Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere, filmer han bevisst kropp? Han zoomer jo nærmest inn på Julianne. I dag filmer han maten hennes, og passer selvsagt på å få kløft i monitor. Da er man rimelig despo etter cash 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Sol79 skrev (På 22.7.2025 den 21.22):

Må være trist å miste bestefaren når hun ikke har besøkt han på over 1 år kun fordi hun ikke gidder. Blir det Norgetur nå da?

Ja, hun sa så

• Liker 1
Skrevet
Outandabout skrev (2 timer siden):

Dere, filmer han bevisst kropp? Han zoomer jo nærmest inn på Julianne. I dag filmer han maten hennes, og passer selvsagt på å få kløft i monitor. Da er man rimelig despo etter cash 

Gud vet. Blir svimmel av snappene hans, en dårligere kameramann enn han skal man leite lenge etter! Når han filmer noe rundt seg så svinger han fort med kamera, zoomer inn og zoomer ut hele tiden. Nei, blir bare dårlig av å se på. Fruen må kurse han i snapping. Ikke skjønner jeg noe av d han sier heller, enten holder han forsn mic så han snakker i en boble eller så mumler han bare masse svada! 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Juststop skrev (På 21.7.2025 den 0.12):

Det blir alltid anderledes når du tar bilde av deg selv i speilet og når andre tar av deg. Hun ser nydelig og flott ut på begge bildene. Bare anderledes måte å stå på!

Vakker og naturlig dame

Vi kan jo også tenke på at det ene er tatt av mannen hennes, slik han ser henne. Mange menn vil nok like dette bildet vel så mye som det første 😊

• Liker 1
Skrevet (endret)

Synes bildet som mannen har tatt faktisk er det fineste, naturlig og flott- la oss være glade i oss selv og kroppene våre ❤️ 

La oss slutte å snakke hverandre ned, slutte å sammenligne oss med andre damer (det er det vi (jeg ihvertfall) gjør.)

Vi er støpt i forskjellige former, la oss være fornøyde med den vi er 😍

Endret av Elfy
Skrivefeil
  • Liker 5
  • Hjerte 4
Skrevet

Piloten: Lager du mat til meg? 
Frua holder opp maten sin: Me myself and I 

haha, livet altså, de der to

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...