Villroses hage Skrevet 8. mars #13101 Del Skrevet 8. mars Tough cookie skrev (4 timer siden): De er ganske så avhengige av oss for å opprettholde livsstilen sin, og det er et hamsterhjul det også. Helt riktig. Å være "på" 365 dager i året, må være litt av et hamsterhjul. Synes som denne påvirkerens eneste interesse er shopping, og følgelig det eneste Pilotfrue kan påvirke andre med. Minner om en bortskjemt unge som får alt hun peker på. Et fattig liv etter mine begreper. Fulgte denne bloggeren en periode, da de bodde i nærheten, men avfulgte øyeblikkelig da de valgte å selge barna for reklamepenger. Følger nå kun med i denne tråden, og "spionerer" klikkløst fra tid til annen. Oppfordrer alle til å avfølge denne kyniske påvirkeren som bare fronter overforbruk (og alle andre ditto), og heller finne annen underholdning. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 8. mars #13102 Del Skrevet 8. mars Guris skrev (2 timer siden): Enig i alt du skriver, men om J tjener penger eller ikke vil ikke endre noe i livet hennes da moren er sammen en veldig rik og generøs mann som deler millioner med sin nærmeste og også mye penger til folk som ikke er venner eller familie. Så paret vil aldri bli blakke uansett. Hadde min pappa hvert rotterik å funnet seg en ny kone med så griske barn at han måtte donere høye beløp hver mnd så de kunne leve i sus å dus i Spania,da hadde det klikka for meg,en ting er å være raus men dumsnill er noe annet 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 8. mars #13103 Del Skrevet 8. mars Velinda skrev (1 time siden): Hadde min pappa hvert rotterik å funnet seg en ny kone med så griske barn at han måtte donere høye beløp hver mnd så de kunne leve i sus å dus i Spania,da hadde det klikka for meg,en ting er å være raus men dumsnill er noe annet Han har alltid vært sånn mot alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålandjorda Skrevet 8. mars #13104 Del Skrevet 8. mars Hva jobber farene med da? Og moren? Søsteren? J jobber ikke. Hun gjør bare det jeg gjør. Snapper til venner. Bare at jeg snapper kanskje en eller to i uken 🙈 Fattig sjel😅. men samme det om det er 1 eller 100000… hun er bare smart å tjene penger på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 8. mars #13105 Del Skrevet 8. mars (endret) Nysgjerriper skrev (På 7.3.2025 den 17.58): Jeg har ikke sammenlignet noen og har heller ikke kjennskap til janteloven i Spania. Men at janteloven herjer i landet vårt er det vel ingen tvil om! Alle skal helst leve et A4 liv og på ingen måte skille seg ut. Den holdningen støtter jeg på ingen måte og jeg syns folk dømmes, mobbes og henges ut. Noe jeg syns er fullstendig ugreit. Og for ikke å snakke om misunnelse.. Istedet for å unne og heie på hverandre. Uenig. Det er ingen som står med hatplakater og vonde ord utenfor villaene til landets mest vellykkkede thoraxkirurger og leger, høyesterettsdommere og stjerneadvokater, finansmenn, aksjemeglere og direktører. Det er heller ingen som retter massiv kritikk mot svært vellykkede idrettstjerner som Johannes Klæbo, Markus Rooth eller Erling Braut Haaland. Ei heller mot vellykkede multikunstnere som Jenny Skavlan, Thomas Gullestad, Herman Flesvig, Jon Almås eller Jo Nesbø. Nei, det virker faktisk som om nordmenn flest er særdeles stolte av vellykkede nordmenn. De det imidlertid reageres negativt på, er oppmerksomhetskåte influensere som fronter ekstremmaterialisme og overforbruk, sykelig plastikkirurgi og urealistiske skjønnhetsfiltere, og generell utlevering av egne barns helse- og privatliv for å slippe å få seg en vanlig jobb. Generelt sett så reageres det altså på ivrig fronting av provoserende og frarådet livsførsel. Ser du forskjellen? Endret 9. mars av Rastebenk 8 1 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 8. mars #13106 Del Skrevet 8. mars Rastebenk skrev (24 minutter siden): Uenig. Det er ingen som står med hatplakater og vonde ord utenfor villaene til landets mest vellykkkede thoraxkirurger og leger, høyesterettsdommere og stjerneadvokater, finansmenn, aksjemeglere og direktører. Ei heller utenfor husene til svært vellykkede idrettstjerner som Johannes Klæbo, Markus Rooth eller Jakob Ingebrigtsen. De det reageres på, er oppmerksomhetskåte influensere som fronter ekstremmaterialisme og overforbruk, sykelig plastikkirurgi og urealistiske skjønnhetsfiltere, og generell utlevering av egne barns helse- og privatliv. Generelt sett så reageres det altså på ivrig fronting av provoserende og frarådet livsførsel. Ser du forskjellen? 🎯 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 8. mars #13107 Del Skrevet 8. mars pålandjorda skrev (58 minutter siden): Hva jobber farene med da? Og moren? Søsteren? J jobber ikke. Hun gjør bare det jeg gjør. Snapper til venner. Bare at jeg snapper kanskje en eller to i uken 🙈 Fattig sjel😅. men samme det om det er 1 eller 100000… hun er bare smart å tjene penger på det Moren jobber ikke og har ikke gjort det siden hun ble sammen denne rike mannen. Når hun traff han så jobbet hun på kontor i Fredrikstad kommune men sluttet fort med det. Storesøsteren har et alkohol import firma som er sponset av den rike mannen til moren. Om det er smart å utlevere alt om livet sitt på internett kan vel diskuteres, kanskje 🤷🏻 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 8. mars #13108 Del Skrevet 8. mars Guris skrev (45 minutter siden): Moren jobber ikke og har ikke gjort det siden hun ble sammen denne rike mannen. Når hun traff han så jobbet hun på kontor i Fredrikstad kommune men sluttet fort med det. Storesøsteren har et alkohol import firma som er sponset av den rike mannen til moren. Om det er smart å utlevere alt om livet sitt på internett kan vel diskuteres, kanskje 🤷🏻 Sugar Daddy...nei,det er ikke lurt å utlevere livet sitt på nettet,er ikke søsteren venner med de i Spania?litt rart at hun ikke har vist seg på 8 mnd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 8. mars #13109 Del Skrevet 8. mars Velinda skrev (49 minutter siden): Sugar Daddy...nei,det er ikke lurt å utlevere livet sitt på nettet,er ikke søsteren venner med de i Spania?litt rart at hun ikke har vist seg på 8 mnd Var ikke søsteren der i jula? Eller tar jeg feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 8. mars #13110 Del Skrevet 8. mars elskersommer skrev (2 minutter siden): Var ikke søsteren der i jula? Eller tar jeg feil Lillesøsteren som har en annen mor var der men hun sa hun ikke har kontakt med storesøster for tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 8. mars #13111 Del Skrevet 8. mars Velinda skrev (55 minutter siden): Sugar Daddy...nei,det er ikke lurt å utlevere livet sitt på nettet,er ikke søsteren venner med de i Spania?litt rart at hun ikke har vist seg på 8 mnd J sa at hun ikke har kontakt lenger med de folkene som ikke vises eller omtales på snappen hennes. J sa folk burde skjønne selv hvem som fortsatt er i livet hennes og hvem som ikke er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 8. mars #13112 Del Skrevet 8. mars Guris skrev (3 minutter siden): Lillesøsteren som har en annen mor var der men hun sa hun ikke har kontakt med storesøster for tiden. Jeg hadde nok ikke hatt kontakt med min søster om hun var så jævlig høy på seg selv og virkelighetsfjern som hun her kvalmingen er . Grøss ! Hadde skjermet meg for både henne og gubben takk . 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 8. mars #13113 Del Skrevet 8. mars Guris skrev (5 minutter siden): J sa at hun ikke har kontakt lenger med de folkene som ikke vises eller omtales på snappen hennes. J sa folk burde skjønne selv hvem som fortsatt er i livet hennes og hvem som ikke er det. oj🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 8. mars #13114 Del Skrevet 8. mars pålandjorda skrev (3 timer siden): Hva jobber farene med da? Og moren? Søsteren? J jobber ikke. Hun gjør bare det jeg gjør. Snapper til venner. Bare at jeg snapper kanskje en eller to i uken 🙈 Fattig sjel😅. men samme det om det er 1 eller 100000… hun er bare smart å tjene penger på det Farene? Mener du fedrene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 8. mars #13115 Del Skrevet 8. mars hvaduikkeser skrev (4 minutter siden): Farene? Mener du fedrene? Skulle kanskje være 'faren' !? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålandjorda Skrevet 8. mars #13116 Del Skrevet 8. mars (endret) hvaduikkeser skrev (1 time siden): Farene? Mener du fedrene? Far og stefar. Fedrene. Endret 8. mars av pålandjorda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alexandra.1 Skrevet 9. mars #13117 Del Skrevet 9. mars Er forskrifter til rømningsveier forskjellige i Norge og Spania? Det virket som far til J likte dårlig det lille vinduet på soverommet. Selv ville jeg aldri bodd på et rom uten rømningsvei. Jeg har opplevd brann og vet hvor fort det kan utvikle seg og viktigheten å komme seg raskt ut. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 9. mars #13118 Del Skrevet 9. mars Alexandra.1 skrev (1 time siden): Er forskrifter til rømningsveier forskjellige i Norge og Spania? Det virket som far til J likte dårlig det lille vinduet på soverommet. Selv ville jeg aldri bodd på et rom uten rømningsvei. Jeg har opplevd brann og vet hvor fort det kan utvikle seg og viktigheten å komme seg raskt ut. Er nok ganske likt på nye bygg, men dette huset er jo eld gammelt. Ikke kommer brannbiler frem dit heller da det ikke er mulig å kjøre i gatene. Tenk om U eller faren til J får hjerte infarkt etter å ha gått til huset, så kommer ikke ambulanse frem heller. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 9. mars #13119 Del Skrevet 9. mars Jeg likte mye bedre det forrige huset de bodde i, da det var lyst, åpent, hadde utsikt og basseng. Jeg hadde fått klaustrofobi av å bo i et innestengt "town house" med kalde steingulv, null utsikt og inngjerdet balkong, men skjønner at dette var Julianne sitt ønske og de hadde nok ikke leid et slikt hus hvis de skulle bo der lenge. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 9. mars #13120 Del Skrevet 9. mars Alexandra.1 skrev (2 timer siden): Er forskrifter til rømningsveier forskjellige i Norge og Spania? Det virket som far til J likte dårlig det lille vinduet på soverommet. Selv ville jeg aldri bodd på et rom uten rømningsvei. Jeg har opplevd brann og vet hvor fort det kan utvikle seg og viktigheten å komme seg raskt ut. Det lille vinduet han snakket om, var vel på badet. Han måtte lufte ut på toalettet… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå