Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tiara07 skrev (35 minutter siden):

Hvorfor jobber ikke U lenger/på lenge? Han har jo jobbet 50 prosent siden de flyttet ned, men nå er det lenge siden sist han var på jobb. Er han sykmeldt? 

Han var vel på jobb i forrige uke. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bellabellee skrev (17 minutter siden):

Han var vel på jobb i forrige uke. 

Det var jo noe kurs et par dager, men likevel veldig lite på jobb. 

• Liker 1
Skrevet

Hvor er ungene nå? De er ikke akkurat stille der de sitter å prater og diskuterer 🙈

• Liker 1
Skrevet

Håååååååållllllæææææ Ulriksen ! For å svare deg på det du spurte om i går først : Siden vi alle vet at både du og fru pigalopp leser her inne 😬😬😬 Æææææhhhh nei , jeg kan ikke se på huden din at du har betalt 2-2500 NOK for å knipe kviser osv osv . Fra mitt ståsted ser jeg blank /fet hud . Det jeg derimot ser er at hårfestet/viker stiger veldig høyt og fort og frisyre /sleik blir glættere og glættere noe som gjør at man ser eldre ut . Så nå er jeg sååå spent på hvor lang tid det går før du skal kjøpe deg lavere hårfeste for å se ung ut ?? Siden du kjøper deg dyre klær som du ser gammel ut i mener jeg . Sånn for å balansere . Og for å avslutte ! Ja det er litt uappetittlig med folk som snyter seg høyt ! Men egentlig ikke verre enn folk som SMATTER etter annethvert ord i en lang og dritkjedelig snap hver eneste dag ! 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Og til fruen ! Ikke alle kan glise fra øre til øre og være like blid og positiv hver jæ… dag alle kan hverken «Lage seg « en fin dag eller som du kjøpe deg en en . Mange er kronisk syke og velger ikke selv , og mange har ikke penger så de kan sløse og kaste de ut sånn som du og dere gjør . Men det driter dere i for dere er «rike og friske og raske og eier ikke empati for andre « har sagt det før og sier det igjen , jeg håper dere blir truffet av karma en dag . 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Karma er en merkelig ting…… and it always catches up sooner or later

• Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (35 minutter siden):

Håååååååållllllæææææ Ulriksen ! For å svare deg på det du spurte om i går først : Siden vi alle vet at både du og fru pigalopp leser her inne 😬😬😬 Æææææhhhh nei , jeg kan ikke se på huden din at du har betalt 2-2500 NOK for å knipe kviser osv osv . Fra mitt ståsted ser jeg blank /fet hud . Det jeg derimot ser er at hårfestet/viker stiger veldig høyt og fort og frisyre /sleik blir glættere og glættere noe som gjør at man ser eldre ut . Så nå er jeg sååå spent på hvor lang tid det går før du skal kjøpe deg lavere hårfeste for å se ung ut ?? Siden du kjøper deg dyre klær som du ser gammel ut i mener jeg . Sånn for å balansere . Og for å avslutte ! Ja det er litt uappetittlig med folk som snyter seg høyt ! Men egentlig ikke verre enn folk som SMATTER etter annethvert ord i en lang og dritkjedelig snap hver eneste dag ! 

Smattinga hans er helt grusom🙈mener han fikk planta på i det hårfestet for noen år siden?jeg jobber som frisør og kan si at han er så utdatert og oldis i den sveisen sin ja,hadde sveipa bort en del i nakken å på sidene der🙈fru pigalopp😂

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Velinda skrev (38 minutter siden):

Smattinga hans er helt grusom🙈mener han fikk planta på i det hårfestet for noen år siden?jeg jobber som frisør og kan si at han er så utdatert og oldis i den sveisen sin ja,hadde sveipa bort en del i nakken å på sidene der🙈fru pigalopp😂

Han har da vel både kjøpt hår, tenner, lepper og diverse botox opp igjennom årene? Nå er det 59-års krisen som har satt inn, herrefred så fryktelig pinlig å se han sprade rundt i disse brillene og åpen skjorte.... 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
panzerpølsa skrev (53 minutter siden):

Han har da vel både kjøpt hår, tenner, lepper og diverse botox opp igjennom årene? Nå er det 59-års krisen som har satt inn, herrefred så fryktelig pinlig å se han sprade rundt i disse brillene og åpen skjorte.... 

i tillegg farger han øyenbryn, han er jo mann 😂 men, når han er i bar overkropp og tror han er kjekk…da🤮

Endret av Lajolla
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen som har lest artikkelen i Dagens næringsliv helg (forrige helg) om søsteren hennes og svogeren?

Fikk ikke til å linke og ligger bak betalingsmur.

• Nyttig 1
Skrevet

Er det søsteren til Pilotfruen? Jaja. Brifing med kostbare vesker og statusbiler ligger visst til familien. Uansett hvordan det egentlig står til bak fasaden.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Velinda skrev (Akkurat nå):

Omg🙈

Ganske sjokkerende.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
moroklompen skrev (4 minutter siden):

Ganske sjokkerende.

Sier det igjen - det er enkle mennesker dette her. Og tydeligvis er familien klink lik. Lykke til! 👍

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Men er dette helsøstera som hun ikle er på talefot med?

Ser at stefar Hæhre er inne og rydder opp her også..

• Liker 1
Skrevet
Velinda skrev (6 timer siden):

For meg ser det ikke ut som han har planta på noe 🙈😂ser ut som en 60-70 åring som ikke har gjort noe og har gener for høyt hårfeste 🙈😂( det får man jo ikke gjort noe med ! / men siden han eeeelsker å kjøpe , kjøpe , kjøpe så tenkte jeg han villig hadde kjøpt seg en kulere sveis også ) 😬 var litt lei pilot så ble pigalopp 🙈😂hun bai det vei burde kanskje begynne å fokusere på fukt på LEPPER og ikke annen hudpleie 😬😬😬 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
panzerpølsa skrev (5 timer siden):

Har han kjøpt alt dette i sånn jalla/kina butikk i Spanja/Ziiiiden da , frøktelig dårlig kvalitet og holdbarhet jaffal , å gaud og fader no glemte eg et øyeblikk at han liker å handle på Temu 🌴☀️🤩

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...