Tror du hadde trives godt med det Julianne😂 Du har jo et så normalt forholdt til kroppen din og sprader rundt i stringtruse foran svigerfar 🤮

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
panzerpølsa skrev (25 minutter siden):

Hva tenker du med USA og presidenten som er relevant til paret i Spania? Bare lurer? 

Om de ikke får penger fra Snap så er det vil ikke så mye å skryte over lenger,gjelder alle influensere,de som har penger å makt i Usa kan legge press på de som styrer,litt som om når man ikke kjøper produkter fra Israel

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Really skrev (3 timer siden):

Følgertallene synker, pengene minker, blir det only fans neste? Hun er jo så stolt over rumpa si som hun trener hver dag. Tror du hadde trives godt med det Julianne😂 Du har jo et så normalt forholdt til kroppen din og sprader rundt i stringtruse foran svigerfar 🤮

Ekkelt 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Spør fordi jeg er oppriktig nysgjerrig 🤔 Hvordan får dere med dere så mye uten å følge henne? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
June93 skrev (16 minutter siden):

Spør fordi jeg er oppriktig nysgjerrig 🤔 Hvordan får dere med dere så mye uten å følge henne? 

Hun dukker jo opp overalt! VG og andre nettaviser, snap utforsk, Instagram, reklamer/spons. Har blogget i mange år og utlevert seg selv her og der. Hun er ingen privat person, utleverer det meste. Trenger ikke følge henne for å få med deg det hun gjør. Google henne, så finner du blogginnlegg og bilder av alt mulig rart. Ikke minst all den eksponeringen av barna. Det har hun heldigvis sluttet med. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Tiara07 skrev (12 timer siden):

Er det noen som vet hvor mange følgere hun har mistet siste tiden? 

Hun hadde 63 400 den 26 november, 62 100 den 21 desember, nå har hun 61 600. Så på en måned har hun mistet 500 følgere, siden 26 november har hun mistet 1800.

Jeg har 2 influensere som jeg har fulgt med på følgertall innimellom, skjønner ikke at ikke begge har mistet mange  tusen mer enn de har mistet.  Det meste pilotfrue har hatt dette året er 63 600, det var i august. I januar i fjor hadde hun 60 900, det var da jeg begynte å følge med på antall følgere. 

Endret av Donnap
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Donnap skrev (10 timer siden):

Hun hadde 63 400 den 26 november, 62 100 den 21 desember, nå har hun 61 600. Så på en måned har hun mistet 500 følgere, siden 26 november har hun mistet 1800.

Jeg har 2 influensere som jeg har fulgt med på følgertall innimellom, skjønner ikke at ikke begge har mistet mange  tusen mer enn de har mistet.  Det meste pilotfrue har hatt dette året er 63 600, det var i august. I januar i fjor hadde hun 60 900, det var da jeg begynte å følge med på antall følgere. 

Hvorfor er du så interessert i dette hvis du ikke liker henne? Jeg hadde personlig aldri hatt så stor interesse for en person som jeg ikke liker å følge. Bare nysgjerrig 🫣

Skrevet
June93 skrev (1 time siden):

Hvorfor er du så interessert i dette hvis du ikke liker henne? Jeg hadde personlig aldri hatt så stor interesse for en person som jeg ikke liker å følge. Bare nysgjerrig 🫣

Og likevel er du her inne... 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
June93 skrev (1 time siden):

Da kan du stille det spørsmålet i en tråd som omhandler influensere generelt. Dette er en tråd OM Pilotfrue, ikke hvorvidt man følger henne eller ei, eller hva som er bakgrunnen for å være i denne tråden.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

De tåler ikke at andre sier sin mening eller kommer med kritikk. Etter så mange år på sosiale media med eksponering av seg selv og familie, tror de at folk skal beundre dem til en hver tid? De er ingen å se opp til. De oppfordrer til ingenting godt og gjør intet godt for verken folket eller samfunnet. Holdningene til pilotparet er: vi er bedre dere! Og masse selvskryt. Kritikk må de tåle, eller så er det på tide å fjerne seg selv fra den offentlige plattformen. Julianne sier at hun tåler kritikk.. Det er det hun liker å tro, men det preger henne. Hun later som, - som alt annet i livet. Fasade og skuespill. Folk ser tvers igjennom falskheten. De tror at kritikken kommer av misunnelse… men selvinnsikt er det ikke alle som har dessverre. Hadde de klart å se seg selv utenfra, og hatt et snev av moral, så hadde dem skjønt kritikken. Livet handler om alt annet enn fasade. I tillegg kommer det mye rare meninger fra pilotparet på Some, så de må forstå at folk reagerer. Overskriftene de lager selv for å provosere, tjene penger. Kritikken er selvforskyldt.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Anbefaler alle å gå inn på svenske cissimusic sin Instagram å høre hun snakke om influensere,er helt spot on,vi trenger de ikke til noe som helst🎯

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

Anbefaler alle å gå inn på svenske cissimusic sin Instagram å høre hun snakke om influensere,er helt spot on,vi trenger de ikke til noe som helst🎯

Anbefaler også å gå inn på Alexander Sandtorv på Facebook.  Knallbra innlegg om influensere i dag.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Influensere blir bare mer og mer uinteressante. Det er som realityshow. Komisk i starten, men så ender du opp med å få total avsmak. Det er så mange desperate influensere der ute nå. Gjør alt for å holde seg relevante. Folk slutter å følge! Jeg er sikker på at det blir mange flere som boikotter influensere fremover. Dessverre så tror jeg noen influensere kommer til å fortsette å utlevere seg selv gratis omtrent. Det er den trangen om å vise seg frem og snakke om seg selv hele tiden. En lidelse...

• Liker 3
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...