Horisonten Skrevet 8. desember 2025 #14821 Skrevet 8. desember 2025 Stargaze skrev (9 timer siden): Mangler totalt klasse - en ting penger ikke kan kjøpe… Det har du rett i! Og slike bilder finnes på nett. Gøy når barna blir større og ser dette. Det er grenseløst hva de gjør for penger. 8
Horisonten Skrevet 8. desember 2025 #14822 Skrevet 8. desember 2025 Outandabout skrev (2 timer siden): Mer desperat etter klikk enn naturlig forhold til kropp…🤣 Ja! Var litt desperat etter veske og lamper før jul også. Noen overskrifter på nett og litt oppmerksomhet, så ble det begge deler gitt. Pengene er tjent inn. 😂 6 3
Sol79 Skrevet 8. desember 2025 #14823 Skrevet 8. desember 2025 Hun klaget over hvor travelt det var å være alene hjemme med et sykt barn og et barn som hadde for mye energi, i tillegg til at hunden hadde diare. Likevel har hun tid til å sitte i badekaret med laptop og snacks. 😆 Tror også hun fikk tid til å sole seg. 12 1
Gjest Det handler om deg Skrevet 8. desember 2025 #14824 Skrevet 8. desember 2025 (endret) Sol79 skrev (8 minutter siden): Hun klaget over hvor travelt det var å være alene hjemme med et sykt barn og et barn som hadde for mye energi, i tillegg til at hunden hadde diare. Likevel har hun tid til å sitte i badekaret med laptop og snacks. 😆 Tror også hun fikk tid til å sole seg. “Se på hun der da” (som hun sier til lillesøster) er jo hennes hjelper nå, og skapte vel dette badekarcontentet. Mens kamera og dadlene rullet og gikk passet vel lille I nevøene og hund. Endret 8. desember 2025 av Det handler om deg
Horisonten Skrevet 8. desember 2025 #14825 Skrevet 8. desember 2025 Sol79 skrev (7 minutter siden): Hun klaget over hvor travelt det var å være alene hjemme med et sykt barn og et barn som hadde for mye energi, i tillegg til at hunden hadde diare. Likevel har hun tid til å sitte i badekaret med laptop og snacks. 😆 Tror også hun fikk tid til å sole seg. Hun hadde vel abstinenser etter egentid, shopping og være borte fra barna. Slik er livet med barn - ansvar og forpliktelser! Barn har energi, og ja, et sykt barn trenger omsorg og oppmerksomhet. At hun kan klage om sånt er helt vanvittig. Hun er vel overlykkelig når de er på skolen og i barnehage… 2 9
Gjest Det handler om deg Skrevet 8. desember 2025 #14826 Skrevet 8. desember 2025 Horisonten skrev (3 minutter siden): Hun hadde vel abstinenser etter egentid, shopping og være borte fra barna. Slik er livet med barn - ansvar og forpliktelser! Barn har energi, og ja, et sykt barn trenger omsorg og oppmerksomhet. At hun kan klage om sånt er helt vanvittig. Hun er vel overlykkelig når de er på skolen og i barnehage… Sykt. Tror fek ikke J er typen til å ligge på sengen og lese høyt for guttene før leggetid. Slike nære og nærende ting.
Treplussto Skrevet 8. desember 2025 #14827 Skrevet 8. desember 2025 Horisonten skrev (1 time siden): Det har du rett i! Og slike bilder finnes på nett. Gøy når barna blir større og ser dette. Det er grenseløst hva de gjør for penger. Onlyfans, bare offentlig. 10 2 2
Horisonten Skrevet 8. desember 2025 #14828 Skrevet 8. desember 2025 Det handler om deg skrev (1 time siden): Sykt. Tror fek ikke J er typen til å ligge på sengen og lese høyt for guttene før leggetid. Slike nære og nærende ting. Det tror ikke jeg heller! De fleste foreldre leser til barna ved legging (til en viss alder). Vises tydelig på snap at hun ikke gjør det da ungene er oppe til veldig sent, og når de legges så er det Ulrik som tar det. Barna har også telefon/skjerm på sengen. Det kunne man se tydelig når hun ordnet sengene til guttene på snap. Hver sin skjerm. Bare trist! 2 9
Gjest Det handler om deg Skrevet 9. desember 2025 #14829 Skrevet 9. desember 2025 Noe nytt hos fruen?
MacadamiaNut Skrevet 10. desember 2025 #14830 Skrevet 10. desember 2025 ne11iker skrev (På 4.12.2025 den 23.48): Er det noen som vet hvorfor hun og søstra ikke har kontakt? Tipper søstera skjønte det samme som J sin tidligere venninne Christine, de har helt forskjellige verdisyn. Jeg hadde også synes det var vanskelig å ha kontakt med en søster som oppførte seg så virkelighetsfjernt. 2 7
Treplussto Skrevet 10. desember 2025 #14831 Skrevet 10. desember 2025 MacadamiaNut skrev (5 timer siden): Tipper søstera skjønte det samme som J sin tidligere venninne Christine, de har helt forskjellige verdisyn. Jeg hadde også synes det var vanskelig å ha kontakt med en søster som oppførte seg så virkelighetsfjernt. Morsomt😆 Av dem to velger jeg pilotfrua når som helst. Hun andre er ganske giftig, så tror ikke du skal sette henne i sammenheng med søstra.
Tiara07 Skrevet 10. desember 2025 #14832 Skrevet 10. desember 2025 Treplussto skrev (4 minutter siden): Morsomt😆 Av dem to velger jeg pilotfrua når som helst. Hun andre er ganske giftig, så tror ikke du skal sette henne i sammenheng med søstra. Her har jeg ikke helt oversikt; Er dette samme søsteren fra far sin side som nettopp flyttet ned til Spania, eller har hun søsken fra før som er eldre/fra mors side?
Treplussto Skrevet 10. desember 2025 #14833 Skrevet 10. desember 2025 Tiara07 skrev (1 time siden): Her har jeg ikke helt oversikt; Er dette samme søsteren fra far sin side som nettopp flyttet ned til Spania, eller har hun søsken fra før som er eldre/fra mors side? Nå tenkte jeg på eks-venninnen hennes, ikke søstra. Beklager, jeg var ikke så tydelig. 2
Odirf Skrevet 10. desember 2025 #14834 Skrevet 10. desember 2025 Og det går nedover på følgere, endelig. På tide folk våkner. Lurer på hvor lang tid det går før mister pilot må jobbe fullt igjen😅 8 4
MacadamiaNut Skrevet 11. desember 2025 #14835 Skrevet 11. desember 2025 Treplussto skrev (3 timer siden): Morsomt😆 Av dem to velger jeg pilotfrua når som helst. Hun andre er ganske giftig, så tror ikke du skal sette henne i sammenheng med søstra. Giftig? Hvordan da? 2
Treplussto Skrevet 11. desember 2025 #14836 Skrevet 11. desember 2025 MacadamiaNut skrev (7 timer siden): Giftig? Hvordan da? Du får google henne så ser du en halv prosent av hva hun har stelt i stand. 1
Outandabout Skrevet 11. desember 2025 #14837 Skrevet 11. desember 2025 Odirf skrev (10 timer siden): Og det går nedover på følgere, endelig. På tide folk våkner. Lurer på hvor lang tid det går før mister pilot må jobbe fullt igjen😅 Er der ikke frua som sitter på pengene da? Har forstått at stefaren hennes er god for en del, og at J lever godt på hans regning? Har jeg misforstått? 1
Klink Skrevet 11. desember 2025 #14838 Skrevet 11. desember 2025 Treplussto skrev (9 minutter siden): Du får google henne så ser du en halv prosent av hva hun har stelt i stand. Google hvem?
Kristine79 Skrevet 11. desember 2025 #14839 Skrevet 11. desember 2025 Jeg synes de kunne reist oftere til Norge med barna. Barna har tross alt vokst opp i Norge, og hadde sikkert vært koselig med en jul i Norge. Men mora tåler vel ikke temp under 15 grader. 4 1
Treplussto Skrevet 11. desember 2025 #14840 Skrevet 11. desember 2025 (endret) Klink skrev (3 timer siden): Google hvem? Bare å google Christine Tufte. Orker knapt å si hele navnet hennes, hun har laget så mye kvalme. Endret 11. desember 2025 av Treplussto 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå