Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Frøken Globus skrev (27 minutter siden):

Er det ikke litt dårlig stil å synke til deres nivå? Jeg er helt enig i at deres oppførsel er arrogant og til tider kvalmende, men ikke noe vits i å dra med hele yrkesgruppen for det! Både piloter - og bussjåfører - har en krevende og viktig jobb og det er vel ikke så grådig «enkelt» å bli det. Og nei, jeg er ikke pilot selv. 

Pilotutdanningen ved Pilot Flight Academy er en intensiv og praktisk orientert utdanning som tar kun to år å fullføre. Krever kun generell studiekompetanse og ingen karakterkrav. Hverken på kurs i USA eller i Tromsø. Så,jo en av de enkleste utdannelser å ta. Og likestilt med andre yrkessjåfører.Og like viktig som de fleste andre yrker som ikke oppfører seg som klyser og tror de er noe bedre enn andre!

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Frøken Globus skrev (47 minutter siden):

Er det ikke litt dårlig stil å synke til deres nivå? Jeg er helt enig i at deres oppførsel er arrogant og til tider kvalmende, men ikke noe vits i å dra med hele yrkesgruppen for det! Både piloter - og bussjåfører - har en krevende og viktig jobb og det er vel ikke så grådig «enkelt» å bli det. Og nei, jeg er ikke pilot selv. 

Utgangspunktet var sammenligningen med en lege. 

• Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Er det folk som aldri har vært i siiiiiiden eller Spanien det da ??? De fleste vet jo at det har blitt mye dyrere der og 🤷🏼‍♀️

Haha nei det kan du si. Kanskje hu bruker følgerne som en unnskyldning 🙃😂 

• Liker 1
Skrevet
Gravidnr1 skrev (17 minutter siden):

Haha nei det kan du si. Kanskje hu bruker følgerne som en unnskyldning 🙃😂 

Det gjør hun garantert ! Hun vil brife og vise seg frem i alle settinger ..😬

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Frøken Globus skrev (11 timer siden):

Både piloter og sjåfører har viktige jobber for samfunnet, det er nok alle enige om, men det er denne Ulriksen som er ganske provoserende og arrogant, så da blir det litt kommentarer rundt hans jobb tittel for å jekke han ned litt. Helt sikker på at ingen her ser ned på en pilot eller 'cabin crew' når de er ute å flyr eller møter noen som sier de har den jobben! ( Med mindre Ulriksen er piloten da 😉 😁)

Endret av Guris
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Snok1 skrev (16 timer siden):

Utgangspunktet var sammenligningen med en lege. 

Guris skrev (13 timer siden):

Både piloter og sjåfører har viktige jobber for samfunnet, det er nok alle enige om, men det er denne Ulriksen som er ganske provoserende og arrogant, så da blir det litt kommentarer rundt hans jobb tittel for å jekke han ned litt. Helt sikker på at ingen her ser ned på en pilot eller 'cabin crew' når de er ute å flyr eller møter noen som sier de har den jobben! ( Med mindre Ulriksen er piloten da 😉 😁)

Trenger vel verken sammenligning med andre yrker eller nedjekking utover å minne om at han er gift med en influenser🤷‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
hilarious2016 skrev (30 minutter siden):

Trenger vel verken sammenligning med andre yrker eller nedjekking utover å minne om at han er gift med en influenser🤷‍♀️

😂👍🏻 Som sa i går at hun aldri hadde vasket vinduer og at hun antok at det var for vanskelig for henne 🙃

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
hilarious2016 skrev (52 minutter siden):

Touché!😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest pålandjorda
Skrevet (endret)

Nå kan jeg reise til Gdansk og være trygg på at klyse pilot har kurset seg før neste flyvning. 
Ble bekymret et øyeblikk for at han ikke jobbet smart nok.

Endret av pålandjorda
Skrevet
Guris skrev (1 time siden):

😂👍🏻 Som sa i går at hun aldri hadde vasket vinduer og at hun antok at det var for vanskelig for henne 🙃

Er nok ikke bare vindusvask hun der ikke mestrer for å si det sånn🙈

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Velinda skrev (21 minutter siden):

Er nok ikke bare vindusvask hun der ikke mestrer for å si det sånn🙈

Det lurer jeg også på - hva er det egentlig hun faktisk kan? 🤷‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 5
Gjest pålandjorda
Skrevet
maryJane4 skrev (1 time siden):

Det lurer jeg også på - hva er det egentlig hun faktisk kan? 🤷‍♀️

Kutte epler og stable brus og sånn bringebærsjokolade Isabell Raad og KK koser seg med. 

Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning. 

Sol, admin. 

Skrevet (endret)
Joiosa skrev (På 12.3.2025 den 17.58):

Pilotutdanningen ved Pilot Flight Academy er en intensiv og praktisk orientert utdanning som tar kun to år å fullføre. Krever kun generell studiekompetanse og ingen karakterkrav. Hverken på kurs i USA eller i Tromsø. Så,jo en av de enkleste utdannelser å ta. Og likestilt med andre yrkessjåfører.Og like viktig som de fleste andre yrker som ikke oppfører seg som klyser og tror de er noe bedre enn andre!

Da regner jeg med att du er pilot siden det er en av de enkleste utdanningene å ta🙈 det er ikke 2 år utdannelse men 3 år

Endret av elskersommer
  • Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Da regner jeg med att du er pilot siden det er en av de enkleste utdanningene å ta🙈 det er ikke 2 år utdannelse men 3 år

Pilotutdanningen hos oss er et 20-24 måneders intensivt studium hvor du fordyper deg i yrket og forbereder deg på et liv i lufta. 
Ingen karakterkrav,trenger ikke fullføre videregående heller! Så,nei,altfor enkelt for meg

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest pålandjorda
Skrevet

Ulriksen kan jo dele utdanningsforløpet? Det hadde vært nyttig.

Samme med Julianne. Hva er hennes utdanning?

Gjest pålandjorda
Skrevet

Han jobber. Bestiller fibernett og slik til huset. Sånn jobb vi også gjør, i tillegg til jobben.

men nå jobber ikke jeg så smart da

Skrevet
pålandjorda skrev (7 minutter siden):

Han jobber. Bestiller fibernett og slik til huset. Sånn jobb vi også gjør, i tillegg til jobben.

Ja og julianne jobber med å prate inn i kameraet. Skikkelig harde og slitsomme jobber.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Gjest pålandjorda
Skrevet
Really skrev (6 minutter siden):

Ja og julianne jobber med å prate inn i kameraet. Skikkelig harde og slitsomme jobber.

Klart det er slitsomt. Øyner og hode må snart gå trill rundt. 

Det virker meningsløst å skulle holde på slik - i lengden. Og ikke et forbilde for barna akkurat.

Skrevet
pålandjorda skrev (1 time siden):

😂👍🏻

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...