Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

pålandjorda skrev (7 timer siden):

Blå briller og sleske sveis og Porsche.. fy fela så kul gammel mann.

🫣😂😂😂😂 han er så ekkel 😵‍💫 skjønner virkelig ikke at frua lar han gå sånn…

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J_1990 skrev (9 timer siden):

Hvorfor i alle dager setter de ikke inn vinduer i huset? Er det normalt i Spania å spare det til sist?😆

Merkelig prioritering å gjøre klart basseng og planter når huset ikke har vinduer og annet av det viktigste for å kunne bo der. Men nå skal vinduer og alt annet nødvendig for innflytting være klart om under 4 uker.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frublå skrev (2 timer siden):

Og Temu garderobe. Og smatting så man ikke orker å høre på han. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frublå skrev (2 timer siden):

Hvorfor ser dere egentlig på de folka?.  Har aldri fulgt de. Men ser på denne tråden her . Så mange som følger de for å kritisere . Skjønner liksom ikke poenget å være med å gi de penger i kassa? 

• Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (5 minutter siden):

Hvorfor ser dere egentlig på de folka?.  Har aldri fulgt de. Men ser på denne tråden her . Så mange som følger de for å kritisere . Skjønner liksom ikke poenget å være med å gi de penger i kassa? 

Ren og skjær underholding! Utrolig hvor smart man kan føle seg etter å ha sett på disse to 🤣

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me0987 skrev (2 minutter siden):

Ren og skjær underholding! Utrolig hvor smart man kan føle seg etter å ha sett på disse to 🤣

Ja ja å galskapen bare fortsetter 💳💶💸🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guris skrev (2 timer siden):

Merkelig prioritering å gjøre klart basseng og planter når huset ikke har vinduer og annet av det viktigste for å kunne bo der. Men nå skal vinduer og alt annet nødvendig for innflytting være klart om under 4 uker.

Det var noe med at pussing og maling skulle gjøres først, så man ikke risikerte malingsflekker på vinduene. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me0987 skrev (11 minutter siden):

Haugevis av folk som misliker paret følger dem på SoMe, slik at de blir rikere og rikere og rikere. Hvem som kommer godt og dårlig ut av den historien er åpenbart, selv om du "føler deg smartere". 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kati skrev (3 minutter siden):

Det var noe med at pussing og maling skulle gjøres først, så man ikke risikerte malingsflekker på vinduene. Tror jeg.

Går jo fint an å dekke til vinduer slik de har gjort med alle gulvene 🤷🏻 tror det er en unnskyldning fra utbyggeren sin side for å slippe mere mas om når vinduene skal monteres.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrende123 skrev (6 minutter siden):

Haugevis av folk som misliker paret følger dem på SoMe, slik at de blir rikere og rikere og rikere. Hvem som kommer godt og dårlig ut av den historien er åpenbart, selv om du "føler deg smartere". 

Det må du gjerne mene. Jeg følger dem ikke, men er innom av og til for å se på galskapen. Føler ikke at jeg kommer spesielt dårlig ut av det. Tvertimot. Det er jo ikke jeg som blottlegger livet mitt på for alle og enhver. Når jeg skrev "føler meg smartere, så  regner med at de fleste forstår at det ble skrevet med et hint av ironi og humor, men det gjaldt kanskje ikke deg.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kati skrev (1 time siden):

Tidenes rareste begrunnelse for at vinduer ikke er satt inn 😂 Hva slags malere er det de bruker? Utbygger må jo le godt av at Ulrik faktisk kjøpte den forklaringa 🤭

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pålandjorda skrev (17 timer siden):

Blå briller og sleske sveis og Porsche.. fy fela så kul gammel mann.

Resirkulert tenåring🙈😊

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (11 timer siden):

Fullstendig merkelig prioritering av husbygger🙈

Endret av Snoker45
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guris skrev (11 timer siden):

Ja, men vet vi at det er de samme folkene som planter, tar bassenget etc, som bygger på huset? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (26 minutter siden):

Ja, men vet vi at det er de samme folkene som planter, tar bassenget etc, som bygger på huset? 

Det er utbyggeren som organiserer alt og alt er under samme kontrakt. Utbyggeren bruker nok underleverandører, men han har alt ansvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (10 timer siden):

Det har jeg lurt på lenge. Det er jo på kg en får oppdateringene. Men nå som vi bare leser i tråden her gir vi dem ikke økonomisk støtte. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Guris skrev (12 timer siden):

Helt normalt i Spania at vinduer kommer senere en kan vel ikke vente andre byggeregler enn de som hører til landet ..er ikke eiere av huset som bestemmer når og hvordan på en måte ...i Norge er det slik at tak vinduer da er huset tett og Da  må eier hav huset  har kranselag ...ellers får de fillemann på take ...men det er særnorsk tror jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrende123 skrev (12 timer siden):

Så sant 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (31 minutter siden):

Haha. Sjekk clickbait! 

Hvorfor det?

Har ingen interesse for å gi klikk til de

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...