Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
June93 skrev (1 time siden):

Merkelig at du fortsatt har tid til å diskuterere influensere da 😅 Men, har inntrykk av at det er mange her som ikke følger, men som får med seg absolutt alt! Jeg er imponert 😂

Hva jeg har tid til trenger du ikke å henge deg opp i❤️

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kønn skrev (På 7.1.2026 den 7.47):

Hva jeg har tid til trenger du ikke å henge deg opp i❤️

Henger meg ikke opp, bare nevnte det 🙃

• Liker 1
Skrevet (endret)
Spoiler

Sier piloten at han kommer seg til Norge på ca 450 km? Hørte jeg riktig? Så vanskelig dialekt.

Lover dårlig for Norwegian om en av kapteinene ikke kan matte og avstandsmåling. Hjelp.

Endret av Treplussto
  • Nyttig 3
Skrevet
Treplussto skrev (6 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Sier piloten at han kommer seg til Norge på ca 450 km? Hørte jeg riktig? Så vanskelig dialekt.

Lover dårlig for Norwegian om en av kapteinene ikke kan matte og avstandsmåling. Hjelp.

vet ikke hvorfor jeg ikke fikk fjernet «skjult innhold».

Beklager. Tlf min er litt på felgen.

• Nyttig 4
Skrevet
Treplussto skrev (9 timer siden):

vet ikke hvorfor jeg ikke fikk fjernet «skjult innhold».

Beklager. Tlf min er litt på felgen.

Han er jo stokk dum og tror man får Betakaroten fra sollys og sier det flere ganger i går når han holder ansiktet mot solen🙄 Og kommenterer mat som ikke er slankekost osv. Sier han med det dårligste kostholdet!

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Joiosa skrev (28 minutter siden):

Han er jo stokk dum og tror man får Betakaroten fra sollys og sier det flere ganger i går når han holder ansiktet mot solen🙄 Og kommenterer mat som ikke er slankekost osv. Sier han med det dårligste kostholdet!

Håper han spiller dum for å få reaksjoner. Han er virkelig noe for seg selv. 
De kler hverandre på mange måter, hun er ikke dypeste øsen i skuffen hun heller.

• Liker 4
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...