Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Donnap skrev (2 minutter siden):

Nei man vet aldri med de der to. En ting er helt sikkert, det er ekstremt useriøst av en pilot å sitte på snap og dele det om graviditeten som ikke var en graviditet.  Jeg håper det er Norwegian som har sagt ifra, det burde man faktisk kunne forvente av dem om de vil man skal ta dem eller piloten seriøst.

Enig.

Fjørtisen glemmer at han har en jobb som er viktigere enn snaoppen, tennis og porsha.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sh999 skrev (Akkurat nå):

IMG_6886.thumb.png.589ecd1e010483f7d226d1ae8e5ab956.png

Blir sikkert slettet men ja, Norwegian bør snart ta grep her . 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Sh999 skrev (4 minutter siden):

IMG_6886.thumb.png.589ecd1e010483f7d226d1ae8e5ab956.png

Det var vel i arbeidstiden han la ut den gravidsnappen såvidt jeg så på skjermbildet? Isåfall ekstremt uprofesjonelt av han.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Donnap skrev (Akkurat nå):

Det var vel i arbeidstiden han la ut den gravidsnappen såvidt jeg så på skjermbildet? Isåfall ekstremt uprofesjonelt av han.

Akkurat det vet jeg ikke, men har ofte sett snap fra cockpiten hvor det står «dagens kontor» osv. og selfie av han i uniform.  Jeg har reagert på det lenge at det kan umulig være bare meg som reagerer ang profesjonaliteten i dette. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Stargaze skrev (På 22.11.2025 den 18.42):

Altså! «Voksne» (middelaldrende) mannen.. Er det mulig å synke så lavt?

Heia Henrik Troy💪

IMG_8969.jpeg

I arbeidstid. Eller hviletid mellom flyvninger.

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg må bare si det: Det er nesten imponerende hvor lite Julianne og Ulrik får med seg av hva som skjer utenfor deres egen luksusverden. Jeg har ikke høy lønn selv, men jeg klarer faktisk å gi barnet mitt en fin jul. Uten spons, rabattkoder eller haul med unødvendige ting og kjoler jeg aldri får brukt!

Samtidig henger det ønskelapper fra barn overalt, barn som ønsker seg helt grunnleggende ting. Men det er klart – Julianne og Ulrik har nok altfor mye å gjøre med å leve livet i Albir til å få med seg slikt, eller GIDDE å bry seg om slikt!

Jeg prøver virkelig å komme på en eneste gang de har gjort noe for noen andre. Bare en gang. Men det eneste jeg får opp i hodet er heismusikk og en svak bris av «nei da» 🫵👍👌😬

Samtidig gjør andre influensere masse bra. PelleK løper rundt i byen for å finne et lite lekefly til en gutt på åtte år. 😭 Isabell donerer en million kroner til å bygge skole i India, og kjøper skoleutstyr til barna der. Ting man gjør når man skjønner at verden er større enn sin egen shoppingpose. 💖

Men våre to stjerner? De gir oss det samme innholdet hver dag: shopping, glam, solbriller og kaffe. Presentert som om de bor i Monaco, når de egentlig sitter i Albir, som ikke akkurat er verdens mest glamorøse sted. 🤡

Det finnes så mange influensere som bruker plattformen sin til noe som faktisk betyr noe. Men Julianne og Ulrik? De får det nesten til å virke som en prestasjon å ikke bry seg.

At de aldri, ikke en eneste gang, har vurdert å gjøre noe for andre, det er nesten et talent i seg selv.

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 13
Skrevet (endret)
Bellabellee skrev (3 timer siden):

Jeg må bare si det: Det er nesten imponerende hvor lite Julianne og Ulrik får med seg av hva som skjer utenfor deres egen luksusverden. Jeg har ikke høy lønn selv, men jeg klarer faktisk å gi barnet mitt en fin jul. Uten spons, rabattkoder eller haul med unødvendige ting og kjoler jeg aldri får brukt!

Samtidig henger det ønskelapper fra barn overalt, barn som ønsker seg helt grunnleggende ting. Men det er klart – Julianne og Ulrik har nok altfor mye å gjøre med å leve livet i Albir til å få med seg slikt, eller GIDDE å bry seg om slikt!

Jeg prøver virkelig å komme på en eneste gang de har gjort noe for noen andre. Bare en gang. Men det eneste jeg får opp i hodet er heismusikk og en svak bris av «nei da» 🫵👍👌😬

Samtidig gjør andre influensere masse bra. PelleK løper rundt i byen for å finne et lite lekefly til en gutt på åtte år. 😭 Isabell donerer en million kroner til å bygge skole i India, og kjøper skoleutstyr til barna der. Ting man gjør når man skjønner at verden er større enn sin egen shoppingpose. 💖

Men våre to stjerner? De gir oss det samme innholdet hver dag: shopping, glam, solbriller og kaffe. Presentert som om de bor i Monaco, når de egentlig sitter i Albir, som ikke akkurat er verdens mest glamorøse sted. 🤡

Det finnes så mange influensere som bruker plattformen sin til noe som faktisk betyr noe. Men Julianne og Ulrik? De får det nesten til å virke som en prestasjon å ikke bry seg.

At de aldri, ikke en eneste gang, har vurdert å gjøre noe for andre, det er nesten et talent i seg selv.

Enig med deg! De har ikke empati! Jula handler om å gi, hvis du har. Gjøre noe godt for de som virkelig trenger det mest. Jeg tror faktisk ikke Pilotparet har så god råd som de skryter på seg. All denne skrytingen om penger, luksus og ting er bare et spill for galleriet. De henter inn alt ved reklame og spons. Det er et image de har skapt seg. Det er veldig rart at drømmehuset i Vollen (fruens ord), båten og bilene ble solgt rimelig kjapt… og det var før de hadde landet på ideen om å flytte til Spania. Jeg tror både renteøkninger, gjeld og høyt forbruk var grunnen til det. Hun var jo veldig lei seg for å selge huset i Vollen. Stedet de aldri skulle flytte i fra. 

Når det gjelder Isabell, så får hun igjen på skatten det hun donerer. Men likevel, pengene hun har gitt har kommet til nytte. Gitt mange håp og drømmer for barn i India! Det skal hun ha. Må ikke glemme at hun også er veldig kynisk. Hun vet akkurat hva hun driver med. Forbruket hennes er helt vanvittig, selvom hun gir bort en del til familie osv. 

Endret av Horisonten
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg så både herr og fru på skattelisten over influensere publisert i VG. De tjener ikke spesielt mye i forhold til hva man skulle tro basert på livsstilen. Hun har ca 1,3 mnok i nettoinntekt og han har ca 600k. Basert på det så må de jo spise seg blakke?

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Horisonten skrev (5 minutter siden):

Enig med deg! De har ikke empati! Jula handler om å gi, hvis du har. Gjøre noe godt for de som virkelig trenger det mest. Jeg tror faktisk ikke Pilotparet har så god råd som de skryter på seg. All denne skrytingen om penger, luksus og ting er bare et spill for galleriet. De henter inn alt ved reklame og spons. Det er et image de har skapt seg. Det er veldig rart at drømmehuset i Vollen (fruens ord), båten og bilene ble solgt rimelig kjapt… og det var før de hadde landet på ideen om å flytte til Spania. Jeg tror både renteøkninger, gjeld og høyt forbruk var grunnen til det. Hun var jo veldig lei seg for å selge huset i Vollen. Stedet de aldri skulle flytte i fra. 

Når det gjelder Isabell, så får hun igjen på skatten det hun donerer. Men likevel, pengene hun har gitt har kommet til nytte. Gitt mange håp og drømmer for barn i India! Det skal hun ha. Må ikke glemme at hun også er veldig kynisk. Hun vet akkurat hva hun driver med. Forbruket hennes er helt vanvittig, selvom hun gir bort en del til familie osv. 

Helt enig! Det er forkastelig slik de holder på. Julen handler om nestekjærlighet og å gi, ikke å få mest mulig. Til og med min tenåring har spart litt av den lille lønnen sin for å pakke inn en gave til ønske treet. Dette er han vokst opp med, at vi gir til de som trenger det mer enn oss hver jul. Enda jeg ikke har veldig mye penger, bare en helt gjennomsnittlig inntekt ( jobb innen helse). Men dette handler ikke om meg (var ikke meningen å «skryte» av hvor «fantastiske» vi er. Gjør bare det som mange mennesker heldigvis gjør for andre i juletiden. Poenget er at de som har mye penger og velger å bruke de på seg selv, helt greit , de om det. Men ha nå i hvert fall medmenneskelighet nok til å ikke gni det inn til alle!

• Nyttig 5
Skrevet
Sol79 skrev (30 minutter siden):

Jeg så både herr og fru på skattelisten over influensere publisert i VG. De tjener ikke spesielt mye i forhold til hva man skulle tro basert på livsstilen. Hun har ca 1,3 mnok i nettoinntekt og han har ca 600k. Basert på det så må de jo spise seg blakke?

De er veldig opptatt av vise frem porschen, chanelveska og snakke om prisen på utemøblene. Men klær, det handler de på Temu. Gir ikke mening. Folk som virkelig har god råd holder ikke på sånn. Det er bare flaut! 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Sh999 skrev (30 minutter siden):

Helt enig! Det er forkastelig slik de holder på. Julen handler om nestekjærlighet og å gi, ikke å få mest mulig. Til og med min tenåring har spart litt av den lille lønnen sin for å pakke inn en gave til ønske treet. Dette er han vokst opp med, at vi gir til de som trenger det mer enn oss hver jul. Enda jeg ikke har veldig mye penger, bare en helt gjennomsnittlig inntekt ( jobb innen helse). Men dette handler ikke om meg (var ikke meningen å «skryte» av hvor «fantastiske» vi er. Gjør bare det som mange mennesker heldigvis gjør for andre i juletiden. Poenget er at de som har mye penger og velger å bruke de på seg selv, helt greit , de om det. Men ha nå i hvert fall medmenneskelighet nok til å ikke gni det inn til alle!

Gode verdier❤️

• Nyttig 2
Skrevet

Nå må vi huske at Julianne donerer klærne hun har kjøpt gjennom året GIR hun til sin lillesøster. Og det som er igjen få vaskedamen.

Så GIR de familie gratis opphold i Spanien.

Raust, ikke sant?

(Men Ulriksen gir ikke nøklene til porsha til fruen, enda det er hun som har gitt han den i gave…)

• Nyttig 4
Skrevet
Sol79 skrev (1 time siden):

Det meste de tjener går vel inn på «bedriften» de har vel AS som alle andre influensere. 

• Nyttig 4
Skrevet

Det er bedriften som betaler huset og alt i og inni huset. Bilen til J er firmabil. Madridturen er firmatur og søsteren har blitt assistenten hennes (innholdsskaper) og får dekket turen. Så må en influenser ha klær i jobbsammenheng. Firmaet betaler. 

Utemøbler og treningsapparat er sponsing.

Og huset er egentlig møblert anonymt som gjør at de kan selge det med alt inventar. Null stress.

Det tar ut minst mulig i lønn - for det tar seg best ut på skattelistene.

• Liker 2
Skrevet
Sh999 skrev (2 timer siden):

Nå har de fått såpass mye kritikk at plutselig kan det jo skje at de donerer ett lite beløp til noen. Men om de gjør det så er det ikke av omsorg for andre eller fordi de er rause, det vil være for å få likerklikk mm. De som virkelig er rause er de som gir uten å gi det oppmerksomhet,  de som ønsker å bidra til at andre skal få ett litt bedre liv. Tenk hvis de hadde donert de pengene for vesken til noen som trengte det isteden, det hadde vært mye bedre. For er det en ting som er helt sikkert så er det at det finnes absolutt ingen som trenger en veske til over 40 000 kroner, det er rett og slett bare ufattelig kvalmende galskap å kjøpe det. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Det handler om deg skrev (1 time siden):

Det er bedriften som betaler huset og alt i og inni huset. Bilen til J er firmabil. Madridturen er firmatur og søsteren har blitt assistenten hennes (innholdsskaper) og får dekket turen. Så må en influenser ha klær i jobbsammenheng. Firmaet betaler. 

Utemøbler og treningsapparat er sponsing.

Og huset er egentlig møblert anonymt som gjør at de kan selge det med alt inventar. Null stress.

Det tar ut minst mulig i lønn - for det tar seg best ut på skattelistene.

For i følge den listen så tjente Isabell 48000,- og det stemmer ikke! Så de tallene Julianne har på seg stemmer ikke! Hvis man ser proff.no så ser man inntekten til «bedriften» har skutt i være i 2024!

i følge proff.no tjente bedriften 2.4. Men bedriften sitter igjen med 220 000. Det betyr hun sannsynlig har tatt ut mye i lønn, har hatt store kostnader (reiser, honorarer, produksjon) eller begge deler 😬 

• Nyttig 1
Skrevet

I skattelistene kom det frem at hun har 1,2 mill i årslønn, før skatt altså. Lyver hun om inntekten sin på snap? Eller har hun kanskje opprettet spansk firma.

Skrevet
Lille harepus skrev (15 minutter siden):

I skattelistene kom det frem at hun har 1,2 mill i årslønn, før skatt altså. Lyver hun om inntekten sin på snap? Eller har hun kanskje opprettet spansk firma.

Skattelistene oppgir alltid nettoinntekt. 

Skrevet

Skattelistene sier ingen ting.

Selvstendig næringsdrivende mikser og trikser.

Sjekk heller proff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...