Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Sol79 skrev (12 timer siden):

Interessant å høre henne prate om den spanske venninnen sin som viser seg å være interiørkonsulenten Lorena. Forholdet har utviklet seg til et nært vennskap og hun har vært masse hos de på middag i leiehuset, men det kan hende at hun ikke har delt det på snap. Det er vel ikke en middag i det hele tatt som hun ikke har delt på snap siden de flyttet ned til Spania?

Bare sett de spise lunsj ute for å planlegge. Tror ho har vært innom de en gang. Men aner ikke om d ble middag der 🤷‍♀️

Spent å se nå om de overdrev litt med solsengene. Trodde bak der alle buskene står skulle loungen stå. Men den skal visst stå der det er flis. Er jo litt trangt rundt bassenget me alt de har bestilt av utemøbler 🙈

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei_paa_deg skrev (23 minutter siden):

Det fine med å være rik influensere er at de kan kjøpe seg venninner.

Dagens visdomsord👏😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulrik må fint bare menge seg med guttene til venninnene. Alt skal gå sammen i en drømmefasade. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei_paa_deg skrev (33 minutter siden):

Ulrik må fint bare menge seg med guttene til venninnene. Alt skal gå sammen i en drømmefasade. 

Har tenkt akkurat det samme. Han er kompis med mennene til venninnene til Julianne som er 10-15 år yngre enn Ulrik

Endret av Really
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (Akkurat nå):

Har tenkt akkurat det samme. Han er kompis med mennene til venninne som er 10-15 år yngre

Nettopp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei_paa_deg skrev (37 minutter siden):

Nettopp.

Spiller det egentlig noen rolle? Hva om de gutta er noen år eldre enn sine damer. Og hva om de funker bra sammen? Dette blir for dum spekulasjon. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellabellee skrev (3 timer siden):

Bare sett de spise lunsj ute for å planlegge. Tror ho har vært innom de en gang. Men aner ikke om d ble middag der 🤷‍♀️

Spent å se nå om de overdrev litt med solsengene. Trodde bak der alle buskene står skulle loungen stå. Men den skal visst stå der det er flis. Er jo litt trangt rundt bassenget me alt de har bestilt av utemøbler 🙈

Lekre utemøbler, men så upraktiske og altfor store på den lille plassen ved bassenget. Treverket på møblene må behandles stadig om de skal holdes pene og hvite puter er ganske trøblete når en har barn. Altså mye jobb! 
Jeg tror også det vil være mye skygge der siden solen på dagen er bak huset…Jeg ville ikke hatt hekk ut mot gaten, i stedet hat litt mer plass der solen er. 
De har selvfølgelig plass oppe på terrassene, men der er det mye vind og for å passe på barna i bassenget kan de ikke være der. 
Nå er jeg praktisk av meg og liker også  lekkert interiør…derfor bruker jeg alltid god tid før jeg bestemmer meg. Det som en ser i møbelkataloger har god space rundt og det er ikke tilfelle ved deres bassengområde…men, bare møblene er lekre og dyre nok så er nok fruen fornøyd 🤷‍♀️
Spent på innredningen inne når den tid kommer…🫣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odirf skrev (37 minutter siden):

Spiller det egentlig noen rolle? Hva om de gutta er noen år eldre enn sine damer. Og hva om de funker bra sammen? Dette blir for dum spekulasjon. 

Nei. Sant det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lajolla skrev (34 minutter siden):

Lekre utemøbler, men så upraktiske og altfor store på den lille plassen ved bassenget. Treverket på møblene må behandles stadig om de skal holdes pene og hvite puter er ganske trøblete når en har barn. Altså mye jobb! 
Jeg tror også det vil være mye skygge der siden solen på dagen er bak huset…Jeg ville ikke hatt hekk ut mot gaten, i stedet hat litt mer plass der solen er. 
De har selvfølgelig plass oppe på terrassene, men der er det mye vind og for å passe på barna i bassenget kan de ikke være der. 
Nå er jeg praktisk av meg og liker også  lekkert interiør…derfor bruker jeg alltid god tid før jeg bestemmer meg. Det som en ser i møbelkataloger har god space rundt og det er ikke tilfelle ved deres bassengområde…men, bare møblene er lekre og dyre nok så er nok fruen fornøyd 🤷‍♀️
Spent på innredningen inne når den tid kommer…🫣

Spiller keine kasserolle!!!

De skal vel ha vaktmester, poolguy, lakkmester, vaskehjelp (ute og inne og vinduer ute og inne, samt rekkverk). 

Men nå var Ulriksen rå på beising da!! Så tror det går fint. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er U satt på bakken eller? Mye hjemme, virker uopplagt og mer lut enn vanlig. Er vel ganske strengt om en har lov å fly eller ikke vwd psykiske og fysiske plager. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (1 time siden):

Har tenkt akkurat det samme. Han er kompis med mennene til venninnene til Julianne som er 10-15 år yngre enn Ulrik

Hva har det å si egentlig? I mødregjengen min er det også 15 år mellom den yngste og den eldste. Det er ingen som bryr seg om alder på venner når man er voksen. Dessuten så de fint ut de kunne være 45pluss flere av de.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Nettavisen og forteller om strømbrudd. 
Julianne henviser til Ulrik sin snap, for mer utfyllende info. Begynner å skjønne greia nå. Som Sara E… går ut i avis, og prøver hente folk inn til snap. 

Media må ta seg en pære! Skulle ønske de sluttet å lage saker om desse menneskene.  

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flaks da. Artikkelen finansierte sikkert det YSL hekla nettet hun fikk til bursdag. 
kjøp kjøp kjøp- bruk bruk bruk. 
Nadas tanker om bærekraft og miljø 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (1 time siden):

I Nettavisen og forteller om strømbrudd. 
Julianne henviser til Ulrik sin snap, for mer utfyllende info. Begynner å skjønne greia nå. Som Sara E… går ut i avis, og prøver hente folk inn til snap. 

Media må ta seg en pære! Skulle ønske de sluttet å lage saker om desse menneskene.  

Herregud,de er så utspekulert,syns media virker stokk dum som lar influensere styre narrativet sitt som de vill,å de biter på hver gang,drømmen måtte være at de var permanent uten strøm nedi villa sukkerspinn

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...