Bellabellee Skrevet 24. september 2025 #14521 Skrevet 24. september 2025 June93 skrev (52 minutter siden): Det du beskriver er en ganske typisk form for kropp- eller utseendekommentarer som mange kan oppleve som både ubehagelige og nedsettende. Når man kommenterer andres utseende på den måten – enten det gjelder rynker, hår, klær, vekt, eller kosmetiske inngrep – så sier det ofte mer om den som kommenterer enn om personen det gjelder. Hæææ???? Har ikke beskrevet noen ting her, jeg stilte et spørsmål! 3
Korpsnerden Skrevet 24. september 2025 #14522 Skrevet 24. september 2025 Bellabellee skrev (23 timer siden): Har han tatt hårtransplantasjon? 😳 https://pilotfrue.blogg.no/1435663563_30062015.html Ja 1
Bellabellee Skrevet 24. september 2025 #14523 Skrevet 24. september 2025 (endret) Korpsnerden skrev (1 time siden): https://pilotfrue.blogg.no/1435663563_30062015.html Ja Jøss, de promoterte d og! 🙈 Endret 24. september 2025 av Bellabellee 1 2
Korpsnerden Skrevet 24. september 2025 #14524 Skrevet 24. september 2025 Bellabellee skrev (1 time siden): Jøss, de promoterte d og! 🙈 Ja, var sikkert spons 😂 1
Juststop Skrevet 24. september 2025 #14525 Skrevet 24. september 2025 Bellabellee skrev (På 22.9.2025 den 19.54): Og mexican style! Jeg elsket denne. Synes det er både søt, kul og orginal. Hadde helt klart brukt den om jeg hadde slik kropp 1
Juststop Skrevet 24. september 2025 #14526 Skrevet 24. september 2025 Bellabellee skrev (På 22.9.2025 den 21.31): Viser kommentaren til sin søster også så de kan le sammen. Kommentaren avsluttes med latterfjes og de ler også, som viser at hun ikke blir fornærmet men forstår spøken. Skulle de heller ha tatt til tårene tenker du? Må være måte på hva som blir reagert på her inne 3
Juststop Skrevet 24. september 2025 #14527 Skrevet 24. september 2025 June93 skrev (4 timer siden): Jeg synes ikke det er greit å snakke sånn om andres utseende. Om man tar botox eller ikke, eller hvordan man ser ut, er egentlig ikke noe vi trenger å dømme. La oss heller droppe å kommentere kroppen eller ansiktet hans. Enig. Selv synes jeg han er en pen mann. Ser og ut til at de har det veldig godt sammen og er lykkelige ❤️ 2
Kønn Skrevet 24. september 2025 #14528 Skrevet 24. september 2025 Villroses hage skrev (På 23.9.2025 den 12.38): Er det virkelig nødvendig å bedrive slik detaljert kropps- og alders"shaming" av dette paret? For min del virker kritikken mot sin hensikt når man synker ned på samme nivå som de påvirkerne man kritiserer. Noen ganger virker trådene i KG/rampelyset altfor opptatt av å disse de omtaltes utseende. Leit, siden det understøtter KGs dårlige rykte, og drukner alle de gode og gjennomtenkte innleggene som det faktisk er mange av her. De som gjør KG til et interessant diskusjonsforum som faktisk kan sette dagsorden i samfunnsdebatten. Noen og enhver har komplekser for ting ved utseendet, og det er nokså slemt å påpeke disse gang på gang. Selv overfor folk som på død og liv vil være offentlige, også med privatlivet sitt. Pilotparet fortjener virkelig kritikk for å fronte ekstrem shopping. De vekker irritasjon for å være arrogante, blærete og vise dustete nyrikoppførsel. Kritiske spørsmål knyttet til en barndom med foreldre som selger hjemmet deres, og livet sitt (og barnas) til høystbydende og offentlig forlystelse, er absolutt relevant. Diskusjon om hårfeste o. l. hører vel ikke hjemme i en saklig debatt om påvirkerbransjens uheldige sider? P.S. Piloten er faktisk gründer. Han startet opp et firma for å kurse folk i å føre hurtiggående fritidsbåter. Han eksponerer seg og kan med dette være eksempel til skrekk og advarsel. Det er trist utvikling. Å fremsnakke naturlig aldring som positivt bør vi gjøre enda mer. Julia Roberts er et prakteksemplar i så måte. Enig i mye av det du skriver. 1
Juststop Skrevet 24. september 2025 #14529 Skrevet 24. september 2025 Kønn skrev (3 timer siden): Han eksponerer seg og kan med dette være eksempel til skrekk og advarsel. Det er trist utvikling. Å fremsnakke naturlig aldring som positivt bør vi gjøre enda mer. Julia Roberts er et prakteksemplar i så måte. Enig i mye av det du skriver. Hva er det du skriver? Han eksponerer seg og derfor er det fritt frem å snakke om utseendet hans? Han er en flott mann å se på både med og uten botox. Han har ikke sagt noe om han har eller ikke har tatt i botox, så han legger ikke opp til at vi skal diskutere utseendet hans. La oss holde oss for god til det og ikke gå helt barnehage her. 1 2
Korpsnerden Skrevet 24. september 2025 #14530 Skrevet 24. september 2025 Juststop skrev (27 minutter siden): Hva er det du skriver? Han eksponerer seg og derfor er det fritt frem å snakke om utseendet hans? Han er en flott mann å se på både med og uten botox. Han har ikke sagt noe om han har eller ikke har tatt i botox, så han legger ikke opp til at vi skal diskutere utseendet hans. La oss holde oss for god til det og ikke gå helt barnehage her. Han har absolutt vært åpen om botoxbtuk jo: "Ulrik hevder han ikke ville lagt seg under kniven for å forandre på utseende sitt, men at en sprøyte med fillers eller botox er en annen sak. Og det er ikke bare leppen han har fikset på. Piloten har også tatt botox i pannen. – Nå får jeg sikkert mer rynker fordi jeg er mye i sola og sitter i sterkt lys i sola. Jeg har ikke lyst til å se ut som jeg er fjorten år, men jeg har ikke lyst til å se ut som Svampebob, heller, smiler han, og legger til at han gjerne glatter ut huden sin om det får ham til å føle seg bedre." Kilde : https://www.vg.no/rampelys/i/Onqg6l/bloggerne-profil-ulrik-nygaard-ble-mobbet-til-aa-forstoerre-leppene?utm_source=androidapp&utm_medium=share 3 2
Juststop Skrevet 24. september 2025 #14531 Skrevet 24. september 2025 Korpsnerden skrev (15 minutter siden): Han har absolutt vært åpen om botoxbtuk jo: "Ulrik hevder han ikke ville lagt seg under kniven for å forandre på utseende sitt, men at en sprøyte med fillers eller botox er en annen sak. Og det er ikke bare leppen han har fikset på. Piloten har også tatt botox i pannen. – Nå får jeg sikkert mer rynker fordi jeg er mye i sola og sitter i sterkt lys i sola. Jeg har ikke lyst til å se ut som jeg er fjorten år, men jeg har ikke lyst til å se ut som Svampebob, heller, smiler han, og legger til at han gjerne glatter ut huden sin om det får ham til å føle seg bedre." Kilde : https://www.vg.no/rampelys/i/Onqg6l/bloggerne-profil-ulrik-nygaard-ble-mobbet-til-aa-forstoerre-leppene?utm_source=androidapp&utm_medium=share Man kan være flott både med og uten botox. Det gir ingen grunn til å snakke ned andres utseende. folk bruker ofte botox fordi de ikke føler seg helt komfortable med seg selv, så respekt er viktig. 5
Korpsnerden Skrevet 24. september 2025 #14532 Skrevet 24. september 2025 Juststop skrev (4 minutter siden): Man kan være flott både med og uten botox. Det gir ingen grunn til å snakke ned andres utseende. folk bruker ofte botox fordi de ikke føler seg helt komfortable med seg selv, så respekt er viktig. Det har jeg ikke uenig i, jeg ville bare opplyse om at han er åpen om botox- og fillersbruk, da det virket som om du ikke visste det. 6
Juststop Skrevet 24. september 2025 #14533 Skrevet 24. september 2025 Korpsnerden skrev (2 minutter siden): Det har jeg ikke uenig i, jeg ville bare opplyse om at han er åpen om botox- og fillersbruk, da det virket som om du ikke visste det. Ok. Takker for det. Det visste jeg ikke 2
Summerwinter Skrevet 24. september 2025 #14534 Skrevet 24. september 2025 Juststop skrev (1 time siden): Hva er det du skriver? Han eksponerer seg og derfor er det fritt frem å snakke om utseendet hans? Han er en flott mann å se på både med og uten botox. Han har ikke sagt noe om han har eller ikke har tatt i botox, så han legger ikke opp til at vi skal diskutere utseendet hans. La oss holde oss for god til det og ikke gå helt barnehage her. Jo, han har tidligere snakket om at han har tatt botox 2 1
Kønn Skrevet 25. september 2025 #14535 Skrevet 25. september 2025 Juststop skrev (11 timer siden): Hva er det du skriver? Han eksponerer seg og derfor er det fritt frem å snakke om utseendet hans? Han er en flott mann å se på både med og uten botox. Han har ikke sagt noe om han har eller ikke har tatt i botox, så han legger ikke opp til at vi skal diskutere utseendet hans. La oss holde oss for god til det og ikke gå helt barnehage her. Alle som eksponerer seg og tjener penger på det må regne med å bli kritisert. Om det er innafor er det nok delte meninger om. Smaken er som baken, delt. Jeg synes ikke han er en flott mann. Flotte menn for meg er naturlige og ikke slike som flasher overforbruk. Barnehager er koselige😉 6 1 2
Kønn Skrevet 25. september 2025 #14536 Skrevet 25. september 2025 Juststop skrev (11 timer siden): Man kan være flott både med og uten botox. Det gir ingen grunn til å snakke ned andres utseende. folk bruker ofte botox fordi de ikke føler seg helt komfortable med seg selv, så respekt er viktig. Det er din mening. Jeg er i mot dette utseendefokuset. Skjønnheten kommer innenfra. Føler man seg ukomfortabel med sitt naturlige utseendet stikker nok problemet dypere, og det er en ærlig sak. Oppsøk en coach eller en psykolog. 2 1 3
Kyvol Skrevet 25. september 2025 #14537 Skrevet 25. september 2025 Spør for en venn.. Hvorfor reiser Ulrik i uniform når han ikke skal fly selv? 2 1
fjellet Skrevet 26. september 2025 #14538 Skrevet 26. september 2025 Juststop skrev (På 24.9.2025 den 22.57): Ok. Takker for det. Det visste jeg ikke De bryna må være nyfarget 🫣 1 2
Juststop Skrevet 26. september 2025 #14539 Skrevet 26. september 2025 fjellet skrev (7 minutter siden): De bryna må være nyfarget 🫣 ???? Synes det er bra at han ønsker å ta vare på seg selv. Kvinner gjør det jo, så hva er gale med at menn gjør det? Forstår ikke hvorfor dere er så sykelig opptatt av det 🤷♀️. Ok, så har han tatt hårtransplantasjon, tatt botox og farget brynene....hva så? Det er hans kropp. Er det noe å henge seg opp i og synke ned på barnehage nivå og sitte å kakle mye stygt om andres utseendet. Jeg synes han er en flott mann. Selv om du svarer med bilder på mine innlegg! 6 1
Really Skrevet 26. september 2025 #14540 Skrevet 26. september 2025 fjellet skrev (28 minutter siden): De bryna må være nyfarget 🫣 Ja kunne se tydelig han hadde tatt å farget øyenbrynene. Han har farget også der hvor han nesten ikke har hår. For noen dager siden hadde han halve bryn. Dette blir for forfengelig for meg. Glad jeg har en mann som kommer hjem med bustete hår og ser at han har jobbet som et mannfolk. Hadde han begynt å farge brynene så hadde jeg stilt meg et par spørsmål. 10 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå