happygilmore Skrevet i går, 16:07 #13781 Del Skrevet i går, 16:07 Irja skrev (4 timer siden): Hvorfor i all verden skal J kjøpe leilighet til søsteren sin? Sier jeg også Hadde søstra mi hatt god råd, levd i luksus og bodd i flott hus i Spania, så hadde jeg da ikke forventet at hun kjøpte leilighet til meg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hei_paa_deg Skrevet i går, 16:10 #13782 Del Skrevet i går, 16:10 happygilmore skrev (2 minutter siden): Sier jeg også Hadde søstra mi hatt god råd, levd i luksus og bodd i flott hus i Spania, så hadde jeg da ikke forventet at hun kjøpte leilighet til meg. Hvis de har Raad-familien som forbilde, så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agitator Skrevet i går, 17:13 #13783 Del Skrevet i går, 17:13 Wtsayed skrev (På 10.4.2025 den 18.56): Karma er en merkelig ting…… and it always catches up sooner or later Ja ikke sant 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet i går, 18:19 #13784 Del Skrevet i går, 18:19 Snap: «i morgen er det jo… helligdag..? Skolen er i alle fall stengt.» Kanskje ikke så rart hun ikke har hørt om arbeidernes dag. 7 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Treplussto Skrevet i går, 19:12 #13785 Del Skrevet i går, 19:12 (endret) happygilmore skrev (52 minutter siden): Snap: «i morgen er det jo… helligdag..? Skolen er i alle fall stengt.» Kanskje ikke så rart hun ikke har hørt om arbeidernes dag. Hun tror det er morsdag😅 Dia del madre i Spania er søndag 4. mai i år.. Men jaja😂😂 Endret i går, 19:13 av Treplussto 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 23 timer siden #13786 Del Skrevet 23 timer siden Guris skrev (10 timer siden): Jo han har 2 barn 35-40 år som har fått store villaer på samme tomt som faren bor og de jobber i firmaene til faren. A har mer enn nok millioner til å gi til egne og andres barn. Hadde jeg vært mangemillionær med en stedatter som oppførte seg så uspiselige, forventet penger av meg og levde av å blottlegge hjernedødt innhold hadde jeg stengt kontoen øyeblikkelig. Mine hardttjente penger hadde aldri gått til bortskjemte unger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest431 Skrevet 23 timer siden #13787 Del Skrevet 23 timer siden Stargaze skrev (6 minutter siden): Mine hardttjente penger hadde aldri gått til bortskjemte unger. Ehm, stor forskjell på hardtjente og lettjente penger (Men helt enig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 19 timer siden #13788 Del Skrevet 19 timer siden gjest431 skrev (4 timer siden): Ehm, stor forskjell på hardtjente og lettjente penger (Men helt enig) A har jobbet hardt fra morgen til natt i over 50 år, så ikke lett tjent, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 19 timer siden #13789 Del Skrevet 19 timer siden Stargaze skrev (4 timer siden): Hadde jeg vært mangemillionær med en stedatter som oppførte seg så uspiselige, forventet penger av meg og levde av å blottlegge hjernedødt innhold hadde jeg stengt kontoen øyeblikkelig. Mine hardttjente penger hadde aldri gått til bortskjemte unger. Han gir for å få husfred ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hei_paa_deg Skrevet 5 timer siden #13790 Del Skrevet 5 timer siden Nå er jeg nysgjerrig på hvor foreldrene til Piloten skal sove. På solsengene? Og håper de får litt fred og ro rundt seg i ferien sin. De er jo nermest pensjonister og trenger det. OG til å ha overskudd til å være med sine barnebarn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lajolla Skrevet 5 timer siden #13791 Del Skrevet 5 timer siden hei_paa_deg skrev (26 minutter siden): Nå er jeg nysgjerrig på hvor foreldrene til Piloten skal sove. På solsengene? Og håper de får litt fred og ro rundt seg i ferien sin. De er jo nermest pensjonister og trenger det. OG til å ha overskudd til å være med sine barnebarn. Skal de komme nå før alt er klart…? De kan jo ikke benytte seg av utemøblene engang…de er alt for lave for eldre mennesker. Håper J kan være litt hyggelig mot de denne gang…men, tror dessverre hun er alt for kjølig og ego til å få det til noen gang! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 2 timer siden #13792 Del Skrevet 2 timer siden Ryddet for persondebatt. Sol, admin, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå