JojoMoyes Skrevet 4. mars #13021 Skrevet 4. mars pålandjorda skrev (På 3.3.2025 den 14.49): Barna likte ikke å være på kjøkkenet… Nei det er jo ikke så rart ! De spiser jo aldri på kjøkkenet . En og annen frokost for content tenker jeg ellers foran skjerm eller på restaurant . Da lærer de jo ikke å trives hverken på kjøkken eller bli nysgjerrig på å lage mat . Tipper mor sjøl ikke engang klarer å lage en saus . 4 1
Guris Skrevet 4. mars #13022 Skrevet 4. mars JojoMoyes skrev (24 minutter siden): Nei det er jo ikke så rart ! De spiser jo aldri på kjøkkenet . En og annen frokost for content tenker jeg ellers foran skjerm eller på restaurant . Da lærer de jo ikke å trives hverken på kjøkken eller bli nysgjerrig på å lage mat . Tipper mor sjøl ikke engang klarer å lage en saus . Jeg så at skjærmene til barna var stilt opp på kjøkkenbordet. At de ikke heller har samtaler med barna enn å alltid sette en skjærm foran de. 1 2
Guris Skrevet 4. mars #13023 Skrevet 4. mars pålandjorda skrev (51 minutter siden): U luktet jo været i dag? 😂🤣
JojoMoyes Skrevet 4. mars #13024 Skrevet 4. mars Guris skrev (22 minutter siden): Jeg så at skjærmene til barna var stilt opp på kjøkkenbordet. At de ikke heller har samtaler med barna enn å alltid sette en skjærm foran de. Dessverre er det blitt helt vanlig og jeg hater det ! Ser det i egen familie og . Ingen får sitte med skjerm rundt mitt matbord . 2 2
monahagen Skrevet 4. mars #13025 Skrevet 4. mars Hvorfor gidder dere egentlig å følge? Jeg fulgte før, men ble lei av alt pjattet og all luksusen som vi bidrar til at de kan opprettholde. Foretrekker folk som jobber for pengene, og filme seg selv dagen lang er ikke å jobbe. 8 6
Gjest Janina83 Skrevet 4. mars #13026 Skrevet 4. mars Guris skrev (På 2.3.2025 den 9.16): U er ikke veldig blid nå når han ble vekket av og må høre på kirkeklokkene ved siden av huset. Han hater dette huset mer og mer mens U bare går rundt å 😁 fordi gatene er jo så koselige 🙃 å flytte dit må vel være noe av det dummeste de har gjort. Dette blir 5 lange uker for U. Kanskje han tar på seg noen ekstra vakter som pilot denne måneden ? Tviler på at j orker noen ekstravakter for han virker utrolig sliten. Orker knapt å gå i trapper! Han blir nok snart pensjonist 🤣
Gjest Janina83 Skrevet 4. mars #13027 Skrevet 4. mars Stargaze skrev (13 timer siden): Noe så blodharry, latskapen lenge leve. De skylder jo på at det er på grunn av eldre i familien, men jeg tror det er U som ikke orker å gå i trapper for han er i elendig form. Faren hans er jo sprekere!
Gjest Janina83 Skrevet 4. mars #13028 Skrevet 4. mars monahagen skrev (36 minutter siden): Hvorfor gidder dere egentlig å følge? Jeg fulgte før, men ble lei av alt pjattet og all luksusen som vi bidrar til at de kan opprettholde. Foretrekker folk som jobber for pengene, og filme seg selv dagen lang er ikke å jobbe. For meg er det ren underholdning 😅
JojoMoyes Skrevet 4. mars #13030 Skrevet 4. mars monahagen skrev (38 minutter siden): Hvorfor gidder dere egentlig å følge? Jeg fulgte før, men ble lei av alt pjattet og all luksusen som vi bidrar til at de kan opprettholde. Foretrekker folk som jobber for pengene, og filme seg selv dagen lang er ikke å jobbe. Jeg følger ikke noen av de . Men er innom i ny og ne . 1 1
Gjest pålandjorda Skrevet 4. mars #13031 Skrevet 4. mars Janina83 skrev (1 time siden): Tviler på at j orker noen ekstravakter for han virker utrolig sliten. Orker knapt å gå i trapper! Han blir nok snart pensjonist 🤣 Han kjøpte jo ungdoms medisin på helsekosten.
Guris Skrevet 5. mars #13032 Skrevet 5. mars Janina83 skrev (8 timer siden): Tviler på at j orker noen ekstravakter for han virker utrolig sliten. Orker knapt å gå i trapper! Han blir nok snart pensjonist 🤣 Han vil nok helst slappe av mest mulig ja, så det var derfor Jeg tenke han heller ville ut å fly enn å stresse i alle trappene å gåingen i gamlebyen. 3 1
Guris Skrevet 5. mars #13033 Skrevet 5. mars maryJane4 skrev (8 timer siden): Stille og rolig?! Trøbbel i tårnet? 😝 Tenkte det samme, likner ikke de å gå glipp av snappe penger. 3
Guris Skrevet 5. mars #13034 Skrevet 5. mars Janina83 skrev (8 timer siden): For meg er det ren underholdning 😅 Ja det skal de ha, det er morsomt, lett underholdning 😁 2 1
Guris Skrevet 5. mars #13035 Skrevet 5. mars (endret) Janina83 skrev (11 timer siden): De skylder jo på at det er på grunn av eldre i familien, men jeg tror det er U som ikke orker å gå i trapper for han er i elendig form. Faren hans er jo sprekere! Med all den dritten U dytter i seg så er det jo ikke rart han knapt klarer å gå fra bilen til huset uten å få hjerte infarkt på vegen. Tenk hvor mange kilo sukker han dytter i seg i løpet av en mnd plus all annen dritt. Han gjør ikke så mye annet enn å ligge på sofaen, sove, spise dritt og kjøre bil, når han ikke jobber og nå jobber han jo nesten ikke lenger heller. Tror det hadde vært sunnere for U å fortsatt i full jobb. Endret 5. mars av Guris 5 1
Stargaze Skrevet 5. mars #13036 Skrevet 5. mars Janina83 skrev (12 timer siden): De skylder jo på at det er på grunn av eldre i familien, men jeg tror det er U som ikke orker å gå i trapper for han er i elendig form. Faren hans er jo sprekere! Trener han ikke i det hele tatt? 3
Guris Skrevet 5. mars #13037 Skrevet 5. mars Stargaze skrev (45 minutter siden): Trener han ikke i det hele tatt? Nei. 1
Velinda Skrevet 5. mars #13038 Skrevet 5. mars Guris skrev (2 timer siden): Nei. Lusker han ikke til den masta 1 gang i mnd? 1 2
Guris Skrevet 5. mars #13039 Skrevet 5. mars Velinda skrev (17 minutter siden): Lusker han ikke til den masta 1 gang i mnd? 😂 Ikke så mye som én gang i måneden, de har bodd der i over 7 mndr. nå og han har vel gått dit 4 ganger pluss 1 sykkeltur med en mann. 🤣 😁 2 1
Guris Skrevet 5. mars #13040 Skrevet 5. mars U uttrykte bekymring i dag for at de kanskje ikke kunne flytte inn i det nye huset om 4 uker allikevel. Vel, mange har prøvd å fortelle han dette i lang tid da vi ser hvordane det ligger an men han bare hører på det utbyggeren sier. U har planlagt inspeksjon fra kommunen om 2 uker og da skal huset liksom være innflyttings klart 🤣 så på 2 uker skal de klare å innstallere alle vinduer, rekkverk på trapp, baderom, kjøkken, stikk kontakter, belysning, dører, male alle vegger og tak, fortau, asfaltere hele gaten utenfor huset m.m. U har enda ikke klart å få nye skilter på bilen sin som de kjøpte for nesten 4 mndr. siden, så ting går ikke så veldig raskt nei 😂 tenk om det tar like lang tid å få dokumenter for huset 😅 Og snart er det påske som er stor høytid i Spania hvor alt stenger. 9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå