Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Villroses hage skrev (1 minutt siden):

For den type interessant innhold, er nok ikke Pilotfrue med gemal de rette innholdsprodusenetne.

Antar folk ser på dem som  underholdning i form av et slags "Dum og dummere". Fascineres av hvor tåpelige de velger å fremstille seg. Snap + influensere = våre dagers freakshow. Noen beundrer sikkert også disse menneskene for å ta sjansen på/tørre å drite seg ut offentlig uten å ha noe spesielt talent eller kunnskap å by på, annet enn pengegriskhet og et umettelig behov for oppmerksomhet.

Jeg unfollowa ho for mange år siden, men måtte begynne å se når de skulle flytte, men jaggu var det ikke mere de hadde å tilby. Nå husker jeg ikke hvor kjedelig hun var når de bodde i norge, men mener det va like tragisk i norge og stortsett det samme der også 🤷‍♀️ Kan liksom ikke huske ho var særlig mye utenfor døren og unnskyldninger var at hun var mye alene med barna…? Ikke gjør de særlig mye mer når de har besøk heller. Er det samme dag ut og dag inn. Sånn kunne jeg også levd om folk hadde gidda å støtte mitt kjedelige liv, og om jeg hadde villa poste absolutt alt jeg gjør i løpet av dagen. Så det MÅ være det at folk ser på de som underholdning for at de driter seg ut. 🤷‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva sa de? skrev (10 timer siden):

De harselerer selv - så da har vi det gående 🤭🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤧🤧 🤫😬😁🛻🏎️ 🥚🥚🍆

Fruen var god på egg forresten…. 🫣😴🥱

Tenk det ! Gift 2 barns mor ! Hva er du god på da / hva er det du kan  ? Jeg er god på egg jeg 😬😬😬

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir mer og mer redd for å fly. 

Lurer på om Ulrik har tenkt over arbeidsforholdene og hygiene på kjøkkenet på de utallige restaurantene  de besøker. Få der som kan ta en tredagers hvis de er litt er snufsete. Og nå begynner pollensesongen for fullt! Btw Ulrik - det er ikke det du SER foregå på et spisested som er farlig. 

Det han da om at syke og folk med kroniske sykdommer som gir hoste bare ikke KUNNE GÅ PÅ RESTAURANT. Det var ikke alle forunt! Og pilotfruen dementerer så hun nesten får epileptisk anfall av all blunkinga. 

For noen atale typer, som mormor ville sagt. 

Endret av Elvirra
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (3 minutter siden):

Tenk det ! Gift 2 barns mor ! Hva er du god på da / hva er det du kan  ? Jeg er god på egg jeg 😬😬😬

Syns det var teit av de å gjøre morsomt. Memmen….

Lurer på om varmen gjør godt for leddene til J.

Fingrene hennes ser vond ut.

https://lommelegen.dagbladet.no/muskel-ledd-og-skjelett/artikkel/hvem-har-hypermobile-ledd/77922342

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellabellee skrev (14 minutter siden):

Jeg unfollowa ho for mange år siden, men måtte begynne å se når de skulle flytte, men jaggu var det ikke mere de hadde å tilby. Nå husker jeg ikke hvor kjedelig hun var når de bodde i norge, men mener det va like tragisk i norge og stortsett det samme der også 🤷‍♀️ Kan liksom ikke huske ho var særlig mye utenfor døren og unnskyldninger var at hun var mye alene med barna…? Ikke gjør de særlig mye mer når de har besøk heller. Er det samme dag ut og dag inn. Sånn kunne jeg også levd om folk hadde gidda å støtte mitt kjedelige liv, og om jeg hadde villa poste absolutt alt jeg gjør i løpet av dagen. Så det MÅ være det at folk ser på de som underholdning for at de driter seg ut. 🤷‍♀️

Klart de fleste her er hatewatchere . Håper det er mange som slutter å følge når huset nå er ferdig så de får seg en smekk over fingrene . 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spiser han med smykke av en porsha i matsalen på det høye rangerte booking hotellet? Snått og rævhålsmuss florerer jo 🫣🤢🤧💦💦💦🦠

Brekker meg ved tanken. Aldri mer charter og all inclusive etter beskrivelsene hans 🤢

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sa de? skrev (2 timer siden):

Lurer på om varmen gjør godt for leddene til J.

Fingrene hennes ser vond ut.

https://lommelegen.dagbladet.no/muskel-ledd-og-skjelett/artikkel/hvem-har-hypermobile-ledd/77922342

Hypermobile ledd gjør vel stort sett ikke vondt, med mindre man tråkker over eller lignende (som man jo kan ha litt lettere for å gjøre)? Jeg plages hvert fall ikke med mine utrolig hypermobile ledd, og har aldri merka noe til eller fra når jeg er i varmen. Tenker du på revmatisme kanskje?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjertmeis skrev (18 minutter siden):

Hypermobile ledd gjør vel stort sett ikke vondt, med mindre man tråkker over eller lignende (som man jo kan ha litt lettere for å gjøre)? Jeg plages hvert fall ikke med mine utrolig hypermobile ledd, og har aldri merka noe til eller fra når jeg er i varmen. Tenker du på revmatisme kanskje?

Nei, men ser bare fingrene hennes. De er hypermobile. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa de? skrev (19 minutter siden):

Nei, men ser bare fingrene hennes. De er hypermobile. 

Tror fortsatt ikke varmen har noen påvirkning. Og det gjør jo ikke vondt å ha hypermobile ledd.

Endret av Stjertmeis
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjertmeis skrev (1 time siden):

Tror fortsatt ikke varmen har noen påvirkning. Og det gjør jo ikke vondt å ha hypermobile ledd.

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men skal vi ikke få litt mere Mmmmmmmm, Magisk, smatting , Huset , småfrekke stikk, Gliiiis , fnising , ehehehe,hoppende bryst snart da dere ??? kjempestas du å ta imot sitt første søppelmåtid i det nye huset , de fleste ville vel synes det var stas å endelig tilby familien sitt et normalt måltid hjemme 😵‍💫🥴🤪😬

Endret av JojoMoyes
Glemte ord
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder dere å bidra til inntekta til disse to og andre influensere på snap?   Hvis det bare er «Hate Watch» som en annen kommenterte lenger opp. Er det ikke da irriterende å bidra til at de får god inntekt?  

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elvirra skrev (12 timer siden):

Jeg blir mer og mer redd for å fly. 

Lurer på om Ulrik har tenkt over arbeidsforholdene og hygiene på kjøkkenet på de utallige restaurantene  de besøker. Få der som kan ta en tredagers hvis de er litt er snufsete. Og nå begynner pollensesongen for fullt! Btw Ulrik - det er ikke det du SER foregå på et spisested som er farlig. 

Det han da om at syke og folk med kroniske sykdommer som gir hoste bare ikke KUNNE GÅ PÅ RESTAURANT. Det var ikke alle forunt! Og pilotfruen dementerer så hun nesten får epileptisk anfall av all blunkinga. 

For noen atale typer, som mormor ville sagt. 

Han sa faktisk det. Håper han holder seg frisk. 

OG det er mye dritt vi ikke ser som blir servert oss…. Også i flycabinen. Personalet som går med plasthansker og serverer brød til flymaten og drar seg under nesen med samme hanskene…

og så må VI dele flydo med piloten som putter rasshølet ned på doskålen

😅🤢

Endret av Hva sa de?
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gladidag skrev (2 timer siden):

Hvorfor gidder dere å bidra til inntekta til disse to og andre influensere på snap?   Hvis det bare er «Hate Watch» som en annen kommenterte lenger opp. Er det ikke da irriterende å bidra til at de får god inntekt?  

Skjønner ikke dette jeg heller. De der og flere har jeg helt sluttet å gå innpå. Blokkert.

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hva sa de? skrev (1 time siden):

Ulrik burde fått egen tråd på kvinneguiden. 
Han er virkelig en ramp verdt en tråd.

Det er jo bare å lage en det vel ..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...