Gjest hei_paa_deg Skrevet 30. april #13761 Skrevet 30. april Men har begge søstrene tilgang til morens manns penger?
Tiara07 Skrevet 30. april #13762 Skrevet 30. april hei_paa_deg skrev (12 minutter siden): Men har begge søstrene tilgang til morens manns penger? Lillesøsteren er vel faren til J sitt barn som han har fått etter brudd med moren til J, så lillesøster har nok ikke noe med moren til J å gjøre. 1
Bellabellee Skrevet 30. april #13763 Skrevet 30. april Så på snappen t Benedicte når strømmen gikk. De var veldig sammensveisa de Nordmennene som hjalp hverandre. De hjalp hverandre ut av porten de var låst bak, handlet sammen, grillet sammen da alle neppe hadde kullgrill. Julianne sine snap er gørr tamme i forhold, DRIT kjedelig for å si det sånn. Er jo bare «eeeeelsker» «fantastisk» skryt, skryt og mere skryt der! Hvem bryr seg hvordan elektriske systemet dems funker, eller hvordan veske hun får! Og hele dagen dems ble vel ødelagt uten strøm. De fikk ikke bestilt mat?!??? Måtte LAGE mat selv i den ene airfryeren de har! Blir ikke content av det. Ukreative er de blitt som lever i feriebobla for alltid! 5 2
Undrende123 Skrevet 30. april #13764 Skrevet 30. april Hvorfor ser dere på snappene hennes, og dermed finansierer hele livet hennes, mens dere sitter her og skriver rasende innlegg om hvor mye deres misliker dette paret? Jeg begriper det bare ikke. Slutt å følg med - så slipper dere all denne irritasjonen (og de må finne en annen måte å finansiere luksusen sin). Det er ikke snap-influencerne som er dumme, men alle dere som følger dem og dermed bidrar til at de blir styrtrike på svada. 6 1 23
Guris Skrevet 30. april #13765 Skrevet 30. april Tiara07 skrev (3 timer siden): Lillesøsteren er vel faren til J sitt barn som han har fått etter brudd med moren til J, så lillesøster har nok ikke noe med moren til J å gjøre. Ja men J kunne vel gitt litt til sin lillesøster !? J tjener Jo hundrevis av tusen på Snap i mnd. men nei da, gir kun bort gamle klær og skit de ikke få solgt på Finn. 2 1
Guris Skrevet 30. april #13766 Skrevet 30. april hei_paa_deg skrev (3 timer siden): Men har begge søstrene tilgang til morens manns penger? J og hennes eldste søster har fått millioner. Jeg mente ikke at lillesøsteren skulle få penger fra gubben til Bente, Jeg mente J kunne gitt litt av sin overflod. 1 1
Gjest hei_paa_deg Skrevet 30. april #13767 Skrevet 30. april Guris skrev (1 minutt siden): J og hennes eldste søster har fått millioner. Jeg mente ikke at lillesøsteren skulle få penger fra gubben til Bente, Jeg mente J kunne gitt litt av sin overflod. Ja, når de først blir lokket ned så. Men depositumet er vel et lån de slipper å betale tilbake.
Gjest hei_paa_deg Skrevet 30. april #13768 Skrevet 30. april Guris skrev (1 minutt siden): J og hennes eldste søster har fått millioner. Jeg mente ikke at lillesøsteren skulle få penger fra gubben til Bente, Jeg mente J kunne gitt litt av sin overflod. Har ikke stefar egne barn?
Guris Skrevet 30. april #13769 Skrevet 30. april (endret) hei_paa_deg skrev (På 30.4.2025 den 14.53): Har ikke stefar egne barn? Jo han har 2 barn 39 -42 år som har fått store villaer på samme tomt som faren bor og de jobber i firmaene til faren. A har mer enn nok millioner til å gi til egne og andres barn. Endret 1. mai av Guris
Tiara07 Skrevet 30. april #13770 Skrevet 30. april (endret) Guris skrev (31 minutter siden): Ja men J kunne vel gitt litt til sin lillesøster !? J tjener Jo hundrevis av tusen på Snap i mnd. men nei da, gir kun bort gamle klær og skit de ikke få solgt på Finn. Det er jo en annen sak, men ser ikke for meg at J deler….. Da blir jeg overrasket! Endret 30. april av Tiara07 2 1
Leoline Skrevet 30. april #13771 Skrevet 30. april Guris skrev (19 minutter siden): Jo han har 2 barn 35-40 år som har fått store villaer på samme tomt som faren bor og de jobber i firmaene til faren. A har mer enn nok millioner til å gi til egne og andres barn. Da kan de jo bare fortsette å leke rikinger🙈
Irja Skrevet 30. april #13772 Skrevet 30. april Guris skrev (6 timer siden): Ikke noe hjelp å få fra sin rike storesøster til å leie et fint sted nei, men selv skal J ha millioner fra morens gubbe så hun kan ha stor villa etc. så selv ikke sin egen familie gidder J å hjelpe! Hvorfor i all verden skal J kjøpe leilighet til søsteren sin? 10 1
Guris Skrevet 30. april #13773 Skrevet 30. april Tiara07 skrev (1 time siden): Det er jo en annen sak, men ser ikke for meg at J deler….. Da blir jeg overrasket! Nei det skjer ikke, bortsett fra skrot de ikke vil ha lenger. 2
happygilmore Skrevet 30. april #13774 Skrevet 30. april Irja skrev (4 timer siden): Hvorfor i all verden skal J kjøpe leilighet til søsteren sin? Sier jeg også Hadde søstra mi hatt god råd, levd i luksus og bodd i flott hus i Spania, så hadde jeg da ikke forventet at hun kjøpte leilighet til meg. 9
Gjest hei_paa_deg Skrevet 30. april #13775 Skrevet 30. april happygilmore skrev (2 minutter siden): Sier jeg også Hadde søstra mi hatt god råd, levd i luksus og bodd i flott hus i Spania, så hadde jeg da ikke forventet at hun kjøpte leilighet til meg. Hvis de har Raad-familien som forbilde, så.
agitator Skrevet 30. april #13776 Skrevet 30. april Wtsayed skrev (På 10.4.2025 den 18.56): Karma er en merkelig ting…… and it always catches up sooner or later Ja ikke sant 🙊
happygilmore Skrevet 30. april #13777 Skrevet 30. april Snap: «i morgen er det jo… helligdag..? Skolen er i alle fall stengt.» Kanskje ikke så rart hun ikke har hørt om arbeidernes dag. 10 17
Treplussto Skrevet 30. april #13778 Skrevet 30. april (endret) happygilmore skrev (52 minutter siden): Snap: «i morgen er det jo… helligdag..? Skolen er i alle fall stengt.» Kanskje ikke så rart hun ikke har hørt om arbeidernes dag. Hun tror det er morsdag😅 Dia del madre i Spania er søndag 4. mai i år.. Men jaja😂😂 Endret 30. april av Treplussto 7 1
Stargaze Skrevet 30. april #13779 Skrevet 30. april Guris skrev (10 timer siden): Jo han har 2 barn 35-40 år som har fått store villaer på samme tomt som faren bor og de jobber i firmaene til faren. A har mer enn nok millioner til å gi til egne og andres barn. Hadde jeg vært mangemillionær med en stedatter som oppførte seg så uspiselige, forventet penger av meg og levde av å blottlegge hjernedødt innhold hadde jeg stengt kontoen øyeblikkelig. Mine hardttjente penger hadde aldri gått til bortskjemte unger. 8
gjest431 Skrevet 30. april #13780 Skrevet 30. april Stargaze skrev (6 minutter siden): Mine hardttjente penger hadde aldri gått til bortskjemte unger. Ehm, stor forskjell på hardtjente og lettjente penger (Men helt enig) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå