Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som har fått med seg Juliannes nye luksus veske fra YSL til 24 000kr? Det beige handle nettet

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Spania som de fleste andre steder er tomgangskjøring forbudt.Pilotparet sitter konsekvent i bilen å snapper lenge med motoren i gang. Det stinker rundt i lang avstand fra der de står. Mange mennesker sliter med luftveisproblemer,hadde ikke en av sønnene en gang falsk krupp? Og jeg lurer på..gir de bare faen i alle andre??? Bøter fra 750-3000 euro for dette,og håper virkelig og tror de blir tatt for dette en dag!

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
happygilmore skrev (3 timer siden):

Stemmer, det var meg. Og jeg skrev: «vet det er teit å irritere seg over sånne småting(…).»

Så, jeg vet det er teit, du synes det er merkelig, og sånn er vi mennesker. Forskjellige, noen henger seg opp i småting, andre gjør det kanskje ikke. ☺️

Ja, sånn er det.  Jeg irriterer meg over alle (snart flertallet av de som er i SOME/ på TV) som ikke klarer å si kj-lyden. 

.. og når folk har særskrivingsfeil, som Ulrik i skjermdumpen på forrige side. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Stargaze skrev (På 30.4.2025 den 23.58):

Hadde jeg vært mangemillionær med en stedatter som oppførte seg så uspiselige, forventet penger av meg og levde av å blottlegge hjernedødt innhold hadde jeg stengt kontoen øyeblikkelig.

Mine hardttjente penger hadde aldri gått til bortskjemte unger.

Hva skjer når han dør? Åtsels dyrene bruker opp alt på minutter.

• Nyttig 1
Skrevet
LoveMoschino skrev (2 timer siden):

Er det flere her som har fått med seg Juliannes nye luksus veske fra YSL til 24 000kr? Det beige handle nettet

Må slutte å klikke på snappen hennes.

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Margit777 skrev (17 minutter siden):

Hva skjer når han dør? Åtsels dyrene bruker opp alt på minutter.

Oh yes ! Han er snart 71 år og hatt kreft en stund så er en grunn til at J er så arrogant når det kommer til pengebruk. Hun vet det aldri blir tomt.

Skrevet
Joiosa skrev (53 minutter siden):

I Spania som de fleste andre steder er tomgangskjøring forbudt.Pilotparet sitter konsekvent i bilen å snapper lenge med motoren i gang. Det stinker rundt i lang avstand fra der de står. Mange mennesker sliter med luftveisproblemer,hadde ikke en av sønnene en gang falsk krupp? Og jeg lurer på..gir de bare faen i alle andre??? Bøter fra 750-3000 euro for dette,og håper virkelig og tror de blir tatt for dette en dag!

De bryr seg ikke nei!

Skrevet (endret)

Vi bor i et land med mange dialekter, så det blir vanskelig om man skal irritere seg over alt andre sier  som du ikke sier selv’!

Der jeg kommer fra sier vi håndkler, håndklene.

Og frokost uttaler vi frokåst.

Men den evige shoppingen, vise hva alt koster, bil på tomgang , bruke bruke bruke.. 

Det blir jeg koko av, så jeg går aldri inn på deres snap lengre.

Husk at de giftet seg i en «tre nøtter til askepott» setting..  Jeg har aldri sett på de som Classy folk, selv om de har hus til mangfoldige millioner.

Det er ikke det som bygger klasse og god smak for min del, hele væremåten er usmakelig….

Endret av M.G.E
  • Liker 9
  • Nyttig 10
Skrevet

Hadde ikke orket å være på besøk hos en influencer. Alt skal filmes. 

• Liker 4
  • Nyttig 14
Skrevet
Outandabout skrev (10 timer siden):

Hadde ikke orket å være på besøk hos en influencer. Alt skal filmes. 

Det du sa!

Skrevet

Denne uken skulle de få møblene. Men så i går de maler enda kjøkkene. 👀

Skrevet (endret)
Bellabellee skrev (3 timer siden):

Holder de fortsatt på med maling? Da må de jo ha malt i månedsvis nå? Greit at Spania er mañana mañana, men dette er jo helt hinsides 😅 Holder de bare siesta der nede? Jeg ville tatt malerkosten fatt selv, men nå synes riktignok jeg at det er litt terapautisk å male. Pilotfruen har nok et ganske annet syn på det 😄

Endret av Stjertmeis
  • Liker 6
Skrevet
Bellabellee skrev (3 timer siden):

Er det egentlig noe som er helt ferdig i huset, både ute og inne? Altså 100 prosent?! 🤷‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Margit777 skrev (På 6.5.2025 den 19.32):

Må slutte å klikke på snappen hennes.

Ja det er jo seerene som sponser den hinsides shoppingen til fruen. Hvor mye har hun shoppa av sko og klær det siste halve året 🙄 det tar jo helt av 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
fjellet skrev (45 minutter siden):

Ja det er jo seerene som sponser den hinsides shoppingen til fruen. Hvor mye har hun shoppa av sko og klær det siste halve året 🙄 det tar jo helt av 

Det er jo helt sykt hvor mye hun shopper,neste til å bli dårlig av,hvor mye klær trenger hun

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Velinda skrev (22 minutter siden):

Det er jo helt sykt hvor mye hun shopper,neste til å bli dårlig av,hvor mye klær trenger hun

Hun bruker bare noen få plagg av det hun har kjøpt og det «walk in closet» er ikke store rommet. Tipper mye av det er ødelagt i vask… mange strikke/ hekle plagg som må behandles varsomt…tenker det er vanskelig for J som enda ikke kan vaske vinduer…🤷‍♀️

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Snekkerne holdt på med barnesengene i to-tre dager, så hopper de videre til et annet rom selv om sengene bare er halvferdige.  Da var det vaskerom, walkin closet og denne berømte kaffestasjonen som egentlig ser helt ordinær ut. Og Pilotparet kan ikke en gang skru sammen møbler selv, jfr. hagemøblene som ligger flatpakka på takterrassen. 

Syns også det er merkelig hvor stort behovet hennes er for å understreke at hun har fått seg venninner i Spania. Det gjentas og det gjentas, og de omtales hele tiden ved navn og som kjempegode venninner. Hva er det hun skal bevise?

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

Men, det som jeg tenker på det er at før piloten dro til Norge så var han såå syk pga bihulene. Ble ikke noe jobb kom seg fort ned igjen til spanjen til fruen, vart vel ei sykemelding. Greit å slippe å jobbe når en kan tjene penger via snapen 

• Nyttig 3
Skrevet
fjellet skrev (23 minutter siden):

Men, det som jeg tenker på det er at før piloten dro til Norge så var han såå syk pga bihulene. Ble ikke noe jobb kom seg fort ned igjen til spanjen til fruen, vart vel ei sykemelding. Greit å slippe å jobbe når en kan tjene penger via snapen 

Ser ikke mye syk ut nå hvertfall,tipper han har tatt permisjon,sikkert bedre betalt å snape,tror også fuen vil ha han hjemme 100%mye styr med barn😉

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Lajolla skrev (1 time siden):

Hun bruker bare noen få plagg av det hun har kjøpt og det «walk in closet» er ikke store rommet. Tipper mye av det er ødelagt i vask… mange strikke/ hekle plagg som må behandles varsomt…tenker det er vanskelig for J som enda ikke kan vaske vinduer…🤷‍♀️

Er ikke mye hun kan sånn egentlig,bortsett fra å shoppe,å bestille ferdigmat🙈

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...