Treplussto Skrevet 19. september #14461 Skrevet 19. september Donnap skrev (7 timer siden): Jeg nekter faktisk å tro at hun er så totalt uvitende. Det må kun være for å få engasjement blant følgerne, og clickbait for å lure folk inn for å se. Hadde vært enkelt for henne å Google. Jeg fikk se akkurat den videoen der hun spurte om dette med å fjerne livmoren, og hun mente hvorfor ikke når man ikke skal ha flere barn 🙈🙈🙈 Er helt rystet over at hun ikke er klar over for ett stort inngrep det er, og ikke minst at du ikke kan gjøre det uten medisinsk grunn, iallfall ikke her i Norge. Hun vet nok ikke at hun ikke kan trene på mellom 6 og 12 uker alt etter om det er kikkhullsoperasjon eller åpen kirurgi. Farene for komplikasjoner mm. Har selv fjernet med åpen kirurgi, og ble sykemeldt i 8 uker og trengte faktisk de ukene for å komme meg igjen. Å sterilisere seg er noe helt annet og ett mye mindre inngrep. For ikke å snakke om hva som kan skje senere når man har hatt en hysterektomi. Livmora er med på å holde på plass andre indre organer. En kan senere få problemer med inkontinens fordi livmora er med på å holde blæra på plass. Om hun er uheldig som jeg var etter å ha fjernet den kan hun få en blæreproplaps. Jeg fjernet pga kreft, og da tok dem alt der nede. Bryst er også fjernet grunnet brca2-genet. Trist at det bare er å fjerne livmor fordi man vil slippe mensen eller bruke det som prevensjonsmiddel. Går også an å sterilisere seg, eller så kan jo piloten kappe strengen, noe som er mye enklere inngrep. Enormt provoserende innlegg. Har ikke sett hva hun sier/skriver da jeg nekter å gi henne noe klikk, så nå vet jeg bare utifra hva folk skriver her inne. Men for all del, hun må fjerne både livmor og ræv for alt jeg bryr meg. Bare utrolig synd og trist at en influenser skal normalisere slikt. Skulle gjerne lagt til at hun må begynne å tenke, men ikke håp for det. Virker som om at vettet smelter i solen hos henne… 3 9 2
maryJane4 Skrevet 19. september #14462 Skrevet 19. september Treplussto skrev (18 minutter siden): For ikke å snakke om hva som kan skje senere når man har hatt en hysterektomi. Livmora er med på å holde på plass andre indre organer. En kan senere få problemer med inkontinens fordi livmora er med på å holde blæra på plass. Om hun er uheldig som jeg var etter å ha fjernet den kan hun få en blæreproplaps. Jeg fjernet pga kreft, og da tok dem alt der nede. Bryst er også fjernet grunnet brca2-genet. Trist at det bare er å fjerne livmor fordi man vil slippe mensen eller bruke det som prevensjonsmiddel. Går også an å sterilisere seg, eller så kan jo piloten kappe strengen, noe som er mye enklere inngrep. Enormt provoserende innlegg. Har ikke sett hva hun sier/skriver da jeg nekter å gi henne noe klikk, så nå vet jeg bare utifra hva folk skriver her inne. Men for all del, hun må fjerne både livmor og ræv for alt jeg bryr meg. Bare utrolig synd og trist at en influenser skal normalisere slikt. Skulle gjerne lagt til at hun må begynne å tenke, men ikke håp for det. Virker som om at vettet smelter i solen hos henne… Nok en gang en utrolig lemfeldig holdning. Hun snakker som hun har vett, og basert på tidligere utsagn og adferd er det tydelig hvor kort hun er i luggen. Et slikt inngrep er jo ytterste konsekvens på helt andre problemstillinger enn "jeg vil ikke ha flere barn"! Herlighet for et menneske. 1 13
Hollie Skrevet 19. september #14463 Skrevet 19. september Alexandra.1 skrev (33 minutter siden): Er det vanlig å få brev fra livmorhalsprogrammet når man har flyttet utenlands? Eller betyr det at de ikke har meldt flytting? Nei, det er ikke vanlig. De har nok ikke meldt flytting til Folkeregisteret. 1 2
Juststop Skrevet 19. september #14464 Skrevet 19. september Oppfatter det ikke som at hun gjør det for å provosere eller at hun på noen måte er et dårlig menneske. Jeg opplever henne som et mildt og vennlig menneske. Men hun har nok for lite kunnskap om anatomien og det er jo lov. Det gjør henne ikke dum heller. Har kanskje ikke hatt interesse for det temaet og derfor ikke lært om kroppen. 2
Treplussto Skrevet 19. september #14465 Skrevet 19. september Hollie skrev (2 minutter siden): Nei, det er ikke vanlig. De har nok ikke meldt flytting til Folkeregisteret. Mottar sikkert barnetrygd og skatter til Norge enda. Men nå er dem skattepliktige til Spania selv om piloten har en deltidsjobb i Norwegian. Ikke mange som er unntatt den skatteloven. 1
Treplussto Skrevet 19. september #14466 Skrevet 19. september Juststop skrev (3 minutter siden): Oppfatter det ikke som at hun gjør det for å provosere eller at hun på noen måte er et dårlig menneske. Jeg opplever henne som et mildt og vennlig menneske. Men hun har nok for lite kunnskap om anatomien og det er jo lov. Det gjør henne ikke dum heller. Har kanskje ikke hatt interesse for det temaet og derfor ikke lært om kroppen. Å må vi ikke overdrive… mild og vennlig er vel å ta litt i. 4 1 3
Frkwitch Skrevet 19. september #14467 Skrevet 19. september Juststop skrev (16 minutter siden): Oppfatter det ikke som at hun gjør det for å provosere eller at hun på noen måte er et dårlig menneske. Jeg opplever henne som et mildt og vennlig menneske. Men hun har nok for lite kunnskap om anatomien og det er jo lov. Det gjør henne ikke dum heller. Har kanskje ikke hatt interesse for det temaet og derfor ikke lært om kroppen. Forfriskende med noe positiv omtale og konstruktiv kritikk i stedet for svært nedlatende og latterlige innlegg som oser sjalusi. Får helt vondt i magen av dere som bruker kjennskap til eller har hørt via venners venner. Det er å spre rykter og for å føle seg selv bedre. Men hva er vitsen med å følge en person som dere ikke liker? Det fatter jeg ikke 🤦♀️ At Ulrik er/var glad i damer har det værsert rykter om i alle år, enda til gode å se bevis.. Synes Julianne sine kommentarer er helt innafor og faktisk hysterisk morsomme 😂 Takk og pris for at folk er forskjellige,tenk om alle skulle gjort som alle dere som driver å snakker ned andre mennesker. Det gjør deg absolutt ikke til ett bedre menneske å donere penger,jobbe frivillig osv når du har en rævva personlighet og sitter på ett forum og rakker ned på andre mennesker som ikke er som akkurat deg.. 2
Stjertmeis Skrevet 19. september #14468 Skrevet 19. september Hollie skrev (36 minutter siden): Nei, det er ikke vanlig. De har nok ikke meldt flytting til Folkeregisteret. Jeg regner med at de har meldt flytting, men at de har valgt å beholde medlemskap i folketrygden. Kan være derfor? 3 1
Juststop Skrevet 19. september #14469 Skrevet 19. september Treplussto skrev (1 time siden): Å må vi ikke overdrive… mild og vennlig er vel å ta litt i. Skrev "jeg opplever henne som", noe som betyr det er min oppfatning. Hvem er du til å korrigere min oppfatning av andre mennesker? 1 1
Donnap Skrevet 19. september #14470 Skrevet 19. september Juststop skrev (2 timer siden): Oppfatter det ikke som at hun gjør det for å provosere eller at hun på noen måte er et dårlig menneske. Jeg opplever henne som et mildt og vennlig menneske. Men hun har nok for lite kunnskap om anatomien og det er jo lov. Det gjør henne ikke dum heller. Har kanskje ikke hatt interesse for det temaet og derfor ikke lært om kroppen. Jeg fulgte henne i mange år over flere kanaler, hun var kanskje ett mildt og vennlig menneske tidligere, det oppfatter jeg henne overhodet ikke som lenger. Spania har virkelig forandret henne, og ikke til det bedre. Hun er kun ute etter penger, legger ut mellom 200 og 300 snap pr dag ifølge henne selv, i tillegg til reklamer, bare for å få vise seg fram, flashe hvor mye penger de har og ikke minst for å få masse klikk. Hun er blitt skikkelig bitchy og svarer følgerne skikkelig frekt til tider, for så å pøse på med svar fra følgere som støtter henne i de bitchy svarene hennes. Det kan komme en dag du også ser dette... Jeg tror det meste hun legger ut er for å engasjere følgere, tror hun driter i at hun fremstår som dum. At hun legger ut på snap at hun vurderer å fjerne livmoren uten å vite noe om hva det innebærer først, det tror jeg ikke noe på, hun fremstår jo som direkte dum. Ifølge hun som viste meg dette så sa hun at hun og mannen hadde diskutert at enten skulle han sterilisere seg, eller så skulle hun det, og hun trengte jo ikke lenger livmoren siden hun ikke skulle ha flere barn...., og at de har diskutert dette uten å sjekke hvordan disse operasjonene gjøres det tror jeg ikke noe på. 1 12
Donnap Skrevet 19. september #14471 Skrevet 19. september Frkwitch skrev (2 timer siden): Forfriskende med noe positiv omtale og konstruktiv kritikk i stedet for svært nedlatende og latterlige innlegg som oser sjalusi. Får helt vondt i magen av dere som bruker kjennskap til eller har hørt via venners venner. Det er å spre rykter og for å føle seg selv bedre. Men hva er vitsen med å følge en person som dere ikke liker? Det fatter jeg ikke 🤦♀️ At Ulrik er/var glad i damer har det værsert rykter om i alle år, enda til gode å se bevis.. Synes Julianne sine kommentarer er helt innafor og faktisk hysterisk morsomme 😂 Takk og pris for at folk er forskjellige,tenk om alle skulle gjort som alle dere som driver å snakker ned andre mennesker. Det gjør deg absolutt ikke til ett bedre menneske å donere penger,jobbe frivillig osv når du har en rævva personlighet og sitter på ett forum og rakker ned på andre mennesker som ikke er som akkurat deg.. Jeg kommer aldri til å forstå dere som drar sjalusikortet så snart noen er kritiske til influenserene. Det må nå jammen meg snart være på tide at folk åpner øynene og ser hva de støtter opp om. Jeg har selv vært naiv og blåøyd i flere år og støttet opp om flere influensere, helt til jeg våknet opp og tenkte hva i all verden er det jeg holder på med, sitter og følger med andres liv på snap istedenfor å komme meg ut å leve mitt eget liv isteden. De utnytter oss for å få klikk sånn at de kan leve dette "luksuslivet" og nei jeg kunne ikke tenkt meg til å leve sånn, 1 uke i Syden er mer enn nok for meg. Det verste med pilotfrue er det vanvittige forbruket, og måten de to virkelig tror de er noe pga at de har mye penger. 4 1 13
Orly Skrevet 19. september #14472 Skrevet 19. september Treplussto skrev (4 timer siden): For ikke å snakke om hva som kan skje senere når man har hatt en hysterektomi. Livmora er med på å holde på plass andre indre organer. En kan senere få problemer med inkontinens fordi livmora er med på å holde blæra på plass. Om hun er uheldig som jeg var etter å ha fjernet den kan hun få en blæreproplaps. Jeg fjernet pga kreft, og da tok dem alt der nede. Bryst er også fjernet grunnet brca2-genet. Trist at det bare er å fjerne livmor fordi man vil slippe mensen eller bruke det som prevensjonsmiddel. Går også an å sterilisere seg, eller så kan jo piloten kappe strengen, noe som er mye enklere inngrep. Enormt provoserende innlegg. Har ikke sett hva hun sier/skriver da jeg nekter å gi henne noe klikk, så nå vet jeg bare utifra hva folk skriver her inne. Men for all del, hun må fjerne både livmor og ræv for alt jeg bryr meg. Bare utrolig synd og trist at en influenser skal normalisere slikt. Skulle gjerne lagt til at hun må begynne å tenke, men ikke håp for det. Virker som om at vettet smelter i solen hos henne… Bare mensen? Veldig mange er ekstremt plaget av mensen og derfor fjernes livmor, det er ikke bare mensen for mange 4
Spania33 Skrevet 19. september #14473 Skrevet 19. september Donnap skrev (3 minutter siden): Jeg kommer aldri til å forstå dere som drar sjalusikortet så snart noen er kritiske til influenserene. Det må nå jammen meg snart være på tide at folk åpner øynene og ser hva de støtter opp om. Jeg har selv vært naiv og blåøyd i flere år og støttet opp om flere influensere, helt til jeg våknet opp og tenkte hva i all verden er det jeg holder på med, sitter og følger med andres liv på snap istedenfor å komme meg ut å leve mitt eget liv isteden. De utnytter oss for å få klikk sånn at de kan leve dette "luksuslivet" og nei jeg kunne ikke tenkt meg til å leve sånn, 1 uke i Syden er mer enn nok for meg. Det verste med pilotfrue er det vanvittige forbruket, og måten de to virkelig tror de er noe pga at de har mye penger. Å være sjalu er å være redd for å miste noe man har, f.eks. en partner eller en venn/vennine. Regner med at disse mener at du er misunnelig, altså at du ikke har, men du ønsker deg. 1
Treplussto Skrevet 19. september #14474 Skrevet 19. september (endret) Orly skrev (5 minutter siden): Bare mensen? Veldig mange er ekstremt plaget av mensen og derfor fjernes livmor, det er ikke bare mensen for mange Sa jeg «bare mensen»? Er smertelig klar over plagene man kan slite med. Der er flere muligheter man kan prøve før man går drastisk til verks og fjerner et organ. Brenning av slimhinner er et alternativ som fungerer for mange. Endret 19. september av Treplussto 1
Donnap Skrevet 19. september #14475 Skrevet 19. september Orly skrev (2 minutter siden): Bare mensen? Veldig mange er ekstremt plaget av mensen og derfor fjernes livmor, det er ikke bare mensen for mange Men pilotfrue skulle fjerne den for å ikke få flere barn, hun nevnte ikke mensen. Her i Norge må det være medisinske grunner for å fjerne den, mulig at kraftig menstruasjon er en av de grunnene, men det er iallfall en stor operasjon med diverse farer for komplikasjoner i ettertid. 1
Donnap Skrevet 19. september #14476 Skrevet 19. september Spania33 skrev (3 minutter siden): Å være sjalu er å være redd for å miste noe man har, f.eks. en partner eller en venn/vennine. Regner med at disse mener at du er misunnelig, altså at du ikke har, men du ønsker deg. Ja mulig det, men jeg ønsker meg altså ikke noe av det livet pilotfrue har. Jeg er utrolig glad jeg brukte min fritid med ungene når de var små istedenfor å sitte med telefonen opp i ansiktet hele tiden. Hun filmer jo fra hun står opp til hun legger seg, selvfølgelig med noen pauser, men stakkars unger som må "kjempe" mot den telefonen hele tiden, virker som den er viktigere enn ungene. 3 1 3
Juststop Skrevet 19. september #14477 Skrevet 19. september Donnap skrev (17 minutter siden): Jeg fulgte henne i mange år over flere kanaler, hun var kanskje ett mildt og vennlig menneske tidligere, det oppfatter jeg henne overhodet ikke som lenger. Spania har virkelig forandret henne, og ikke til det bedre. Hun er kun ute etter penger, legger ut mellom 200 og 300 snap pr dag ifølge henne selv, i tillegg til reklamer, bare for å få vise seg fram, flashe hvor mye penger de har og ikke minst for å få masse klikk. Hun er blitt skikkelig bitchy og svarer følgerne skikkelig frekt til tider, for så å pøse på med svar fra følgere som støtter henne i de bitchy svarene hennes. Det kan komme en dag du også ser dette... Jeg tror det meste hun legger ut er for å engasjere følgere, tror hun driter i at hun fremstår som dum. At hun legger ut på snap at hun vurderer å fjerne livmoren uten å vite noe om hva det innebærer først, det tror jeg ikke noe på, hun fremstår jo som direkte dum. Ifølge hun som viste meg dette så sa hun at hun og mannen hadde diskutert at enten skulle han sterilisere seg, eller så skulle hun det, og hun trengte jo ikke lenger livmoren siden hun ikke skulle ha flere barn...., og at de har diskutert dette uten å sjekke hvordan disse operasjonene gjøres det tror jeg ikke noe på. Alle ønsker å tjene penger og alle hadde takket ja til lønnsforhøyelse vil jeg tro. Det er jo sånn samfunnet er lagt opp. Gå på jobb, tjen penger og jo mer penger du tjener jo bedre er det. Hva som definerer en jobb er ikke at en må jobbe hardt fysisk eller ha utdannelsene og spesefikk kunnskap eller fordypning. En lønnet jobb er noe en gjør hvor en får betalt for arbeidet sitt, enten i form av lønn eller en annen form for kompensasjon. Så å være influencer er definitivt en jobb, selv om det ikke krever en formell utdanning og ofte drives av selvstendig næringsdrivende som oppretter et enkeltmannsforetak for å generere inntekt. Influencere jobber med markedsføring på vegne av annonsører og merkevarer, og de skaper innhold for sosiale medier. Dette arbeidet innebærer mange oppgaver utover det å være synlig, som å ha kontroll på økonomi, skatt, regnskap og kontrakter. Vi kan reagere på hvordan hun gjør jobben sin og vi kan komme med både synspunkter og meninger rundt hennes rolle som influencer. Det vil si alt hun viser i sine kanaler. For det er jo hennes jobb. Jeg oppfatter henne ikke som direkte frekk med sine følgere på samme måte som deg. Jeg ser hun har en litt sarkastisk, ironisk, spydig og av og til litt snerten måte å svate kommentarer som helt tydelig er sent henne for å såre, irritere eller på en eller annen måte treffe hennes følelser. Vil tro det er hennes forsvarsmekanisme. Hennes måte å vise verden at disse kommentarene ikke treffer henne slik personen tilsynelatande ønsker det skal gjøre. Litt som å sette opp en vegg for å gjøre seg selv sterkere og tolerere det bedre. Snu det som kan oppleves sårt til å slå tilbake på vedkommende. I tillegg tror jeg hun ser muligheten til å bruke det for å underholde seere, slik at hun samtidig tjener på det. Det gjør henne ikke til et dårlig menneske, men faktisk gjør det henne til et menneske! En menneske som har opplevd mye kritikk og sårende bemerkninger hun kanskje ikke føler er rettferdig og hun har opplevd det over mange år. Selv er jeg ikke enig at det er den rette måten å gjøte det på. Men jeg klarer å forstå hvorfor hun gjør det. Det er og godt mulig hun har for lite kunnskap om mye ettersom hun kanskje ikke har noen utdannelse og kanskje har hun for lite livserfaring på utfordringer og situasjoner som gir kunnskap. Hun har helt sikkert mye kunnskap om det hun interesserer seg for. Forstår at om noen viser lite kunnskap om ting, så kan det virke fordummende. Men å være dum har flere nyanser enn bare manglende kunnskap. Hvis personen kan resonnere godt, ta kloke valg og forstå andre mennesker, viser det at de har intelligens og dømmekraft – de er bare uvitende på et bestemt område. Beklager lang melding. 2
Kønn Skrevet 19. september #14478 Skrevet 19. september Hva har skjedd med ansiktet til piloten?😳 Har ikke vært inne der på flere uker og kjente han nesten ikke igjen. Ser ut som han har fått overdose Botox. 2 2
Sh999 Skrevet 19. september #14479 Skrevet 19. september Kønn skrev (2 timer siden): Hva har skjedd med ansiktet til piloten?😳 Har ikke vært inne der på flere uker og kjente han nesten ikke igjen. Ser ut som han har fått overdose Botox. Huff ja, ser sånn ut . Synes han ser mye eldre ut enn det han er. Ville tippet i midten av 50 årene.( altså ikke noe galt i det , han er jo en flott mann) Mange ser faktisk eldre ut med for mye Botox synes jeg., og det virker mot sin hensikt. 3 2
Alexandra.1 Skrevet 20. september #14480 Skrevet 20. september Hollie skrev (23 timer siden): Nei, det er ikke vanlig. De har nok ikke meldt flytting til Folkeregisteret. Jeg får den følelsen at de ikke har meldt fra til Skatteetaten/folkeregisteret og NAV ang flytting. Hvis det er tilfelle er det rart at noen ikke har varslet etatene om det. Det gjelder forresten flere influensere som har flyttet utenlands. 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå