Kønn Skrevet onsdag kl. 06:47 #14941 Skrevet onsdag kl. 06:47 June93 skrev (1 time siden): Merkelig at du fortsatt har tid til å diskuterere influensere da 😅 Men, har inntrykk av at det er mange her som ikke følger, men som får med seg absolutt alt! Jeg er imponert 😂 Hva jeg har tid til trenger du ikke å henge deg opp i❤️ 6 2 2
June93 Skrevet torsdag kl. 22:29 #14942 Skrevet torsdag kl. 22:29 Kønn skrev (På 7.1.2026 den 7.47): Hva jeg har tid til trenger du ikke å henge deg opp i❤️ Henger meg ikke opp, bare nevnte det 🙃 1
Treplussto Skrevet fredag kl. 06:49 #14943 Skrevet fredag kl. 06:49 (endret) Spoiler Sier piloten at han kommer seg til Norge på ca 450 km? Hørte jeg riktig? Så vanskelig dialekt. Lover dårlig for Norwegian om en av kapteinene ikke kan matte og avstandsmåling. Hjelp. Endret fredag kl. 06:54 av Treplussto 3
Treplussto Skrevet fredag kl. 06:56 #14944 Skrevet fredag kl. 06:56 Treplussto skrev (6 minutter siden): Vis skjult innhold Sier piloten at han kommer seg til Norge på ca 450 km? Hørte jeg riktig? Så vanskelig dialekt. Lover dårlig for Norwegian om en av kapteinene ikke kan matte og avstandsmåling. Hjelp. vet ikke hvorfor jeg ikke fikk fjernet «skjult innhold». Beklager. Tlf min er litt på felgen. Sier piloten at han kommer seg til Norge på ca 450 km? Hørte jeg riktig? Så vanskelig dialekt. Lover dårlig for Norwegian om en av kapteinene ikke kan matte og avstandsmåling. Hjelp. 4
Joiosa Skrevet fredag kl. 16:16 #14945 Skrevet fredag kl. 16:16 Treplussto skrev (9 timer siden): vet ikke hvorfor jeg ikke fikk fjernet «skjult innhold». Beklager. Tlf min er litt på felgen. Sier piloten at han kommer seg til Norge på ca 450 km? Hørte jeg riktig? Så vanskelig dialekt. Lover dårlig for Norwegian om en av kapteinene ikke kan matte og avstandsmåling. Hjelp. Han er jo stokk dum og tror man får Betakaroten fra sollys og sier det flere ganger i går når han holder ansiktet mot solen🙄 Og kommenterer mat som ikke er slankekost osv. Sier han med det dårligste kostholdet! 2 7
Treplussto Skrevet fredag kl. 16:45 #14946 Skrevet fredag kl. 16:45 Joiosa skrev (28 minutter siden): Han er jo stokk dum og tror man får Betakaroten fra sollys og sier det flere ganger i går når han holder ansiktet mot solen🙄 Og kommenterer mat som ikke er slankekost osv. Sier han med det dårligste kostholdet! Håper han spiller dum for å få reaksjoner. Han er virkelig noe for seg selv. De kler hverandre på mange måter, hun er ikke dypeste øsen i skuffen hun heller. 4 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå