Kønn Skrevet fredag kl 07:45 #13601 Del Skrevet fredag kl 07:45 Hva sa de? skrev (11 timer siden): Vi har et møblert hjem, men ingen babystol til alle med baby sin store frustrasjon 😬. Men vi har faktisk ikke plass til slike ekstra møbler 🫣. Og det handler ikke om at vi ikke er økonomisk smarte. Det handler om å bo smart/ lite i forhold til lav inntekt. Smart det også. Forskjell på folk… Så sitter Julianne der alene, da. 🥹 Og Ulriksen er syk, og holder seg hjemme. Det eg jammen bra. Snyyyyyt. God bedring. U klager over folk som snyter seg, men selv drar han en stor snørr gjennom nesa til flere tusen følgere😅 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva sa de? Skrevet fredag kl 09:33 #13602 Del Skrevet fredag kl 09:33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva sa de? Skrevet fredag kl 09:34 #13603 Del Skrevet fredag kl 09:34 Kønn skrev (1 time siden): U klager over folk som snyter seg, men selv drar han en stor snørr gjennom nesa til flere tusen følgere😅 han er syk og holder seg hjemme ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet fredag kl 12:16 #13604 Del Skrevet fredag kl 12:16 Gjest Hva sa de? skrev (2 timer siden): han er syk og holder seg hjemme ❤️ Hei og god bedring til U🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet fredag kl 12:24 #13605 Del Skrevet fredag kl 12:24 Fysj så ufyselig Julianne er når hun svarer folk, blir litt satt ut jeg hvor nedlatende hun er. Mener hun at hun er bedre enn dem som skriver negativt til henne? Hvorfor ikke bare overse? Hun er så nedlatende at jeg blir kvalm. Ikke rart folk reagerer når de kjøper ferdigmat til så og si alle måltider. De kunne kjøpt seg en grill, kjøleskap har de. Men det virker som hun ikke gidder annet enn å filme seg selv med mobilen. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_x Skrevet fredag kl 13:08 #13606 Del Skrevet fredag kl 13:08 Jeg skjønner ikke hvordan de orker å bo oppi det rotet og kaoset? Med håndverkere tett innpå, og ingenting på plass? Hvorfor ikke bo et par netter til på hotell og da heller flytte inn i et tilnærmet innredet hus?🤷🏼♀️ 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odirf Skrevet fredag kl 14:45 #13607 Del Skrevet fredag kl 14:45 Really skrev (2 timer siden): Fysj så ufyselig Julianne er når hun svarer folk, blir litt satt ut jeg hvor nedlatende hun er. Mener hun at hun er bedre enn dem som skriver negativt til henne? Hvorfor ikke bare overse? Hun er så nedlatende at jeg blir kvalm. Ikke rart folk reagerer når de kjøper ferdigmat til så og si alle måltider. De kunne kjøpt seg en grill, kjøleskap har de. Men det virker som hun ikke gidder annet enn å filme seg selv med mobilen. Enig! Hva er poenget med å legge ut slike kommenterer, for så å svare nedlatende til følgerene sine? 😤 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet fredag kl 15:05 #13608 Del Skrevet fredag kl 15:05 Odirf skrev (19 minutter siden): Enig! Hva er poenget med å legge ut slike kommenterer, for så å svare nedlatende til følgerene sine? 😤 Hun viser hvem som bor i henne, og det er ikke særlig sympatisk trekk. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joiosa Skrevet fredag kl 15:21 #13609 Del Skrevet fredag kl 15:21 Veldig lite sympatisk og liker å svare sarkastisk tilbake.Dette heter maktmisbruk! Frekk mot de som jobbet på hotellet de bodde på også. Og det var ikke uten grunn at de uoppdragne og ikke minst.. skrikete og bråkete barna ikke fikk komme inn på spa den lørdagen.Ingen av dem tar hensyn til noen andre! Praten går i Albir.. 6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odirf Skrevet fredag kl 15:23 #13610 Del Skrevet fredag kl 15:23 Really skrev (15 minutter siden): Hun viser hvem som bor i henne, og det er ikke særlig sympatisk trekk. Synes det er direkte kvalmt. Innlegget med frokosten i stad, den tok kaka… 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet fredag kl 15:24 #13611 Del Skrevet fredag kl 15:24 Odirf skrev (1 minutt siden): Synes det er direkte kvalmt. Innlegget med frokosten i stad, den tok kaka… Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet fredag kl 15:45 #13612 Del Skrevet fredag kl 15:45 Anonym_x skrev (2 timer siden): Jeg skjønner ikke hvordan de orker å bo oppi det rotet og kaoset? Med håndverkere tett innpå, og ingenting på plass? Hvorfor ikke bo et par netter til på hotell og da heller flytte inn i et tilnærmet innredet hus?🤷🏼♀️ Jeg tør vedde på at de flytter inn nesten utelukkende for å ikke gi kritikerne mer rett. Da bor de heller på en byggeplass, deler noen få bilder og snutter av det som er på plass, mens de skryter over hvor deilig det er endelig å være i hus, samtidig som de krampaktig prøver å overbevise seg selv/oss om at de hadde kontroll hele veien. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_x Skrevet fredag kl 15:49 #13613 Del Skrevet fredag kl 15:49 Stjertmeis skrev (2 minutter siden): Jeg tør vedde på at de flytter inn nesten utelukkende for å ikke gi kritikerne mer rett. Da bor de heller på en byggeplass, deler noen få bilder og snutter av det som er på plass, mens de skryter over hvor deilig det er endelig å være i hus, samtidig som de krampaktig prøver å overbevise seg selv/oss om at de hadde kontroll hele veien. Ja, det må være noe slikt.. Jeg hadde i allefall mye heller bodd på et trangt hotellrom en uke til, reist til huset for å “dille” med innredning og da kunne flytte inn når ting er litt mer på stell.. Må være helt pyton for de som jobber der også å ha de tråkkende rundt med tlf overalt og hele tiden! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odirf Skrevet fredag kl 15:55 #13614 Del Skrevet fredag kl 15:55 Velinda skrev (27 minutter siden): Hva skjedde? En som kommenterte maten. Da la hun seg ned på flisene og sa hun var helt « utslitt» etter frokosten og gliser. Hadde hun respondert med at det blir enkelt nå frem til alt er ferdig og at de gleder seg til å lage mat hjemme etc etc, men disse frekke svarene hun gir blir verre og verre…. 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet fredag kl 16:04 #13615 Del Skrevet fredag kl 16:04 Odirf skrev (6 minutter siden): En som kommenterte maten. Da la hun seg ned på flisene og sa hun var helt « utslitt» etter frokosten og gliser. Hadde hun respondert med at det blir enkelt nå frem til alt er ferdig og at de gleder seg til å lage mat hjemme etc etc, men disse frekke svarene hun gir blir verre og verre…. Hun er frekk ja,tipper de mister mangen følgere nå når huset er ferdig,for hvem gidder å se på hun der 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet fredag kl 16:07 #13616 Del Skrevet fredag kl 16:07 Velinda skrev (2 minutter siden): Hun er frekk ja,tipper de mister mangen følgere nå når huset er ferdig,for hvem gidder å se på hun der Ufyselig! 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet fredag kl 16:16 #13617 Del Skrevet fredag kl 16:16 Odirf skrev (52 minutter siden): Synes det er direkte kvalmt. Innlegget med frokosten i stad, den tok kaka… Ja det var det jeg også reagerte veldig på. Synes hun var ufyselig der. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odirf Skrevet fredag kl 17:19 #13618 Del Skrevet fredag kl 17:19 Vinnanna15 skrev (1 time siden): Ufyselig! Fra i forgårs til idag har det økt med 20.000 følger. Jeg har nå blokkert mister Pilt Pilot, likeså Pilotfruen.. Folk må snart skjønne hva de ser på…. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet fredag kl 17:59 #13619 Del Skrevet fredag kl 17:59 Odirf skrev (39 minutter siden): Fra i forgårs til idag har det økt med 20.000 følger. Jeg har nå blokkert mister Pilt Pilot, likeså Pilotfruen.. Folk må snart skjønne hva de ser på…. Har ikke fulgt henne på lenge nettopp fordi hun er ufyselig. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lajolla Skrevet fredag kl 19:01 #13620 Del Skrevet fredag kl 19:01 Odirf skrev (1 time siden): Fra i forgårs til idag har det økt med 20.000 følger. Jeg har nå blokkert mister Pilt Pilot, likeså Pilotfruen.. Folk må snart skjønne hva de ser på…. Har U egen snap? Står ikke hvor mange følgere han har…eller er de sammen om J sin snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå