Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Hvordan traff disse to hverandre?

På en flytur? I menigheten? I energidrikkhyllen på Meny?

Naboen - KK 😇🤭😮‍💨💅?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pålandjorda skrev (34 minutter siden):

Hvordan traff disse to hverandre?

På en flytur? I menigheten? I energidrikkhyllen på Meny?

Naboen - KK 😇🤭😮‍💨💅?

Det lurer jeg på også 😂Hadde aldri gifta meg med en mann som sier ja til å gifte seg i tights og kappe😂Hadde han krone også? 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinnanna15 skrev (19 minutter siden):

Det lurer jeg på også 😂Hadde aldri gifta meg med en mann som sier ja til å gifte seg i tights og kappe😂Hadde han krone også? 

Hadde ikke giftet meg med en som stod modell for smiiiilklistremerket med de tørreste leppene ever heller 😬😬😬

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møttes på byen og hadde en ONS. Når han sa at han var pilot og sikkert gikk med klær med stor logo på og med matchende veske, så var det nok gjort for hennes del...

Han var stolt som en hane av at han fikk henne til sengs og tok bilde av henne mens hun kledde på seg...delte dette til kompiser og seinere på nettet..sjarmerende type!🤢

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinnanna15 skrev (34 minutter siden):

Det var en dametights fra H&M faktisk!!🤣

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pålandjorda skrev (5 timer siden):

Tips til Pilotfrue. Tenker du og Ulrik er innom her.

Før du leverer en pose med is til skolen må du sjekke om det er elever med allergi der.

Det er vondt å se alle får is, og stå utenfor fordi det fek ikke er glutenfri eller melkefri is.

Det var helt sikkert masse saftis der. Alle småbarn elsker saftis, de to der er neppe noe unntak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moongirl skrev (46 minutter siden):

Møttes på byen og hadde en ONS. Når han sa at han var pilot og sikkert gikk med klær med stor logo på og med matchende veske, så var det nok gjort for hennes del...

Han var stolt som en hane av at han fikk henne til sengs og tok bilde av henne mens hun kledde på seg...delte dette til kompiser og seinere på nettet..sjarmerende type!🤢

Når du trodde noen ikke kunne bli mer motbydelig 🤮 De kler jo hverandre , like sleske begge to . Hadde ikke holdt ut en halv ettermiddag med noen av de ..

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (1 time siden):

Når du trodde noen ikke kunne bli mer motbydelig 🤮 De kler jo hverandre , like sleske begge to . Hadde ikke holdt ut en halv ettermiddag med noen av de ..

Like barn leker best, ja..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maryJane4 skrev (På 24.2.2025 den 18.30):

Folk får selvfølgelig tro på hva de vil, men her snakker vi glad-kristen Filadelfia-haloi lang vei! 😬 De er gode på påtatte smil der! 🫣

Helt enig😀😀 Julianne smiler så bredt uansett, at hadde det ikke vært for ørene, så hadde gliset gått helt rundt! Det er ikke lenge før hun avslutter hver setning og snap med et stort HALLELUJA🫣 Hvis di er då optimistiske til alt di sier at di er, så er det rett og slett synd i dette paret. Hadde sett mørkt på å leie den leiligheten di nå har leid i over en mnd med barn. Finnes jo ikke barnevennlig. Men det eneste ho er opptatt av er mat. Hvor mye hun skal spise ute på alle plasser osv. At di har en knøttliten sofa å sitte på med besøk av foreldre etter ungene har lagt seg er ikke no problem. Ungene er for håpentlugvis i seng til kl 20 senest.Betale 140 000 for den er jo helt sykt! Barna kan ikke ta et skritt utfor veggen alene… så di må være ute med di hele dagen, hvis di ikke lar di sitte klistret til et TV spill halve dagen. HALLELUJA!!

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilami skrev (På 26.2.2025 den 23.45):

Dersom du hadde tatt på deg de positive brillene og fulgt med, ville du sett at de også lager sunn mat hjemme.

Dette må jo være paret selv!! Kilami🤪

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tullete å flytte til det andre leiehuset for kun noen uker og så flytte til enda ett nytt leiehus igjen etter dette o.s.v.

Så mye de har stresset med all pakking og kjøring hit og dit, lagring, lete etter parkering, kun fordi J vil gå rundt i de trange gatene 🤷🏻

De filmer ikke gaten utenfor huset sitt nå fordi de sikkert ikke vil vise at de fortsatt graver opp hele vegen, for da får de sikkert masse kommentarer om at huset ikke er klart om 2,5 uker, for det vil de ikke høre på.

Endret av Guris
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anno1969 skrev (29 minutter siden):

Helt enig😀😀 Julianne smiler så bredt uansett, at hadde det ikke vært for ørene, så hadde gliset gått helt rundt! Det er ikke lenge før hun avslutter hver setning og snap med et stort HALLELUJA🫣 Hvis di er då optimistiske til alt di sier at di er, så er det rett og slett synd i dette paret. Hadde sett mørkt på å leie den leiligheten di nå har leid i over en mnd med barn. Finnes jo ikke barnevennlig. Men det eneste ho er opptatt av er mat. Hvor mye hun skal spise ute på alle plasser osv. At di har en knøttliten sofa å sitte på med besøk av foreldre etter ungene har lagt seg er ikke no problem. Ungene er for håpentlugvis i seng til kl 20 senest.Betale 140 000 for den er jo helt sykt! Barna kan ikke ta et skritt utfor veggen alene… så di må være ute med di hele dagen, hvis di ikke lar di sitte klistret til et TV spill halve dagen. HALLELUJA!!

Mye skjermbruk har jo vært sentralt hos de helt fra ungene var veldig små, dessverre...😪

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anno1969 skrev (24 minutter siden):

Dette må jo være paret selv!! Kilami🤪

Mulig , noen som har hatt på seg positive briller og kan huske de har laget sunn mat ? Jeg har bare negative briller ! - briller 😬Til og med blodtypen min er - 😬 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JojoMoyes skrev (1 time siden):

Mulig , noen som har hatt på seg positive briller og kan huske de har laget sunn mat ? Jeg har bare negative briller ! - briller 😬Til og med blodtypen min er - 😬 

Det har vel skjedd et par ganger at de har hatt noe kyllingsalat? 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Filterbriller 🤓. Heldt blå.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et utrolig tullete sted å bo i det nye leie huset, absolutt ingen utearealer som barna kan gå å leke, stuen er 2 etager fra kjøkkenet, barna sitt soverom og stuen er i en stein kjeller uten vinduer så de ikke kan se dagslys og med grove stein vegger som er helt umulig å vaske og holde rent, interne trapper har ikke rekkverk på siden som jo er flott med an 4 åring løpende rundt, ikke mulig å kjøre til huset i det hele tatt så alt må bæres langt, ingen skap for klær så kofferter og bagger blir liggende rundt på gulvene, ikke plass til leker, så nå er barna allerede på plass foran TVen og der blir de sittende de 5 ukene de skal bo der, og alt dette fordi J vil gå i trange og gamle gater 🤷🏻🤦🏻  så da blir hun nok glad når hun skal drasse rundt på søppelposene sine for å finne en container. Blir nok fint det her ja 🙃🥴

Og garantert at huset deres ikke er klart til innflytting om 1 mnd. så det er bare å bestille igjen det neste leiehuset som de avlyste!

Endret av Guris
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sol79 skrev (9 timer siden):

Det har vel skjedd et par ganger at de har hatt noe kyllingsalat? 😁

Wooohoooo da legger jeg meg flat og sier unnskyld ! Men jeg mener det ikke (det gjør jo aldri influensere heller ) 😬

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig et soverom guttene har fått? Hvor er rømningsveier ved brann for dem? Hadde aldri turd å ha dem der nede. Og hvor skal de leke? Ingen uteplass og knapt plass til å leke inne. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillibetha skrev (4 minutter siden):

Er det egentlig et soverom guttene har fått? Hvor er rømningsveier ved brann for dem? Hadde aldri turd å ha dem der nede. Og hvor skal de leke? Ingen uteplass og knapt plass til å leke inne. 

Må de leke da ? De har jo skjerm 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (12 minutter siden):

Må de leke da ? De har jo skjerm 

SkjermER... 😂

På Airbnb står det under sikkerhetshensyn at huset ikke er egnet for barn i alderen 2-12 år. Spot on der altså! 🤦‍♀️

Heller ikke lov med kjæledyr... Muligens derfor de har betalt så mye for "herligheten", de er mener jo at man kan kjøpe seg inn i og utav det ene og det andre?! 🤷‍♀️

Endret av maryJane4
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...