Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Det handler om deg
Skrevet
Velinda skrev (14 minutter siden):

De tenker"wow så kreativ de er"🙈

«Så stilig» 😇😇🤰

Videoannonse
Annonse
Gjest agitator
Skrevet
Det handler om deg skrev (17 timer siden):

«Så stilig» 😇😇🤰

Ser ut som Ulrik har gått i dvale 🥱 Håper han våkner med litt bedre selvinnsikt denne gangen.

Gjest Det handler om deg
Skrevet
agitator skrev (3 minutter siden):

Ser ut som Ulrik har gått i dvale 🥱 Håper han våkner med litt bedre selvinnsikt denne gangen.

Det høver seg ikke for en pilot (eller noen som helst) å tulle med slike ting.

Gjest agitator
Skrevet
Det handler om deg skrev (5 minutter siden):

Det høver seg ikke for en pilot (eller noen som helst) å tulle med slike ting.

True, man tuller ikke med sånt. Helt enig

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

Skrevet

Syns så synd på ungene som skal se hvordan pengene til barndommen deres ble skaffa😢😢

Å er det mulig å være i Madrid på denne tiden i året å lage så kjedelig innhold😴😴😴

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
TR72 skrev (1 time siden):

Syns så synd på ungene som skal se hvordan pengene til barndommen deres ble skaffa😢😢

Å er det mulig å være i Madrid på denne tiden i året å lage så kjedelig innhold😴😴😴

Enig,hun er så gørr kjedelig,klikka kjapt gjennom og det var drita Rita på tur,når de sang i kveld er det lov å være hore så døde jeg litt🙈

• Liker 4
  • Nyttig 3
Gjest Det handler om deg
Skrevet (endret)

Lillesøster på fest med de voksne damene 🫣😬🥴.

(Og storesøster som leker «kirsten giftekniv»…mens piloten teller på kronene nå når lommepengene snart har tatt slutt..)

Ser de utveksler lommepenger (gaver…) seg imellom 😅. Piloten har fått lønn. Og… fruen tar regi på hele reisefølget…🫣🤢. Intenst og heseblesende hyggeligt opplegg. Og ny veske.

Endret av Det handler om deg
Skrevet
Bellabellee skrev (57 minutter siden):

Partyveske til 54tusen! 

syyyyke folk!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest Det handler om deg
Skrevet

Er alle disse jentene like godt bemidlet?

Må være spesielt om den ene kan fråtse som dette, og de andre må se på.

Skrevet
Bellabellee skrev (1 time siden):

IMG_0189.jpeg

Kvalmende! Intet mer å si om det! 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Gjest Det handler om deg
Skrevet
Tiara07 skrev (10 minutter siden):

Noen forelsker seg i penger og materialisme, OG holde hender i porsha.

Skrevet
Tiara07 skrev (1 time siden):

Bør da være minst såpass........🤮

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Vær så snill og avfølg, de er følgerne som finansierer hennes overforbruk og forsøpling av kloden.. Hva er egentlig interessant med å følge dette fjaset? 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Gjest Det handler om deg
Skrevet

Hun skulle jobbe på sårbarhet.

Skrevet
Bellabellee skrev (5 timer siden):

IMG_0189.jpeg

Tror nesten jeg må legge hun til igjen, bare for å skrive en melding til henne/de, som lyder følgene : « Hvorfor har du behov for å flache rikdommen deres egentlig? Spør helt genuint her. Jeg er ikke misunnelig, jeg har en helt normal sunn økonomi. Bare tenker nå i juletider, der folk ønsker seg gavekort på mat, og til og med bind. Gir det ikke dere en litt vond smak i munnen av å legge ut at du får en veske !?! til den nette sum av 40 000??  Det er til å spy av 🤮 Tenk på de som bare har et ønske, og det er å ha råd til litt ekstra å kose seg for i julen, og å kunne gi barna det de ønsker seg? Skulle du ha lagt ut noe ang penger nå, skulle det vert « Ga bort 40 000 til vanskeligstilte familier eller barnekreft foreningen.»  Skjønner ikke hvordan du kan rettferdiggjøre posten ? Du kunne jo bare latt vær å gni det inn , og kost deg med den nye vesken din i så fall?? « 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet
Sh999 skrev (18 minutter siden):

Tror nesten jeg må legge hun til igjen, bare for å skrive en melding til henne/de, som lyder følgene : « Hvorfor har du behov for å flache rikdommen deres egentlig? Spør helt genuint her. Jeg er ikke misunnelig, jeg har en helt normal sunn økonomi. Bare tenker nå i juletider, der folk ønsker seg gavekort på mat, og til og med bind. Gir det ikke dere en litt vond smak i munnen av å legge ut at du får en veske !?! til den nette sum av 40 000??  Det er til å spy av 🤮 Tenk på de som bare har et ønske, og det er å ha råd til litt ekstra å kose seg for i julen, og å kunne gi barna det de ønsker seg? Skulle du ha lagt ut noe ang penger nå, skulle det vert « Ga bort 40 000 til vanskeligstilte familier eller barnekreft foreningen.»  Skjønner ikke hvordan du kan rettferdiggjøre posten ? Du kunne jo bare latt vær å gni det inn , og kost deg med den nye vesken din i så fall?? « 

Hun kommer vel t å svare me den roooolige stemmen sin at: nei for dette har JEG fortjent. Og klappe seg selv på skuldrene. 🤮

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Bellabellee skrev (6 timer siden):

IMG_0189.jpeg

🤮🤮🤮

• Liker 1
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...