Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Melvina123 skrev (På 11.4.2025 den 13.40):

De kan evt flytte inn i påskeeggene til kidsa...? Største eggene jeg har sett🙈🙈🙈

Ekspander  

Det tenkte jeg og 🙈😂sammen med den Dyyyyre norske sjokoladen . Var viktig å si det høyt !

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (På 11.4.2025 den 17.33):

Hvordan er det med bygningsarbeidere i Spania, har de ferie i påsken, i tillegg til siesta'n? 😛

Ekspander  

2. Tilby ekstra betaling

Hvis det er mulig økonomisk, kan litt overtidsbetaling eller en bonus for påskejobbing gjøre det lettere å få folk til å stille opp – spesielt hvis du jobber med mindre, private firmaer.

Haha – det er jo en herlig ærlig kombinasjon! Rik, men gjerrig… Da har du egentlig en superkraft, du – du kan gjøre mye, men du lar være med mindre det virkelig trengs.

3. Bruk luksusvåpenet – men sparsomt

Du kan bruke rikdom som pressmiddel:

«Jeg betaler godt – men bare hvis det skjer som avtalt.»

Det setter en profesjonell ramme uten å sløse.

(elsker chatGPT 😁)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er seriøst det morsomste kommentarfeltet jeg har lest 😂 Jeg måtte selv slutte å følge paret, siden livet i Spania ikke er så inspirerende som hun og Benedicte skal ha det til.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (På 11.4.2025 den 11.51):

Pilotfruen og mannen hennes virker ganske ufordragelige på mange måter. Særlig dette vanvittige overforbruket og trangen til å skryte og briefe med luksusmerker og pengebruk. Mye å "ta" dem på der.

Når det gjelder de siste sidenes harselering med utseende og alder, får jeg bare en vond smak i munnen. Veldig unødvendig å pirke på og kødde med sånne ting. Ikke morsomt.

Harseler heller med den syke livsstilen og trangen til å publisere alt.

Ekspander  

Kommentarene her på utseende henger jo sammen med livsstil og brifing med penger…

botox, kjøpt nye tenner, solbriller til alle døgnets tider- både inne og ute,  klesstil  osv. De prøver å kjøpe seg det de kan🤣

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De harselerer selv - så da har vi det gående 🤭🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤧🤧 🤫😬😁🛻🏎️ 🥚🥚🍆

Fruen var god på egg forresten…. 🫣😴🥱

Endret av Hva sa de?
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summerwinter skrev (På 11.4.2025 den 20.11):

Kommentarene her på utseende henger jo sammen med livsstil og brifing med penger…

botox, kjøpt nye tenner, solbriller til alle døgnets tider- både inne og ute,  klesstil  osv. De prøver å kjøpe seg det de kan🤣

Ekspander  

Det er uansett ikke særlig sjarmerende å henge ut folk på grunn av utseende.

Hva er forøvrig poenget med å senke seg ned på de man forakter sitt nivå?

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (På 28.2.2025 den 18.08):

Møttes på byen og hadde en ONS. Når han sa at han var pilot og sikkert gikk med klær med stor logo på og med matchende veske, så var det nok gjort for hennes del...

Han var stolt som en hane av at han fikk henne til sengs og tok bilde av henne mens hun kledde på seg...delte dette til kompiser og seinere på nettet..sjarmerende type!🤢

Ekspander  

Kanskje feil dame, men var det hun her som fikk kjæresten hans til å ta abort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monika Tgirl skrev (På 2.4.2025 den 23.23):

Stop making stupid people famous!

Hun er jo et naut.
Vanligvis ville slike folk bare bli ignorert og latterliggjort.
Men i dag raker de inn the big bucks fordi folk absolutt må følge med på de "kjempespennende" livene deres.

Ekspander  

Sånne var sirkus artister før

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjertmeis skrev (På 11.4.2025 den 16.00):

Kjøkkenet er jo ikke ferdig engang? 😆 Fortsatt ikke ferdig montert, og vask og oppvaskemaskin er ikke tilkoblet. Og ingen spotter eller lamper er koblet til. Tar mer enn et par dager detta 😂 og trappa mangler jo trinn! (Eller trinnene er der, men det er jo rett på muren, de har ikke lagt flisene/treborda. Og ja, det er faktisk det de skal ha - en kombinasjon av tre og fliser på selve trinnene (ikke stusstrinnene altså)! Det kommer til å bli pent om noen år, når flisene ser like ut, mens treet har blitt påvirket av lys 😂 

Ekspander  

Tar veldig lang tid å montere det kjøkkenet. Da vi bygde hus tok det to dager med montering. Større enn deres er det også. De må nok venne seg til manjana manjane først som sist. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som gidder å gi meg litt info om bakgrunnen til dette paret. Leser om bibelpilot o.L. Kjenner lite til dem, men har sett på litt til og fra siden de flyttet til Spania. Så dem på God morgen Norge en gang. Det var noe med mobiltelefoner til kidsa, tror jeg? Hvor får de alle pengene fra? Han jobber halv stilling som pilot og hun blunker og blunker, shopper og går til fyret. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (På 12.4.2025 den 5.35):

Er det noen som gidder å gi meg litt info om bakgrunnen til dette paret. Leser om bibelpilot o.L. Kjenner lite til dem, men har sett på litt til og fra siden de flyttet til Spania. Så dem på God morgen Norge en gang. Det var noe med mobiltelefoner til kidsa, tror jeg? Hvor får de alle pengene fra? Han jobber halv stilling som pilot og hun blunker og blunker, shopper og går til fyret. 

Ekspander  

De ga 2-åringen IPhone i julekalenderen og 5 åringen fikk båt i bursdagsgave 🙈 Fruen tjener sine penger på Snapchat og han tjener nok også penger der. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bellabellee skrev (På 11.4.2025 den 14.17):

Han sa i snappen de kan flytte inn omså nå, men de venter til over helgen for de skal liste og skru opp noe speil.

Ekspander  

For influensere er nok speil like viktig som innlagt vann ;)

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd i samme områdene som disse influencerne har flyttet til. Det er ikke noe råflott sted, og mange områder er typiske harry turiststeder. De prøver å flashe luksus med svære hus og fine biler, noe jeg synes er totalt uinspirerende. Med det sagt, så har de også en kjempemulighet til å lage godt innhold. De kunne vist mer av det autentiske Spania, skal ikke dra langt fra Albir for å finne det. Mange flotte turmål i området og nydelige turer. De kunne gått på markedet og kjøpt massevis av gode råvarer fremfor å vise frem svindyre tacoprodukter. Jeg opplevde livet som enklere i Spania, klimaet krever mindre påkledning for å gå ut og lavere priser enn i Norge gjorde at man kunne ta seg et kafébesøk eller en øl ute uten å tenke på om det var rom i budsjettet. Det er mer vanlig å møtes ute, i Norge er vi jo mye hjemme og inne, spesielt i vinterhalvåret. Kunne skrevet mye mer, poenget mitt er at jeg bare ikke skjønner fokuset. Innholdet fra Spania kunne vært så utrolig mye bedre. 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de fortsetter å få inn penger på et meningsløst innhold, gidder de ikke anstrenge seg med å lage content. Dette ser vi hos mange snappere. Før vi begynner å se, så vet vi hva som vil komme.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Leoline skrev (På 12.4.2025 den 6.26):

De ga 2-åringen IPhone i julekalenderen og 5 åringen fikk båt i bursdagsgave 🙈 Fruen tjener sine penger på Snapchat og han tjener nok også penger der. 

Ekspander  

2 åring med IPhone😳 Takk for svar. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (På 12.4.2025 den 6.43):

Så lenge de fortsetter å få inn penger på et meningsløst innhold, gidder de ikke anstrenge seg med å lage content. Dette ser vi hos mange snappere. Før vi begynner å se, så vet vi hva som vil komme.

Ekspander  

Men, at de orker å leve så meningsløst likevel? Men, det sier vel litt om de to. Og at de er jo minimalt rundt i sitt nye hjemland...eg hadde vært så nysgjerrig og ville fartet rundt og opplevd. Blitt kjent med kulturen og folket, lært seg språket. Og det er jo masse kjekt for ungene å oppleve, men de gidder vel ikke....

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnmaling skrev (På 12.4.2025 den 6.33):

Jeg har bodd i samme områdene som disse influencerne har flyttet til. Det er ikke noe råflott sted, og mange områder er typiske harry turiststeder. De prøver å flashe luksus med svære hus og fine biler, noe jeg synes er totalt uinspirerende. Med det sagt, så har de også en kjempemulighet til å lage godt innhold. De kunne vist mer av det autentiske Spania, skal ikke dra langt fra Albir for å finne det. Mange flotte turmål i området og nydelige turer. De kunne gått på markedet og kjøpt massevis av gode råvarer fremfor å vise frem svindyre tacoprodukter. Jeg opplevde livet som enklere i Spania, klimaet krever mindre påkledning for å gå ut og lavere priser enn i Norge gjorde at man kunne ta seg et kafébesøk eller en øl ute uten å tenke på om det var rom i budsjettet. Det er mer vanlig å møtes ute, i Norge er vi jo mye hjemme og inne, spesielt i vinterhalvåret. Kunne skrevet mye mer, poenget mitt er at jeg bare ikke skjønner fokuset. Innholdet fra Spania kunne vært så utrolig mye bedre. 

Ekspander  

For den type interessant innhold, er nok ikke Pilotfrue med gemal de rette innholdsprodusenetne.

Antar folk ser på dem som  underholdning i form av et slags "Dum og dummere". Fascineres av hvor tåpelige de velger å fremstille seg. Snap + influensere = våre dagers freakshow. Noen beundrer sikkert også disse menneskene for å ta sjansen på/tørre å drite seg ut offentlig uten å ha noe spesielt talent eller kunnskap å by på, annet enn pengegriskhet og et umettelig behov for oppmerksomhet.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...