Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Han er nok flink og grei i jobben.

MEN hjemme er han noe klyse. 
Det kler han ikke. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
gladidag skrev (På 25.8.2025 den 9.07):

Hun tjener vel så bra på snap for du og mange mange andre klikker inn på snap for å se på galskapen :)  Avfølge er vel enkleste måten å strupe inntekten til snap️stjernene. 

Nettopp !

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
gladidag skrev (På 25.8.2025 den 9.07):

Hun tjener vel så bra på snap for du og mange mange andre klikker inn på snap for å se på galskapen :)  Avfølge er vel enkleste måten å strupe inntekten til snap️stjernene. 

Jeg følger henne ikke, har kun klikket et fåtall ganger raskt gjennom for å se hva det snakkes om her på forumet. Kunne ikke falt meg inn å følge henne, følger ingen influensere 🙌🏻

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Kort_og_grei
Skrevet
Pinkipie skrev (1 time siden):

Jeg følger henne ikke, har kun klikket et fåtall ganger raskt gjennom for å se hva det snakkes om her på forumet. Kunne ikke falt meg inn å følge henne, følger ingen influensere 🙌🏻

Men de tjener vel på at en liker innom uten å følge?

Skrevet

Gjør disse to (hun og mannen) noe som helst av betydning? Noe så gørr kjedelig. 
Hvor mye eldre enn henne er han?

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Trubadur skrev (15 timer siden):

Tror han er 10-12 år eldre

• Liker 1
Skrevet
Trubadur skrev (16 timer siden):

10 år eldre 

• Liker 1
Skrevet
Maia3 skrev (På 16.8.2025 den 18.14):

Tror nok han prøver, men hun virker ikke mye engasjert i barna (som var såååå etterlengtet). Idag fikk de slush og klinkekuler som premie fordi de var så flinke å stusse håret.  Hun har innført premier til dem for alt det ikke liker å gjøre. "Fint" at barna fikk noen leker som holder dem opptatt ei stund, så hun kan ligge på solsenga som hun alltid er limt fast til 

Screenshot_20250831_145254_Snapchat.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Maia3 skrev (1 minutt siden):

Screenshot_20250831_145254_Snapchat.jpg

Frekk kommentar som vanlig fra fruen

Endret av Maia3
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Velinda skrev (3 timer siden):

Tror han er 10-12 år eldre

Det blir mer og mer synlig.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Gjest Maiken2025
Skrevet

Dette er noen folk jeg aldri er innom, men ser av og til på tråden her. Virker som det meste er negativt . Fatter bare ikke at dere er med å sørger for at penga bare ruller inn hos disse. Hva er greia med å være opptatt og bruke tid på det. Bare stusser over det. Virker som de mest rare påvirkere tjener mest 🙄

Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Er det samarbeid med treningsutstyret spurte jeg før sommeren? Nei… løy hun..

Ser det 🥴 Hele huset er et sponset/ samarbeids prosjekt siden det innredes så grusomt katalogisk pent. Snart flytter de hjem til Halden og energidrikk.

Skrevet

Fikk med meg fruen har fått seg sang….. Venninna lager sanger?? For min del høres det ut som AI, så en slik sang kan vi alle lage! 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Bellabellee skrev (9 minutter siden):

Fikk med meg fruen har fått seg sang….. Venninna lager sanger?? For min del høres det ut som AI, så en slik sang kan vi alle lage! 

Er ikke frua som synger i hvert fall.

• Liker 1
Skrevet
Durancell skrev (44 minutter siden):

Er ikke frua som synger i hvert fall.

For mine ører høres det ut som AI og ingen person som synger den! 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Maia3 skrev (På 31.8.2025 den 15.05):

Frekk kommentar som vanlig fra fruen

Ja hun er så totalt usmakelig, fatter ikke at hun har følgere lenger. Var inne og så på en snap fra henne for første gang på lenge i går, bare for å se om noe har forandret seg. Men neida, det var nesten onlyfans som vanlig, med stringbikinitrusa  rett oppi kamera og ligge og sole seg... Hvem i all videste verden har interesse av å se på dette? Er vi blitt fullstendig gale som sitter og klikker inn på at fremmede mennesker ligger og soler seg halvnakne? Jeg fulgte henne lenge, og har definitivt vært like gal selv, er sååååå glad jeg plutselig våknet opp og skjønte at her må man avfølge og ikke sponse henne med views.

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Maia3 skrev (7 minutter siden):

Screenshot_20250904_152902_Snapchat.jpg

🤮

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Durancell skrev (30 minutter siden):

🤮

Hennes plan akkurat nå: DEN gjelder visst hele dagen

• Liker 1
Skrevet
Maia3 skrev (Akkurat nå):

Hennes plan akkurat nå: DEN gjelder visst hele dagen

Screenshot_20250904_161243_Snapchat.jpg

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...