Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Lurer på om han smatter på den tyggisen og for å irritere 😂🙈 Influensere som smatter , tygger tyggis /mat mens de snakker , drar seg gjennom håret og gjesper kan vennligst fjerne seg fra internettet ! Det gjelder alle influensere 😬Kunne ikke tenke meg noe mer irriterende å høre/se på . 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bellabellee skrev (10 timer siden):

Jeg er spent hva som kommer frem om huset nå! Eneste spennende som skjer der nå er det huse som det er INGEN fremgang med! 🙈 

Egentlig drittlei hele den dama, det er det samme dag ut og dag inn! Eneste forskjellen er hvilken beige antrekk ho skal ha på seg, og hva ho skal drikke! Ellers det samme! Stå opp, levere barn, gå opp til masta, spise grøten sin, møte venninner eller møte på maccen! Lunsj ute. Hente barn, bestille mat, tømme/fylle oppvaskmaskin mens Ulrik sovner av me barna, også svare på alle spørsmål.

Så tar vi samme runde neste dag! 

Er så enig! Er så trøttsomt som rakkern ...Og jeg døøør av meg sjøl- som glor på!! 🫣🫣🥵... Er bare så nysgjerrig på detta huset og når de får flytta inn.... 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (9 timer siden):

Det var nok tull det også, men med alvor mtp at VI synes DE kommer lett til det! Har ingenting med svigerfar å gjøre. Det var nok et hint til oss hatere…. 

Ja det var en klar beskjed til 'oss' 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisaen skrev (8 timer siden):

Er så enig! Er så trøttsomt som rakkern ...Og jeg døøør av meg sjøl- som glor på!! 🫣🫣🥵... Er bare så nysgjerrig på detta huset og når de får flytta inn.... 

Uten husbyggingen så er det ingenting ! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (9 timer siden):

Kanskje litt på spøk det også? Det virker som enkelte her inne ikke evner å skille mellom ironi, spøk osv, men kun hører det de selv vil. Og, ja, jeg er der sikkert jeg også. 

Nei, U var oppriktig irritert da han skjønte at arbeiderne hadde mer enn 2 ukers ferie, det ble nevnt flere ganger og han sa klart at han ikke likte det og at de burde jobbet mer. Det blir sikkert det samme nå når påsken kommer, da blir han sint fordi de tar påske ferie, bare vent å se hvor mye misnøye Ulriksen vil vise 😁

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se for meg at Julianne og Ulrik er omgangsvenner med noen av de andre influensere som bor det nede, og det begynner å bli noen etterhvert. Eneste jeg tror Julianne kan bli venninne med er Monica Nyhus for de virker til å være like overflatiske begge 2. Monica er falsk, så hun blir "venn" med alle.

Noen som vet om de omgås f.eks Benedicte Haugaard eller Alejandro Fuentes? Julianne sa de hadde fått mange venner der nede. 

Ulrik er så arrogant at han ser sikkert ned på alle som ikke er pilot eller lege. Ser ikke ut som han er interessert i å henge med svigerfaren engang. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha om jeg skulle ringt etter muskelkraft så hadde jeg vel ikke ringt til 2 dvaske middelaldrende menn J . Jeg 🤞🏻for at ikke han piloten der skal føre mitt fly til Spanien snart 😫

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser hun frem kvitteringer for at folk skal skjønne hvorfor hun har lagt på seg så mye?

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (3 timer siden):

Ulrik er så arrogant at han ser sikkert ned på alle som ikke er pilot eller lege. Ser ikke ut som han er interessert i å henge med svigerfaren engang. 

Piloter som ser ned på andre yrkesgrupper er ganske morsomt. Seriøst.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pålandjorda
JojoMoyes skrev (16 timer siden):

Lurer på om han smatter på den tyggisen og for å irritere 😂🙈 Influensere som smatter , tygger tyggis /mat mens de snakker , drar seg gjennom håret og gjesper kan vennligst fjerne seg fra internettet ! Det gjelder alle influensere 😬Kunne ikke tenke meg noe mer irriterende å høre/se på . 

Hola, buenos días 👨🏻‍✈️👋🏼 Alt han kan! Impresionado!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pålandjorda
Really skrev (4 timer siden):

Jeg kan ikke se for meg at Julianne og Ulrik er omgangsvenner med noen av de andre influensere som bor det nede, og det begynner å bli noen etterhvert. Eneste jeg tror Julianne kan bli venninne med er Monica Nyhus for de virker til å være like overflatiske begge 2. Monica er falsk, så hun blir "venn" med alle.

Noen som vet om de omgås f.eks Benedicte Haugaard eller Alejandro Fuentes? Julianne sa de hadde fått mange venner der nede. 

Expatvenner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (2 timer siden):

Viser hun frem kvitteringer for at folk skal skjønne hvorfor hun har lagt på seg så mye?

Jeg mins en gang hu sa at hun viste fram kvitteringer,fordi de som fulgte hu ville se hva ting kosta der kontra norge🤔

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J har loop på sine snapper… betyr det mer penger i kassa?

Hun får stadig beskjed om det fra følgerne  sine, men gjør ikke noe med det…bare smiler et « uskyldig « bredt glis 🙈 og sier at hun beklager at det skjer…🙏

Endret av Lajolla
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snok1 skrev (2 timer siden):

Piloter som ser ned på andre yrkesgrupper er ganske morsomt. Seriøst.

Ihvertfall når de ikke er noe annet enn busssjåfører i lufta. Ingen kompetansekrav,2 års kurs i USA. Kreves helse og vandelsattest. Enklere «utdanning» er det få av.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravidnr1 skrev (42 minutter siden):

Jeg mins en gang hu sa at hun viste fram kvitteringer,fordi de som fulgte hu ville se hva ting kosta der kontra norge🤔

Er det folk som aldri har vært i siiiiiiden eller Spanien det da ??? De fleste vet jo at det har blitt mye dyrere der og 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiosa skrev (2 minutter siden):

Ihvertfall når de ikke er noe annet enn busssjåfører i lufta. Ingen kompetansekrav,2 års kurs i USA. Kreves helse og vandelsattest. Enklere «utdanning» er det få av.

Nettopp. Gjeldstynget bussjåfør i 3D.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snok1 skrev (Akkurat nå):

Nettopp. Gjeldstynget bussjåfør i 3D.

Hvor ofte må de ta helsetest da ? Vet om en som kommer til å slite med den fremover med denne livsstilen hvertfall . 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Hvor ofte må de ta helsetest da ? Vet om en som kommer til å slite med den fremover med denne livsstilen hvertfall . 

Aner ikke. Følger dem ikke, bare kjenner til deres eksistens.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiosa skrev (33 minutter siden):

Ihvertfall når de ikke er noe annet enn busssjåfører i lufta. Ingen kompetansekrav,2 års kurs i USA. Kreves helse og vandelsattest. Enklere «utdanning» er det  

Endret av Frøken Globus
Feil!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiosa skrev (34 minutter siden):

Er det ikke litt dårlig stil å synke til deres nivå? Jeg er helt enig i at deres oppførsel er arrogant og til tider kvalmende, men ikke noe vits i å dra med hele yrkesgruppen for det! Både piloter - og bussjåfører - har en krevende og viktig jobb og det er vel ikke så grådig «enkelt» å bli det. Og nei, jeg er ikke pilot selv. 

• Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...