Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ler!! "Hjemmelaget mat"! 🤣 Ferdigkjøpte grillspyd og ferdiglagde poteter, papptallerkner og plastbestikk! Hvor lenge har de bodd der nå? 5 uker? 🤷‍♀️🤦‍♀️ 

Hva betyr det å ha solstoler til 43000kr som ingen sitter i, når man ikke kan servere besøket et skikkelig måltid på skikkelig fat? 🤦‍♀️

Endret av maryJane4
  • Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (9 timer siden):

Seriøst, var det noe galt med dette spørsmålet som J fikk? Er det ikke koselig å sitte rundt spisebordet alle mann? Julianne svarte, nei sånn driver ikke vi med.

Idag så snakker hun om et ferdig oppskåret brød som hun er glad de har funnet, da de blir lei av baguetter. Og det passer meg veldig bra at brødet er ferdig oppskåret, jeg som er så lat.

Hun snakker også om at de driver hotell for familie og venner som kommer på besøk.

Kvinnfolket er usmakelig. Hvorfor kan hun ikke prøve bitte litt grann og være litt hyggelig? 

Og Julianne, vi vet du leser her inne, så et lite tips, spar oss for å filme raua di, jeg har null interesse av å se på den 🤣 Nå har "alle" i albir sett raua di, og flirer av deg.

Det virker ikke som de har gode rutiner på å spise sammen. J leverer frokost i farta til noen på solseng, til U som får frokost i handa mens han skrur på noe. Ofte spiser de i bar overkropp, det synes jeg er veldig udelikat. Hos meg har alle måttet ta på seg litt klær når vi spiser, både barn og voksne, enten vi er hjemme eller i “syden”.

• Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (59 minutter siden):

De har ikke servise enda? Kun plast? Merkelige prioriteringer i det huset.

Det er nok fordi de ikke har kjøkken og kan vaske opp enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns svigerforeldrene virker så skjønne (i den grad man kan si det etter å ha sett dem på snap).

Jeg lurer på hvor mange timer av dagen de møter blikket til Julianne i løpet av «besøket». Noen som har en formening om hvor mange timer av en dag hun deler via snap? 

De har et enormt forbruk av penger. Hadde det fått noen særlig konsekvens om hun hadde prioritert å legge vekk telefonen mer mens de er på besøk? 

Og hvor er egentlig barna når de andre spiser? Syns hele opplegget virker rart. Rart fordi det er helt ulikt det jeg er vant med selvfølgelig. 

Har bare to ord for at beskrive: overfladisk og materialistisk. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, jeg vet det er dette hun lever av: å sprenge grenser på innkjøp og fråtsing + å provosere 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (2 timer siden):

Jeg syns svigerforeldrene virker så skjønne (i den grad man kan si det etter å ha sett dem på snap).

Jeg lurer på hvor mange timer av dagen de møter blikket til Julianne i løpet av «besøket». Noen som har en formening om hvor mange timer av en dag hun deler via snap? 

De har et enormt forbruk av penger. Hadde det fått noen særlig konsekvens om hun hadde prioritert å legge vekk telefonen mer mens de er på besøk? 

Og hvor er egentlig barna når de andre spiser? Syns hele opplegget virker rart. Rart fordi det er helt ulikt det jeg er vant med selvfølgelig. 

Har bare to ord for at beskrive: overfladisk og materialistisk. 

Jeg har tenkt på det samme. De som er på besøk hos dem, spesielt svigers, synes de virker svært ukomfortable med å forholde seg til den mobilen hele tida. Hver gang hun stiller dem et spørsmål «koser du deg?» «nyter du livet?» så må de svare til en telefon, og faktisk på film som blir sendt ut til «hele verden.» Helt utrolig merkelig. Og trist, synes jeg. 

• Liker 5
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odirf skrev (1 time siden):

De får bare styre på! MEN gassflaske til grill skal aldri stå inne i skapet under grillen!!! 

Helst i skyggen også, men den skal visst stå inntil solveggen der! 🙈

Skjønner heller ikke at de aldri finner på barnevennlige ting der, bortsett fra sykkelparken! Fins da vel badeland der? Lekeanlegg? Dyreparker? De sitt jo bare på kafé, shopper og går tur til fyret uansett kass gjester de har! Mye mulig de har besøk som ønsker «storby» ferie og ikke sydenferie. 🤷‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (På 11.5.2025 den 18.03):

Med mindre han har skrevet testament der Julianne er begunstiget ift arv så har Julianne ingen arverettigheter når stefar dør.

Hun har ei lillesøster som er noen år yngre (var faktisk ikke klar over det før i bryllupet da hun forklarte hvorfor yngste søster ikke var inkludert….kunne forstått det hadde søsteren vært typ småbarn, men hun var ungdom) Eldste søster har i allefall samme biologiske far; hun lever i sus og dus, men der er det mannen som tjener godt

Moren til Julianne kan sitte i uskiftet bo siden de er gift, men hvis stefar har særkullsbarn så kan de kreve å få farsarven sin utbetalt, enten privat eller offentlig skifte.

Julianne har i allefall ingen arverett etter stefar, og selv om hun er begunstiget i et testament så vil biologiske barn ha krav på hoveddelen av arven. Moren kan sikkert fortsette å gi ut penger så lenge hun sitter i uskiftet bo; men uten å påberope meg å være ekspert ang arv så er jeg ganske sikker på at det er en lov om at gjenlevende partner ikke kan forringe arven til biologiske barn.

Stebarn har i utgangspunktet ikke krav på et rødt øre.

Mtp levesettet til pilotparet så vil jeg si at Julianne har en utrolig raus stefar. En pilot tjener ikke så mye tatt i betraktning hvor mye penger som går ut, og frem til snap begynte med reklame mellom snappene (der man i teorien bare kan la kamera gå fra man står opp til man legger seg pga man tjener penger på vilkårlig reklame mellom snappene uten å legge ned en innsats i samarbeidsavtaler) så la ikke akkurat Julianne ned så mye innsats i bloggen da hun begynte sin karriere som blogger.

Hun dro lesere ved at hun skrev om, og var åpen og ærlig om ukontroversielle tema, som feks at hun og venninner i ung alder kledde seg opp og gikk på kjente og dyre utesteder med  rike menn som de siktet seg ut. Om disse mennene var mye eldre eller gift stoppet de ikke fra å ligge med de. Julianne var åpen om at en pilot var drømmen. Rett og slett golddiggere, og de var ikke de eneste unge og vakre single kvinnene som trakterte Tjuvholmen.

Det har vært flere ukonvensjonelle uttalelser fra denne fruen som har satt sinnene i kok hos folk; da kommer pengene inn uten å yte så mye. Hun har  også selv innrømmet at hun er lat, og hun la virkelig ikke ned noe særlig innsats i bloggen. Når 2 dager i uken med noen timer hver dag med spanskkurs blir for mye….der sier det meste. I Norge så hadde de i tillegg til vaskehjelp også et firma som vasket klær der hun leverte sekker med skittentøy og fikk nyvasket klær i retur. Barna i barnehage, bestille mat, bloggingen var laber…. Så at hun plutselig ble aktiv på snap da hun kunne tjene penger på å gjøre ingenting pga snap sitt reklameopplegg var nok som manna fra himmelen for ei som gjør minst mulig men har et høyt forbruk (de fleste husker vel at eldste fikk LV toalettmappe da han var baby og skulle sove borte for første gang: sønnen deres skulle ikke ha sånn billig plastgreie med bilde av Mikke Mus på…) (eller egen og helt ny IPad i 1-årsgave som han kunne ha over sprinkelsengen sin i  båten..) 

Lol 😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

happygilmore skrev (4 timer siden):

Jeg har tenkt på det samme. De som er på besøk hos dem, spesielt svigers, synes de virker svært ukomfortable med å forholde seg til den mobilen hele tida. Hver gang hun stiller dem et spørsmål «koser du deg?» «nyter du livet?» så må de svare til en telefon, og faktisk på film som blir sendt ut til «hele verden.» Helt utrolig merkelig. Og trist, synes jeg. 

Syns det er respektløst. De tilhører en annen generasjon og ser veldig ukomfortable ut. Det er nesten som å høre når Fotballfrue roper til baksetet: Hva skal vi nå jeeenter???

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker sol og varme, og jeg elsker Spania. Tror det er derfor jeg har rota meg innpå snappen hennes for mye i det siste. I dag filma altså en av sønnene mora mens hun gikk rundt og handlet. Før det filma en eller annen Julianne mens hun «sprang». Så filmer Julianne  svigerforeldrene, og de svarer jo ikke? De ser helt oppgitt ut. Stakkars mennesker. Jeg har et inntrykk av helt «me myself and I» stemning rundt Julianne. Makan til dame…. 

Har blokka henne. Må ikke gi henne klikk mer. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (43 minutter siden):

Jeg elsker sol og varme, og jeg elsker Spania. Tror det er derfor jeg har rota meg innpå snappen hennes for mye i det siste. I dag filma altså en av sønnene mora mens hun gikk rundt og handlet. Før det filma en eller annen Julianne mens hun «sprang». Så filmer Julianne  svigerforeldrene, og de svarer jo ikke? De ser helt oppgitt ut. Stakkars mennesker. Jeg har et inntrykk av helt «me myself and I» stemning rundt Julianne. Makan til dame…. 

Hun må mangle veldig mye av mye…normal folkeskikk, empati, eq, iq og ER enormt barnslig. Skriker til svigerforeldrene og til kamera når hun åpner en ny pakke…»hva syns dere om denne?» som om alle skal være like begeistret som henne…og jeg har til gode å se eller høre henne være kjærlig mot de rundt seg… Kjenner jeg blir flau på hennes vegne…at ikke U setter henne på plass må jo da bety at han er like umoden…🙈

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lajolla skrev (21 minutter siden):

Hun må mangle veldig mye av mye…normal folkeskikk, empati, eq, iq og ER enormt barnslig. Skriker til svigerforeldrene og til kamera når hun åpner en ny pakke…»hva syns dere om denne?» som om alle skal være like begeistret som henne…og jeg har til gode å se eller høre henne være kjærlig mot de rundt seg… Kjenner jeg blir flau på hennes vegne…at ikke U setter henne på plass må jo da bety at han er like umoden…🙈

Eller så er han bare evig takknemlig for å ha kapret denne unge Julianne🤣 Hun sier jo av og til at hun ikke filmer at hun gjør ting hjemme. Igår hadde hun fått svigermoren til å brette klær. Ulrik laget mat. Hva gjøøøøøør hun egentlig i løpet av en dag? Og er pengene egentlig verdt noe når familien lever i et evig opptak på skjerm.  

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjedet meg veldig av det livet hennes!! Så lite stimuli! Hun er jo verdens lateste..zzz..zzzz...etter så lang tid i Spania har de jo bare gått i ring nede i pensjonistens mekka. Null interesse for spansk kultur, mat og utflukter. Snork.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (3 timer siden):

Jeg klarer ikke å åpne Snappene deres lenger da det kjeder meg å bare tenke tanken på hva Jeg får se. Det er rett og slett fordummende å se på J. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (1 time siden):

Eller så er han bare evig takknemlig for å ha kapret denne unge Julianne🤣 Hun sier jo av og til at hun ikke filmer at hun gjør ting hjemme. Igår hadde hun fått svigermoren til å brette klær. Ulrik laget mat. Hva gjøøøøøør hun egentlig i løpet av en dag? Og er pengene egentlig verdt noe når familien lever i et evig opptak på skjerm.  

Tror nok han ble veldig tiltrukket av pengene som fulgte med å velge henne pga. A.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...