Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
maryJane4 skrev (9 timer siden):

Er det egentlig noe som er helt ferdig i huset, både ute og inne? Altså 100 prosent?! 🤷‍♀️

Ingenting der er 100% 😆 møbler ligger slengt på taket, halvveis montert. Ingen lys/spotter montert så ledningene henger ned fra tak. Kjøkkentaket så jeg raskt ble malt. de har ellers ikke vist noe innenfra de gangene jeg har titta innom snappene dems. Guttenes senger er ikke klart, walkin er ikke klart, bade dems er ikke klart, gjestetoalett er ikke klart, vaskerom er ikke klart, kjeller er ikke begynt på engang, bortsett fra vaskerom (om den er i kjelleren) som forsåvidt heller ikke er klart. Senger til svigers har de lånt. Så de sitter ute de, uten å kunne lage mat. Også dusje de på barnas bad. 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Bellabellee skrev (14 timer siden):

Ingenting der er 100% 😆 møbler ligger slengt på taket, halvveis montert. Ingen lys/spotter montert så ledningene henger ned fra tak. Kjøkkentaket så jeg raskt ble malt. de har ellers ikke vist noe innenfra de gangene jeg har titta innom snappene dems. Guttenes senger er ikke klart, walkin er ikke klart, bade dems er ikke klart, gjestetoalett er ikke klart, vaskerom er ikke klart, kjeller er ikke begynt på engang, bortsett fra vaskerom (om den er i kjelleren) som forsåvidt heller ikke er klart. Senger til svigers har de lånt. Så de sitter ute de, uten å kunne lage mat. Også dusje de på barnas bad. 🙈

Alt dette for å motbevise følgerne når de har sagt det ikke blir innflyttingsklart🙈🤣

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Summerwinter skrev (7 minutter siden):

Alt dette for å motbevise følgerne når de har sagt det ikke blir innflyttingsklart🙈🤣

!00%,huset er jo ikke innflyttningsklart enda,de bor jo ute🤣

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Summerwinter skrev (52 minutter siden):

Haha ja 😀👍🏻

Skrevet

Trekket til bassenget bør jo absolutt på plass med en 4 åring som ikke kan svømme,og foreldre som er mest opptatt av å se inn i mobilen! Uansvarlig,men ikke overrasket. Bare snakke dritt om hotellene de har bodd på og påstå at det er de eneste hotellene i Albir? Bare tull,de tror de vet alt fordi de har bodd der noen mnd. Det finnes mange fler fine hotell.Det finnes bla et luksushotell rett ved der de bor som heter Sha,der mange kjendiser har bodd. Men,sikkert ikke bra nok det heller for dem,eller var for dyrt!

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Joiosa skrev (6 minutter siden):

Trekket til bassenget bør jo absolutt på plass med en 4 åring som ikke kan svømme,og foreldre som er mest opptatt av å se inn i mobilen! Uansvarlig,men ikke overrasket. Bare snakke dritt om hotellene de har bodd på og påstå at det er de eneste hotellene i Albir? Bare tull,de tror de vet alt fordi de har bodd der noen mnd. Det finnes mange fler fine hotell.Det finnes bla et luksushotell rett ved der de bor som heter Sha,der mange kjendiser har bodd. Men,sikkert ikke bra nok det heller for dem,eller var for dyrt!

Hva med alt verktøyet som blir brukt og som ligger rundt i huset ? Elektrisk kutter o s.v. det er så farlig at Jeg skjønner ikke at de vil bo der med en fireåring. 

• Liker 5
Skrevet
Bellabellee skrev (På 8.5.2025 den 10.03):

Denne uken skulle de få møblene. Men så i går de maler enda kjøkkene. 👀

Hææææ. Er det ennå ikke ferdig det huset deres? Nekter å bidra til galskapen, derfor jeg spør her🙈😅

• Nyttig 6
Skrevet

Kan noen forklare meg hvorfor de trenger verdens største matbod når de ikke lager mat? Fascinerende at det er det første som er klart når det er det siste de trenger. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
Minipilla skrev (3 minutter siden):

Kan noen forklare meg hvorfor de trenger verdens største matbod når de ikke lager mat? Fascinerende at det er det første som er klart når det er det siste de trenger. 

Hahaha…ja, kan virkelig lure 😊😂

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Minipilla skrev (53 minutter siden):

Fordi det ser fint ut. Hun er vel inspirert av Kim K sin matbod, mener jeg hun sa. Med hyller på hyller av like bokser og beholdere, som ser lekkert ut i trekasser og på keramiske snurrefat.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Minipilla skrev (1 time siden):

Store glass med m&m,nutella og cookies,sikkert digg for barna med sånt snurrefat hvor kinderegga og hariboposene er lett tilgjengelig,godisbod tenker jeg det blir🍩🍭🍬

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Minipilla skrev (1 time siden):

Kanskje hun skal ansette en kokk🙈🤔 de øverste hyllene sa hun at bakeutstyret skulle stå, er jo flink til å bake 🤣 Blir mye shopping da, det kan hun jo💸

• Liker 3
Skrevet

Og plutselig,etter innlegget om Sha hotellet måtte han jammen ut å kjøre for å snappe litt og etter å ha googlet,fortelle om en kjendis som har bodd der.Altså fint at de leser her inne og følger opp,kanskje det blir trekk på bassenget også?Hjelpes,snakk om tragisk og definitivt ikke magiske mennesker!

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Joiosa skrev (5 timer siden):

Og plutselig,etter innlegget om Sha hotellet måtte han jammen ut å kjøre for å snappe litt og etter å ha googlet,fortelle om en kjendis som har bodd der.Altså fint at de leser her inne og følger opp,kanskje det blir trekk på bassenget også?Hjelpes,snakk om tragisk og definitivt ikke magiske mennesker!

J er jo helt tom 🥔🧠 han er litt smartere men hun fordummer han da hun avbryter hver gang han prøver å holde en normal samtale.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Minipilla skrev (10 timer siden):

For at hun skal ha noe å snappe om !

• Nyttig 5
Annonse
Skrevet

U er så fornøyd med service til leverandørene av møbler etc. De kommer med møbler, monterer, tar med emballasje, rydder etter seg osv. Det har han ikke opplevd med IKEA! Når du kjøper så dyre møbler som de gjør, skulle det bare mangle! Stolene som står på den éne terrassen koster 43 000kr.!

Jeg er ikke så imponert over service når det tar så lang tid før de får montert ferdig utemøblene. Utemøbler som jeg ikke har en ide om hva sluttsummen er på, men jeg vil anta det er et syvsifret beløp.

Btw har jeg fått montert møbler og innredning fra IKEA når jeg har betalt for det.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Alexandra.1 skrev (1 time siden):

U er så fornøyd med service til leverandørene av møbler etc. De kommer med møbler, monterer, tar med emballasje, rydder etter seg osv. Det har han ikke opplevd med IKEA! Når du kjøper så dyre møbler som de gjør, skulle det bare mangle! Stolene som står på den éne terrassen koster 43 000kr.!

Jeg er ikke så imponert over service når det tar så lang tid før de får montert ferdig utemøblene. Utemøbler som jeg ikke har en ide om hva sluttsummen er på, men jeg vil anta det er et syvsifret beløp.

Btw har jeg fått montert møbler og innredning fra IKEA når jeg har betalt for det.

Hun sa for en stund siden at utemøblene kostet en mill. Alt dette har de muligheten til pga folk som følger og gir dem tusenvis av krystaller. Det er så sykt. De får leve som de vil for meg, men jeg nekter å bidra til galskapen. Følger heller med her når nysgjerrigheten tar meg. Finner ikke en eneste influenser det er verdt å følge. De er overfladiske og fullstendig oppslukt i seg selv, seg selv og seg selv igjen. Belærer andre og har et selvbilde som er kvalmt. Det er kun penger og status som betyr noe. For er meningsløst liv. 🤮

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg tror ikke snapchatinntektene dekker forbruket deres i det hele tatt. Forbruket er jo helt hinsides. Det hun tjener på snapchat spiser og shopper de opp. Pengene til hus og møbler må komme fra et annet sted som f.eks. stefaren.

• Liker 8
Skrevet
Leoline skrev (15 timer siden):

Kanskje hun skal ansette en kokk🙈🤔 de øverste hyllene sa hun at bakeutstyret skulle stå, er jo flink til å bake 🤣 Blir mye shopping da, det kan hun jo💸

Instavennlig! 😆

• Liker 1
Skrevet

Må være klønete å bruke badedrakt som topp når en skal på do! Spess når bakenden er knyting 🙈 

Er der vanlig å bruke badedrakt som topp?? Har enda ikke sett noen gjøre det, hverken i Norge eller når man har vært i syden. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...