Mallisaen Skrevet 21. april #13661 Del Skrevet 21. april Ønsker å skape matglede 🤣🤣🤣.... For hvem da? Tror hun at unger i 8 års alder følger henne eller? FOR ei fjaseførkje! 🫣😮💨🤢 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 21. april #13662 Del Skrevet 21. april maryJane4 skrev (6 minutter siden): Nytt bunnivå her forleden da de bestilte speilegg som take away... 🤦♀️ Og gleder meg til å se U briljere på kjøkkenet, som forresten ligger 2,5m fra utekjøkkenet... 🤦♀️ Han har én rett; sausen sin med kylling og ris. Trenger minst to kjøkken til såpass! 👍 Speilegg fra take-away????😱😱😱 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 21. april #13663 Del Skrevet 21. april Det er nesten fascinerende å se hvor mye shopping og take away det går an å trøkke inn på en dag - for et tomt liv. 7 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 21. april #13664 Del Skrevet 21. april Hvis dere slutter å gi disse folka klikk vil de ikke ha penger til takeaway speilegg og vesker. Gi dere selv en gave og blokker disse to idiotene! 16 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 21. april #13665 Del Skrevet 21. april Hummingbird2 skrev (5 minutter siden): Hvis dere slutter å gi disse folka klikk vil de ikke ha penger til takeaway speilegg og vesker. Gi dere selv en gave og blokker disse to idiotene! Ja når huset er innredet, kan ikke ta så lenge til, så blir de begge blokkert. Er kjent i alfaz/albir så er litt ekstra nysgjerrig av den grunn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 21. april #13666 Del Skrevet 21. april Minipilla skrev (11 minutter siden): Det er nesten fascinerende å se hvor mye shopping og take away det går an å trøkke inn på en dag - for et tomt liv. Hun går jo bare rundt og surrer og ser på Ulrik som vasker vinduer og spyler platting. Makan til lat kone, jeg hadde blitt irritert var jeg Ulrik. 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lajolla Skrevet 21. april #13667 Del Skrevet 21. april Really skrev (58 minutter siden): Hun går jo bare rundt og surrer og ser på Ulrik som vasker vinduer og spyler platting. Makan til lat kone, jeg hadde blitt irritert var jeg Ulrik. Men, hun har aldri vasket vinduer fortalte hun for en stund siden…hva hun kan er enkelt å huske…være frekk, nedlatende, kjølige falske smil, meg, meg meg, spise mat, bestille mat og resten av tiden shoppe 🤷♀️ 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. april #13668 Del Skrevet 21. april Matglede fra Spania kunne jo vært fantastisk. Men da måtte hun gjort en innsats på kjøkkendt. Det er hun nok for lat til. Trist at goreldre ikke klarer å være gode forbilder koTholdsmessig og heller ikke klarer å lære opp ungene til å bidra i matlaging. Den dagen inntektene fra klikk svikter så kommer den dama til å få seg en real nedtur. De er like ufyselige begge to så det er nok ikke så lenge til. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odirf Skrevet 21. april #13669 Del Skrevet 21. april Stargaze skrev (1 minutt siden): Matglede fra Spania kunne jo vært fantastisk. Men da måtte hun gjort en innsats på kjøkkendt. Det er hun nok for lat til. Trist at goreldre ikke klarer å være gode forbilder koTholdsmessig og heller ikke klarer å lære opp ungene til å bidra i matlaging. Den dagen inntektene fra klikk svikter så kommer den dama til å få seg en real nedtur. De er like ufyselige begge to så det er nok ikke så lenge til. Avblokka bare for en kjapp tur innom idag- ett og annet matbilde fra restaurant igjen. Tenker de begge følger med her inne daglig og gjør ting kun for å provosere følgerene sine. I tillegg har hun økt med noen 100 følgere siden sist🙈 utrolig at noen mener hun svarer bra på « kritikk» hvor hun er direkte nedlatende og frekk.. Tid for ny blokkering. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellabellee Skrevet 21. april #13670 Del Skrevet 21. april Odirf skrev (3 minutter siden): Avblokka bare for en kjapp tur innom idag- ett og annet matbilde fra restaurant igjen. Tenker de begge følger med her inne daglig og gjør ting kun for å provosere følgerene sine. I tillegg har hun økt med noen 100 følgere siden sist🙈 utrolig at noen mener hun svarer bra på « kritikk» hvor hun er direkte nedlatende og frekk.. Tid for ny blokkering. Må være nye følgere som syns hun svarer bra 🙈 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 21. april #13671 Del Skrevet 21. april Lajolla skrev (3 timer siden): Men, hun har aldri vasket vinduer fortalte hun for en stund siden…hva hun kan er enkelt å huske…være frekk, nedlatende, kjølige falske smil, meg, meg meg, spise mat, bestille mat og resten av tiden shoppe 🤷♀️ Bra oppsummert. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 22. april #13672 Del Skrevet 22. april Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 22. april #13673 Del Skrevet 22. april Ingen tvil om at de leser denne tråden. "Sånn, nå har jeg laget mat fra bunnen av"sier Julianne og serverer Ulrik en påsmurt baguette. Lite sjarmerende Julianne, du klarer ikke la være å være frekk og nedlatende. Om du vil tjene på det i lengden? Nei!! 5 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellabellee Skrevet 22. april #13674 Del Skrevet 22. april Really skrev (37 minutter siden): Ingen tvil om at de leser denne tråden. "Sånn, nå har jeg laget mat fra bunnen av"sier Julianne og serverer Ulrik en påsmurt baguette. Lite sjarmerende Julianne, du klarer ikke la være å være frekk og nedlatende. Om du vil tjene på det i lengden? Nei!! Jeg eeeeelsker at hun «svarer» oss inne på snappen! 😆 bare venta på at den der skulle komme! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 22. april #13675 Del Skrevet 22. april Bellabellee skrev (Akkurat nå): Jeg eeeeelsker at hun «svarer» oss inne på snappen! 😆 bare venta på at den der skulle komme! Det er så åpenlyst og. En bitter julianne som lager mat fra bunnen 😂 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hei_paa_deg Skrevet 23. april #13676 Del Skrevet 23. april Sliten Ulrik. Opplagt Julianne. Ser tydelig at hun lever i Spania. Det er jo fint ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 23. april #13677 Del Skrevet 23. april hei_paa_deg skrev (5 timer siden): Sliten Ulrik. Opplagt Julianne. Ser tydelig at hun lever i Spania. Det er jo fint ☺️ Hun lever noe av det rareste livet jeg noen gang har sett. Også håper jeg for hennes del (og resten av familien) at hun bare gjør seg dum… at hun ikke er så dum som hun fremstår. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 23. april #13678 Del Skrevet 23. april Livetskjer skrev (3 minutter siden): Hun lever noe av det rareste livet jeg noen gang har sett. Også håper jeg for hennes del (og resten av familien) at hun bare gjør seg dum… at hun ikke er så dum som hun fremstår. Helt enig! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hei_paa_deg Skrevet 23. april #13679 Del Skrevet 23. april Bare lurer. Tennene til J. Er det en sammenhengende rekke tenner der tanntråd ikke går mellom hver tann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 23. april #13680 Del Skrevet 23. april Synes dere ikke at det er ille å følge slike og finansiere dem? 4 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå