JojoMoyes Skrevet torsdag kl 12:52 #13381 Del Skrevet torsdag kl 12:52 Wtsayed skrev (20 minutter siden): Papirer må jo være i orden for hvem ellers er så smarte at de betaler for noe som ikke juridisk er ditt. Man får jo ikke engang forsikret innbo og ansvar for et hus som ikke er ferdig. I Spania skal først arkitekt sende inn noe de kaller Gin de obra. Så skal kommunen komme å sjekke at dette er gjort riktig og utstede et certificado de primera ocupación. Så skal alt dette fremlegges for å få innlagt vann og strøm. Og til sist skal det til notarius publicus og erklære som nybygg og selges av utbygger til familien. Skal de låne penger kan du legge en god runde med papir mølje oppå. Pluss husk at skatter og avgifter må også betales inn før det blir registrert i eiendomsregisteret.. tenker det tar litt mer enn en uke eller to som det har vært sagt. Ulriksen snakket vel i går om en dag eller to om jeg ikke misforstod . Han hadde stor tro på at det snart er klart til å flytte inn . Og at ikke dette kom til å hales ut som med bilen hans . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wtsayed Skrevet torsdag kl 14:06 #13382 Del Skrevet torsdag kl 14:06 JojoMoyes skrev (1 time siden): Ulriksen snakket vel i går om en dag eller to om jeg ikke misforstod . Han hadde stor tro på at det snart er klart til å flytte inn . Og at ikke dette kom til å hales ut som med bilen hans . Ja hus okkupanter er jo veldig i nyhetene nå om dagen🫢 men papirene er jeg ganske sikre på at de ikke klarer å fremskaffe før det har gått flere uker om jeg ikke sier måneder…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lajolla Skrevet torsdag kl 15:29 #13383 Del Skrevet torsdag kl 15:29 Wtsayed skrev (46 minutter siden): Ja hus okkupanter er jo veldig i nyhetene nå om dagen🫢 men papirene er jeg ganske sikre på at de ikke klarer å fremskaffe før det har gått flere uker om jeg ikke sier måneder…. J har kjøpt antrekk til poolparty og U har kjøpt et nytt spennende kamera så det skal bli enda mer kult for oss seere å følge de når de er i bassenget sa han i går… så dette blir spennende dere 😅👙 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet torsdag kl 16:12 #13384 Del Skrevet torsdag kl 16:12 Lajolla skrev (42 minutter siden): J har kjøpt antrekk til poolparty og U har kjøpt et nytt spennende kamera så det skal bli enda mer kult for oss seere å følge de når de er i bassenget sa han i går… så dette blir spennende dere 😅👙 Usj🤮 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet torsdag kl 19:07 #13385 Del Skrevet torsdag kl 19:07 Lajolla skrev (3 timer siden): J har kjøpt antrekk til poolparty og U har kjøpt et nytt spennende kamera så det skal bli enda mer kult for oss seere å følge de når de er i bassenget sa han i går… så dette blir spennende dere 😅👙 Må nok litt sterkere lut til for at de skal bli kul å følge da men 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lajolla Skrevet torsdag kl 19:29 #13386 Del Skrevet torsdag kl 19:29 JojoMoyes skrev (4 minutter siden): Må nok litt sterkere lut til for at de skal bli kul å følge da men 🤪 Hehe…😉 tydelig at de tror følgerne blir med når de flytter inn og fremover…høye tanker om seg selv helt klart…jeg blir ikke med på flyttelasset for å si det sånn 😆 men, ja jeg er nysgjerrig på når de flytter inn…leien på det de bor i går ut i morgen…så hun må pakke ned den nye garderoben sin i kveld da kanskje…🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisaen Skrevet torsdag kl 21:05 #13387 Del Skrevet torsdag kl 21:05 Lajolla skrev (1 time siden): Hehe…😉 tydelig at de tror følgerne blir med når de flytter inn og fremover…høye tanker om seg selv helt klart…jeg blir ikke med på flyttelasset for å si det sånn 😆 men, ja jeg er nysgjerrig på når de flytter inn…leien på det de bor i går ut i morgen…så hun må pakke ned den nye garderoben sin i kveld da kanskje…🤷♀️ Men, har hun/de ikke snakket om noe som helst, av hva de gjør etter den 4.april? De kan jo ikke flytte inn i huset i morgen? Er hun helt tyst når det gjelder akkurat dette for tiden? Snakket om no hotell? Ny leilighet å leie? Anything? Sorry, har ikke orka å gå inn å titte.... 😅🫣.... allikavæl er man jo litt nysgjerrig 😅😅🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellabellee Skrevet i går, 06:33 #13388 Del Skrevet i går, 06:33 Mallisaen skrev (På 3.4.2025 den 23.05): Men, har hun/de ikke snakket om noe som helst, av hva de gjør etter den 4.april? De kan jo ikke flytte inn i huset i morgen? Er hun helt tyst når det gjelder akkurat dette for tiden? Snakket om no hotell? Ny leilighet å leie? Anything? Sorry, har ikke orka å gå inn å titte.... 😅🫣.... allikavæl er man jo litt nysgjerrig 😅😅🫣 Hun sier bare «snart» og «den som venter får se» men de bor enda i leie huset. Ulrik e i norge nå og har sendt flyttelasset t spania. Jeg forsto ikke alt han sa (syns han mumler sånn) influense som han er må lære seg å prate så folk hører og forstår bedre….. Men han nevnte noe om papirene er i orden (??) og det nevner han nå når noen her inne skriver om det 😆😆 ellers vært så og si stille fra han. En trailer bruker nok sin tid nedover dit med all den hviletiden de må følge. Men nå er julianne på huse hver dag, jeg så ingenting anna endring enn et klesskap på to dager 🤷♀️ kjøkkenet står på stede hvil etter at innredningen langs veggen ble montert 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet i går, 07:17 #13389 Del Skrevet i går, 07:17 "Den som venter får se" genererer bare ekstra inntekt på snapchat.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wtsayed Skrevet i går, 09:53 #13390 Del Skrevet i går, 09:53 Lajolla skrev (På 3.4.2025 den 21.29): Hehe…😉 tydelig at de tror følgerne blir med når de flytter inn og fremover…høye tanker om seg selv helt klart…jeg blir ikke med på flyttelasset for å si det sånn 😆 men, ja jeg er nysgjerrig på når de flytter inn…leien på det de bor i går ut i morgen…så hun må pakke ned den nye garderoben sin i kveld da kanskje…🤷♀️ Jeg følger heller ikke med videre men sitter og ser på hvordan de dummer seg ut og blir rundlurt av meglere og hus kjøp… det er så dumt for andre som lever et skikkelig liv i Spania og er flinke i jobben sin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisaen Skrevet i går, 12:03 #13391 Del Skrevet i går, 12:03 Bellabellee skrev (5 timer siden): Hun sier bare «snart» og «den som venter får se» men de bor enda i leie huset. Ulrik e i norge nå og har sendt flyttelasset t spania. Jeg forsto ikke alt han sa (syns han mumler sånn) influense som han er må lære seg å prate så folk hører og forstår bedre….. Men han nevnte noe om papirene er i orden (??) og det nevner han nå når noen her inne skriver om det 😆😆 ellers vært så og si stille fra han. En trailer bruker nok sin tid nedover dit med all den hviletiden de må følge. Men nå er julianne på huse hver dag, jeg så ingenting anna endring enn et klesskap på to dager 🤷♀️ kjøkkenet står på stede hvil etter at innredningen langs veggen ble montert 🙈 Takk for oppdateringen! 😊👍🏼 Var så vidt inne og tittet- akkurat da spiste hun den Dubai sjokoladen og svarte en følger at den var absolutt verdt 200 kr... Og hun svarte på den måten hun bruker- nedlatende og kvalmt! Osjh.... 🫣🤢.... Jeg trykka meg raskt ut derfra igjen.... 💨🏃🏼♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet i går, 12:29 #13392 Del Skrevet i går, 12:29 Syns det er rart at de bare forventer at venner å famile skal komme på besøk,hvorfor reiser hun aldri å besøker de?guttene deres hadde sikkert likt en tur til Norge i ny og ne,hun er tante til små barn som hun tilsynelatende ikke bryr seg så veldig om lenger,pilotparet virke veldig egosentriske 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet i går, 13:21 #13393 Del Skrevet i går, 13:21 Velinda skrev (50 minutter siden): Syns det er rart at de bare forventer at venner å famile skal komme på besøk,hvorfor reiser hun aldri å besøker de?guttene deres hadde sikkert likt en tur til Norge i ny og ne,hun er tante til små barn som hun tilsynelatende ikke bryr seg så veldig om lenger,pilotparet virke veldig egosentriske Jeg synes også det er litt rart at hun og gutta ikke har vært hjemme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillibetha Skrevet 21 timer siden #13394 Del Skrevet 21 timer siden Tiara07 skrev (2 timer siden): Jeg synes også det er litt rart at hun og gutta ikke har vært hjemme. Veldig rart. Hva rømmer de fra? Eller er. Hun bare voldsomt standhaftig i "Jeg eeeeeeelsker Spania"? Virker litt krampaktig og merkelig de ikke vil at sønnene skal ha et forhold til Norge og møte venner og familie hjemme. Eller har de få venner? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 21 timer siden #13395 Del Skrevet 21 timer siden Eldste går på skole, så bortsett fra i jula har de vel uansett ikke hatt så mange muligheter til å reise til Norge? Hadde jeg bodd i Spania hadde ikke jeg heller dratt til Norge om vinteren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 21 timer siden #13396 Del Skrevet 21 timer siden Ellenn skrev (8 minutter siden): Eldste går på skole, så bortsett fra i jula har de vel uansett ikke hatt så mange muligheter til å reise til Norge? Hadde jeg bodd i Spania hadde ikke jeg heller dratt til Norge om vinteren. De hadde en uke vinterferie og det er snart påskefri,jeg tenker man får til det man vil,tipper oldeforeldre savner de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 20 timer siden #13397 Del Skrevet 20 timer siden Ellenn skrev (44 minutter siden): Eldste går på skole, så bortsett fra i jula har de vel uansett ikke hatt så mange muligheter til å reise til Norge? Hadde jeg bodd i Spania hadde ikke jeg heller dratt til Norge om vinteren. De har da vinterferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 19 timer siden #13398 Del Skrevet 19 timer siden Orly skrev (1 time siden): De har da vinterferie Hun blir bare rarere og rarere 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet 18 timer siden #13399 Del Skrevet 18 timer siden Ser ikke akkurat innflytningsklart ut dette huset, spent på når de får flytte inn🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 6 timer siden #13400 Del Skrevet 6 timer siden Bellabellee skrev (På 5.4.2025 den 8.33): Hun sier bare «snart» og «den som venter får se» men de bor enda i leie huset. Ulrik e i norge nå og har sendt flyttelasset t spania. Jeg forsto ikke alt han sa (syns han mumler sånn) influense som han er må lære seg å prate så folk hører og forstår bedre….. Men han nevnte noe om papirene er i orden (??) og det nevner han nå når noen her inne skriver om det 😆😆 ellers vært så og si stille fra han. En trailer bruker nok sin tid nedover dit med all den hviletiden de må følge. Men nå er julianne på huse hver dag, jeg så ingenting anna endring enn et klesskap på to dager 🤷♀️ kjøkkenet står på stede hvil etter at innredningen langs veggen ble montert 🙈 Grunnen til at han mumler er nok dialekten hans, men han har sluttet å si Spanja, etter at vi tullet med det her inne..🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå