Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Mallisaen skrev (36 minutter siden):

Altså- jeg er så forbaska på meg sjøl... Anser meg selv som et oppegående menneske, voksen, utdanna og med et normalt sunt liv - så følger jeg allikevel med på disse fjasebukkene på snap... De irriterer meg altså så kraftig- med nesebor, blinking, skryting, falsk latter, juging, spill for galleriet ,knipsing og smatting at jeg nesten sprekker! ALLIKEVEL så glor jeg, dog "bare av og til" (men det er mer enn nok) .... Ærre mulig!? Og jeg blir så eitrende irritert og oppgitt over de som skriver til J at de er de fineste folka å følge, så ekte og naturlige 😖🫣😮‍💨😤..... Tenk at jeg vil meg selv så vondt! Sier til meg selv at jeg skal slutte å følge, når de har kommet seg i hus etc... Håper virkelig jeg holder mine ord! Note to my self: 🤢🤮🤢🤮🤢🤮😖

Som jeg skulle skrevet det selv…falskere og ufyseligere enn det paret er vanskelig å finne…de har gjort seg kjent i Albir og da ikke med positivt fortegn…jeg blir flau på deres vegne…🙈

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor jobber ikke U lenger/på lenge? Han har jo jobbet 50 prosent siden de flyttet ned, men nå er det lenge siden sist han var på jobb. Er han sykmeldt? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (35 minutter siden):

Hvorfor jobber ikke U lenger/på lenge? Han har jo jobbet 50 prosent siden de flyttet ned, men nå er det lenge siden sist han var på jobb. Er han sykmeldt? 

Han var vel på jobb i forrige uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellabellee skrev (17 minutter siden):

Han var vel på jobb i forrige uke. 

Det var jo noe kurs et par dager, men likevel veldig lite på jobb. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håååååååållllllæææææ Ulriksen ! For å svare deg på det du spurte om i går først : Siden vi alle vet at både du og fru pigalopp leser her inne 😬😬😬 Æææææhhhh nei , jeg kan ikke se på huden din at du har betalt 2-2500 NOK for å knipe kviser osv osv . Fra mitt ståsted ser jeg blank /fet hud . Det jeg derimot ser er at hårfestet/viker stiger veldig høyt og fort og frisyre /sleik blir glættere og glættere noe som gjør at man ser eldre ut . Så nå er jeg sååå spent på hvor lang tid det går før du skal kjøpe deg lavere hårfeste for å se ung ut ?? Siden du kjøper deg dyre klær som du ser gammel ut i mener jeg . Sånn for å balansere . Og for å avslutte ! Ja det er litt uappetittlig med folk som snyter seg høyt ! Men egentlig ikke verre enn folk som SMATTER etter annethvert ord i en lang og dritkjedelig snap hver eneste dag ! 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til fruen ! Ikke alle kan glise fra øre til øre og være like blid og positiv hver jæ… dag alle kan hverken «Lage seg « en fin dag eller som du kjøpe deg en en . Mange er kronisk syke og velger ikke selv , og mange har ikke penger så de kan sløse og kaste de ut sånn som du og dere gjør . Men det driter dere i for dere er «rike og friske og raske og eier ikke empati for andre « har sagt det før og sier det igjen , jeg håper dere blir truffet av karma en dag . 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (35 minutter siden):

Håååååååållllllæææææ Ulriksen ! For å svare deg på det du spurte om i går først : Siden vi alle vet at både du og fru pigalopp leser her inne 😬😬😬 Æææææhhhh nei , jeg kan ikke se på huden din at du har betalt 2-2500 NOK for å knipe kviser osv osv . Fra mitt ståsted ser jeg blank /fet hud . Det jeg derimot ser er at hårfestet/viker stiger veldig høyt og fort og frisyre /sleik blir glættere og glættere noe som gjør at man ser eldre ut . Så nå er jeg sååå spent på hvor lang tid det går før du skal kjøpe deg lavere hårfeste for å se ung ut ?? Siden du kjøper deg dyre klær som du ser gammel ut i mener jeg . Sånn for å balansere . Og for å avslutte ! Ja det er litt uappetittlig med folk som snyter seg høyt ! Men egentlig ikke verre enn folk som SMATTER etter annethvert ord i en lang og dritkjedelig snap hver eneste dag ! 

Smattinga hans er helt grusom🙈mener han fikk planta på i det hårfestet for noen år siden?jeg jobber som frisør og kan si at han er så utdatert og oldis i den sveisen sin ja,hadde sveipa bort en del i nakken å på sidene der🙈fru pigalopp😂

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (38 minutter siden):

Smattinga hans er helt grusom🙈mener han fikk planta på i det hårfestet for noen år siden?jeg jobber som frisør og kan si at han er så utdatert og oldis i den sveisen sin ja,hadde sveipa bort en del i nakken å på sidene der🙈fru pigalopp😂

Han har da vel både kjøpt hår, tenner, lepper og diverse botox opp igjennom årene? Nå er det 59-års krisen som har satt inn, herrefred så fryktelig pinlig å se han sprade rundt i disse brillene og åpen skjorte.... 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (53 minutter siden):

Han har da vel både kjøpt hår, tenner, lepper og diverse botox opp igjennom årene? Nå er det 59-års krisen som har satt inn, herrefred så fryktelig pinlig å se han sprade rundt i disse brillene og åpen skjorte.... 

i tillegg farger han øyenbryn, han er jo mann 😂 men, når han er i bar overkropp og tror han er kjekk…da🤮

Endret av Lajolla
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lest artikkelen i Dagens næringsliv helg (forrige helg) om søsteren hennes og svogeren?

Fikk ikke til å linke og ligger bak betalingsmur.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det søsteren til Pilotfruen? Jaja. Brifing med kostbare vesker og statusbiler ligger visst til familien. Uansett hvordan det egentlig står til bak fasaden.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
moroklompen skrev (4 minutter siden):

Ganske sjokkerende.

Sier det igjen - det er enkle mennesker dette her. Og tydeligvis er familien klink lik. Lykke til! 👍

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...