Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

happygilmore skrev (9 minutter siden):

Det lille vinduet han snakket om, var vel på badet. Han måtte lufte ut på toalettet…

Nei, ikke noe vindu på badet, kun soverommet.

Nå er barna oppe på takterrasen som J hardnakket sa de aldri skulle opp på. Så da blir den bratte og smale trappen uten gelender brukt av barna allikevel da 🤷🏻🤦🏻 som antatt.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tough cookie skrev (15 minutter siden):

Jeg likte mye bedre det forrige huset de bodde i, da det var lyst, åpent, hadde utsikt og basseng.

Jeg hadde fått klaustrofobi av å bo i et innestengt "town house" med kalde steingulv, null utsikt og inngjerdet balkong, men skjønner at dette var Julianne sitt ønske og de hadde nok ikke leid et slikt hus hvis de skulle bo der lenge.

Klaustrofobi var det Jeg tenkte i dag også med de trange gangene i huset samt lavt under taket og ingen vinduer og se ut av. Og den kirkeklokken som stadig ringer, til og med ved midnatt. Paret sa barna ville ha dette som et flott minne for livet, Jeg tror det motsatte, at de hater å gå i de bratte og lange trappene til huset, ikke kan gå ut å leke, ikke ha plass til lekene sine, ingen barn som kommer på besøk o.s.v.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (7 timer siden):

Er nok ganske likt på nye bygg, men dette huset er jo eld gammelt. Ikke kommer brannbiler frem dit heller da det ikke er mulig å kjøre i gatene. Tenk om U eller faren til J får hjerte infarkt etter å ha gått til huset, så kommer ikke ambulanse frem heller. 

Ja, og det kan skje når som helst at en av dem får hjerteinfarkt 😱 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (På 7.3.2025 den 13.10):

Ja det tenkte Jeg også så Jeg ble sjokkert når Jeg så formen til Ulriksen 😱

Det er skremmende, faktisk! Har han permisjon fra jobb eller er han sagt opp? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janina83 skrev (55 minutter siden):

Ja, og det kan skje når som helst at en av dem får hjerteinfarkt 😱 

Ja virkelig 🥵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janina83 skrev (56 minutter siden):

Det er skremmende, faktisk! Har han permisjon fra jobb eller er han sagt opp? 

De sier han har redusert til halv stilling, men det virker som han jobber mindre enn det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gurimalla for en fnising på denne damen 😬skryter av å være positiv og det er en super egenskap men altså litt vel mye glis og fnis til å være en «voksen dame « . Brifing med kvitteringer fortsetter og hun gjør ganske mye for å provosere på ting hun vet folk ikke liker . Tydelig at jeg må ta en pause fra henne /de .

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (3 timer siden):

Gurimalla for en fnising på denne damen 😬skryter av å være positiv og det er en super egenskap men altså litt vel mye glis og fnis til å være en «voksen dame « . Brifing med kvitteringer fortsetter og hun gjør ganske mye for å provosere på ting hun vet folk ikke liker . Tydelig at jeg må ta en pause fra henne /de .

…et kjøligere og frekkere menneske har jeg aldri opplevd…provoserer og kjører på med enda mer av det folk reagerer negativt på…nei, dette blir bare verre og verre…de som hun gjerne vil være en av har hun skremt bort for lengst…tenk å ødelegge det som kunne blitt så fint, med en annen oppførsel enn den hun så langt har vist…har hun ingen i familien, nære venner som kan fortelle henne at hun er på ville veier…??

Endret av Lajolla
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lajolla skrev (1 time siden):

…et kjøligere og frekkere menneske har jeg aldri opplevd…provoserer og kjører på med enda mer av det folk reagerer negativt på…nei, dette blir bare verre og verre…de som hun gjerne vil være en av har hun skremt bort for lengst…tenk å ødelegge det som kunne blitt så fint, med en annen oppførsel enn den hun så langt har vist…har hun ingen i familien, nære venner som kan fortelle henne at hun er på ville veier…??

Penger trumfer alt ser det ut som

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere, hvis dere er så kritiske til dem, hvorfor følge dem i sosiale medier? Dere bidrar bare til at de får økte inntekter 🤷‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnoNymi skrev (11 minutter siden):

Men dere, hvis dere er så kritiske til dem, hvorfor følge dem i sosiale medier? Dere bidrar bare til at de får økte inntekter 🤷‍♀️

De vil alltid ha nok penger uansett pga. A så det vil ikke forandres selv om Snap forsvinner. Jeg følger de da Jeg kjenner til en del av dem privat, så ren underholdning. Hadde Jeg ikke kjent til de fra privat sammenheng så hadde de for meg vært ingenting å følge. Jeg tenker mange synes dette er det som kalles 'lett underholdning'

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir det innflytting i nytt hus om 3,5 uker da ? Mangler bare vinduer, dører, kjøkken, baderom, belysning, stikk kontakter, rekkverk til trappen ( eller de trenger vel ikke det de ? ) fortau og kommunale dokumentene nå, og alt dette bør de vel kunne få til med den effektive utbyggeren de bruker !? 😁

Endret av Guris
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (5 minutter siden):

Ja blir det innflytting i nytt hus om 3,5 uker da ? Mangler bare vinduer, dører, kjøkken, baderom, belysning, stikk kontakter, rekkverk til trappen ( eller de trenger vel ikke det de ? ) fortau og kommunale dokumentene nå, og alt dette bør de vel kunne få til med den effektive utbyggeren de bruker !? 😁

Lurer på om de arbeiderne er like lei av det paret der som vi andre er ? Sikkert topp at de stadig er der og maser og filmer 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nysgjerriper skrev (På 7.3.2025 den 18.05):

Så U og J lever ikke opp til det som defineres som «normal hverdag»? Hva er så definisjonen? I tillegg er de i flytte/byggeprosess, og ære være dem som er «så flinke» til å leve en «normal hverdag» under en slik prosess. Hva så om de velger å spise på restaurant hver dag, det har vel ingen andre noe med! Og kostholdsmessig og hva de serverer barna sine er deres valg. Er «vi» så mye bedre? Nei vet du meg hva, å synse og mene om alle andres liv og hverdag kan man holde seg for god til. Vi er forskjellige og godt er det!

Bekymringsverdig at du mener det er greit å fore ungene sine opp på Chips, burger, pizza, grøt og pannekaker med sukker til middag hver bidige dag. Det har vært barnas middag HVER dag siden di flyttet. Det er ikke greit! Foreldrene har ansvar for at barn har et allsidig sunt kosthold. All den isen, godteriet osv kommer på toppen av det hele. Dette er voksne folk uten IQ virker det som. Legger merke til at Ulrik klager på absolutt alt der nede. Di viser ingen interesse av å integrere seg litt i sitt nye hjemland. Di er jo Spanjoler nå, men er overbevist om at di ikke kan noe som helst om landet di bor i… når det gjelder styre og kultur osv. og der skal ungene vokse opp i di spanske miljøene! Det eneste hun gjør er å spise på resturant, gå til Masta og shopping… og Ulrik sitter hjemme og når han drar ut er det for å trø i veien for snekkerne på byggeplassen. Di som jobber der må jo bli gal av dem. Di kommer med gjester osv. mens di prøver å jobbe. Hallo!!

• Liker 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (37 minutter siden):

Lurer på om de arbeiderne er like lei av det paret der som vi andre er ? Sikkert topp at de stadig er der og maser og filmer 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

🤣😂 Ja det går jo tydeligvis akkurat så fort som Ulriksen ønsker nå siden han er der hver dag 😁

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet fôr ryktespredning. 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anno1969 skrev (32 minutter siden):

Bekymringsverdig at du mener det er greit å fore ungene sine opp på Chips, burger, pizza, grøt og pannekaker med sukker til middag hver bidige dag. Det har vært barnas middag HVER dag siden di flyttet. Det er ikke greit! Foreldrene har ansvar for at barn har et allsidig sunt kosthold. All den isen, godteriet osv kommer på toppen av det hele. Dette er voksne folk uten IQ virker det som. Legger merke til at Ulrik klager på absolutt alt der nede. Di viser ingen interesse av å integrere seg litt i sitt nye hjemland. Di er jo Spanjoler nå, men er overbevist om at di ikke kan noe som helst om landet di bor i… når det gjelder styre og kultur osv. og der skal ungene vokse opp i di spanske miljøene! Det eneste hun gjør er å spise på resturant, gå til Masta og shopping… og Ulrik sitter hjemme og når han drar ut er det for å trø i veien for snekkerne på byggeplassen. Di som jobber der må jo bli gal av dem. Di kommer med gjester osv. mens di prøver å jobbe. Hallo!!

🤣 Morsomt...... Ja kostholdet er søppel og ikke noe å le av, men resten var morsomt. Barna spiser jo dårligere enn paret selv ☹️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvordan gikk det på det veldig viktige og avgjørende møte Ulriksen hadde i dag ? Jeg så megler paret og utbyggeren var på tomten i dag for å delta i møte. Hva var forskjellen på møte i dag og det møte de hadde på fredag som også var med utbyggeren?

Blir det er nytt møte igjen på torsdag? 😂 enda godt U ikke flyr lenger så han har tid til å gå rundt å sjekke at alt går raskt for seg med huset 😁

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (13 minutter siden):

Ja hvordan gikk det på det veldig viktige og avgjørende møte Ulriksen hadde i dag ? Jeg så megler paret og utbyggeren var på tomten i dag for å delta i møte. Hva var forskjellen på møte i dag og det møte de hadde på fredag som også var med utbyggeren?

Blir det er nytt møte igjen på torsdag? 😂 enda godt U ikke flyr lenger så han har tid til å gå rundt å sjekke at alt går raskt for seg med huset 😁

Vet ikke hva som rammer de hardest nå ? Karma eller Manjana  😂🙈

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (3 minutter siden):

Vet ikke hva som rammer de hardest nå ? Karma eller Manjana  😂🙈

😂 Litt av begge deler kanskje.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...