Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Guris skrev (1 time siden):

Ja enda godt de kom seg ut av 'hamsterhjulet' med alle de kjedelige dagelige rutinene 🤦🏻

Ja det hus greiene er underholdende 😁 Ulriksen ble helt stille etter møte med utbygger, for nå skjønner han at han må flytte alle posene deres til enda et nytt leiehus. Kanskje han må sende mere ting på lageret siden de har kjøpt en del nytt etter at de flyttet 🤣 U kjøpte nye klær fordi han ikke orket å rote i koffertene for å finne noe, og bestefar kjøper masse leker til barna som sikkert snart må på lageret 😂 de er jo morsomme.

Tenk om de ikke hadde fått kjøpt noe 😬eller vist frem hva det kostet 😫

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JojoMoyes skrev (Akkurat nå):

Det orker jeg ikke tenke på engang! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellabellee skrev (18 minutter siden):

De har vært der nå i dag, han har oppdatert oss! Ting i går var ikke helt klart, så de fikk ikke så mye ut av møte i går 🙈

Er det mer klart nå ? Man ser vel hvordan det ligger an !? Paret bør tro mer på det de ser enn ord fra utbyggeren. Og paret kan tro på oss her 😁

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (3 minutter siden):

😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (5 minutter siden):

Er det mer klart nå ? Man ser vel hvordan det ligger an !? Paret bør tro mer på det de ser enn ord fra utbyggeren. Og paret kan tro på oss her 😁

Jeg ser ingen fremgang! Men planen nå er vel som tidligere, få på plass vinduene så de kan begynne å innrede innvendig! Så bare en fyr jobbe med fortauet der i dag, ellers null folk! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellabellee skrev (19 minutter siden):

Jeg ser ingen fremgang! Men planen nå er vel som tidligere, få på plass vinduene så de kan begynne å innrede innvendig! Så bare en fyr jobbe med fortauet der i dag, ellers null folk! 

😂 Ja det er sant, ingen som jobber på huset i dag og samme oppdatering som mange ganger før. Jeg tror ikke det går så fort å få midlertidig brukstillatelse som U tror.

At de ikke begynner å finne et hus fra 4. April, de må jo skjønne at de ikke kan flytte inn i dette huset om kun 3 uker !? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pålandjorda

De to er de største klysene, eller noen av de mange klyser, som vandrer på denne jord. Fy fader. Tenk Ulriksen og madammen må jobbe for huset. For bilene, lattene og ikke minst smågodtet i nederste skuff. Og ber verste far sjekke kontoen sin. Ekle folk. Ser jeg han en gang jeg går om bord på Norwegian økonomiklasse til Gdansk aner jeg ikke hvem han er. 🤮

Isabel Raad er hakket bedre enn disse to… Hun jobber i det minste med å skape underholdning på sin kanal. 

Skjønner de rømmer til Spanien….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pålandjorda skrev (4 minutter siden):

De to er de største klysene, eller noen av de mange klyser, som vandrer på denne jord. Fy fader. Tenk Ulriksen og madammen må jobbe for huset. For bilene, lattene og ikke minst smågodtet i nederste skuff. Og ber verste far sjekke kontoen sin. Ekle folk. Ser jeg han en gang jeg går om bord på Norwegian økonomiklasse til Gdansk aner jeg ikke hvem han er. 🤮

Isabel Raad er hakket bedre enn disse to… Hun jobber i det minste med å skape underholdning på sin kanal. 

Ja hva var det der med å sjekke bank kontoen? Fordi faren ikke har råd til å kjøpe villaen over vegen ? Han er veldig arrogant han U men trodde ikke han var det overfor svigerfaren.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pålandjorda skrev (6 minutter siden):

Det er bare det at folk i Albir også får med seg dette parets oppførsel og ler godt bak ryggen deres…😅

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lajolla skrev (19 minutter siden):

Det er bare det at folk i Albir også får med seg dette parets oppførsel og ler godt bak ryggen deres…😅

Så hærlig å høre 🙈😂Sorry jeg klarer ikke la vær å godte meg når det gjelder de to usympatiske folkene der. Ja er de like usmakelig og nedlatende mot alle som de fremstår her så blir de nok ganske Viggo venneløs der nede . Karma is a bitch og det går en Nemesis gjennom livet for alle heter det seg . 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pålandjorda
Guris skrev (1 time siden):

Ja hva var det der med å sjekke bank kontoen? Fordi faren ikke har råd til å kjøpe villaen over vegen ? Han er veldig arrogant han U men trodde ikke han var det overfor svigerfaren.

Det var utrolig nedrig av U. Ovenfra og ned. 
Godtar J dette liksom?

Endret av pålandjorda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lajolla skrev (52 minutter siden):

Christine?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (11 timer siden):

Jo penger er veldig viktig for de og de liker vel å kunne ha så mye som mulig samt at de faktisk elsker å utlevere seg selv. Se på tanten til J og eksmannen hennes som er mangemillionær, allikevel så var de med på dette TV programmet hvor livet deres ble filmet. Så noen elsker å eksponere seg selv og det å få betalt blir en bonus. 

Hvilket tv program var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pålandjorda skrev (1 time siden):

Godtar J dette liksom?

Hun er jo nesten verre selv .

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pålandjorda
JojoMoyes skrev (13 minutter siden):

Hun er jo nesten verre selv .

Ja, like barn. 

Har J kontakt med moren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summerwinter skrev (1 time siden):

Hvilket tv program var det?

'Norges rike' 😂 sammen han 'rikingen' med bleket hår som eier Oslo liftutleie.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
pålandjorda skrev (2 timer siden):

Godtar J dette liksom?

U klarer ikke å la være da dette er personligheten hans.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pålandjorda

Fint han viser sitt sanne selv, så han får ha de rette folkene rundt seg. Liten sjarmør det der.

Og far… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pålandjorda skrev (1 time siden):

Ja, like barn. 

Har J kontakt med moren?

Ja, men ikke med mannen til moren eller de 2 barna hans. Moren kom alene på besøk i fjor og kommer alene på besøk neste gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pålandjorda skrev (12 minutter siden):

Fint han viser sitt sanne selv, så han får ha de rette folkene rundt seg. Liten sjarmør det der.

Og far… 

Jeg orker ikke engang tenke på hvordan de to guttene det kommer til å bli ….

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...