Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Hva sa de? skrev (3 minutter siden):

Har du fått med deg språkbruken til Ulrik. Og hvordan han omtaler folk rundt han.

Hvis vi alle skal begynne å "uppe" hverandre i slemhet så er vi som samfunn hvertfall fucked.

Dere som holder på å diskutere utseende her kan ta dere en jævla stor bolle. Det er lavmål og forøvrig helt uinteressant. Synes denne tråden burde blitt gjennomgått av moderator nå. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hva sa de?
plomman skrev (Akkurat nå):

Hvis vi alle skal begynne å "uppe" hverandre i slemhet så er vi som samfunn hvertfall fucked.

Dere som holder på å diskutere utseende her kan ta dere en jævla stor bolle. Det er lavmål og forøvrig helt uinteressant. Synes denne tråden burde blitt gjennomgått av moderator nå. 

Da ypper alle. Tom Ulrik. Tror begge to liker det. 

men enig med deg. Samfunnet er fucka pga influensere som durer på, og vi etter…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De flytter inn nå, i et tomt hus 🙈 møblene kommer litt etter litt. Ungene har ikke en seng engang og det får de ikke før etter påske. 🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Izibelli skrev (9 timer siden):

Fy faen så slemme dere er! Helt usmakelig at man kan sitte og snakke sånn om utseende til andre! Håper IKKE dere har barn! Isåfall må det være grunnen til mobbing i barne/ungdomsskolen! 

Enig! Det går over stokk og stein hva folk skal finne på å kritisere! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellabellee skrev (1 time siden):

De flytter inn nå, i et tomt hus 🙈 møblene kommer litt etter litt. Ungene har ikke en seng engang og det får de ikke før etter påske. 🙈

De har vel madrasser, så at barna ikke har seng noen dager er  virkelig ikke noe problem

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellabellee skrev (1 time siden):

Me0987 skrev (20 minutter siden):

De har vel madrasser, så at barna ikke har seng noen dager er  virkelig ikke noe problem

Enig! Dette går helt fint, og mange med dem som har gjort ting på samme måten!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt går for noen dager… ingen problem med madrass på gulvet for noen dager! men jeg begynner å bli lei den nedlatende pratingen på disse to… idag f.eks når hun var på china butikkene, « her er det bare rææææl» hva pokker gjør hun det da? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odirf skrev (34 minutter siden):

Alt går for noen dager… ingen problem med madrass på gulvet for noen dager! men jeg begynner å bli lei den nedlatende pratingen på disse to… idag f.eks når hun var på china butikkene, « her er det bare rææææl» hva pokker gjør hun det da? 

Sier de som elsker Temu 🙄

• Liker 6
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hva sa de?

Håper virkelig de endrer seg når de lander i eneboligen sin.

Bli litt med takknemlig og ydmyk mot sine viktige følgere. 
Jeg klarer ikke dobbeltmoral, slik de holder på nå. Bare blikkene de sender oss viser ovenfra og  ned og at de er bedre enn alle andre. S kommer det små stikk «som ikke betyr noe», det er bare vi som drar det litt langt..

Verdier er vel noe det snakkes om i sjømannskirken. Det er jo barn til stede der som skal vokse opp med gode verdier. Barn som snapper opp det meste. Spesielt foreldrenes sitt kroppsspråk og ordforråd. 

De to er «bare mannen i gata» med en halv jobb, som har penger, og bosetter seg i Spania. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott huset er blitt. Det må være godt for de og endelig flytte inn. Synes personlig ikke om og ikke ha dør til badet. Jeg har opplevd det på hotell, og jeg liker det ikke. Synd det er forstyrrende med hensyn til lyd og lys.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandra.1 skrev (6 minutter siden):

Så flott huset er blitt. Det må være godt for de og endelig flytte inn. Synes personlig ikke om og ikke ha dør til badet. Jeg har opplevd det på hotell, og jeg liker det ikke. Synd det er forstyrrende med hensyn til lyd og lys.

Enig i at huset har blitt flott! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hva sa de?

Ulrik og Julianne lag fast forward på snappene. 
Det trigger migrenen min. Og da må jeg ta pause fra å se i lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huset er og ser kjempefint ut! Men jeg ville garantert hatt dør mellom soverom og bad. Om ikke annet en skyvedør. 

Men er litt «skuffet» over innflyttingen. Hadde trodd de skulle lage mer festivitas og blest rundt det. Føler de bare «fadet» inn i huset, i stillhet. Har sikkert noe med at de egentlig bor på en byggeplass, og det er begrenset hvor de kan oppholde seg. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det har minsket på følgere på Pilotfruen… Var vel oppe i nesten 70 tusen, nå er det litt over 60 tusen. Noen som har skjønt det😁

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hva sa de?
Odirf skrev (7 minutter siden):

Ser at det har minsket på følgere på Pilotfruen… Var vel oppe i nesten 70 tusen, nå er det litt over 60 tusen. Noen som har skjønt det😁

👏👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hva sa de?
hvaduikkeser skrev (5 minutter siden):

Smiler aldri U eller🤷‍♀️

Jo, men sånt skjevt sjarmere de smil om munnen og glimt i øyet. Og et lite kniks/smatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende at så mange  mener og følger med på alt hva denne familien driver med🥱 å ikke gjør .😅 Hender de popper opp. Gud for noen kjedelige og høye folk på seg selv.  

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hvor mange typer tre skal de mikse sammen i det huset? Skjønner ikke valget av gulv, kaldere grått, det passer jo absolutt ikke sammen med det varme treverket de har valgt ellers. Også litt mørkebrunt på toppen, ja for ikke å snakke om kleskurven som også er i tre 🥲IMG_9494.thumb.jpeg.f4573d41e361f960319dcb3cef57de48.jpeg

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...