Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tiara07 skrev (5 minutter siden):

Akkurat den kommentaren var nok på tull, og det visste nok kusinen også. De har sin egen tone seg imellom. Sånn tuller jeg med mannen min og mine venner også, og de med meg! Vi kan ikke ta dem på alt.

Men enig om alle snappene med klærne. Sykt å tjene penger på det! Synes også hun svarer litt frekt på kritikk eller faktisk av og til når folk spør henne om ting også. Skulle også ønske hun viste litt mer engasjement i saker, som miljø og hvordan det er for vanlige folk å bo i Spania osv, i stedet for kun shopping/klær, soling, mat og utseende. 

Sannsynligvis tull, men bak enhver spøk finnes det noe alvor. Uansett, hun må alltid være frekk og spydig. Finner dama kvalmende. Synes hun har dårlig moral, og blåser i lover og regler. Alle disse arbeiderne hjemme hos de, spør hun om lov før hun snik filmer de? Jeg hadde klikka om det var meg hun filma og la ut på snap. Respektløs er hun.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Really skrev (8 minutter siden):

Sannsynligvis tull, men bak enhver spøk finnes det noe alvor. Uansett, hun må alltid være frekk og spydig. Finner dama kvalmende. Synes hun har dårlig moral, og blåser i lover og regler. Alle disse arbeiderne hjemme hos de, spør hun om lov før hun snik filmer de? Jeg hadde klikka om det var meg hun filma og la ut på snap. Respektløs er hun.

Det er vi uenige :) Ellers enig! 

Endret av Tiara07
  • Liker 3
Skrevet

De lager samme saus til all mat? All maten de lager må jo smake likt? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Bellabellee skrev (8 minutter siden):

De lager samme saus til all mat? All maten de lager må jo smake likt? 

Er jo ikke ofte de lager mat, så det går sikkert greit😂

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Treplussto skrev (8 minutter siden):

Er jo ikke ofte de lager mat, så det går sikkert greit😂

Rekker nok ikke å bli lei av å smake det samme 😆

• Liker 3
Skrevet

Tenkte jeg på også. Når de hadde gjester så laget Ulrik så mye saus at de hadde nok tre dager på rad. Og i går igjen, samme sausen. 😅 Det er vel den sausen han kan da!

• Liker 2
Skrevet
Sol79 skrev (1 minutt siden):

Tenkte jeg på også. Når de hadde gjester så laget Ulrik så mye saus at de hadde nok tre dager på rad. Og i går igjen, samme sausen. 😅 Det er vel den sausen han kan da!

Men det går da helt fint - de kaster bare det de ikke spiser i søppeldunken i gata!! 😬
🤣🤣🤣

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Really skrev (8 timer siden):

Gjorde du klokt i. Jeg er ikke langt etter.

Gårsdagens snapper rister jeg på hodet av, løftet det ene plagget opp etter det andre, og det tjener hun penger på? Jeg er nok litt ekstra nysgjerrig da jeg er kjent i albir. 

Hun er usmakelig, frekk og uhøflig, og du har så rett, en egoistisk dame. Kommentaren til kusinen når hun hadde lagt seg i sola var: er visst ei som bare vil sole seg her.  Den kommentaren kom etter kusinen hadde jobbet hele dagen med garderoben. Selve kommentaren vil nok Julianne forklare som humor. 

Ligger mye sannhet i humor. Jeg har blokkert for lengst. Null integritet. Jeg spurte meg selv hva hun gir meg. Svaret var null og niks. Frekk og egosentrisk.

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Kønn skrev (18 minutter siden):

Ligger mye sannhet i humor. Jeg har blokkert for lengst. Null integritet. Jeg spurte meg selv hva hun gir meg. Svaret var null og niks. Frekk og egosentrisk.

Trist at noen nesten alltid mistror enkelte når de tuller. Det er mye vi kan ta henne på, men å vri det å tulle med folk hun kjenner kjempegodt, som hun har sin egen kjemi med, og som tuller tilbake, til at det må ligge noe bak, blir for dumt! 

• Liker 3
Skrevet

Sutrer og klager over en dag med regn... De bor i et område som er sykt utsatt for tørke. Som igjen fører til skogbranner, dårlige avlinger, dårlige forhold for planter og dyr.  

Nok et bevis på hvor sneversynt og egoistisk tankegang hun (de) har. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
Really skrev (10 timer siden):

Gårsdagens snapper rister jeg på hodet av, løftet det ene plagget opp etter det andre, og det tjener hun penger på? Jeg er nok litt ekstra nysgjerrig da jeg er kjent i albir. 

Hun er usmakelig, frekk og uhøflig, og du har så rett, en egoistisk dame. Kommentaren til kusinen når hun hadde lagt seg i sola var: er visst ei som bare vil sole seg her.  Den kommentaren kom etter kusinen hadde jobbet hele dagen med garderoben. Selve kommentaren vil nok Julianne forklare som humor. 

For et HAV med klær 🙄 er det mulig tenker jeg, pluss alt som er «gitt bort» overflod 🫣 Tar opp plagg etter plagg - hvor mange hundre hvis ikke tusen snapper er det blitt ut av alle klesplagg som er hengt opp og lagt inn i skap. 
Galskap 😨

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Really skrev (På 23.5.2025 den 7.14):

Å herregud! Du skjønte ikke at det var hennes form for humor??? Jaggu mye rart folk skal henge seg opp i. Jeg har lik humor som J og jeg syns sånne kommentarer er morsomme. Kusinen hadde jo også sånne kommentarer innimellom. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

I går var de på «utflukt» som de kalte det for… Gikk i gatene i Valencia. Er så spent på når de skal på ordentlig gøye ting med barn. Badeland eller feks piratland eller hva det nå er.. Mannen til Benedicte er med barna på piratland. Hvorfor gjør de aldri sånne ting??? Blir ikke folk lei av å se det samme dag ut og dag inn?? Klær, shopping, restaurant og tur til fyrer/masta. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Bellabellee skrev (7 timer siden):

I går var de på «utflukt» som de kalte det for… Gikk i gatene i Valencia. Er så spent på når de skal på ordentlig gøye ting med barn. Badeland eller feks piratland eller hva det nå er.. Mannen til Benedicte er med barna på piratland. Hvorfor gjør de aldri sånne ting??? Blir ikke folk lei av å se det samme dag ut og dag inn?? Klær, shopping, restaurant og tur til fyrer/masta. 

Klart folk blir lei, jeg har avfulgt de. Livet deres handler jo bare om å kjøpe mest mulig å fylle opp skap og skuffer for så å vise fram alt de har kjøpt, ensformige greier. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Har sluttet å gå innom Julianne og Ulrik. Og det er veldig digg å kjenne at jeg ikke bidrar økonomisk 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Annonse
Skrevet

Har sluttet å følge, det er bare det samme igjen og igjen. 
Det finnes ikke substans i noe, bare svada og shopping. 
Aldri en kommentar på  det som skjer i verden, bare meg meg meg. 
Hva med oldeforeldre som ikke får se barnebarn og oldebarn igjen,  makan!!!
Stakkars barn, hva slags verdier er det de får med seg? 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Smaskwns skrev (36 minutter siden):

Har sluttet å følge, det er bare det samme igjen og igjen. 
Det finnes ikke substans i noe, bare svada og shopping. 
Aldri en kommentar på  det som skjer i verden, bare meg meg meg. 
Hva med oldeforeldre som ikke får se barnebarn og oldebarn igjen,  makan!!!
Stakkars barn, hva slags verdier er det de får med seg? 

Hvorfor får ikke oldeforeldrene se de? 

Skrevet
Purple Diamond skrev (7 minutter siden):

Hvorfor får ikke oldeforeldrene se de? 

De orker kanskje ikke å reise til Spania, hadde vært naturlig at Julianne tok med barna til Norge.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Leoline skrev (1 time siden):

De orker kanskje ikke å reise til Spania, hadde vært naturlig at Julianne tok med barna til Norge.

Nei, det skjønner jeg. De skal vel sikkert til Norge innimellom. Eller har de sagt noe annet? Jeg følger ikke lenger, så får ikke med meg så mye (heldigvis) 😊

Skrevet
Purple Diamond skrev (6 minutter siden):

Nei, det skjønner jeg. De skal vel sikkert til Norge innimellom. Eller har de sagt noe annet? Jeg følger ikke lenger, så får ikke med meg så mye (heldigvis) 😊

De har sagt de ikke vil reise til Norge, ja. Folk får komme til de.

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...