Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Leoline skrev (2 timer siden):

Synes synd på den hunden ja 🥲Ramp skulle kastreres, men det ble utsatt pga en bilyd på hjertet🥲 veterinæren mente det kom av flyttestresset, dyr passer ikke inn i den livsstilen deres.

Stakkars…. Og dette kan de bare skylde seg selv for …. Stakkars… 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er så fint å se J koste seg ute på byen. Endelig fikk hun slått seg litt løs. Det fortjenes etter en slitsom byggeprosess. 

Skrevet

Jeg synes hun ser flott ut og kler seg godt. Huset ser også rålekkert ut! Men, stusser veldig på hvor mye junk, brus osv de kjøper, kan umulig være bra i lengden. Synes også de svarer på kritikk på en frekk og nedlatende måte. Hva har skjedd med U, har han sluttet å fly?

• Liker 2
Skrevet
Alexandra.1 skrev (1 time siden):

Synes det er så fint å se J koste seg ute på byen. Endelig fikk hun slått seg litt løs. Det fortjenes etter en slitsom byggeprosess. 

Slitsom byggeprosess? Hun gjør jo ikke annet enn å bestille takk away, shoppe, kjøre barn til og fra skole og barnehage. De har byggearbeidene, egen designer og vaskehjelp. Hun gidder ikke engang å vaske den flotte inngangsdøren. Fint at hun tar seg en tur på byen, men slitsom byggeprosess, not. Forøvrig burde det bli forbudt å blande reklame og privatliv på snap. Det burde være forbudt å blande alkohol og reklame i en og samme snapkonto. En privatkonto der de kan vise hva de ønsker og en egen for reklame det alkohol er forbudt. 

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg fulgte henne mye før, men etter at de drog til Spania er det rett og slett blitt ganske kjedelig. Det går jo i det samme heeele tiden: ansiktet hennes med laaaange monologer, noen kvitteringer, smoothiebowl, Porschen til Ulrik og det nye badet. Til og med klærne hennes er de samme, beige og heklet er stikkordene. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Alexandra.1 skrev (4 timer siden):

Syns det er litt rart at alle disse hjemmeværende Spania-husmødrene er ute på byen på påskeaften som er en typisk familiedag når man har barn.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Sol79 skrev (31 minutter siden):

Syns det er litt rart at alle disse hjemmeværende Spania-husmødrene er ute på byen på påskeaften som er en typisk familiedag når man har barn.

Tenker de noen gang på andre enn seg selv? Påskeaften er vel ikke et unntak fra me me me

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Fruen tror fortsatt at fotokromatiske/fargeskiftende briller er progressive briller 🤭 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
reiseglad skrev (På 19.4.2025 den 8.32):

De bor vel i praksis på en byggeplass? Ledninger slenger, lys og el mangler, møbler og kjøkken mangler. Dette kan fort ta måneder. Er det lov å bo i et uferdig hus? Er det godkjent? Gidder ikke høre gjennom snappene hennes….

Har noen sett at de faktisk har vært hos notarios publicus og overdratt huset. Er det registrert, ferdigstillings attest eller bor de i et hus som ikke er ferdigstilt og de ikke eier på papiret? Rett og slett bare okkupert et uferdig hus….. merkelig  hadde jeg skulle brukt penger på hus ville jeg ihvertfall passet på at det ble innskrevet i eiendomsregisteret i mitt navn.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Me0987 skrev (På 19.4.2025 den 19.08):

Og ikke minst all den brusen og andre søte drikker de tyller i seg hver eneste dag...

Ikke opplevd maken til folk som leve så usunt som de! Altså det er junk og take away nesten hver måltid! 😳😞 Hun mener vel den grønne drikken, vitaminboosten fra hennes faste frokost «bar»/restauranten er sunt nok til at de kan spise alle andre måltider fra mæccærn og indisk 🤷‍♀️😳 Også er handlekurven full av godteri bestandig! Og nei, jeg er ikke misunnelig som fanen hennes så fint mener, jeg liker ikke godteri og «feriemat» blir jeg lei av etter 7 dager 😁 De der må jo drite betong av alt de trer i kjeften! 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Bellabellee skrev (På 21.4.2025 den 6.21):

Endret av Natta01
  • Liker 1
Skrevet
Fullrulle skrev (19 timer siden):

Jeg fulgte henne mye før, men etter at de drog til Spania er det rett og slett blitt ganske kjedelig. Det går jo i det samme heeele tiden: ansiktet hennes med laaaange monologer, noen kvitteringer, smoothiebowl, Porschen til Ulrik og det nye badet. Til og med klærne hennes er de samme, beige og heklet er stikkordene. 

Enig. Mest spent på å se huset ferdig. Deretter gir jeg blaffen. Håper de kjøper seg en større bil snart og drar på turer slik at vi får sett litt mer enn bare Albir. Om noen har tips til noen å følge som samtidig holder på med interiør så send gjerne tips. Skal bli interiørdesigner og synes stilen i Spania og Frankrike er så fin.

• Liker 2
Skrevet

Julianne ønsker å skape matglede på sin kanal så hun vil alltid legge ut all ferdigmaten de trykker i seg.

Kanskje lage litt mat fra bunnen av da Julianne? Vise frem gode råvarer og det ferdige resultatet? Da blir det matglede.

Mc Donalds er IKKE med å skape matglede. Heller ikke alt det andre usunne dere bestiller på døra. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Really skrev (1 time siden):

Julianne ønsker å skape matglede på sin kanal så hun vil alltid legge ut all ferdigmaten de trykker i seg.

Kanskje lage litt mat fra bunnen av da Julianne? Vise frem gode råvarer og det ferdige resultatet? Da blir det matglede.

Mc Donalds er IKKE med å skape matglede. Heller ikke alt det andre usunne dere bestiller på døra. 

Ja, en merkelig definisjon av matglede. Take away usunn mat fraktet i plast😂

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kønn skrev (14 minutter siden):

Ja det er det merkeligste. Var hun sarkastisk? Viss ikke er hun helt på jordet hva gjelder kosthold

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

De bor "midt i matfatet"...med masse deilige grønnsaker, frukt, fersk sjømat, skinker, kjøtt ++..rett rundt hjørnet....er bare til å ta for seg....men, neida...kjip take-away mat er på menyen...så usunt og lite inspirerende for alle.

Ulrik har jaggu ei lat kone..ikke disker hun opp med mat innimellom og ikke vil hun vaske...heller ikke flink å aktivisere ungene heller..kun opptatt av seg og sitt. Virker som det er U som må gjøre det meste i husholdningen!  J er vel utslitt de få dagene han er på jobb innimellom og klager masse.

Endret av Moongirl
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Kønn skrev (9 minutter siden):

Syns hun er flink jeg…når maten kommer på døren går hun inn og setter de på tallerken…ikke verst det dere…hun lærer kanskje om et år eller ti at det går ann å dekke et koselig bord og legge maten på tallerken i det minste…noen som vet om hun har vokst opp på et gatekjøkken eller noe…? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Moongirl skrev (6 minutter siden):

De bor "midt i matfatet"...med masse deilige grønnsaker, frukt, fersk sjømat, skinker, kjøtt ++..rett rundt hjørnet....er bare til å ta for seg....men, neida...kjip take-away mat er på menyen...så usunt og lite inspirerende for alle.

Ulrik har jaggu ei lat kone..ikke disker hun opp med mat innimellom og ikke vil hun vaske...heller ikke flink å aktivisere ungene heller..kun opptatt av seg og sitt. Virker som det er U som må gjøre det meste i husholdningen!  J er vel utslitt de få dagene han er på jobb innimellom og klager masse.

Hører hvem ungene roper etter i bakgrunnen, det er pappa. Forteller ganske mye.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ulrik har vært på fest i går. Ææh så klein han er! 🙈😆

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Really skrev (2 timer siden):

Nytt bunnivå her forleden da de bestilte speilegg som take away... 🤦‍♀️ Og gleder meg til å se U briljere på kjøkkenet, som forresten ligger 2,5m fra utekjøkkenet... 🤦‍♀️ Han har én rett; sausen sin med kylling og ris. Trenger minst to kjøkken til såpass! 👍

Endret av maryJane4
  • Liker 9
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...