Maia3 Skrevet 14. september #14421 Skrevet 14. september (endret) Syns fruen også er blitt temmelig klysete etter at de flyttet. Mange som har kommentert at hun lager mat i bikini og syns det er upassende (enig) og hun svarer frekt igjen. Føles nesten som om hun er "der" oppe, mens vi andre er "der" nede Endret 14. september av Maia3 3 3
Bellabellee Skrevet 14. september #14422 Skrevet 14. september Maia3 skrev (2 timer siden): Syns fruen også er blitt temmelig klysete etter at de flyttet. Mange som har kommentert at hun lager mat i bikini og syns det er upassende (enig) og hun svarer frekt igjen. Føles nesten som om hun er "der" oppe, mens vi andre er "der" nede Men så skjønner ho ikke det med bakterier og alt det der, der har vi jo sett før. La nå dem kose seg med både hår og hudrester i maten! 🙈 3 2
Sol79 Skrevet 14. september #14423 Skrevet 14. september Tror hun viser det på snap mest fof å provosere. Utrolig uhygienisk, men hun får gjøre hva hun vil hjemme. Syns det var verre at hun ga bort noen av bollene hun har stått og knadd i trusa til ei venninne. 🤢 9 1
Donnap Skrevet 15. september #14424 Skrevet 15. september Maia3 skrev (4 timer siden): Syns fruen også er blitt temmelig klysete etter at de flyttet. Mange som har kommentert at hun lager mat i bikini og syns det er upassende (enig) og hun svarer frekt igjen. Føles nesten som om hun er "der" oppe, mens vi andre er "der" nede Ja hun har forandret seg mye, og absolutt ikke til det bedre. Både spydig, ufin og frekk er hun blitt. De tror virkelig de er noe, og jeg må virkelig si jeg synes synd på de som har arbeidet på det huset der, for det virker ikke som om herr og fru noengang blir fornøyd. Og jada skjønner de har betalt mye for huset og vil ha det fint, men måten de har hengt over arbeiderne og klaget på det meste under byggingen gjør meg kvalm. Disse to har tapt seg kraftig. Jeg har gått fra å synes hun var søt og trivelig å følge ,til å tenke at hun er fryktelig manipulerende og provoserende. Virker som hun er desperat etter flere følgere sånn at hun får enda mer penger til shopping og luksusliv, som det virker som om er det eneste hun virkelig bryr seg om. Virker som om hun heller kjøper masse leker, vanvittige mengder godteri og utstyr til ungene enn å tilbringe kvalitetstid med dem uten å ha nesen i telefonen hele tiden. Viktig at de har egen telefon og playstation slik at hun slipper å aktivisere dem, hun har jo så mye annet å gjøre..... Trene, sole seg, shoppe, gå tur, stelle negler , nevnte jeg shopping og trening, soling? 6 2 8
kkkeee Skrevet 15. september #14425 Skrevet 15. september Maia3 skrev (15 timer siden): Syns fruen også er blitt temmelig klysete etter at de flyttet. Mange som har kommentert at hun lager mat i bikini og syns det er upassende (enig) og hun svarer frekt igjen. Føles nesten som om hun er "der" oppe, mens vi andre er "der" nede Lager mat? Fyller frokostblanding i skåler eller lager smoothie. Resten blir jo levert på døra 7 5
Norah.A. Skrevet 15. september #14426 Skrevet 15. september Hun har ikke så mange følgere på snap i forhold til mange andre? Rett over 60 000. Har det gått nedover eller alltid vært sånn? 2
Bellabellee Skrevet 15. september #14427 Skrevet 15. september (endret) Norah.A. skrev (3 timer siden): Hun har ikke så mange følgere på snap i forhold til mange andre? Rett over 60 000. Har det gått nedover eller alltid vært sånn? Jeg googlet litt, i 2023 hadde ho 70tusen på insta, nå har ho litt over 65k Ho er nok litt «last year» nå. Ikke så spennende lengere for folket. Til og med Tina sabeltann løper forbi ho snart 🙈 ho må endre taktikk, vise noe annet enn klesskap, kjøleskapgrøt, «matlaging» i bikini og turer opp til fyret.. Og det hjelper hvertfall ikke på å være frekk med sine følgere. Endret 15. september av Bellabellee 5 1 7
maryJane4 Skrevet 15. september #14428 Skrevet 15. september (endret) Bellabellee skrev (1 time siden): Jeg googlet litt, i 2023 hadde ho 70tusen på insta, nå har ho litt over 65k Ho er nok litt «last year» nå. Ikke så spennende lengere for folket. Til og med Tina sabeltann løper forbi ho snart 🙈 ho må endre taktikk, vise noe annet enn klesskap, kjøleskapgrøt, «matlaging» i bikini og turer opp til fyret.. Og det hjelper hvertfall ikke på å være frekk med sine følgere. Enig! Det er ikke like revolusjonerende å pakke opp og flytte til utlandet i dag, som for noen år siden. Den nyhetsverdien kan ikke melkes til evig tid, nordmenn bosetter seg verden rundt og mange mye mer spennende steder en Albir. Dessuten har hun jo ingenting hun er engasjert i, ingen sak hun støtter, jobber for - kun seg seg og sitt eget. De fleste influensere i dag har skjønt at det holder ikke bare å vise noen nye topper og utsikten fra soverommet - for n´te gang!... De lanserer egne klær, smykker, kurs for de som vil bli influensere, podcast - alt mulig. Hun der er kun opptatt av eget speilbilde. Og det sier vel litt når hun som av de tidligste bloggerne er den med færrest følgere, selv etter så mange år! Heldig er hun i det at hun har økonomisk støtte fra familien. Ellers hadde dette umulig gått rundt! Endret 15. september av maryJane4 2 1 6
Bellabellee Skrevet 15. september #14429 Skrevet 15. september Hvorfor trener ho ikke i bikini? 🙈 1 1
Donnap Skrevet 15. september #14430 Skrevet 15. september maryJane4 skrev (2 timer siden): Enig! Det er ikke like revolusjonerende å pakke opp og flytte til utlandet i dag, som for noen år siden. Den nyhetsverdien kan ikke melkes til evig tid, nordmenn bosetter seg verden rundt og mange mye mer spennende steder en Albir. Dessuten har hun jo ingenting hun er engasjert i, ingen sak hun støtter, jobber for - kun seg seg og sitt eget. De fleste influensere i dag har skjønt at det holder ikke bare å vise noen nye topper og utsikten fra soverommet - for n´te gang!... De lanserer egne klær, smykker, kurs for de som vil bli influensere, podcast - alt mulig. Hun der er kun opptatt av eget speilbilde. Og det sier vel litt når hun som av de tidligste bloggerne er den med færrest følgere, selv etter så mange år! Heldig er hun i det at hun har økonomisk støtte fra familien. Ellers hadde dette umulig gått rundt! Håper virkelig at hun ikke starter å selge klær eller noe, er altfor mange influensere som gjør det, mye dårlig kvalitet. Ingen tvil om at hun hadde hatt godt av å bry seg om noen andre enn seg selv, hun mente jo hun bidro med mye i og med de handlet så mye takeaway og spiste mye ute... Joda klart man støtter de lokale restaurantene da, men det er garantert ikke derfor hun gjør det. Hun burde heller begynt å vise at hun bruker penger til å støtte folk som har det vanskelig økonomisk istedenfor å fortsette å sløse penger i øst og vest på shopping og møbler mm. Jeg så aldri en eneste gang at hun støttet noen, ga til veldedighet eller noe. Er horribelt å sløse så mye med penger. Ingen tvil om at de er noen skikkelig store egoister, og mange har fått nok av den kvalmende livsstilen deres, og ovenfra og ned holdningen. 1 5
Stargaze Skrevet 16. september #14431 Skrevet 16. september Bellabellee skrev (22 timer siden): Jeg googlet litt, i 2023 hadde ho 70tusen på insta, nå har ho litt over 65k Ho er nok litt «last year» nå. Ikke så spennende lengere for folket. Til og med Tina sabeltann løper forbi ho snart 🙈 ho må endre taktikk, vise noe annet enn klesskap, kjøleskapgrøt, «matlaging» i bikini og turer opp til fyret.. Og det hjelper hvertfall ikke på å være frekk med sine følgere. Det er jo ingen kvinner i den alderen som relaterer seg til noe av det hun driver med. Godt utdannede, travle kvinner med et helt annet perspektiv på livet er vel de som er midt i hennes målgruppe. Hvem er det som vil leve et liv preget av shopping og late dager ved bassenget? Ingen jeg kjenner i hvert fall. I ferien muligens ja, men ikke resten av året. 3 7
Treplussto Skrevet 16. september #14432 Skrevet 16. september Tror hun kanskje hadde vunnet noen flere hjerter ved å engasjere seg i lokalsamfunnet. Her er organisasjoner i søkk og kav, og man trenger ikke å donere om man ikke har råd. Men her er mange som gir litt tilbake til samfunnet ved å organisere innsamlinger, samt i det minste fronte dem! Som matbanken og Caritas som står på så det suser. 7 3
Donnap Skrevet 16. september #14433 Skrevet 16. september Treplussto skrev (1 time siden): Tror hun kanskje hadde vunnet noen flere hjerter ved å engasjere seg i lokalsamfunnet. Her er organisasjoner i søkk og kav, og man trenger ikke å donere om man ikke har råd. Men her er mange som gir litt tilbake til samfunnet ved å organisere innsamlinger, samt i det minste fronte dem! Som matbanken og Caritas som står på så det suser. Merkelig at så rike folk ikke finner ut av slike ting selv, de fråtser og sløser med penger som bare det. Om de hadde støttet noen av disse organisasjonene med penger, så hadde de nok sørget for at følgerne hadde fått vite det svært ofte. Hadde jeg hatt sykt mye penger så er det mange jeg skulle ha hjulpet iallfall. 1 4
Treplussto Skrevet 16. september #14434 Skrevet 16. september Donnap skrev (18 minutter siden): Merkelig at så rike folk ikke finner ut av slike ting selv, de fråtser og sløser med penger som bare det. Om de hadde støttet noen av disse organisasjonene med penger, så hadde de nok sørget for at følgerne hadde fått vite det svært ofte. Hadde jeg hatt sykt mye penger så er det mange jeg skulle ha hjulpet iallfall. Enig med deg! Nå har vi det ganske romslig selv, og vi hjelper der vi kan. Cruz Roja og Caritas. Men jeg bruker også mye tid på å profilere disse organisasjonene. Mens jeg stod ved Røde Kors la fruen ut at hun hadde kjøpt ei Porsche til piloten. Det var dagen etter katastrofen i Valencia, Albacete og rundt ellers. Fint for henne, men det gikk ikke upåaktet hen, for å si det sånn. 6 4 6
Donnap Skrevet 16. september #14435 Skrevet 16. september Treplussto skrev (20 minutter siden): Enig med deg! Nå har vi det ganske romslig selv, og vi hjelper der vi kan. Cruz Roja og Caritas. Men jeg bruker også mye tid på å profilere disse organisasjonene. Mens jeg stod ved Røde Kors la fruen ut at hun hadde kjøpt ei Porsche til piloten. Det var dagen etter katastrofen i Valencia, Albacete og rundt ellers. Fint for henne, men det gikk ikke upåaktet hen, for å si det sånn. Det blir jo rett og slett kvalmende. Tenk om de hadde brukt litt av de pengene til å hjelpe de som trengte det etter katastrofen isteden. Hurra for dere som hjelper til 👏 Jeg tror nok det er mye jeg hadde kommet til å reagere på når det gjelder denne familien der nede... Håper de en gang får opp øynene og ser hvor utrolig egoistiske de er. Jeg vet ikke hvordan lønningene er der nede, men jeg håper inderlig at de som har jobbet med huset til disse to har fått skikkelig godt betalt, for maken til overvåking av arbeidsfolk og klaging på det meste de gjorde, skal man lete lenge etter. Vet hun sto og sa at bare det beste var bra nok for dem, fy og spy for en utrolig arrogant måte å være på, hvem tror de egentlig at de er? 3 1 6
Donnap Skrevet 16. september #14436 Skrevet 16. september Treplussto skrev (2 timer siden): Tror hun kanskje hadde vunnet noen flere hjerter ved å engasjere seg i lokalsamfunnet. Her er organisasjoner i søkk og kav, og man trenger ikke å donere om man ikke har råd. Men her er mange som gir litt tilbake til samfunnet ved å organisere innsamlinger, samt i det minste fronte dem! Som matbanken og Caritas som står på så det suser. Synes forresten det var veldig kjekt å høre litt om hva de som bor der nede synes, kom gjerne med mer om det, for jeg har mange ganger lurt på hva de synes om denne familien som er så høy på seg selv. 5 1 8
anno19 Skrevet 17. september #14437 Skrevet 17. september Alle influencere er vel mest opptatt av seg selv, og sitt narcisistiske liv. Hun drar godt på med se-på-mitt-liv-holdning i alle poster, vil at alle skal føle seg små i forhold til hun og han der fyren hennes. De kjører livet på champagnebudsjett, men det er vel mer ølbudsjett som er sannheten? 1 1 4
Tough cookie Skrevet 17. september #14438 Skrevet 17. september Det er vi som betaler for livsstilen hennes, så uten oss hadde hun muligens jobbet på Kid Interiør på kjøpesenteret eller som spinning instruktør på Sats. 1 3
Bellabellee Skrevet 17. september #14439 Skrevet 17. september Tough cookie skrev (2 minutter siden): Det er vi som betaler for livsstilen hennes, så uten oss hadde hun muligens jobbet på Kid Interiør på kjøpesenteret eller som spinning instruktør på Sats. Ihvertfall ikke kid, interiør kan hun ikke 🙈 1 1 2
Sol79 Skrevet 17. september #14440 Skrevet 17. september Bellabellee skrev (2 timer siden): Ihvertfall ikke kid, interiør kan hun ikke 🙈 Nei, når du må hyre interiørarkitekt bare for å kjøpe pynteting til en hylle, så står det relativt skralt til. 😅 8 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå