Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Bellabellee skrev (26 minutter siden):

Aner ikke! 🤷‍♀️ han nevner aldri noe om det, bare at om par uker er alt klart!

i går ble det dårlig stemning der pga noen steiner som var lagt feil! De skulle ha kunstgress akkurat der og ikke steiner! Han sa selv han er der hver dag for å passe på at ting blir gjort riktig, ikke fordi han kan bedre enn alle andre! 🙈

De har visst dato nå, men det er hemmelig! Han skal til norge nå, og når han kommer ned igjen så blir en av de dagene innflyttingsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stilte et spørsmål her inne for litt siden; hva er det egentlig hun kan? I alle fall ikke padeltennis! My lord… Hun hevder at interessene hennes er trening. Den snutten hun la ut i dag var bare pinlig. Hun går til og fra, og den ene gangen hun treffer ballen går den rett i nettet. Men gøy med padel-klær! 😬😬😬 Ord blir fattige. 🤦‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maryJane4 skrev (1 time siden):

Jeg stilte et spørsmål her inne for litt siden; hva er det egentlig hun kan? I alle fall ikke padeltennis! My lord… Hun hevder at interessene hennes er trening. Den snutten hun la ut i dag var bare pinlig. Hun går til og fra, og den ene gangen hun treffer ballen går den rett i nettet. Men gøy med padel-klær! 😬😬😬 Ord blir fattige. 🤦‍♀️

Har aldri sett henne gjøre en skikkelig treningsøkt jeg ! Men det er jo veldig forskjellig hva vi ser på som trening har jeg skjønt . Den pilatesen ser vel ikke helt stødig ut heller og hun løper som en tung elefant . Virker som det viktigste er å «gjøre « noe eller mye aktivitet istedenfor å lære seg gode teknikker og gjøre ting rett . 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Jeg blir ikke imponert ! Mens vi er i gang burde noen tipse henne om en sportsbh som holder ting på plass for hun elsker jo å filme seg selv med hoppende boobs i monitor 🤷🏼‍♀️

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (40 minutter siden):

Har aldri sett henne gjøre en skikkelig treningsøkt jeg ! Men det er jo veldig forskjellig hva vi ser på som trening har jeg skjønt . Den pilatesen ser vel ikke helt stødig ut heller og hun løper som en tung elefant . Virker som det viktigste er å «gjøre « noe eller mye aktivitet istedenfor å lære seg gode teknikker og gjøre ting rett . 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Jeg blir ikke imponert ! Mens vi er i gang burde noen tipse henne om en sportsbh som holder ting på plass for hun elsker jo å filme seg selv med hoppende boobs i monitor 🤷🏼‍♀️

De har i alle fall levd det gode liv på matfronten der nede🤷

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (16 minutter siden):

De har i alle fall levd det gode liv på matfronten der nede🤷

Der er det godt man er forskjellig for det går jeg fort lei 🙈😂14 dager på ferie er mer enn nok med restaurantmat 🥳

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier de skal være der resten av livet og bygger sitt forever home. Noen som har fått med seg om de er i gang med/planlegger å lære seg spansk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

happygilmore skrev (5 minutter siden):

Hun sier de skal være der resten av livet og bygger sitt forever home. Noen som har fått med seg om de er i gang med/planlegger å lære seg spansk?

Jeg tror ikke noe på alle disse influencerne som har flytta til Spania for alltid. De kommer alle til å flytte tilbake til Norge igjen når det ikke er så gøy lenger. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sikrer de ikke barna i bilene?jeg hadde ikke tilgitt meg selv om noen av de ble skada for de jeg ikke brydde meg

Endret av Velinda
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bryr seg ikke om regler,og kjører med barna usikret og også barnas venner som sitter på!! I Spania er det påbudt med barnesete for barn under 135 cm.De får ikke plass til seter i bilene de har,så da er det bare å utsette barna for fare og bryte loven.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil man ikke sikre det kjæreste man har?😱 Kjøper de biler hvor det ikke passer med barneseter?😱 Det er jo fullstendig galskap! For noen egoister og som utsetter ungene for livsfare!😪 Og i  Spania hvor trafikken er enda mye verre enn i Norge og.

Og hadde det ikke vært regler for barneseter og sikring, så hadde man jo uansett gjort det!!

Endret av Moongirl
  • Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (På 26.3.2025 den 11.45):

Det er jo forståelig at man ikke orker sånn klaging hele tiden , men må nå si jeg hadde tenkt andre veien og . Greit at J selv skryter av å være positiv men Gud så lei jeg hadde blitt den fnisingen og glisingen mas om det huset og shopping og ikke minst den brifingen med penger osv osv . Så hver sin smak tenker jeg . 

Hva er snap kontoen til Christine ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joiosa skrev (På 30.3.2025 den 18.22):

De bryr seg ikke om regler,og kjører med barna usikret og også barnas venner som sitter på!! I Spania er det påbudt med barnesete for barn under 135 cm.De får ikke plass til seter i bilene de har,så da er det bare å utsette barna for fare og bryte loven.

Ingenting overrasker meg med dette paret lenger ! Og ikke sikre barn i bil og også ta med barnas venner i usikret bil er galskap !  Greit at du gjerne vil ha en morsom/ kul bil å kjøre, men da har du også en familiebil som er praktisk til å kjøre barna til og fra skole/ osv…det er en billig forsikring for å beskytte det kjæreste vi har…barna våre ☺️

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se hvor de bor om to dager. Kan de fortsette å bo i huset i gamlebyen? Blir det hotell i en periode? Blir det et nytt sted å leie? Håper først o fremst de kan flytte inn i huset som snart er ferdig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at huset er klart før sommeren, det er jo en del juridisk som skal på plass. Nå er det jo snart påske og alt offentlig stenger. Man kan jo ikke bare flytte inn i et hus uten at papirer er på plass….vog i påsken er det jo kjempe dyrt å leie og lite å leie…. Hva tenker dere andre?

Endret av Wtsayed
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Wtsayed skrev (3 timer siden):

Jeg tviler på at huset er klart før sommeren, det er jo en del juridisk som skal på plass. Nå er det jo snart påske og alt offentlig stenger. Man kan jo ikke bare flytte inn i et hus uten at papirer er på plass….vog i påsken er det jo kjempe dyrt å leie og lite å leie…. Hva tenker dere andre?

Virker jo som at de er klar for å flytte inn for enhver pris så fort som mulig og at han sjølvaste «Ulriksen» med sitt gnål og mas og reking på døren i huset der « muligens har fått fortgang « på jobbingen !?? Men papirmøllen kan han nok ikke «kjøpe fortgang i « har blitt litt imponert i det siste av fremgangen « men tenker som deg at alle papirer må vel være i orden før man kan flytte inn med unger osv . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stop making stupid people famous!

Hun er jo et naut.
Vanligvis ville slike folk bare bli ignorert og latterliggjort.
Men i dag raker de inn the big bucks fordi folk absolutt må følge med på de "kjempespennende" livene deres.

• Liker 10
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monika Tgirl skrev (7 timer siden):

Stop making stupid people famous!

Hun er jo et naut.
Vanligvis ville slike folk bare bli ignorert og latterliggjort.
Men i dag raker de inn the big bucks fordi folk absolutt må følge med på de "kjempespennende" livene deres.

Enig! Helt uforståelig. Noe mer intetsigende skal man faktisk lete lenge etter. Gjelder både herr og fru.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (14 timer siden):

Virker jo som at de er klar for å flytte inn for enhver pris så fort som mulig og at han sjølvaste «Ulriksen» med sitt gnål og mas og reking på døren i huset der « muligens har fått fortgang « på jobbingen !?? Men papirmøllen kan han nok ikke «kjøpe fortgang i « har blitt litt imponert i det siste av fremgangen « men tenker som deg at alle papirer må vel være i orden før man kan flytte inn med unger osv . 

Papirer må jo være i orden for hvem ellers er så smarte at de betaler for noe som ikke juridisk er ditt. Man får jo ikke engang forsikret innbo og ansvar for et hus som ikke er ferdig. I Spania skal først arkitekt sende inn noe de kaller Gin de obra. Så skal  kommunen komme å sjekke at dette er gjort riktig og utstede et certificado de primera ocupación. Så skal alt dette fremlegges for å få innlagt vann og strøm. Og til sist skal det til notarius publicus og erklære som nybygg og selges av utbygger til familien. Skal de låne penger kan du legge en god runde med papir mølje oppå. Pluss husk at skatter og avgifter må også betales inn før det blir registrert i eiendomsregisteret.. tenker det tar litt mer enn en uke eller to som det har vært sagt. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...