Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Screenshot_20250920-083129_Snapchat.thumb.jpg.ce253002b4afdaeeb608081e006168db.jpg

Ulrik presenterer seg selv som Gründer. 🤣 Sorry, klarer ikke la være å le.

Dette visste jeg ikke han var.  Er det snap karrieren hans som gjør han til Gründer? 

Jeg kan ikke annet enn å flire. Flott skal det høres ut. Jeg kommer ikke til å slutte å flire av dette, før noen kan fortelle meg at han faktisk er det han presenterer seg som.

Endret av Really
  • Liker 10
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hollie skrev (På 19.9.2025 den 8.24):

Nei, det er ikke vanlig. De har nok ikke meldt flytting til Folkeregisteret. 

Jeg fikk når vi var et år i Italia, var fremdeles medl av folketrygden 

• Liker 1
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (1 time siden):

Jeg fikk når vi var et år i Italia, var fremdeles medl av folketrygden 

Men jeg kan se for meg at Pilotfrue ikke ville vært organisert/ryddig nok til å få med seg at det er noe man må søke om... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Aranciata skrev (15 minutter siden):

Men jeg kan se for meg at Pilotfrue ikke ville vært organisert/ryddig nok til å få med seg at det er noe man må søke om... 

Jeg ser poenget ditt, men av natur lar jeg tvilen komme henne til gode

• Liker 2
Skrevet
Kønn skrev (18 timer siden):

Hva har skjedd med ansiktet til piloten?😳 Har ikke vært inne der på flere uker og kjente han nesten ikke igjen. Ser ut som han har fått overdose Botox. 

Å herligheten!😲... Måtte inn og se.... Kjære vene- det var da voldsomt også!! #pinlig! 🫣

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Mallisaen skrev (13 minutter siden):

Å herligheten!😲... Måtte inn og se.... Kjære vene- det var da voldsomt også!! #pinlig! 🫣

døde litt av å se,må være det største icket på en mann🙈botox😂

• Liker 3
Skrevet
Kønn skrev (21 timer siden):

Hva har skjedd med ansiktet til piloten?😳 Har ikke vært inne der på flere uker og kjente han nesten ikke igjen. Ser ut som han har fått overdose Botox. 

Altså, jeg forsvarer ikke paret på noen som helst måte, men klarer ikke å se hvor han evt skulle ha tatt Botox? For meg ser han lik ut, men med kanskje antydning til lysere hår. Kan noen forklare? 😇

• Liker 1
Skrevet
Tiara07 skrev (1 time siden):

Altså, jeg forsvarer ikke paret på noen som helst måte, men klarer ikke å se hvor han evt skulle ha tatt Botox? For meg ser han lik ut, men med kanskje antydning til lysere hår. Kan noen forklare? 😇

Du ser det ytterst over øyebrynene, når han beveger pannen blir det små rynker der, mens resten av pannen er rynkefri. Typisk botoxutseende

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Tiara07 skrev (1 time siden):

Jeg er vanligvis en som ikke legger merke til, eller er god på å se slikt...men dette var bare helt krise! Det skal sies at jeg gikk inn på hans snap-profil/story...og der var det meeeeeget synlig! Piiinlig synelig! Han må ha tatt e sprøyte eller 20- for mye! Det buler midt i panna hans og ser ut som en glatt babyrompe... Han eier ikke mimikk eller noe der.... Nei, gurimalla 🫣🫣😅

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Mallisaen skrev (15 minutter siden):

Jeg er vanligvis en som ikke legger merke til, eller er god på å se slikt...men dette var bare helt krise! Det skal sies at jeg gikk inn på hans snap-profil/story...og der var det meeeeeget synlig! Piiinlig synelig! Han må ha tatt e sprøyte eller 20- for mye! Det buler midt i panna hans og ser ut som en glatt babyrompe... Han eier ikke mimikk eller noe der.... Nei, gurimalla 🫣🫣😅

Det er jo ikke krise. La nå mannen gjøre det han ønsker for å føle seg vell. Det vil jo gå litt og litt ut igjen og se mer naturlig ut om ikke så lenge.

• Liker 3
Skrevet

Piloten var rimelig i harnisk over denne kommentaren: Vi har brukt over 1 mill på utemøbler, så da bør de brukes ! Tåler like lite kritikk som fruen. Blitt meget høy på pæra begge to! Har han fått pannen full av botox, eller?

Screenshot_20250920_225108_Snapchat.jpg

• Nyttig 3
Skrevet
Juststop skrev (12 minutter siden):

Det er jo ikke krise. La nå mannen gjøre det han ønsker for å føle seg vell. Det vil jo gå litt og litt ut igjen og se mer naturlig ut om ikke så lenge.

Mannen kan selvfølgelig gjøre akkurat det han vil... Det jeg mener er at det ser helt krise ut...dårlig utført. Om det er krise for han eller ei, det er ikke opp til meg...det har du rett i. Jeg synes ihvertfall det så helt ille ut....min mening 🤦🏼‍♂️🙆🏼‍♂️

• Liker 9
Skrevet
Mallisaen skrev (4 timer siden):

Jeg har blokkert han for lenge siden, men måtte inn å se. Var nok å se på utforsk, så det med engang.. Var så merkelig, så ut som om ansiktet har blitt mye lengre, men må ha noe med den glatte pannen og de merkelige øyenbrynene å gjøre? Han må nå ha fått formet brynene også, eller er det botoxen som gjør at det ser så rart ut? Naturlig Var det ikke iallfall,  veldig rart. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Tiara07 skrev (12 timer siden):

Jeg har også vanligvis problemer med å se slik, men her var det ekstremt😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Really skrev (På 20.9.2025 den 8.39):

Screenshot_20250920-083129_Snapchat.thumb.jpg.ce253002b4afdaeeb608081e006168db.jpg

Ulrik presenterer seg selv som Gründer. 🤣 Sorry, klarer ikke la være å le.

Dette visste jeg ikke han var.  Er det snap karrieren hans som gjør han til Gründer? 

Jeg kan ikke annet enn å flire. Flott skal det høres ut. Jeg kommer ikke til å slutte å flire av dette, før noen kan fortelle meg at han faktisk er det han presenterer seg som.

Må ikke glemme «future padel legend» 🤪🤣

IMG_8585.png

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Kønn skrev (1 time siden):

Jeg har også vanligvis problemer med å se slik, men her var det ekstremt😂

IMG_8584.png

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Bellabellee skrev (5 minutter siden):

Må ikke glemme «future padel legend» 🤪🤣

IMG_8585.png

Haha, nei jeg glemte visst den. Suksess Gründer han her. 🤣 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Bellabellee skrev (1 time siden):

IMG_8584.png

Men hvorfor ser ansiktet så mye lengre ut, det var det jeg reagerte mest på. Det så helt merkelig ut.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Bellabellee skrev (1 time siden):

IMG_8584.png

Han ser jo minst ti år eldre ut enn han er, dessverre slått helt feil vei dette han prøver på. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Donnap skrev (2 timer siden):

Men hvorfor ser ansiktet så mye lengre ut, det var det jeg reagerte mest på. Det så helt merkelig ut.

Fått høyere viker? 🤷‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...