TR72 Skrevet mandag kl. 22:07 #14701 Skrevet mandag kl. 22:07 Kilami skrev (11 minutter siden): Uff ja, dette er fryktelig ille😟 Hvordan har dine barn klart seg med tanke på hvordan du fikk inn penger til deres barndom? Kødder du med meg? 8 års utdanning på universitet! Jobb som krevde mine kvalifikasjoner! 4 2 2
Maia3 Skrevet mandag kl. 22:50 #14702 Skrevet mandag kl. 22:50 Horisonten skrev (1 time siden): Dette er bare flaut! Tenk å være godt voksen og utlevere seg selv på den måten. Takket være alle følgerne så sitter de på de midlene de har i dag. Eier verken skam eller integritet! Hun fremstår veldig narsissistisk. Tar bilde av seg selv i alle speil og vinduer hun går forbi. Har et enormt behov for å snakke om seg selv også. Stakkars barna! Hva er det disse to voksne ikke gjør for penger? Husker det året før de flyttet, da slet de med lus. Fruen la ut om alt på snap og plukket ut alle lus foran kamera. Sendte barna i barnehagen dagen etter. I dag snakker hun om «fresht og lyx». Ord hun ofte bruker på snap. Hygiene har vel aldri vært en prioritet. Kjøper kjøkkenservice og spiser rett av uten å vaske det først. Samme med sengetøy. Fruen bare ler når noen kommenterer det. Så er det disse clickbaitene! Overskriftene om graviditet og abort måtte til, hun skulle jo til Madrid. Viktig med penger på kontoen da. Hun eier ingen skam. Fatter ikke at piloten støtter dette! Det er mye fasade. I høst hadde de sønnen på utredning på sykehus i Spania. Ulrik snakket om dette på snap og var tydelig preget. Fruen derimot var strålende glad og hadde bredt smil i hver eneste snap hun la ut. Det var direkte forstyrrende å se på. Da måtte jeg avfølge! Hun virker helt virkelighetsfjern. Håper barna får tilbake moren sin igjen, for nå virker hun totalt fraværende og har nesa i telefon hele tiden. Fatter ikke at piloten støtter dette? Han er jo av akkurat samme ulla selv 4 6
Kilami Skrevet mandag kl. 23:20 #14703 Skrevet mandag kl. 23:20 TR72 skrev (1 time siden): Kødder du med meg? 8 års utdanning på universitet! Jobb som krevde mine kvalifikasjoner! Nei jeg «kødder» ikke med deg! Men mener du at dine barn har klart seg bedre fordi pengene kom fra en 8 års utdanning? Jeg vil anta at folk med lang utdannelse er godt utdannet og reflektert, så jeg tror ikke du har en slik utdannelse for da ville du ikke sittet her på KG og laget oppgulp etter din egen fantasi! 1
Velinda Skrevet mandag kl. 23:32 #14704 Skrevet mandag kl. 23:32 Mennesker med penger har som regel en viss intellektuell forståelse og klasse,de trenger ikke å visse frem priser på alt de kjøper og skryte av logo merkevarer,disse to er et merkeligt skue,at de ikke er flau og ja,stakkars barn 5 8
Horisonten Skrevet mandag kl. 23:43 #14705 Skrevet mandag kl. 23:43 Maia3 skrev (52 minutter siden): Fatter ikke at piloten støtter dette? Han er jo av akkurat samme ulla selv Det har du nok helt rett i! 2
Det handler om deg Skrevet mandag kl. 23:49 #14706 Skrevet mandag kl. 23:49 (endret) Så han fløy med en damepilot her en tur. Om hun så gravid Clikbaiten hans.., Endret mandag kl. 23:58 av Det handler om deg
Donnap Skrevet tirsdag kl. 00:39 #14707 Skrevet tirsdag kl. 00:39 Betalingen på Snapchat har virkelig gjort mange influensere helt gal og desperat etter penger. De deler hva som helst kun for klikk og penger, hva kaller man det?? Pilotfrue og gubben er ett eksempel på hvordan penger kan gjøre folk skikkelig ufordragelige, de har blitt mye verre etter de flyttet til Spania. Det de deler er ikke noe normale voksne mennesker ville delt med vilt fremmede mennesker, ikke engang venner ville man funnet på å dele at man var gravid og lurte på om man måtte ta abort, når man vet man ikke er det. Det har vært mange svært usmakelige episoder med dem begge oppigjennom årene, lurer på hva ungene vil tenke om det når de blir større og kanskje googler foreldrene. Jeg fatter og begriper ikke at folk følger noen av dem lengre. Den siste tiden jeg fulgte henne var hun stadig vekk usmakelig og frekk mot følgerne, alt som sto i hodet på henne var shopping, flashe med forbruket sitt, turer, trening, vise fram møblene sine, filme seg selv, og så på repeat dag ut og dag inn. Når hun snapper så kjedelig innhold 200 - 300 snapper hver dag, så fatter jeg ikke at folk gidder å følge. Dette med vesken er bare ett utspekulert forsøk på å provosere folk inn på snappene deres, samme som graviditeten. Det verste er at folk lar seg lure, og begynner å følge.. Det må jo være hatewatcing det da? 16
Treplussto Skrevet tirsdag kl. 06:06 #14708 Skrevet tirsdag kl. 06:06 (endret) Det som virkelig skremmer meg oppi alt dette her er at dem må stole blindt på alarmsystemet sitt. Vi har samme system, og vi VET at dem ikke har kapasitet til å komme på minimum ti minutter pga avstand. Alle vet hvor dem bor, når piloten er borte, når tid hun er alene med barna, hvor verdisakene står (garderoben for eksempel), hvor barna går på skole, barnehage. Nabohuset er bare et skall enda uten alarm, og der er nok enkelt å klatre over fra og ta seg inn på baksiden. At hun/de ikke tar dette på alvor med innbruddsbølgen som herjer rundt oss er naivt og rett og slett dumt. Vesker, sko, klær osv er også lettsolgte varer her, og her er MANGE desperate sjeler. Vitner om at ting har gått så i hodet på dem og at ingenting skjer med dem fordi utstyret er på bra og dem har så mye penger. Ti minutter..! Det er lang tid! Nærmeste politi for dem er Policia Local i Altea som er mer som en bevæpnet Securitas, og så er der Guardia civil Altea som er 10-12 min unna. Folk her sitter bare å rister på hodet. Flere jeg kjenner har blitt gasset på natta mens de sov, hunder har mistet livet, og det har vært innbrudd midt på lyse dagen hvor alt av verdier var rensket ut av huset. Endret tirsdag kl. 06:08 av Treplussto 2 17
Tiara07 Skrevet tirsdag kl. 07:29 #14709 Skrevet tirsdag kl. 07:29 Treplussto skrev (1 time siden): Det som virkelig skremmer meg oppi alt dette her er at dem må stole blindt på alarmsystemet sitt. Vi har samme system, og vi VET at dem ikke har kapasitet til å komme på minimum ti minutter pga avstand. Alle vet hvor dem bor, når piloten er borte, når tid hun er alene med barna, hvor verdisakene står (garderoben for eksempel), hvor barna går på skole, barnehage. Nabohuset er bare et skall enda uten alarm, og der er nok enkelt å klatre over fra og ta seg inn på baksiden. At hun/de ikke tar dette på alvor med innbruddsbølgen som herjer rundt oss er naivt og rett og slett dumt. Vesker, sko, klær osv er også lettsolgte varer her, og her er MANGE desperate sjeler. Vitner om at ting har gått så i hodet på dem og at ingenting skjer med dem fordi utstyret er på bra og dem har så mye penger. Ti minutter..! Det er lang tid! Nærmeste politi for dem er Policia Local i Altea som er mer som en bevæpnet Securitas, og så er der Guardia civil Altea som er 10-12 min unna. Folk her sitter bare å rister på hodet. Flere jeg kjenner har blitt gasset på natta mens de sov, hunder har mistet livet, og det har vært innbrudd midt på lyse dagen hvor alt av verdier var rensket ut av huset. Enig! Dette er virkelig skremmende! 7
Det handler om deg Skrevet tirsdag kl. 08:11 #14710 Skrevet tirsdag kl. 08:11 Kilami skrev (8 timer siden): Nei jeg «kødder» ikke med deg! Men mener du at dine barn har klart seg bedre fordi pengene kom fra en 8 års utdanning? Jeg vil anta at folk med lang utdannelse er godt utdannet og reflektert, så jeg tror ikke du har en slik utdannelse for da ville du ikke sittet her på KG og laget oppgulp etter din egen fantasi! Disse barn til fruen og pilot vil klare seg de. Se på arven da!!!
Horisonten Skrevet tirsdag kl. 08:12 #14711 Skrevet tirsdag kl. 08:12 Treplussto skrev (1 time siden): Det som virkelig skremmer meg oppi alt dette her er at dem må stole blindt på alarmsystemet sitt. Vi har samme system, og vi VET at dem ikke har kapasitet til å komme på minimum ti minutter pga avstand. Alle vet hvor dem bor, når piloten er borte, når tid hun er alene med barna, hvor verdisakene står (garderoben for eksempel), hvor barna går på skole, barnehage. Nabohuset er bare et skall enda uten alarm, og der er nok enkelt å klatre over fra og ta seg inn på baksiden. At hun/de ikke tar dette på alvor med innbruddsbølgen som herjer rundt oss er naivt og rett og slett dumt. Vesker, sko, klær osv er også lettsolgte varer her, og her er MANGE desperate sjeler. Vitner om at ting har gått så i hodet på dem og at ingenting skjer med dem fordi utstyret er på bra og dem har så mye penger. Ti minutter..! Det er lang tid! Nærmeste politi for dem er Policia Local i Altea som er mer som en bevæpnet Securitas, og så er der Guardia civil Altea som er 10-12 min unna. Folk her sitter bare å rister på hodet. Flere jeg kjenner har blitt gasset på natta mens de sov, hunder har mistet livet, og det har vært innbrudd midt på lyse dagen hvor alt av verdier var rensket ut av huset. De tror at ingenting kan skje dem! Sitter på den høye hesten og tror at alle er sjalu som kommenterer på livsstilen og det de legger ut. Mange har flere midler og er bedre rustet enn dem, men ingen har behovet for å skryte av det eller latterliggjøre seg selv på nett. Det er tragikomisk! Hver jul gnir de det ekstra inn at de har penger, den mest sårbare tiden for mange. Det er nok et spill for galleriet. Håper virkelig de tar dette med sikkerhet på alvor. De har to små barn. Det er forferdelig om det skulle skje! 1 8
Det handler om deg Skrevet tirsdag kl. 08:16 #14712 Skrevet tirsdag kl. 08:16 (endret) Synes det er rart av besteforeldrene til Julianne kan heie frem barnebarnet. Spes dette med graviditet og dilemmaet rundt det i en gul boks. Og svigersønnesønn somgjorde sin morsomme vri før han klappet snapen igjen. Dere som er på reisefot og ser Piloten… Hva tenker dere? Endret tirsdag kl. 08:17 av Det handler om deg 3
Treplussto Skrevet tirsdag kl. 08:22 #14713 Skrevet tirsdag kl. 08:22 Det handler om deg skrev (5 minutter siden): Synes det er rart av besteforeldrene til Julianne kan heie frem barnebarnet. Spes dette med graviditet og dilemmaet rundt det i en gul boks. Og svigersønnesønn somgjorde sin morsomme vri før han klappet snapen igjen. Dere som er på reisefot og ser Piloten… Hva tenker dere? Tenker at jeg tar neste fly😂 3 4
Det handler om deg Skrevet tirsdag kl. 08:25 #14714 Skrevet tirsdag kl. 08:25 Treplussto skrev (2 minutter siden): Tenker at jeg tar neste fly😂 Han bør være flau… Jeg hadde sett han rett i øynene og gått og satt meg. 2 7
Sh999 Skrevet tirsdag kl. 08:33 #14715 Skrevet tirsdag kl. 08:33 Det handler om deg skrev (13 minutter siden): Synes det er rart av besteforeldrene til Julianne kan heie frem barnebarnet. Spes dette med graviditet og dilemmaet rundt det i en gul boks. Og svigersønnesønn somgjorde sin morsomme vri før han klappet snapen igjen. Dere som er på reisefot og ser Piloten… Hva tenker dere? Er ikke piloten på snap lenger? I så fall bra! Norway Rob fikk jo beskjed av Tide at han ikke fikk lage tik tok i uniform, de ville utvise profesjonalitet. Det skulle vært samme for piloten som sitter å snapper fra Cokpit . Unngår faktisk Norwegian pga det. Fremstår lite profesjonelt. 9 6
Horisonten Skrevet tirsdag kl. 08:37 #14716 Skrevet tirsdag kl. 08:37 Det handler om deg skrev (17 minutter siden): Synes det er rart av besteforeldrene til Julianne kan heie frem barnebarnet. Spes dette med graviditet og dilemmaet rundt det i en gul boks. Og svigersønnesønn somgjorde sin morsomme vri før han klappet snapen igjen. Dere som er på reisefot og ser Piloten… Hva tenker dere? Jeg syns det er rart ledelsen i Norwegian godtar dette! Heldigvis er det to piloter på et fly, og flyet flyr seg selv. Men jeg stiller meg kritisk…. Merkelig at familien til fruen ikke skjemmes over henne. Mulig de deler samme verdier da. At de ikke ser på holdningene hennes som et problem. 5 3
Det handler om deg Skrevet tirsdag kl. 08:54 #14717 Skrevet tirsdag kl. 08:54 Sh999 skrev (20 minutter siden): Er ikke piloten på snap lenger? I så fall bra! Norway Rob fikk jo beskjed av Tide at han ikke fikk lage tik tok i uniform, de ville utvise profesjonalitet. Det skulle vært samme for piloten som sitter å snapper fra Cokpit . Unngår faktisk Norwegian pga det. Fremstår lite profesjonelt. Ja, det har jeg tenkt på. Når han i cockpiten flashet gravid kone. Rett etter ble det stille fra han. OG for å trøste seg selv og konen vipset han penger fra seg OG sønnene. 4
Det handler om deg Skrevet tirsdag kl. 08:55 #14718 Skrevet tirsdag kl. 08:55 Horisonten skrev (18 minutter siden): Jeg syns det er rart ledelsen i Norwegian godtar dette! Heldigvis er det to piloter på et fly, og flyet flyr seg selv. Men jeg stiller meg kritisk…. Merkelig at familien til fruen ikke skjemmes over henne. Mulig de deler samme verdier da. At de ikke ser på holdningene hennes som et problem. Besteforeldrene er sykt kristne. Fruen delte jo en snap der bestemoren ba for dem. 1 1
Horisonten Skrevet tirsdag kl. 09:40 #14719 Skrevet tirsdag kl. 09:40 Det handler om deg skrev (1 time siden): Disse barn til fruen og pilot vil klare seg de. Se på arven da!!! Ikke la deg lure! De har mye lån. 5
tausen Skrevet tirsdag kl. 16:01 #14720 Skrevet tirsdag kl. 16:01 Horisonten skrev (7 timer siden): Jeg syns det er rart ledelsen i Norwegian godtar dette! Heldigvis er det to piloter på et fly, og flyet flyr seg selv. Men jeg stiller meg kritisk…. Merkelig at familien til fruen ikke skjemmes over henne. Mulig de deler samme verdier da. At de ikke ser på holdningene hennes som et problem. Hun er vel oppvokst med en far som predikant, det sier vel sitt..... 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå