Stargaze Skrevet 26. september #14541 Skrevet 26. september Juststop skrev (25 minutter siden): ???? Synes det er bra at han ønsker å ta vare på seg selv. Kvinner gjør det jo, så hva er gale med at menn gjør det? Forstår ikke hvorfor dere er så sykelig opptatt av det 🤷♀️. Ok, så har han tatt hårtransplantasjon, tatt botox og farget brynene....hva så? Det er hans kropp. Er det noe å henge seg opp i og synke ned på barnehage nivå og sitte å kakle mye stygt om andres utseendet. Jeg synes han er en flott mann. Selv om du svarer med bilder på mine innlegg! Smaken er som baken, også på hva man mener er en flott mann. Og vi har lov å ha forskjellige meninger, heldigvis. En flott man står støtt i seg selv tenker jeg, og stråler gjerne indre trygghet. Denne mannen lener seg på luksusbiler, hus og utseende og står ikke støtt i seg selv. Dette paret fronter for det meste overfladighet og det er gjerne den overfladigheten som diskuteres. For overfladighet er det mye av i pilotheimen. 5 2 19
Really Skrevet 26. september #14542 Skrevet 26. september Stargaze skrev (47 minutter siden): Smaken er som baken, også på hva man mener er en flott mann. Og vi har lov å ha forskjellige meninger, heldigvis. En flott man står støtt i seg selv tenker jeg, og stråler gjerne indre trygghet. Denne mannen lener seg på luksusbiler, hus og utseende og står ikke støtt i seg selv. Dette paret fronter for det meste overfladighet og det er gjerne den overfladigheten som diskuteres. For overfladighet er det mye av i pilotheimen. Dette 👏🥇🏆🎯 6 1
Kønn Skrevet 26. september #14543 Skrevet 26. september Juststop skrev (2 timer siden): ???? Synes det er bra at han ønsker å ta vare på seg selv. Kvinner gjør det jo, så hva er gale med at menn gjør det? Forstår ikke hvorfor dere er så sykelig opptatt av det 🤷♀️. Ok, så har han tatt hårtransplantasjon, tatt botox og farget brynene....hva så? Det er hans kropp. Er det noe å henge seg opp i og synke ned på barnehage nivå og sitte å kakle mye stygt om andres utseendet. Jeg synes han er en flott mann. Selv om du svarer med bilder på mine innlegg! Hvorfor skrive at noen er sykelig opptatt av… og ‘henge’ seg opp i? Dette er et diskusjonsforum. Hvorfor er du så ‘sykelig’ opptatt av at han er en flott mann? Er jeg da sykelig opptatt av at han ikke er en flott mann siden jeg har skrevet det? Det blir det samme som du beskylder andre for. Å ta vare på seg selv er ikke å ta Botox. Å farge bryn og hårtransplantasjon er noe annet, tenker jeg. De lever av å dele livene sine og de gjør selvfølgelig med det som de vil. Fint at de har sluttet å eksponere barna forresten. 2 10
baldrian Skrevet 26. september #14544 Skrevet 26. september Kyvol skrev (16 timer siden): Hvorfor reiser Ulrik i uniform når han ikke skal fly selv? Hvis det er flyreiser, kan det hende man må bruke uniform hvis man reiser på billett med ansatt-rabatt. Jeg vet ingenting om reglene i flyselskap, men det finnes (fantes?) slike ordninger i noen bransjer/firma. Altså at hvis man reiser gratis eller med rabatt pga. ansettelse, må man bruke uniform selv om det skjer privat. 4
Really Skrevet 26. september #14545 Skrevet 26. september baldrian skrev (32 minutter siden): Hvis det er flyreiser, kan det hende man må bruke uniform hvis man reiser på billett med ansatt-rabatt. Jeg vet ingenting om reglene i flyselskap, men det finnes (fantes?) slike ordninger i noen bransjer/firma. Altså at hvis man reiser gratis eller med rabatt pga. ansettelse, må man bruke uniform selv om det skjer privat. Som bror til Ulrik selv sa når Ulrik var på besøk hos de. Han liker å vise seg i uniform. 2 5
Durancell Skrevet 26. september #14546 Skrevet 26. september Juststop skrev (4 timer siden): ???? Synes det er bra at han ønsker å ta vare på seg selv. Kvinner gjør det jo, så hva er gale med at menn gjør det? Forstår ikke hvorfor dere er så sykelig opptatt av det 🤷♀️. Ok, så har han tatt hårtransplantasjon, tatt botox og farget brynene....hva så? Det er hans kropp. Er det noe å henge seg opp i og synke ned på barnehage nivå og sitte å kakle mye stygt om andres utseendet. Jeg synes han er en flott mann. Selv om du svarer med bilder på mine innlegg! Er å ta botox å ta vare på seg selv? 1 9
Juststop Skrevet 26. september #14547 Skrevet 26. september Durancell skrev (3 minutter siden): Er å ta botox å ta vare på seg selv? En kan ta vare på det indre og en kan ta vare på det ytre. Begge deler er en del av en selv! Hvor raskt noen "ser eldre ut" handler både om arv og valg. Genetikk setter rammen, men livsstil og miljø avgjør hvor mye aldringen synes utad. Noen ønsker å eldes naturlig, andre ønsker å redusere aldringsprosessen litt ved hjelp av eksempel botox. Så ja, jeg synes det er en del av det å ta vare på seg selv. Han er jo ikke en ung mann på 25 år, men en godt voksen mann. Han ønsker å ta seg bra ut, høyst sannsynlig på bakgrunn av seg selv. Det er noe helt annet når unge mennesker på et par å tyve både tar operasjoner og injeksjoner de opprinnelig ikke trenger. Men voksne mennesker som har begynt å eldes...nei da synes jeg det ikke er noe å lage et stort nummer av. 2
Durancell Skrevet 26. september #14548 Skrevet 26. september Juststop skrev (4 minutter siden): En kan ta vare på det indre og en kan ta vare på det ytre. Begge deler er en del av en selv! Hvor raskt noen "ser eldre ut" handler både om arv og valg. Genetikk setter rammen, men livsstil og miljø avgjør hvor mye aldringen synes utad. Noen ønsker å eldes naturlig, andre ønsker å redusere aldringsprosessen litt ved hjelp av eksempel botox. Så ja, jeg synes det er en del av det å ta vare på seg selv. Han er jo ikke en ung mann på 25 år, men en godt voksen mann. Han ønsker å ta seg bra ut, høyst sannsynlig på bakgrunn av seg selv. Det er noe helt annet når unge mennesker på et par å tyve både tar operasjoner og injeksjoner de opprinnelig ikke trenger. Men voksne mennesker som har begynt å eldes...nei da synes jeg det ikke er noe å lage et stort nummer av. Kosthold, trening, nok søvn, osv, er å ta vare på seg selv. Ikke sprøyte gift i kroppen for å desperat prøve å se ung ut, noe som faktisk har motsatt effekt. 7 15
Juststop Skrevet 26. september #14549 Skrevet 26. september Durancell skrev (11 minutter siden): Kosthold, trening, nok søvn, osv, er å ta vare på seg selv. Ikke sprøyte gift i kroppen for å desperat prøve å se ung ut, noe som faktisk har motsatt effekt. Ja som jeg sa, arv og valg! Selv om Botox teknisk sett er en “gift”, er mengden som brukes i kosmetisk behandling for liten til å utgjøre en helserisiko for friske voksne. Å bruke Botox i “normale mengder” etter 40 år regnes generelt som trygt når det utføres av kvalifisert helsepersonell. Så en trenger ikke være så dramatisk rundt dette! 1
Stargaze Skrevet 26. september #14550 Skrevet 26. september Skal han fortsette med Botox til han blir 90? Eller slutte og plutselig bli rynkete? Hva med å eldes med stil? Mye mer sexy på en mann det. 5 10
Durancell Skrevet 26. september #14551 Skrevet 26. september Juststop skrev (2 timer siden): Ja som jeg sa, arv og valg! Selv om Botox teknisk sett er en “gift”, er mengden som brukes i kosmetisk behandling for liten til å utgjøre en helserisiko for friske voksne. Å bruke Botox i “normale mengder” etter 40 år regnes generelt som trygt når det utføres av kvalifisert helsepersonell. Så en trenger ikke være så dramatisk rundt dette! Er ikke jeg som er dramatisk, men du med dine utropstegn og lange forsvarstaler🤭 1 4
Summerwinter Skrevet 26. september #14552 Skrevet 26. september Really skrev (8 timer siden): Ja kunne se tydelig han hadde tatt å farget øyenbrynene. Han har farget også der hvor han nesten ikke har hår. For noen dager siden hadde han halve bryn. Dette blir for forfengelig for meg. Glad jeg har en mann som kommer hjem med bustete hår og ser at han har jobbet som et mannfolk. Hadde han begynt å farge brynene så hadde jeg stilt meg et par spørsmål. Har garantert farget de fordi han har lest her inne😂 1 5
maryJane4 Skrevet 27. september #14553 Skrevet 27. september Full på jobb?! 🥴🥴🥴 I går kveld la hun ut en rimelig fuktig sak om at kokk hjem på besøk vare bare "så a ma zi ng". 🤦♀️ Kokken kom med mat og nok sangria til en hel arme tydeligvis. Og hun hadde ikke gått for pepsi max. 🥴 Snakker kun om meg selv nå, ja jeg har vært ute en vinternatt før. Men har aldri lagt ut på snap til så mange følgere. Spis og drikk, for all del. Men dette var bare pinlig. Det stiveste smilefjeset... Og fyllaprat så det holder. "Og i morgen skal vi på resjurang... 🥴" Så mye for fasaden!! 🤦♀️🤣 Og hvem sto opp sist i dag som vanlig?! 🤦♀️ 6 2
June93 Skrevet 27. september #14554 Skrevet 27. september maryJane4 skrev (3 timer siden): Full på jobb?! 🥴🥴🥴 I går kveld la hun ut en rimelig fuktig sak om at kokk hjem på besøk vare bare "så a ma zi ng". 🤦♀️ Kokken kom med mat og nok sangria til en hel arme tydeligvis. Og hun hadde ikke gått for pepsi max. 🥴 Snakker kun om meg selv nå, ja jeg har vært ute en vinternatt før. Men har aldri lagt ut på snap til så mange følgere. Spis og drikk, for all del. Men dette var bare pinlig. Det stiveste smilefjeset... Og fyllaprat så det holder. "Og i morgen skal vi på resjurang... 🥴" Så mye for fasaden!! 🤦♀️🤣 Og hvem sto opp sist i dag som vanlig?! 🤦♀️ Herregud, folk får da gjøre som de vil. Om hun legger ut sangria eller Pepsi Max på snap, så er det fortsatt bare hennes liv – ikke en Netflix-serie som må anmeldes. Det mest pinlige er vel egentlig å bruke tid på å irritere seg over hva andre gjør 🙃 Hvorfor gidder du å følge henne egentlig?? 3 2
Sol Rampelyset Skrevet 27. september #14555 Skrevet 27. september Tråden er ryddet for ryktespredning og brukerdebatt. Sol, admin.
spenol Skrevet 27. september #14556 Skrevet 27. september Uten sammenligning forøvrig, jeg har et familiemedlem som flyttet til utlandet med sin familie for flere år siden. Begge foreldrene i denne familien kommer fra jordnære familier i «arbeiderklassen». De har gradvis oppdatert alt til stadig mer luksus. Personligheten deres er totalt forandret. De har blitt litt klysete. Endringen er så stor at vi nesten ikke har noe til felles lenger, samtaler og samvær blir påtatt og falsk. Jeg tror det skjer noe med mange av de som flytter utenlands🧐 2 1
maryJane4 Skrevet 28. september #14557 Skrevet 28. september June93 skrev (17 timer siden): Herregud, folk får da gjøre som de vil. Om hun legger ut sangria eller Pepsi Max på snap, så er det fortsatt bare hennes liv – ikke en Netflix-serie som må anmeldes. Det mest pinlige er vel egentlig å bruke tid på å irritere seg over hva andre gjør 🙃 Hvorfor gidder du å følge henne egentlig?? Heldigvis trenger man ikke følge mennesket for å få med seg elendigheten. Dette er også en dame som bevisst unnlater å nevne politiutrykningen til nabohuset midt på natten mest sannsynlig pga. tyver på jakt etter materialer. Mannen deler villig vekk info, hun ingenting. Alt for fasaden! 😬 For en gjeng! 🤦♀️🤣 4 1
Bellabellee Skrevet 30. september #14558 Skrevet 30. september Forstår enda ikke hvorfor ungene ALDRI spiser lamme dem! Ikke frokost engang! 1 5
panzerpølsa Skrevet 30. september #14559 Skrevet 30. september Bellabellee skrev (53 minutter siden): Forstår enda ikke hvorfor ungene ALDRI spiser lamme dem! Ikke frokost engang! Spiser lam? 4
Jonette Skrevet 30. september #14560 Skrevet 30. september panzerpølsa skrev (9 minutter siden): Spiser lam? Tror det betyr" I lag med dem". Hvorfor skrive på dialekt, er ikke alle som forstår slike lokale uttrykk! 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå