Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bellabellee skrev (4 timer siden):

Ihvertfall ikke kid, interiør kan hun ikke 🙈

Klesbutikk da😉

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sol79 skrev (6 timer siden):

Nei, når du må hyre interiørarkitekt bare for å kjøpe pynteting til en hylle, så står det relativt skralt til. 😅

Evt at hun bruker penger på det bare fordi hun kan, i stedet for å gidde å finne pyntetingene selv.

• Liker 1
Skrevet
Tough cookie skrev (7 timer siden):

Klesbutikk da😉

Kanskje bikinier…?

• Nyttig 1
Skrevet
Trillylilly skrev (3 timer siden):

Er d noen her inne som kjenner til piloten fra før da? Jeg kjenner noen som kjenner han godt… og dette livet må jo være storveis og svært for en som alltid har elsket å være storkar.. 
Når han tidligere var mer opptatt av å bytte på damene, vise seg fram, og sende bilder av seg selv til andre damer ( ja faktisk i forholdet med Julianne…)… Lyser jo utad når han drar seg i håret med det slesky smilet sitt, at han er akkurat slik enda! 

Vet om flere som kan rekke opp handa ang de bildene! 
Forstår godt at flere fra hjemstedet hans ler høyt🥸

Whaaaat?!? Han virker som typen til det, men likevel ble jeg overrasket 🤣

• Nyttig 4
Skrevet
Trillylilly skrev (3 timer siden):

Er d noen her inne som kjenner til piloten fra før da? Jeg kjenner noen som kjenner han godt… og dette livet må jo være storveis og svært for en som alltid har elsket å være storkar.. 
Når han tidligere var mer opptatt av å bytte på damene, vise seg fram, og sende bilder av seg selv til andre damer ( ja faktisk i forholdet med Julianne…)… Lyser jo utad når han drar seg i håret med det slesky smilet sitt, at han er akkurat slik enda! 

Vet om flere som kan rekke opp handa ang de bildene! 
Forstår godt at flere fra hjemstedet hans ler høyt🥸

Hjemstedet hans, eller byen da, er ikke større enn at mange vet hvem han er.Jeg har ikke sett han "live" bare på bilder, men han ser ut som en skikkelig innbilsk narr..

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Ifølge Julianne trenger de nå en skikkelig familiebil, og det blir nok en påkostet bil.

Hvor kommer pengene fra? Deltidsjobben som pilot og Snap?

• Nyttig 2
Skrevet
Bellabellee skrev (10 timer siden):

Whaaaat?!? Han virker som typen til det, men likevel ble jeg overrasket 🤣

Han er og forblir en luring! 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Pus123 skrev (1 time siden):

Hva er det piloten snakker om? Sykehus?

Han kjørte J til sykehus, men han sa at grunnen fikk hu fortelle selv.

• Nyttig 1
Skrevet
Gravidnr1 skrev (54 minutter siden):

Han kjørte J til sykehus, men han sa at grunnen fikk hu fortelle selv.

Hun sa selv at det var for å få svar på noen prøver, alt var bra. Hun sa også at hun tok ut spiralen og skulle begynne på p-piller. Han prøver å få det til å høres dramatisk ut, blir flere klikk og penger av det 😳🙈

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Leoline skrev (6 minutter siden):

Hun sa selv at det var for å få svar på noen prøver, alt var bra. Hun sa også at hun tok ut spiralen og skulle begynne på p-piller. Han prøver å få det til å høres dramatisk ut, blir flere klikk og penger av det 😳🙈

Haha ja det er jo klart 🫠😅 

• Nyttig 1
Skrevet
Tough cookie skrev (7 timer siden):

Ifølge Julianne trenger de nå en skikkelig familiebil, og det blir nok en påkostet bil.

Hvor kommer pengene fra? Deltidsjobben som pilot og Snap?

Enda en bil? Hjelpes, så dumt 😂💸

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet hva hun mente med dette bildet? Sugarmama betyr jo at hun har en yngre mann hun gir diverse goder til.... Har hun helt misforstått eller har hun en annen mann? Jeg følger ikke, så jeg vet ikke, fikk bare dette opp på utforsk.

Screenshot_20250917_223627_Snapchat.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Donnap skrev (8 minutter siden):

Noen som vet hva hun mente med dette bildet? Sugarmama betyr jo at hun har en yngre mann hun gir diverse goder til.... Har hun helt misforstått eller har hun en annen mann? Jeg følger ikke, så jeg vet ikke, fikk bare dette opp på utforsk.

Screenshot_20250917_223627_Snapchat.jpg

Tipper hun ikke forstår uttrykket 😅

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Purple Diamond skrev (8 minutter siden):

Tipper hun ikke forstår uttrykket 😅

Ja det var helt merkelig at hun la ut noe sånt... Lite lurt å legge ut noe sånt hvis man ikke forstår hva man har lagt ut. Måtte jo ha kommet noen reaksjoner på det uansett i hvilken sammenheng hun la det ut, men det er vel det hun vil desperat som hun er etter flere følgere og klikk.

• Nyttig 1
Skrevet
Donnap skrev (10 minutter siden):

Ja det var helt merkelig at hun la ut noe sånt... Lite lurt å legge ut noe sånt hvis man ikke forstår hva man har lagt ut. Måtte jo ha kommet noen reaksjoner på det uansett i hvilken sammenheng hun la det ut, men det er vel det hun vil desperat som hun er etter flere følgere og klikk.

Ja. Hun er i hvert fall svært opptatt av å vise at det brukes penger. Lurer på om hun blir enda litt mer happy for hvert hekleplagg hun skaffer seg 🤭

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Purple Diamond skrev (Akkurat nå):

Ja. Hun er i hvert fall svært opptatt av å vise at det brukes penger. Lurer på om hun blir enda litt mer happy for hvert hekleplagg hun skaffer seg 🤭

Jeg følger henne ikke lenger, men hun kjøpte seg svært mye hekleplagg mens jeg fulgte henne. Hun har sikkert kvittet seg med de fleste nå sånn at hun får kjøpe nytt...  Når jeg ser alle som sliter med å få endene til å møtes og mat på bordet både i Norge, Spania og for ikke å snakke om andre steder i verden ,  så er det ekstremt kvalmende å se det forbruket de har... Tenk å bruke så ufattelig mye penger på materialistiske ting og ikke hjelpe noen økonomisk. Må være de mest egoistiske menneskene jeg vet om iallfall. Vi vet jo de leser her inne, det har de selv gitt utrykk for, så skulle ikke forundre meg at de plutselig begynte å dele ut penger til fattige,  men da hadde de nok delt opp og i mente om hvor snille de var... Kan man ikke gi penger til de fattige uten å prøve å få likes og følgere, så må man heller bare la være. Jeg vet iallfall hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde mye penger, da er det mange som skulle fått. Tenk om de heller hadde donert pengene de bruker på restaurant/takeaway og shopping en mnd, for det er sykt mye penger

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Snakket om å sterilisere seg… hun vet bare ikke at man fjerner ikke livmor når man sterilisere seg! 🙈 hun nevnte flere ganger i snapvideo om hun skal fjerne livmor, og om andre har noen meninger om det! IMG_8557.thumb.jpeg.6e0cc7cbda60c0c282c3b60237346c12.jpeg🙈

• Liker 1
Skrevet (endret)
Bellabellee skrev (2 timer siden):

Snakket om å sterilisere seg… hun vet bare ikke at man fjerner ikke livmor når man sterilisere seg! 🙈 hun nevnte flere ganger i snapvideo om hun skal fjerne livmor, og om andre har noen meninger om det! IMG_8557.thumb.jpeg.6e0cc7cbda60c0c282c3b60237346c12.jpeg🙈

Jeg nekter faktisk å tro at hun er så totalt uvitende. Det må kun være for å få engasjement blant følgerne, og clickbait for å lure folk inn for å se. Hadde vært enkelt for henne å Google. Jeg fikk se akkurat den videoen der hun spurte om dette med å fjerne livmoren, og hun mente hvorfor ikke når man ikke skal ha flere barn 🙈🙈🙈 Er helt rystet over at hun ikke er klar over for ett stort inngrep det er, og ikke minst at du ikke kan gjøre det uten medisinsk grunn, iallfall ikke her i Norge. Hun vet nok ikke at hun ikke kan trene på mellom 6 og 12 uker alt etter om det er kikkhullsoperasjon eller åpen kirurgi. Farene for komplikasjoner mm. Har selv fjernet med åpen kirurgi, og ble sykemeldt i 8 uker og trengte faktisk de ukene for å komme meg igjen. Å sterilisere seg er noe helt annet og ett mye mindre inngrep.

Endret av Donnap
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Er det vanlig å få brev fra livmorhalsprogrammet når man har flyttet utenlands? Eller betyr det at de ikke har meldt flytting? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...