happygilmore Skrevet 11. mars #13181 Del Skrevet 11. mars pålandjorda skrev (2 timer siden): Det var utrolig nedrig av U. Ovenfra og ned. Godtar J dette liksom? Når og hvordan ble dette sagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 11. mars #13182 Del Skrevet 11. mars happygilmore skrev (1 time siden): Når og hvordan ble dette sagt? Når de var på huset i dag. Sikkert fortsatt på Snap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 11. mars #13183 Del Skrevet 11. mars Ikke så veldig elegant løper hun der fruen 🙈😂 spist litt sunnere så hadde hun kanskje hatt litt mer guts i beina 😬😬😬 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 11. mars #13184 Del Skrevet 11. mars JojoMoyes skrev (50 minutter siden): Ikke så veldig elegant løper hun der fruen 🙈😂 spist litt sunnere så hadde hun kanskje hatt litt mer guts i beina 😬😬😬 Hun har lagt på seg mye. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 11. mars #13185 Del Skrevet 11. mars hvaduikkeser skrev (18 minutter siden): Hun har lagt på seg mye. Det er mye mulig og heller ikke rart når man spiser ferdigmat flere ganger for dagen hver dag . Men jeg snakket ikke om vekt for da får man kjeft 😂🙈Hun ser veldig tung ut i beina og løper veldig keitete mente jeg . Det så ikke elegant eller lett ut altså 🚶🏼♀️➡️ 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 11. mars #13186 Del Skrevet 11. mars JojoMoyes skrev (1 time siden): Ikke så veldig elegant løper hun der fruen 🙈😂 spist litt sunnere så hadde hun kanskje hatt litt mer guts i beina 😬😬😬 🤣 Hun løper ihvertfall, værre med Ulriksen 😁 han skulle egentlig være med J og faren hennes på tur i dag men så kom han liksom på at han måtte noe så han ikke kunne bli med, så gikk han på café å bestilte mat og satt å ventet på å hente de 😂 J sier jo at hun beveger seg så mye så hun kan spise mer på restauranter 🍿 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 11. mars #13187 Del Skrevet 11. mars Guris skrev (2 minutter siden): 🤣 Hun løper ihvertfall, værre med Ulriksen 😁 han skulle egentlig være med J og faren hennes på tur i dag men så kom han liksom på at han måtte noe så han ikke kunne bli med, så gikk han på café å bestilte mat og satt å ventet på å hente de 😂 J sier jo at hun beveger seg så mye så hun kan spise mer på restauranter 🍿 Vil tro kiloene innhenter henne som kvinne etterhvert med det kostholdet ! selv om hun går mye tur 🚶🏼♀️➡️ og løper i ny og ne 😂Ja han ser dvask ut , men var jo så hot og sexy etter frisøren i konas øyne . Hun om det . Nå grøsset jeg her 😫😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 11. mars #13188 Del Skrevet 11. mars JojoMoyes skrev (1 minutt siden): Vil tro kiloene innhenter henne som kvinne etterhvert med det kostholdet ! selv om hun går mye tur 🚶🏼♀️➡️ og løper i ny og ne 😂Ja han ser dvask ut , men var jo så hot og sexy etter frisøren i konas øyne . Hun om det . Nå grøsset jeg her 😫😂 😂 🤣 👍🏻 Ja det vises jo at hun spiser nok. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 11. mars #13189 Del Skrevet 11. mars pålandjorda skrev (7 timer siden): De to er de største klysene, eller noen av de mange klyser, som vandrer på denne jord. Fy fader. Tenk Ulriksen og madammen må jobbe for huset. For bilene, lattene og ikke minst smågodtet i nederste skuff. Og ber verste far sjekke kontoen sin. Ekle folk. Ser jeg han en gang jeg går om bord på Norwegian økonomiklasse til Gdansk aner jeg ikke hvem han er. 🤮 Isabel Raad er hakket bedre enn disse to… Hun jobber i det minste med å skape underholdning på sin kanal. Skjønner de rømmer til Spanien…. Det tolket jeg som på tull! Er mot mye av det disse driver med, men dette med svigerfaren var sagt i en setting på tull… Folk tar helt av… 🙄 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 11. mars #13190 Del Skrevet 11. mars Guris skrev (7 timer siden): Ja hva var det der med å sjekke bank kontoen? Fordi faren ikke har råd til å kjøpe villaen over vegen ? Han er veldig arrogant han U men trodde ikke han var det overfor svigerfaren. Det var tullprat dem i mellom…. Altså, nå må vi ikke tolke alt feil vei! Tror dere han hadde stått der med svigerfaren og snakket nedlatende ham i fullt alvor?? Vi kan ta dem for mye, men dette blir for dumt! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 11. mars #13191 Del Skrevet 11. mars Tiara07 skrev (1 minutt siden): Det tolket jeg som på tull! Er mot mye av det disse driver med, men dette med svigerfaren var sagt i en setting på tull… Folk tar helt av… 🙄 Mye alvor i en god spøk. For meg var det mere det U sa etterpå, at faren burde jobbe mere så han kunne tjene mer og at paret jobbet så mye mer enn det folk trodde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 11. mars #13192 Del Skrevet 11. mars Tiara07 skrev (2 minutter siden): Det var tullprat dem i mellom…. Altså, nå må vi ikke tolke alt feil vei! Tror dere han hadde stått der med svigerfaren og snakket nedlatende ham i fullt alvor?? Vi kan ta dem for mye, men dette blir for dumt! Jeg tror faktisk ikke U alltid skjønner når han er frekk og nedlatende, som når han sa at arbeiderne på huset ikke burde ha så mye jule og nyttårs ferie, mens han selv tok lang ferie. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 11. mars #13193 Del Skrevet 11. mars Guris skrev (6 minutter siden): Mye alvor i en god spøk. For meg var det mere det U sa etterpå, at faren burde jobbe mere så han kunne tjene mer og at paret jobbet så mye mer enn det folk trodde. Det var nok tull det også, men med alvor mtp at VI synes DE kommer lett til det! Har ingenting med svigerfar å gjøre. Det var nok et hint til oss hatere…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 11. mars #13194 Del Skrevet 11. mars Guris skrev (4 minutter siden): Jeg tror faktisk ikke U alltid skjønner når han er frekk og nedlatende, som når han sa at arbeiderne på huset ikke burde ha så mye jule og nyttårs ferie, mens han selv tok lang ferie. Kanskje litt på spøk det også? Det virker som enkelte her inne ikke evner å skille mellom ironi, spøk osv, men kun hører det de selv vil. Og, ja, jeg er der sikkert jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 11. mars #13195 Del Skrevet 11. mars Tiara07 skrev (6 minutter siden): Kanskje litt på spøk det også? Det virker som enkelte her inne ikke evner å skille mellom ironi, spøk osv, men kun hører det de selv vil. Og, ja, jeg er der sikkert jeg også. Rett og slett fordi de er så sleske og nedlatende i holdning generelt så blir ikke noe som kommer fra de motatt ironisk eller morsomt . Fra meg . Jeg har aldri før opplevd så uspiselige , blærete og skrytete mennesker . Alt skal brifes med og hun gjør alt hun kan for å provosere og irritere det beviser hun omtrent daglig . Irriterer meg at folk følger henne så hun har stabilt følgertall . Og på slutten , de virker ikke spess smart heller noen av de 😳 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 11. mars #13196 Del Skrevet 11. mars JojoMoyes skrev (2 minutter siden): Rett og slett fordi de er så sleske og nedlatende i holdning generelt så blir ikke noe som kommer fra de motatt ironisk eller morsomt . Fra meg . Jeg har aldri før opplevd så uspiselige , blærete og skrytete mennesker . Alt skal brifes med og hun gjør alt hun kan for å provosere og irritere det beviser hun omtrent daglig . Irriterer meg at folk følger henne så hun har stabilt følgertall . Og på slutten , de virker ikke spess smart heller noen av de 😳 Enig med deg, men dem i mellom så er det nok kun gode toner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 11. mars #13197 Del Skrevet 11. mars Tiara07 skrev (1 minutt siden): Enig med deg, men dem i mellom så er det nok kun gode toner. Ja to virkelighetsfjerne uspiselige sjeler under samme tak er nok ganske samkjørt . Evig takknemlig for at jeg slipper noen gang å møte noen av de . 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålandjorda Skrevet 11. mars #13198 Del Skrevet 11. mars Tiara07 skrev (31 minutter siden): Det tolket jeg som på tull! Er mot mye av det disse driver med, men dette med svigerfaren var sagt i en setting på tull… Folk tar helt av… 🙄 Det sa han kun for å irritere følgere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 11. mars #13199 Del Skrevet 11. mars (endret) pålandjorda skrev (12 minutter siden): Det sa han kun for å irritere følgere. Ja, det var det nok, men ikke nedsettende overfor svigerfaren, som det virker som mange tror. Endret 11. mars av Tiara07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålandjorda Skrevet 11. mars #13200 Del Skrevet 11. mars Tiara07 skrev (7 minutter siden): Ja, det var det nok, men ikke nedsettende overfor svigerfaren, som det virker som mange tror. Uansett. Usmakelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå