Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Leoline skrev (1 time siden):

Litt rart at Pilotfrue reklamerer for Hello Fresh, hun lager jo ikke mat🤣 påstår at den kassen gjør livet hennes enklere, slipper å tenke på hva hun skal ha til middag🙈

Det er tidenes dummeste samarbeid😂nesten motsatt effekt,de ska jeg ikke kjøpe fra for å si det sånn🙈

• Liker 13
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Notthatbad skrev (5 timer siden):

Nå er jeg på litt tynn is. 

Har hørt av venner hvor jeg bor i Spania at en utbygger kan slå ett nybygg konkurs om de ser st de ikke får ferdigstilttil rett tid. Bygget får karantene og penger som er lagt inn er tapt. Vi vurderer å selge vårt hus her og kjøpe/bygge nærmere high school arvingen vil starte på. En venninne av meg som er megler i ett stort anerkjent meglerhus her på CDS er klar i talen å ber oss se på ferdigstilte hus så lenge markedet i Spania er så utrykt som det er idag.  Å da snakker hun om alle ledd i ett byggeprosjekt. 

Som sagt på tynn is å korrigere gjerne om du har andre opplysninger jeg kan ta med inn diskusjonen med mannen 😉

Huff ja Jeg tviler ikke på at det lovverket du siterer til er korrekt og det er skremmende. I tilfellet til paret er det lite som gjenstår på huset i forhold til hvor mye utbyggeren har å hente av penger, så er ganske sikker på at utbyggeren vil ha pengene istedenfor å slå det konkurs. Det går jo fremover men veldig sakte, etter de flestes mening.

Jeg ville gått for et innflyttings klart hus for å unngått mye problemer og hatt fred i livet. Kan alltids endre kjøkken innredning, baderoms møbler og andre småting skulle det se for ille ut. Men å bygge et helt nytt hus er mye stress og kan gå langt værre enn noen måneders forsinkelse. 

Så ta rådet fra venninden din ! Det er jo så masse fine ferdige hus i Spania så dere finner sikkert noe dere vil bli glad for.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Er sjeldent innom denne dama men var innom en tur i dag , altså jeg ser bare et digert glis 😬Minner om de gamle smil klistremerkene gult med hvitt gliiis. Får jo nesten vondt i kjakan av å se på . Og lypsyl har man ikke hørt om 🤦🏼‍♀️Uff nei dette var helt usaklig ! Går å gjør noe fornuftig heller 😬🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (4 minutter siden):

Er sjeldent innom denne dama men var innom en tur i dag , altså jeg ser bare et digert glis 😬Minner om de gamle smil klistremerkene gult med hvitt gliiis. Får jo nesten vondt i kjakan av å se på . Og lypsyl har man ikke hørt om 🤦🏼‍♀️Uff nei dette var helt usaklig ! Går å gjør noe fornuftig heller 😬🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Aldri har en emoji passet bedre... 😬😬😬😬😬

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Leoline skrev (15 timer siden):

Litt rart at Pilotfrue reklamerer for Hello Fresh, hun lager jo ikke mat🤣 påstår at den kassen gjør livet hennes enklere, slipper å tenke på hva hun skal ha til middag🙈

Leverer de til Spania?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin. 

Skrevet
Summerwinter skrev (1 time siden):

Leverer de til Spania?

Hun sier det, men det så ut på snappen at det var bare var sammenkrølla papir i den esken🤣🤣 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest pålandjorda
Skrevet

Hello Fresh leverer i Spania. 

Skrevet
Leoline skrev (2 minutter siden):

Hun sier det, men det så ut på snappen at det var bare var sammenkrølla papir i den esken🤣🤣 

Uansett vet jo alle at de enten spiser ute eller bestiller mat hjem . Eller lager pannekaker med pittelitt sukker 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (9 timer siden):

Utrolig stygt gjort å kritisere utseendet til andre!! 
Så mye som du kommenterer så viser du åpenbart interesse for henne og familien..Dog ikke på en positiv måte.

• Liker 4
Skrevet
JojoMoyes skrev (6 timer siden):

Uansett vet jo alle at de enten spiser ute eller bestiller mat hjem . Eller lager pannekaker med pittelitt sukker 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

JojoMoyes skrev (6 timer siden):

Dersom du hadde tatt på deg de positive brillene og fulgt med, ville du sett at de også lager sunn mat hjemme.

• Liker 1
Skrevet
Kilami skrev (8 timer siden):

Dersom du hadde tatt på deg de positive brillene og fulgt med, ville du sett at de også lager sunn mat hjemme.

Ehhh javel ! Men de gangene jeg har vært innom skryter hun bevist om at hun har bestilt mat eller skal ut å spise ! Så det har jeg aldri sett . Og sikkert mange med meg ….

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Kilami skrev (8 timer siden):

Utrolig stygt gjort å kritisere utseendet til andre!! 
Så mye som du kommenterer så viser du åpenbart interesse for henne og familien..Dog ikke på en positiv måte.

Det er helt rett observert … jeg følger bare med fordi de er så ufattelig opptatt av å skryte om hvor mye penger de har /tjener og samtidig handle fra Temu , falsk og blærete både hun og gubben . Tror du må innse at veldig mange av de som «ser på disse to) er av samme grunn som meg …

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
JojoMoyes skrev (4 timer siden):

Det er helt rett observert … jeg følger bare med fordi de er så ufattelig opptatt av å skryte om hvor mye penger de har /tjener og samtidig handle fra Temu , falsk og blærete både hun og gubben . Tror du må innse at veldig mange av de som «ser på disse to) er av samme grunn som meg …

🎯

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (4 timer siden):

Ehhh javel ! Men de gangene jeg har vært innom skryter hun bevist om at hun har bestilt mat eller skal ut å spise ! Så det har jeg aldri sett . Og sikkert mange med meg ….

Det er sikkert den ekkle kjøleskapsgrøten hen sikkter til🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Velinda skrev (58 minutter siden):

Det er sikkert den ekkle kjøleskapsgrøten hen sikkter til🙈

😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

U var sikker på at han ville komme tilbake til ferdig fortau, innstallerte vinduer, ferdigstilte bad, men hva fikk han se ? Jo, hele gaten er i ferd med å bli gravd opp utenfor huset, og ingenting annet er gjort.

Men allikevel så er han sikker på at det er klart for kommunal inspeksjon om 2,5 uker og innflytting om 1 mnd. Hvordan?🤔

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

U var ikke klar over at hele gaten utenfor huset skal graves opp i flere uker og deretter asfalteres i ytterligere uker som en del av 'rekkefølge bestemmelser' så det er jo en liten overraskelse 👍🏻 når paret går rundt å teller dager til å flytte inn så har utbyggeren litt ekstra på lúr som må gjøres først 😂 og de avlyste det neste leie huset de skulle ha om 5 uker, smart !

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Guris skrev (43 minutter siden):

U var ikke klar over at hele gaten utenfor huset skal graves opp i flere uker og deretter asfalteres i ytterligere uker som en del av 'rekkefølge bestemmelser' så det er jo en liten overraskelse 👍🏻 når paret går rundt å teller dager til å flytte inn så har utbyggeren litt ekstra på lúr som må gjøres først 😂 og de avlyste det neste leie huset de skulle ha om 5 uker, smart !

Kjære gud for en suppe😂

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Nå har paret satt seg i en situasjon hvor de ikke har et hjem i hele morgen, og skal til et hus uten plass til leker, klær, sykler og biler. Flott det med 2 små barn 👍🏻

Skjønn det den som kan 🤷🏻

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...