Guris Skrevet 14. mars #13241 Del Skrevet 14. mars (endret) Paret får disse 2 hundene som bjeffer hele dagen i følge U, som nærmeste naboer til det nye huset 😂👍🏻🙉 det blir fint når U skal gå å klage hola, hola doggo bjeffo 😁🍿 huff, det blir nok en del overaskelser underveis. Endret 14. mars av Guris 8 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 14. mars #13242 Del Skrevet 14. mars Guris skrev (50 minutter siden): Paret får disse 2 hundene som bjeffer hele dagen i følge U, som nærmeste naboer til det nye huset 😂👍🏻🙉 det blir fint når U skal gå å klage hola, hola doggo bjeffo 😁🍿 huff, det blir nok en del overaskelser underveis. Hola doggo bjeffo 🤣😂🤣 12 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 14. mars #13243 Del Skrevet 14. mars Guris skrev (59 minutter siden): Paret får disse 2 hundene som bjeffer hele dagen i følge U, som nærmeste naboer til det nye huset 😂👍🏻🙉 det blir fint når U skal gå å klage hola, hola doggo bjeffo 😁🍿 huff, det blir nok en del overaskelser underveis. De kommer til å bjeffe mye mer når J begynner å jabbe rundt i området med mobilen daglig,var jeg naboen ville jeg skaffa 2 til,eller 8 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålandjorda Skrevet 14. mars #13244 Del Skrevet 14. mars Han sa jo det var koselig med «los perros»… 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 14. mars #13245 Del Skrevet 14. mars Velinda skrev (1 time siden): De kommer til å bjeffe mye mer når J begynner å jabbe rundt i området med mobilen daglig,var jeg naboen ville jeg skaffa 2 til,eller 8 Og når de lukter og ser 'Ramp' så blir de vel trigget til å bjeffe mer 🤦🏻 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 14. mars #13246 Del Skrevet 14. mars pålandjorda skrev (31 minutter siden): Han sa jo det var koselig med «los perros»… 🥰 Jo da, han sa de ordene, men hvor koselig han kommer til å synes det blir når han sitter i hagen sin og må høre på det der 🤷🏻 husk at U kommer til å være hjemme rundt 22,5 timer i døgnet, kun kjøre for å handle pluss kjøre søndags tur. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 14. mars #13247 Del Skrevet 14. mars Blir Ulriksen skuffet eller blir det innflytting om 20 dager som paret hardnakket tror på ? Det som gjenstår nå er alle vinduene, interne dører, rekkverk til trappen, belysning, stikk kontakter, kjøkken, baderom, asfaltering av gaten, dokumenter fra kommunen for beboer tillatelse og levering av møbler, alt dette på 20 dager 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 14. mars #13248 Del Skrevet 14. mars Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålandjorda Skrevet 14. mars #13249 Del Skrevet 14. mars (endret) • Endret 14. mars av pålandjorda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 14. mars #13250 Del Skrevet 14. mars Guris skrev (9 timer siden): Paret får disse 2 hundene som bjeffer hele dagen i følge U, som nærmeste naboer til det nye huset 😂👍🏻🙉 det blir fint når U skal gå å klage hola, hola doggo bjeffo 😁🍿 huff, det blir nok en del overaskelser underveis. Vet ikke hva jeg lo høyest av og gledet meg mest over her , at Karma faktisk eksisterer eller dine morsomme uttalelser 😂 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 14. mars #13251 Del Skrevet 14. mars JojoMoyes skrev (20 minutter siden): Vet ikke hva jeg lo høyest av og gledet meg mest over her , at Karma faktisk eksisterer eller dine morsomme uttalelser 😂 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 15. mars #13252 Del Skrevet 15. mars Ulriksen mener at dette går veien han ja med huset . Sykt fine dører 🤦🏼♀️🤷🏼♀️godt vi har forskjellig smak . Og de hundene der skal de få det gøy med hver dag . Det var el bjeffos i dag og der . 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. mars #13253 Del Skrevet 15. mars Hadde vi andre syntes det var greit om naboens 2 hunder sto og bjeffet i ett 24/7? Jeg varer lurer altså.. jeg selv hadde blitt gal 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maryJane4 Skrevet 15. mars #13254 Del Skrevet 15. mars JojoMoyes skrev (23 minutter siden): Ulriksen mener at dette går veien han ja med huset . Sykt fine dører 🤦🏼♀️🤷🏼♀️godt vi har forskjellig smak . Og de hundene der skal de få det gøy med hver dag . Det var el bjeffos i dag og der . "Deilig strukatur"... Hva betyr det? Struktur?! 🤣 Hva er det med disse to og uttale av de enkleste ord og begreper?! Og så valget av svarte karmer og brune dører da... 😬🤦♀️ 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 15. mars #13255 Del Skrevet 15. mars elskersommer skrev (5 minutter siden): Hadde vi andre syntes det var greit om naboens 2 hunder sto og bjeffet i ett 24/7? Jeg varer lurer altså.. jeg selv hadde blitt gal Slik konstant bjeffing blir ikke godtatt i Norge, men i Spania er det ganske vanlig å alltid høre hundebjeffing. Tenk når J skal gå på tur med Ramp forbi disse hundene, de kan lett hoppe ut og da kan de kanskje angripe lille Ramp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lajolla Skrevet 15. mars #13256 Del Skrevet 15. mars JojoMoyes skrev (35 minutter siden): Ulriksen mener at dette går veien han ja med huset . Sykt fine dører 🤦🏼♀️🤷🏼♀️godt vi har forskjellig smak . Og de hundene der skal de få det gøy med hver dag . Det var el bjeffos i dag og der . De skal få det festlig med bjeffingen som er der hele dagen…får ikke gjort noe med det så lenge hundene blir tatt inn mellom 23 og frem til morgenen…fint å våkne opp til mens morgenkaffen lages på kaffestasjonen til J…🙉☕️🐕🐕 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 15. mars #13257 Del Skrevet 15. mars maryJane4 skrev (11 minutter siden): "Deilig strukatur"... Hva betyr det? Struktur?! 🤣 Hva er det med disse to og uttale av de enkleste ord og begreper?! Og så valget av svarte karmer og brune dører da... 😬🤦♀️ De har jo ikke stil sans i det hele tatt, hadde vært bedre om utbyggeren hadde kunne gjort ferdig huset uten at de hadde blandet seg inn. Selv ikke med fulltids interiør arkitekt ser det fint ut. Lorena burde sparkes snarest. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 15. mars #13258 Del Skrevet 15. mars (endret) elskersommer skrev (20 minutter siden): Hadde vi andre syntes det var greit om naboens 2 hunder sto og bjeffet i ett 24/7? Jeg varer lurer altså.. jeg selv hadde blitt gal Ødelegger hele gleden av å flytte inn i nytt hus. Men de kjøpte jo huset uten å gidde å dra å se på nabolaget først🤷🏻 Endret 15. mars av Guris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. mars #13259 Del Skrevet 15. mars Guris skrev (4 minutter siden): Ødelegger hele gleden av å flytte inn i nytt hus. Men de kjøpte jo huset uten å gidde å dra å se på nabolaget først🤷🏻 Gjør alle folk det når de kjøper hus? Sjekker man om huset i nabolaget har hunder som bjeffer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 15. mars #13260 Del Skrevet 15. mars (endret) maryJane4 skrev (29 minutter siden): "Deilig strukatur"... Hva betyr det? Struktur?! 🤣 Hva er det med disse to og uttale av de enkleste ord og begreper?! Og så valget av svarte karmer og brune dører da... 😬🤦♀️ Han mente sikkert struktur , men de er vel helt glatte 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Stukkatur er vel sånne rosetter/Lister i tak om jeg ikke husker feil . Endret 15. mars av JojoMoyes 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå