sikkerpådet Skrevet 5. mars #13061 Skrevet 5. mars De skal være glad om de får flyttet inn til skolestart høsten 25. Det skjønte man for leeeenge siden. 7 2
Gjest pålandjorda Skrevet 5. mars #13062 Skrevet 5. mars Men han er sånn “pomfritts”mann også. skjønner den helsekosten var blrtkastede penger
Gjest pålandjorda Skrevet 5. mars #13063 Skrevet 5. mars Hvordan er det på den norske skolen. Får barna frokost, lunch og middag der?
Guris Skrevet 5. mars #13064 Skrevet 5. mars pålandjorda skrev (2 timer siden): Hvordan er det på den norske skolen. Får barna frokost, lunch og middag der? Nei, ikke noe mat.
Guris Skrevet 5. mars #13065 Skrevet 5. mars sikkerpådet skrev (2 timer siden): De skal være glad om de får flyttet inn til skolestart høsten 25. Det skjønte man for leeeenge siden. Tror du det vil ta så lang tid ?
Snoker45 Skrevet 5. mars #13066 Skrevet 5. mars Synes Ulrik begynner å se sliten ut. Og tror han også begynner å innse at innflytting er urealistisk i mars, april eller mai🙈 4 6
Outandabout Skrevet 5. mars #13067 Skrevet 5. mars Tenker at jeg etter to uker i Spania på ferie begynner å savne hverdagen. Det går i det samme for dette paret. Må vel være veldig ensformig liv? Som en eviglang ferie? 7 5
Nysgjerriper Skrevet 5. mars #13068 Skrevet 5. mars Outandabout skrev (6 minutter siden): Tenker at jeg etter to uker i Spania på ferie begynner å savne hverdagen. Det går i det samme for dette paret. Må vel være veldig ensformig liv? Som en eviglang ferie? Det blir jo en ny hverdag etterhvert, bare i et mye bedre klima. Da vil Norgesturene bli ferie, det er jo helt naturlig. Jeg syns det er modig gjort og flytte bort fra «det trygge» og bosette seg i et «fremmed» land og kultur. Så kred til alle dem som våger og ikke minst trosser janteloven i dette jantelandet! 6
Guris Skrevet 5. mars #13069 Skrevet 5. mars Snoker45 skrev (1 time siden): Synes Ulrik begynner å se sliten ut. Og tror han også begynner å innse at innflytting er urealistisk i mars, april eller mai🙈 Kan virke sånn, i dag orker han ikke engang å gå innom huset så han satt heller i bilen og ventet på J. Dette er ikke likt han, normalt sett så ville han gått til huset og filmet. Han sa han ble sliten av å gå rundt i regnjakke og støvler og at han helst ville sitte hjemme i sånt vær. 😂 🤣 Det regner ikke engang, kun overskyet 😂 9 1
Admdir Skrevet 5. mars #13070 Skrevet 5. mars Er det trøbbel i paradis. Ingen snapper fra verken fruen eller piloten på lenge. 2 2
JojoMoyes Skrevet 5. mars #13071 Skrevet 5. mars Outandabout skrev (2 timer siden): Tenker at jeg etter to uker i Spania på ferie begynner å savne hverdagen. Det går i det samme for dette paret. Må vel være veldig ensformig liv? Som en eviglang ferie? Jeg er drittlei restaurantmat etter første uken i syden , da lengter jeg hjem til husmannskost og hjemmelaget skikkelig mat . At ikke de spyr av den samme maten dag etter dag . Men kanskje ingen av de to kan lage mat ? Eller de kanskje er bare lat ? Godt man er forskjellig tenker jeg … 8 2
JojoMoyes Skrevet 5. mars #13072 Skrevet 5. mars Admdir skrev (11 minutter siden): Er det trøbbel i paradis. Ingen snapper fra verken fruen eller piloten på lenge. Hun har da lagt ut mange snapper i dag . 4
JojoMoyes Skrevet 5. mars #13073 Skrevet 5. mars Guris skrev (1 time siden): Kan virke sånn, i dag orker han ikke engang å gå innom huset så han satt heller i bilen og ventet på J. Dette er ikke likt han, normalt sett så ville han gått til huset og filmet. Han sa han ble sliten av å gå rundt i regnjakke og støvler og at han helst ville sitte hjemme i sånt vær. 😂 🤣 Det regner ikke engang, kun overskyet 😂 Hadde jeg spist all den søppelmaten og alt det sukkeret som de gjør hadde jeg og vært sliten og grinete 🙈 3 4
Istapp Skrevet 5. mars #13074 Skrevet 5. mars Guris skrev (6 timer siden): Nei, ikke noe mat. Lunsj kan man få.
hvaduikkeser Skrevet 6. mars #13075 Skrevet 6. mars Outandabout skrev (22 timer siden): Tenker at jeg etter to uker i Spania på ferie begynner å savne hverdagen. Det går i det samme for dette paret. Må vel være veldig ensformig liv? Som en eviglang ferie? Livet til J er ferie uansett hvor hun bor. 5 4
Tiara07 Skrevet 6. mars #13076 Skrevet 6. mars hvaduikkeser skrev (2 timer siden): Livet til J er ferie uansett hvor hun bor. 😂😂 Ja, det er helt sant! Selv om hun jobber «såååå hardt!» 😅 5 3
Gjest Janina83 Skrevet 6. mars #13077 Skrevet 6. mars pålandjorda skrev (På 5.3.2025 den 14.42): Men han er sånn “pomfritts”mann også. skjønner den helsekosten var blrtkastede penger Trodde piloter måtte holde seg i form jeg 😅😱
Sol79 Skrevet 6. mars #13078 Skrevet 6. mars Nysgjerriper skrev (På 5.3.2025 den 19.57): Det blir jo en ny hverdag etterhvert, bare i et mye bedre klima. Da vil Norgesturene bli ferie, det er jo helt naturlig. Jeg syns det er modig gjort og flytte bort fra «det trygge» og bosette seg i et «fremmed» land og kultur. Så kred til alle dem som våger og ikke minst trosser janteloven i dette jantelandet! Hverdagen til pilotparet er jo en evig lang ferie. Når barna er på skole/barnehage så gjør de ikke noe annet enn å gå på kafe, shoppe, trene eller kjøre rundt. Virker som det er det samme med alle de nye venninne hennes også. Mulig mennene jobber, men de lever husmortilværelse med trening, shopping og kafeliv på dagtid. 6 2
Moongirl Skrevet 7. mars #13079 Skrevet 7. mars Sol79 skrev (5 timer siden): Hverdagen til pilotparet er jo en evig lang ferie. Når barna er på skole/barnehage så gjør de ikke noe annet enn å gå på kafe, shoppe, trene eller kjøre rundt. Virker som det er det samme med alle de nye venninne hennes også. Mulig mennene jobber, men de lever husmortilværelse med trening, shopping og kafeliv på dagtid. Så utrolig lite givende! Ikke rart man blir "dum".. 12 1
JojoMoyes Skrevet 7. mars #13080 Skrevet 7. mars Nysgjerriper skrev (På 5.3.2025 den 19.57): Det blir jo en ny hverdag etterhvert, bare i et mye bedre klima. Da vil Norgesturene bli ferie, det er jo helt naturlig. Jeg syns det er modig gjort og flytte bort fra «det trygge» og bosette seg i et «fremmed» land og kultur. Så kred til alle dem som våger og ikke minst trosser janteloven i dette jantelandet! En ny hverdag for de har blitt enten å bestille mat hjem eller spise på restaurant . De har vel ikke en «normal» hverdag der nede heller som andre som flytter dit med barn har . Men du om det … 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå