Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Guris skrev (3 timer siden):

U var sikker på at han ville komme tilbake til ferdig fortau, innstallerte vinduer, ferdigstilte bad, men hva fikk han se ? Jo, hele gaten er i ferd med å bli gravd opp utenfor huset, og ingenting annet er gjort.

Men allikevel så er han sikker på at det er klart for kommunal inspeksjon om 2,5 uker og innflytting om 1 mnd. Hvordan?🤔

Skal ikke stå på optimismen i hvertfall!😅 Den trenger man i treeeeige Spania...manjana, manjana....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er så festlig å følge med på😂😂 De to har null peiling på hvor lang tid dette kommer til å ta😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (Akkurat nå):

Dette er så festlig å følge med på😂😂 De to har null peiling på hvor lang tid dette kommer til å ta😂

Jeg sitter klar med popcornet og venter på "neste episode"! 🍿👀

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maryJane4 skrev (Akkurat nå):

Jeg sitter klar med popcornet og venter på "neste episode"! 🍿👀

... Mens fruen og mannen bare blir rikere og rikere på grunn av alle dere som sitter der med popcornet deres og ser på. Det er ikke paret som fremstår som dumme her. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrende123 skrev (4 minutter siden):

... Mens fruen og mannen bare blir rikere og rikere på grunn av alle dere som sitter der med popcornet deres og ser på. Det er ikke paret som fremstår som dumme her. 

Men jeg koser meg likevel! 🤣 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrende123 skrev (13 minutter siden):

Alle her inne følger ikke vettu..man snapper opp litt uansett fra andre diskusjonsforum osv...uansett, så er det ikke mindretallet her som holder liv i de..dessverre altfor mange andre utenom som følger de ukritisk!🙄 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...