Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår at hun venter med å fortelle, og jeg synes det står respekt av at hun denne gangen ikke pøser på med reklame-innlegg i de dagene hun VET at fansen går inn og sjekker mange ganger daglig.

• Liker 21
Skrevet (endret)
39 minutter siden, Pås skrev:

Jeg forstår at hun venter med å fortelle, og jeg synes det står respekt av at hun denne gangen ikke pøser på med reklame-innlegg i de dagene hun VET at fansen går inn og sjekker mange ganger daglig.

Nettopp dette tenkte jeg også på. Tidligere har hun jo fått krass kritikk for å kjøre reklameinnlegg i perioden rett etter testing og før offentliggjøring av testresultat for å melke denne situasjonen for alt den er verdt. At hun nå velger å ikke gjøre noe, synes jeg er bra. Greit nok at hun er toppblogger, men leserne vet hva som er i gjære nå. Det er en nokså spesiell situasjon, og da synes jeg man skal ha respekt for at det er stille derfra noen dager nå. Det kan ikke være sånn at det er galt uansett hva hun gjør,

Endret av Stinkerbell
tastfeil
  • Liker 17
Skrevet

Når man ser klatringen på bloggtoppen, så er det jo heller ikke vanskelig å forstå at det også kan bidra til å holde på spenningen en liten stund ekstra. Det er jo den hun lever av, tross alt.

• Liker 13
Skrevet (endret)

De må gjerne holde det for seg selv så lenge de bare måtte ønske. Men når man sier A bør man også si B. Ikke skriv når de skal teste slik at alle som leser bloggen vet det. Da legges det jo opp til en forventning om at de skal informere etter testen.

Endret av Fotballfluen
  • Liker 11
Skrevet

Dette gjør hun også sånn at folk skal bli nysgjerrig og klikke seg inn på bloggen. Hun er høyt oppe på topplisten, så det funker jo. Hun sier a, men ikke b

• Liker 8
Gjest Kaktuspotte
Skrevet
27 minutter siden, Fotballfluen skrev:

De må gjerne holde det for seg selv så lenge de bare måtte ønske. Men når man sier A bør man også si B. Ikke skriv når de skal teste slik at alle som leser bloggen vet det. Da legges det jo opp til en forventning om at de skal informere etter testen.

Jeg er enig med deg. Hvis de hadde hatt innsett og testing for seg selv hadde de sluppet presset med å dele med hele verden. 

Den pausen de har nå er bare merkelig, men selvsagt forståelig hvis det ikke har gått veien. 

Skrevet
46 minutter siden, Fotballfluen skrev:

De kommer jo selvsagt til å si det! Men de MÅ ikke dele det med resten av verden samme dag... jeg synes hun er tøff som deler så mye i en rosa blogg-verden som de fleste fremstiller som perfekt! At ting slett ikke alltid er perfekte, og at hun sliter med å få det hun ønsker seg aller mest i hele verden... folk klarer helt sikkert å vente til hun er klar til å dele!

• Liker 8
Skrevet
6 minutter siden, Pås skrev:

De kommer jo selvsagt til å si det! Men de MÅ ikke dele det med resten av verden samme dag... jeg synes hun er tøff som deler så mye i en rosa blogg-verden som de fleste fremstiller som perfekt! At ting slett ikke alltid er perfekte, og at hun sliter med å få det hun ønsker seg aller mest i hele verden... folk klarer helt sikkert å vente til hun er klar til å dele!

Er vel ikke så mange som forventer samme dag. Nå er det 4 dager siden. Og de har ikke gitt livstegn fra seg. Det blir for dumt. Hun selger historien sin, den er ikke privat lenger siden den er lagt ut på bloggen og de tjener penger på prøverørsperioden sin. Fint at hun deler noe som er vanskelig, men nå framstår det som et kynisk stunt for å få klikk og dermed tjene ekstra mye penger. 

• Liker 21
Skrevet

Men det er jo ikke på bloggen de deler resultatet først så folk kan jo da egentlig bare takke seg selv om de føler at det kommer så mange "ufortjente klikk" i disse dagene.. De har jo vært åpne med det hele veien at det deles på IG så jeg er kun inne der for å sjekke om de eventuelt har valgt å si noe enda.

Jeg syns det er fint jeg at de to nå kan ta seg en liten pause sammen for å bearbeide dette enten det gikk veien eller ei. Og så kan jo heller vi prøve å puste med magen og tenke som så at det utgjør ingen forskjell for OSS om vi får vite resultatet i dag eller om 3 uker. 

• Liker 12
Skrevet

Nå skrev jo pilotfrue at resultatet kommer først på instagram, så de som følger litt med sjekker jo heller der. Jeg leser bloggen fast, men nå vet jeg jo at det ikke kommer noe ut der FØR det har kommet på insta, så da går jeg jo ikke inn på bloggen. Så hun har jo ikke lagt opp til at folk skal trykke seg inn på bloggen flere ganger i håp om å få vite svaret :-)

• Liker 12
Skrevet

Jeg tror dessverre resultatet er negativt.. Har det på følelsen. Synes det har gått liitt for lang tid for at hun kunne ha klart å holde på en positiv nyhet. Eller hva tror dere?

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, queensnella skrev:

Jeg tror dessverre resultatet er negativt.. Har det på følelsen. Synes det har gått liitt for lang tid for at hun kunne ha klart å holde på en positiv nyhet. Eller hva tror dere?

Jeg håper hun deler nyheten når hun og mannen er klar for det. Uansett om det er positivt eller negativt.

Jeg sitter ikke hjemme og er irritert fordi hun ikke deler noe på 4 dager. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg tenker det er helt Ok å ikke dele resultatet med en gang. Hun har jo sagt de skal dele når de er klare for det. Og som andre påpeker. Er det resultatet man er ute etter sjekker man Instagram. 

Men jeg syns hun kunne lagt ut vanlige innlegg på bloggen. Hun kunne f.eks forhåndsskrevet noen innlegg.. Slik at hun kunne fortsette å publisere et innlegg om dagen. 

Nå er jeg en av de som mener at blogging ikke kan sammenlignes med ordinær jobb. I allefall ikke når det publiseres ett innlegg om dagen, og innlegget stort sett dreier seg om daglige gjøremål og krever derfor lite research. Men til poenget. Hvis du vet du kanskje blir borte kommende dager, jobber du ekstra for å ta igjen de dagene/være ajour.. Om det er en jobb vel og merke..

Endret av Level up
  • Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, Level up skrev:

Jeg tenker det er helt Ok å ikke dele resultatet med en gang. Hun har jo sagt de skal dele når de er klare for det. Og som andre påpeker. Er det resultatet man er ute etter sjekker man Instagram. 

Men jeg syns hun kunne lagt ut vanlige innlegg på bloggen. Hun kunne f.eks forhåndsskrevet noen innlegg.. Slik at hun kunne fortsette å publisere et innlegg om dagen. 

Nå er jeg en av de som mener at blogging ikke kan sammenlignes med ordinær jobb. I allefall ikke når det publiseres ett innlegg om dagen, og innlegget stort sett dreier seg om daglige gjøremål og krever derfor lite research. Men til poenget. Hvis du vet du kanskje blir borte kommende dager, jobber du ekstra for å ta igjen de dagene/være ajour.. Om det er en jobb vel og merke..

Helt enig med deg. Vi vet alle at hun er i en sårbar og spesiell situasjon med tanke på den langvarige prøveprosessen, men hun skaper jo enorme forventninger hos leserne. Jeg har vært inne på IG mange ganger i dag for å sjekke om det har kommet noe nytt... (jeg vet ikke, jeg blir på en måte avhengig av å sjekke hehe). Når hun har denne bloggen som arbeidsplass bør hun kunne lage noen forhåndsskrevne innlegg. Ønsker henne uansett lykke til og håper virkelig hun er gravid. 

• Liker 4
Skrevet
42 minutter siden, Lapper skrev:

Jeg håper hun deler nyheten når hun og mannen er klar for det. Uansett om det er positivt eller negativt.

Jeg sitter ikke hjemme og er irritert fordi hun ikke deler noe på 4 dager. 

Det gjør jeg.. 🙄 bare irritert og nysgjerrig/spent. Håper selvfølgelig på positivt resultat

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, queensnella skrev:

Det gjør jeg.. 🙄 bare irritert og nysgjerrig/spent. Håper selvfølgelig på positivt resultat

Jeg og, men er ikke irritert, bare veldig nysgjerrig på resultatet 

Skrevet

Correct me if I'm wrong, men jeg tror ikke folk med vanlige jobber bare kan utebli fra jobben i en uke uten å gi lyd fra seg dersom graviditetstesten er negativ etter en prøverørsbehandling. Dette sier jeg hovedsakelig fordi Julianne og andre rosabloggere tilsynelatende kjemper hardt for at deres jobber skal bli ansett som (minst) like krevende som en vanlig 8-16 jobb.

Med det sagt håper jeg selvsagt at de får positiv test, men stillheten rundt resultatet får meg til å tenke at det motsatte er tilfelle.

• Liker 16
Skrevet

Tipper den er positiv, men at hun venter med å dele til hun har vært på tidlig ultralyd for å se at hjertet slår :-) 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, lenebu skrev:

Correct me if I'm wrong, men jeg tror ikke folk med vanlige jobber bare kan utebli fra jobben i en uke uten å gi lyd fra seg dersom graviditetstesten er negativ etter en prøverørsbehandling. Dette sier jeg hovedsakelig fordi Julianne og andre rosabloggere tilsynelatende kjemper hardt for at deres jobber skal bli ansett som (minst) like krevende som en vanlig 8-16 jobb.

Med det sagt håper jeg selvsagt at de får positiv test, men stillheten rundt resultatet får meg til å tenke at det motsatte er tilfelle.

Nei, men i en slik prosess kan de helt sikkert få sykemelding i flere måneder. Er det bedre? 

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, LizbethOsnes skrev:

Nei, men i en slik prosess kan de helt sikkert få sykemelding i flere måneder. Er det bedre? 

Kan de virkelig det? Hva hvis du går gjennom behandling etter behandling, uten resultat? Er du da sykemeldt på ubestemt tid frem til du får positivt resultat? Hvor mange år kan du eventuelt holde på?

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...