Bellabellee Skrevet søndag kl 17:53 #13401 Del Skrevet søndag kl 17:53 Julianne pakker klærne i kofferter og Ulrik og en dude me tesla «flyttebilen» kjørte bort noe ting. Flytter de nå?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet søndag kl 23:20 #13402 Del Skrevet søndag kl 23:20 Jeg håper karma møter disse overlegne motbydelige folkene 🤢 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet søndag kl 23:35 #13403 Del Skrevet søndag kl 23:35 JojoMoyes skrev (13 minutter siden): Jeg håper karma møter disse overlegne motbydelige folkene 🤢 Og at dere over 60.000 slutter å følge ! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet mandag kl 09:28 #13404 Del Skrevet mandag kl 09:28 Klesstilen til Ulrik er så … fæl 🫣 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet mandag kl 09:39 #13405 Del Skrevet mandag kl 09:39 J_1990 skrev (10 minutter siden): Klesstilen til Ulrik er så … fæl 🫣 Klesstil er nå en ting, men personlighet og måten disse to fremstiller seg selv er hakket verre spør du meg. 4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odirf Skrevet mandag kl 11:04 #13406 Del Skrevet mandag kl 11:04 panzerpølsa skrev (1 time siden): Klesstil er nå en ting, men personlighet og måten disse to fremstiller seg selv er hakket verre spør du meg. De driver bare å kjører rundt, tror ikke det er « huset» de flytter inn i dag… 🙈😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet mandag kl 11:20 #13407 Del Skrevet mandag kl 11:20 Odirf skrev (15 minutter siden): De driver bare å kjører rundt, tror ikke det er « huset» de flytter inn i dag… 🙈😅 Tipper de skal på hotell 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet mandag kl 11:23 #13408 Del Skrevet mandag kl 11:23 (endret) Lurer forsatt på hvorfor de kjører rundet med barna usikra,er det noen plass man kan kontakte i distiktet der de bor? Endret mandag kl 13:10 av Velinda 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellabellee Skrevet mandag kl 12:20 #13409 Del Skrevet mandag kl 12:20 Velinda skrev (59 minutter siden): Tipper de skal på hotell Tipper det jeg også! Bare soser rundt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet mandag kl 12:47 #13410 Del Skrevet mandag kl 12:47 Bellabellee skrev (26 minutter siden): Tipper det jeg også! Bare soser rundt Det kan jo være at de ikke overtar huset før litt senere i dag, og prøver å få tiden til å gå 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notthatbad Skrevet mandag kl 12:54 #13411 Del Skrevet mandag kl 12:54 Velinda skrev (1 time siden): Lurer forsatt på hvorfor de kjører rundet med barna usikkra,er det noen plass man kan kontakte i distiktet der de bor? De har vel seter/puter? Håper og regner jeg med. Sjømannskirken kan nok hjelpe med kontakt info 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lajolla Skrevet mandag kl 13:02 #13412 Del Skrevet mandag kl 13:02 Velinda skrev (1 time siden): Lurer forsatt på hvorfor de kjører rundet med barna usikkra,er det noen plass man kan kontakte i distiktet der de bor? U bør vite alt om sikkerhet som pilot…hvordan kan han la barna sine være usikret i bil…om det er tilfelle bør det reageres…tror de at det er andre regler i Spania…!? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet mandag kl 13:15 #13413 Del Skrevet mandag kl 13:15 Lajolla skrev (8 minutter siden): U bør vite alt om sikkerhet som pilot…hvordan kan han la barna sine være usikret i bil…om det er tilfelle bør det reageres…tror de at det er andre regler i Spania…!? De virker som om at deres behov kommer først uansett,de driter i barna om de krasjer front mot front så lenge de får inn penger på snap 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notthatbad Skrevet mandag kl 13:40 #13414 Del Skrevet mandag kl 13:40 Velinda skrev (22 minutter siden): De virker som om at deres behov kommer først uansett,de driter i barna om de krasjer front mot front så lenge de får inn penger på snap Måtte Google litt av nysgjerrighet. Fant dette: barn under 3 år må sitte i barnestol. Alle barn under 12 år skal plasseres i baksetet. Så om barna sitter uten sete (igjen, håper ikke) så holder de seg innenfor loven. Jeg bot delvis på cds å har kjøpt seter til barnebarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wtsayed Skrevet mandag kl 14:03 #13415 Del Skrevet mandag kl 14:03 Notthatbad skrev (21 minutter siden): Måtte Google litt av nysgjerrighet. Fant dette: barn under 3 år må sitte i barnestol. Alle barn under 12 år skal plasseres i baksetet. Så om barna sitter uten sete (igjen, håper ikke) så holder de seg innenfor loven. Jeg bot delvis på cds å har kjøpt seter til barnebarn. Dette stemmer ikke, i følge spansk lov og biltilsynets egne hjemme sider skal barn under 135 cm sitte i tilpasset seter:puter etter vekt og høyde. https://www.dgt.es/muevete-con-seguridad/viaja-seguro/con-ninos/ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wtsayed Skrevet mandag kl 14:06 #13416 Del Skrevet mandag kl 14:06 Ellenn skrev (1 time siden): Det kan jo være at de ikke overtar huset før litt senere i dag, og prøver å få tiden til å gå 😊 For å overta et hus i Spania skal man til notarius publicus masse papirer og stempler, får ikke overta noe hus før det er gjort. Uansett hvem du er. De stenger som regel kl 14 så jeg tror ikke det er noe overtagelse av hus i dag men kanskje flytting til nytt lekehus eller hotell.. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wtsayed Skrevet mandag kl 14:08 #13417 Del Skrevet mandag kl 14:08 Velinda skrev (2 timer siden): Lurer forsatt på hvorfor de kjører rundet med barna usikra,er det noen plass man kan kontakte i distiktet der de bor? Politi så de blir tatt i akten med usikre barn i bilen. Noen som observerer tar skilter ringer og sier ifra. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notthatbad Skrevet mandag kl 14:14 #13418 Del Skrevet mandag kl 14:14 Wtsayed skrev (9 minutter siden): Dette stemmer ikke, i følge spansk lov og biltilsynets egne hjemme sider skal barn under 135 cm sitte i tilpasset seter:puter etter vekt og høyde. https://www.dgt.es/muevete-con-seguridad/viaja-seguro/con-ninos/ Så bra, hentet fra ett utleiefirma 🙂 så kopierte derfra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notthatbad Skrevet mandag kl 14:26 #13419 Del Skrevet mandag kl 14:26 Wtsayed skrev (13 minutter siden): For å overta et hus i Spania skal man til notarius publicus masse papirer og stempler, får ikke overta noe hus før det er gjort. Uansett hvem du er. De stenger som regel kl 14 så jeg tror ikke det er noe overtagelse av hus i dag men kanskje flytting til nytt lekehus eller hotell.. Følger de ikke (men nysgjerrig nok å lese her🤣) Synes de gjør litt skam på oss nordmenn som bor her fast eller til og fra. Flytter desverre igjen? Akkurat nå vet jeg ikke om det er evnt manglende barneseter eller å ikke sørge for at barna bor stabilt som fasinerer meg🥺 Lanskje jeg er i overkant løvemamma, men stabilitet er jo viktig for at barn skal føle seg trygge. Det kan ta lang tid fra ferdigstilt hus til godkjent hus ja.... Eller å få overdragelse papirer🙃 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet mandag kl 14:29 #13420 Del Skrevet mandag kl 14:29 Ikke fulgt hun på lenge. Vet de dro te Spania? Skal de flytte igjen? 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå