Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

pålandjorda skrev (På 3.3.2025 den 14.49):

Barna likte ikke å være

på kjøkkenet…

Nei det er jo ikke så rart ! De spiser jo aldri på kjøkkenet . En og annen frokost for content tenker jeg ellers foran skjerm eller på restaurant . Da lærer de jo ikke å trives hverken på kjøkken eller bli nysgjerrig på å lage mat . Tipper mor sjøl ikke engang klarer å lage en saus . 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JojoMoyes skrev (24 minutter siden):

Nei det er jo ikke så rart ! De spiser jo aldri på kjøkkenet . En og annen frokost for content tenker jeg ellers foran skjerm eller på restaurant . Da lærer de jo ikke å trives hverken på kjøkken eller bli nysgjerrig på å lage mat . Tipper mor sjøl ikke engang klarer å lage en saus . 

Jeg så at skjærmene til barna var stilt opp på kjøkkenbordet. At de ikke heller har samtaler med barna enn å alltid sette en skjærm foran de.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (22 minutter siden):

Jeg så at skjærmene til barna var stilt opp på kjøkkenbordet. At de ikke heller har samtaler med barna enn å alltid sette en skjærm foran de.

Dessverre er det blitt helt vanlig og jeg hater det ! Ser det i egen familie og . Ingen får sitte med skjerm rundt mitt matbord . 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder dere egentlig å følge? Jeg fulgte før, men ble lei av alt pjattet og all luksusen som vi bidrar til at de kan opprettholde. Foretrekker folk som jobber for pengene, og filme seg selv dagen lang er ikke å jobbe. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (På 2.3.2025 den 9.16):

U er ikke veldig blid nå når han ble vekket av og må høre på kirkeklokkene ved siden av huset. Han hater dette huset mer og mer mens U bare går rundt å 😁 fordi gatene er jo så koselige 🙃 å flytte dit må vel være noe av det dummeste de har gjort. 

Dette blir 5 lange uker for U. Kanskje han tar på seg noen ekstra vakter som pilot denne måneden ?

Tviler på at j orker noen ekstravakter for han virker utrolig sliten. Orker knapt å gå i trapper! Han blir nok snart pensjonist 🤣

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (13 timer siden):

Noe så blodharry, latskapen lenge leve.

De skylder jo på at det er på grunn av eldre i familien, men jeg tror det er U som ikke orker å gå i trapper for han er i elendig form. Faren hans er jo sprekere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monahagen skrev (36 minutter siden):

Hvorfor gidder dere egentlig å følge? Jeg fulgte før, men ble lei av alt pjattet og all luksusen som vi bidrar til at de kan opprettholde. Foretrekker folk som jobber for pengene, og filme seg selv dagen lang er ikke å jobbe. 

For meg er det ren underholdning 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

monahagen skrev (38 minutter siden):

Jeg følger ikke noen av de . Men er innom i ny og ne .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janina83 skrev (1 time siden):

Tviler på at j orker noen ekstravakter for han virker utrolig sliten. Orker knapt å gå i trapper! Han blir nok snart pensjonist 🤣

Han kjøpte jo ungdoms medisin på helsekosten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...