GulleGull Skrevet tirsdag kl 07:27 #12781 Del Skrevet tirsdag kl 07:27 Outandabout skrev (50 minutter siden): Haha. Sjekk clickbait! Følger ikke pilotfrue -men hun dukket opp i utforsk. Trykket ikke inn da, men ja så den😅Herrejesus så lavt man kan synke🙈 Jeg blir virkelig pinlig berørt av sånt.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet tirsdag kl 09:06 #12782 Del Skrevet tirsdag kl 09:06 Skriver hun at alt til huset OG huset de bygger skrives på firmaet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet tirsdag kl 09:11 #12783 Del Skrevet tirsdag kl 09:11 pålandjorda skrev (4 minutter siden): Skriver hun at alt til huset OG huset de bygger skrives på firmaet? Gjør hun? 😲 Dette må skjermdumpes!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet tirsdag kl 10:35 #12784 Del Skrevet tirsdag kl 10:35 Stjertmeis skrev (1 time siden): Gjør hun? 😲 Dette må skjermdumpes!! Nei, men jeg vil tro de gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerriper Skrevet tirsdag kl 13:21 #12785 Del Skrevet tirsdag kl 13:21 Milla1717 skrev (På 17.2.2025 den 9.53): Hvorfor ser dere egentlig på de folka?. Har aldri fulgt de. Men ser på denne tråden her . Så mange som følger de for å kritisere . Skjønner liksom ikke poenget å være med å gi de penger i kassa? Enig! Det er så mange dømmende, kritiserende og ufine kommentarer her inne, fra voksne mennesker. Oser det av misunnelse? Og hvis de (⭐️) er så ille osv som nettrollene her inne på forumet uttrykker, hvorfor bruke «så mye» tid på dem? Merkelig! Føler avsky når jeg leser hva folk får seg til å skrive om andre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet tirsdag kl 13:30 #12786 Del Skrevet tirsdag kl 13:30 Nysgjerriper skrev (2 minutter siden): Enig! Det er så mange dømmende, kritiserende og ufine kommentarer her inne, fra voksne mennesker. Oser det av misunnelse? Og hvis de (⭐️) er så ille osv som nettrollene her inne på forumet uttrykker, hvorfor bruke «så mye» tid på dem? Merkelig! Føler avsky når jeg leser hva folk får seg til å skrive om andre. Det blir rart ja. At folk støtter de og bruker tid på folk de liksom ikke liker. Jeg gir ingen klikk og støtte. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerriper Skrevet tirsdag kl 13:33 #12787 Del Skrevet tirsdag kl 13:33 Milla1717 skrev (2 minutter siden): Det blir rart ja. At folk støtter de og bruker tid på folk de liksom ikke liker. Jeg gir ingen klikk og støtte. Ikke jeg heller. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet onsdag kl 19:40 #12788 Del Skrevet onsdag kl 19:40 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 22 timer siden #12789 Del Skrevet 22 timer siden (endret) U virker ikke veldig fornøyd med at J har valgt et nytt leiehus uten parkerings muligheter. Det skjønner jeg godt, ikke veldig smart med tanke på at de skal bruke bil hver dag. Tror det blir 5 stressende uker. Betale 127,000,- kroner i månedsleie uten å ha parkeringsplass 🤦 Endret 22 timer siden av Guris 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 15 timer siden #12790 Del Skrevet 15 timer siden (endret) Guris skrev (6 timer siden): U virker ikke veldig fornøyd med at J har valgt et nytt leiehus uten parkerings muligheter. Det skjønner jeg godt, ikke veldig smart med tanke på at de skal bruke bil hver dag. Tror det blir 5 stressende uker. Betale 127,000,- kroner i månedsleie uten å ha parkeringsplass 🤦 127 000 kr en latterlig høy pris for det der, burde fått med mye for den prisen! Skjønner godt at han reagerer..det blir stress....og bilene er da mer utsatt for tyveri og folk som kan være borti de..har sett hvordan spanjolene parkerer!🙉 Endret 15 timer siden av Moongirl 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 15 timer siden #12791 Del Skrevet 15 timer siden Hun la ut bilde av lønnsslippen sin. 200k brutto, ca 100k netto. Skjønner ikke hvordan det kan gå rundt i forhold til forbruket med den dyre husleia, shopping, velvære og restaurantbesøk/takeaway. De må bruke det dobbelte hver måned. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 15 timer siden #12792 Del Skrevet 15 timer siden Sol79 skrev (8 minutter siden): Hun la ut bilde av lønnsslippen sin. 200k brutto, ca 100k netto. Skjønner ikke hvordan det kan gå rundt i forhold til forbruket med den dyre husleia, shopping, velvære og restaurantbesøk/takeaway. De må bruke det dobbelte hver måned. Ja, de er jo nødt til å ta ut utbytte i tillegg. Alternativt skriver de mye på firmaet, men også det skal det jo skattes av (heller ikke gitt at det kan føres på firmaet). Altså, jeg tjener halvparten av det J gjør. Det vil si at i mitt tilfelle er differansen mellom skikkelig arbeid og full blottlegging kr 100 000 (før skatt). Ikke pokker om prisen på min og min families sjel er 100 000 i måneden. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 14 timer siden #12793 Del Skrevet 14 timer siden Dette luftslottet her må da krasjlande med bakken snart? Kan ikke tenke meg at de klarer å trekke samme interesse om noen år, de er jo så ekstremt kjedelige! Ikke virker det som om de er særlig lure i pengebruken sin heller. Enormt til sløsing. Hele Spania-flyttinga virker også mindre veloverveid. Og om de vil hjem om ikke så altfor lenge, kan det bli vanskelig å selge huset med fortjeneste. Å reise fra alt av familie og venner i småbarnsfasen er ganske risky, når den første gleden over å ha det varmt og fint hele året har lagt seg, kan det nok fort bli litt mindre stas. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 14 timer siden #12794 Del Skrevet 14 timer siden Det å bygge hus er det dummeste de har gjort. Se bare på alt det stresset og pengene som fyker ut. Burde leid hus noen år, og sett hvordan ting er. Nå er de "låst". Og sol og varme er ikke alt, nei.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 10 timer siden #12795 Del Skrevet 10 timer siden Da opplyser U om lengden på penisen sin på snap nå, han sier han har 20 centimeter. Jeg tenker det er imformasjon Jeg skulle ønske han ikke delte 🥴 Men, de må vel holde på sånn for å få klikk og tjene penger. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 8 timer siden #12796 Del Skrevet 8 timer siden Guris skrev (1 time siden): Da opplyser U om lengden på penisen sin på snap nå, han sier han har 20 centimeter. Jeg tenker det er imformasjon Jeg skulle ønske han ikke delte 🥴 Men, de må vel holde på sånn for å få klikk og tjene penger. 🤢🤢🤢 Null info man trenger fra den kanten!! Hva i all verden før han ut av å dele det? Han blir ikke mer tiltrekkende uansett!🤢 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7 timer siden #12797 Del Skrevet 7 timer siden Stjertmeis skrev (På 18.2.2025 den 10.11): Gjør hun? 😲 Dette må skjermdumpes!! Hun kan vel ikke skrive av dette med husbygging på firma? Eller er det egne regler om de leverer regnskap i Spania? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 7 timer siden #12798 Del Skrevet 7 timer siden elskersommer skrev (35 minutter siden): Hun kan vel ikke skrive av dette med husbygging på firma? Eller er det egne regler om de leverer regnskap i Spania? Det er fremdeles et norsk AS, så selskapet er skattepliktig til Norge og må følge norske regler. Men jeg håper og tror ikke at de fører bygging av sitt private hjem på firmaet. ( Jeg svarte kun på en kommentar som antydet at de hadde sagt det, men det var visst bare et spørsmål fra den jeg siterte, ikke en påstand) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakafoni Skrevet 6 timer siden #12799 Del Skrevet 6 timer siden Guris skrev (4 timer siden): Da opplyser U om lengden på penisen sin på snap nå, han sier han har 20 centimeter. Jeg tenker det er imformasjon Jeg skulle ønske han ikke delte 🥴 Men, de må vel holde på sånn for å få klikk og tjene penger. Om den en 5 eller 20 cm så er mannen brekkekkel. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6 timer siden #12800 Del Skrevet 6 timer siden Stjertmeis skrev (1 time siden): Det er fremdeles et norsk AS, så selskapet er skattepliktig til Norge og må følge norske regler. Men jeg håper og tror ikke at de fører bygging av sitt private hjem på firmaet. ( Jeg svarte kun på en kommentar som antydet at de hadde sagt det, men det var visst bare et spørsmål fra den jeg siterte, ikke en påstand) Ok.. var derfor jeg skrev som jeg gjorde fordi jeg ikke visste om hun fortsatt hadde norsk firma.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå