Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Livetskjer skrev (4 timer siden):

Hun lever noe av det rareste livet jeg noen gang har sett.  Også håper jeg for hennes del (og resten av familien) at hun bare gjør seg dum… at hun ikke er så dum som hun fremstår. 

Selvfølgelig er hun ikke så dum. Men de som derimot er det, er alle dere som følger, ser alle snapper og finansierer livet hennes. Da kan man snakke om dum. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

panzerpølsa skrev (3 timer siden):

Selvfølgelig er hun ikke så dum. Men de som derimot er det, er alle dere som følger, ser alle snapper og finansierer livet hennes. Da kan man snakke om dum. 

Ja jeg veit det. Jeg er enig med deg der. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hei_paa_deg
Bellabellee skrev (På 23.4.2025 den 18.23):

Er Ulrik elektriker?

Ja

Endret av hei_paa_deg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agitator skrev (På 21.4.2025 den 7.46):

interiørdesigner og synes stilen i Spania og Frankrike er så fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns U virker mer og mer oppgitt over fruen som soser bort dagene sine. Han kommer stadig med sånne stikk og spydigheter mot henne. Han ordner det elektriske selv for han er opptatt av å spare penger, mens fruen åpner krana på fullt og pengene renner ut. Og ja jeg følger dem begge fordi dette er så bra underholdning for meg 😂😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janina83 skrev (11 minutter siden):

Syns U virker mer og mer oppgitt over fruen som soser bort dagene sine. Han kommer stadig med sånne stikk og spydigheter mot henne. Han ordner det elektriske selv for han er opptatt av å spare penger, mens fruen åpner krana på fullt og pengene renner ut. Og ja jeg følger dem begge fordi dette er så bra underholdning for meg 😂😂

Du finansierer begge mener du. Altså støtter de med andre ord. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hei_paa_deg
panzerpølsa skrev (6 minutter siden):

Som å støtte alle strømmekanaler som sender like realityserier 💸. Real Housewifes eller pulotfrue? Samma det.

Og som med disse kanalene og snap - det går i rykk og napp. Pauser kanalene. Gidder ikke, og har ikke tid til å bruke så m y e tid på det igrunnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett å støtt piloten på sosiale medier, så slipper vi å havne som passasjer på et av hans fly iallfall🙏🏼

Hilsen Spaniaboer med barn, mann og seg selv som pendler.

Godt han ikke har flydd på en stund.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil ikke gå på spanskkurs 2 dage i uka for da får hun ikke trent, gått på kafé eller shoppe disse 2 dagene….. og vil bli stresset…. Altså, hva f…? For et hån mot folk som går i jobb! Og alt dette pga vi trykker inn og ser på snap, slik at hun har muligheten…… Har fulgt henne nå fordi jeg er nysgjerrig på huset, må innrømme det, men nå er det stopp. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (1 time siden):

Hun vil ikke gå på spanskkurs 2 dage i uka for da får hun ikke trent, gått på kafé eller shoppe disse 2 dagene….. og vil bli stresset…. Altså, hva f…? For et hån mot folk som går i jobb! Og alt dette pga vi trykker inn og ser på snap, slik at hun har muligheten…… Har fulgt henne nå fordi jeg er nysgjerrig på huset, må innrømme det, men nå er det stopp. 

Say whaaat..vet ikke om man skal le eller grine...#seriøst

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (5 timer siden):

Ja, dette kaoset her vil jeg ikke gå glipp av 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hei_paa_deg
Tiara07 skrev (2 timer siden):

Ofte er vel visse dager hellige om de er flere som trener sammen og er mye samme. Disse to dagene. Så skal det klaffe med U sin jobb ute også. Og skole. Etter hvert trening med gutta. 
hadde det vært Meg med god råd hadde jeg valgt privat. Jeg har også lærevansker. så mer ro med en til to. 

Så blir det vel er flyt i fange opp daglig tale i landet, byen. Barna finner seg venner fra andre verdenshjørner enn Spania også.

Endret av hei_paa_deg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hei_paa_deg
hei_paa_deg skrev (1 minutt siden):

Ofte er vel visse dager hellige om de er flere som trener sammen og er mye samme. Disse to dagene. Så skal det klaffe med U sin jobb ute også. Og skole. Etter hvert trening med gutta. 
hadde det vært Meg med god råd hadde jeg valgt privat. Jeg har også lærevansker. så mer ro med en til to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun skal gå på spanskkurs så får hun ikke gjort noe mer den dagen. Sier jo litt om hvor lav kapasitet hun må ha.

Og så prater hun hele tiden om den sunne livsstilen hun har der nede. Hun drikker grønn juice og går tur, men utover det er jeg helt imponert over at hun ikke er heftig overvektig med tanke på inntaket av junkfood og iskaffe.

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint med hjemlevering av ferdigmat i en hektisk hverdag, skrev Julianne idag.

Uff ja du lever et hektisk liv. Ligge og sole seg og svømme i bassenget blir du veldig sliten av 🤣 Jeg ser du har en hektisk hverdag 😂

• Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest hei_paa_deg
Really skrev (15 minutter siden):

Veldig fint med hjemlevering av ferdigmat i en hektisk hverdag, skrev Julianne idag.

Uff ja du lever et hektisk liv. Ligge og sole seg og svømme i bassenget blir du veldig sliten av 🤣 Jeg ser du har en hektisk hverdag 😂

De har bare airfryer enda, så skjønner henne. Det er vel der det ligger - manglende kjøkken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei_paa_deg skrev (Akkurat nå):

De har bare airfryer enda, så skjønner henne. Det er vel der det ligger - manglende kjøkken.

Hun kan jo ta ut den rosa veska fra steikeovnen og slenge inn et par frysepizzaer om de plutselig skal spare penger.. 🫣

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei_paa_deg skrev (2 minutter siden):

Hadde de ikke kjøkken i de to forrige boligene de bodde i heller ? 😳 Var jo mest tilkjørt gatekjøkkenmat der også? 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei_paa_deg skrev (17 minutter siden):

Det er mye en kan lage i airfyer, så det er ingen unnskyldning. De kunne kjøpt seg en grill. Kjøleskap har de. Blir bare for dumt dette. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...